Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Jessica

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Jessica

Een tijdje geleden voor het eerst bij House of Dreams geweest, waar keuze was uit twee dames. Uurtje met Jessica gekozen, omdat ik wel eens met een gezette dame plezier wilde hebben. Ze is Servisch en volgens haarzelf nog niet zo lang werkzaam bij HoD. Ze kwam in de kamer vrij koel en zakelijk over en begon tijdens het samen douchen direct over de extra's. Op zich wel duidelijk dat je weet waar je aan toe bent. Wat mij bevreemde was dat haar borsten kussen ook 20 Euro extra kostte....hmmm, dat bedrukte even de sfeer voor me, want dat vind ik juist iets heel normaals en niet zo intiem als beffen of anaal (ook mogelijk). Maar goed, dit is haar keuze. Ze heeft trouwens heerlijk harde natuurlijke borsten, maar geen extra's genomen.

Handdoek op bed waar ik op m'n rug plaats nog nemen en daarna lekker een kwartiertje oraal verwend (MC), dat deed ze prima met anale stimulatie. Daarna kwam ze lekker op me zitten waarbij ze zelf ook wel van de spiegel kon genieten en graag alles naar binnen wilde zien gaan. Daarna in missio in haar gespoten, waarbij ze weinig enthousiast op de rug lag en bijna verveeld 'ow, I cum too' brabbelde. Kan ook door mijn matige kunsten komen uiteraard, haha.
    'k hoopte op nog een handmatig tweede HP, maar voor haar was het nu direct douchen en kleertjes aan. Zo stond ik na 45 minuten weer met natte haartjes in het zonnetje. Maar 'k denk dat die extra 15 minuten toch ongemakkelijk zouden zijn geweest...dus was niet echt een probleem..

Herhalingsgevaar nul, vanwege de toch wel zakelijke en koele benadering, niet echt mijn type.

Re: Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Jessica

Na mijn avontuur met Nina was t tijd om wat geil te doen met de rondborstige Jessica. Tijdens t voorstellen even gevraagd wat er mogelijk was en wat ik wilde was geen probleem!

Kreeg dezelfde kamer en toen Jessica eenmaal naaktfoto's was kreeg ik een big smile wat ze zag en moest lachen. Ik wilde namelijk mijn laatste restje zaadcellen over haar enorme tieten heen kwakken. Zo veel zin en zo geil.

Op bed beland en vakkundig pijltje Jessica mijn pikken weer binnen no time hard. Toen ik begon te kreunen stopte ze omdat ze wist wat ik wilde. Ze begon aan mijn pik te rukken later nam ik t zelf over waarbij ze nog even wat olie in mijn handen deed. Ze ging er lekker voor liggen en zo spoot ik mijn laatste sperma over haar grote borsten waarna ik t nog even uitsmeerde over haar keiharde tepels.

Zeer voldaan dit leuke privehuis verlaten.

Commentaar

Re: Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Jessica

ff gebruik gemaakt van de trio aktie 45 min voor 140 Euro samen met de Thaise Lila en dus de geile Jessica. Lekkere grote tieten heeft ze. en de 2 dames hebben mij vol aktie laten genieten. Heb lekker de grote tieten van Jessica kunnen proeven en heen en weer zien bengelen tijdens het neuken

Verder goed pijpwerk en lekker neuken.

Helemaal toppie

Ladies bedankt!

Commentaar

Ook Jessica bezocht afgelopen maandag. Dit was mijn 2e bezoek aan House of Dreams. Was er jaren geleden ook een keer geweest.
        Jessica is een volslanke dame uit Kroatië en ze is 41 jaar en heeft idd een flinke voorgevel
        Toen ik net koud binnen was begon Jessica gelijk over de extra's, zoals ook al eerder beschreven door de vorige recensenten (lastig woord trouwens)
        Het kussen van de borsten was trouwens niet extra waar Xixi (de vorige recensent ) wel voor moest betalen.
        Jessica is wel een aardige meid en wil een gezellige babbel maken. Grote minpunt was wel dat ze niet lekker fris rook. Ik had het idee dat ze de avond ervoor flink aan de knoflook had gezeten en daardoor was mijn zin in een lekker potje sex ook tot een zeker nivo afgedaald. Vrouwen die niet lekker ruiken zijn wel mijn grootste afknapper.
        Verder had ik gelezen dat House of Dreams flink verbouwd en opgeknapt was. Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar het is niet echt gelukt. Het ziet er nog steeds ouderwets en gedateerd uit. Moet wel zeggen dat de website House of Dreams er wel goed uit ziet. dus alleen op dit vlak een ruime voldoende.
        Maar eerlijk is eerlijk, ligt denk ik ook deels aan mij. Ik stel hoge eisen aan dames en aan de werkomgeving.
        Al met al voor mij weinig herhalingsgevaar bij deze dame en dit privé huis

Commentaar

Mijn bezoek aan Jessica is al weer wat langer geleden. \'s Middags net voor de lunch deze oost-europese dame bezocht. Ondanks dat ik voor het standaardprogramma koos, zonder extra\'s heeft Jessica me vurig gezoend, wat ik natuurlijk niet onbeantwoord liet. De seks was prima, Jessica kwam twee keer klaar de laatste keer goed gepland. In elk geval heb ik erg van haar genoten en zal vast nog wel een keer voor Jessica kiezen als m\'n vaste dame er niet is.

Commentaar

Was weer een tijdje geleden dat ik bij House of Dreams was geweest. Na wat omzwervingen bij andere privéhuizen weer terug omdat ik nog altijd van mening ben dat hier de mooiste vrouwen rondlopen. Volgens de site was de bezetting vandaag goed wat in de voorstelronde bevestigd werd door de diverse schoonheden die voorbij kwamen. Mijn oog deze keer laten vallen op Jessica die bij het voorstellen opviel door haar prachtige gevormde borsten die me heerlijk aanstaarden. Daarnaast had ze een bepaalde blik en was ze uitdagend bezig om aan te geven dat ze er weet hoe ze een man kan verwennen.

Omdat het erg warm was voor een half uur gekozen om niet helemaal afgemat de dag verder door te gaan. Met Jessica nog gesproken over de extra´s die ze aanbood. De basisprijsis dan wel laag maar als je extra´s zoals beffen of tongzoenen er bij neemt dan wordt een half uur prijzig. Tel je alles bij elkaar op kun je voor hetzelfde geld bij andere privéhuizen een vol uur verwend worden met alle genoemde extra´s. Omdat ik er zin in had met toch maar laten verleiden om wat extra´s diensten af te nemen.

We bleven in de kamer waar de voorstelronde had plaatsgevonden waar enkel maar een ventilator aan het plafond hing dus verwachte dat het een heet half uurtje worden. Heet was het wel van de temperatuur maar het werd verder niet zo heet als ik gehoopt had. Jessica heeft heerlijk borsten om mee te spelen. Alle standjes en verdere handelingen van Jessica waren goed maar wellicht door de warmte gaf het niet de vonken die ik verwacht had. Enigszins voldaan het huis weer verlaten maar niet met de voldoening die ik normaal gesproken heb na een bezoek.

Commentaar

Afgelopen vrijdag op de bonefooi naar amersfoort gereden om bij house of dreams aan te kloppen. Helaas waren er maar 2 dames beschikbaar, mijn keus viel op de voluptueuze milf jessica.
              Achter haar aan de trap op al heerlijk genoten van het aanblik van wat me te wachten stond, op de kamer gelijk de financiën gedaan waarbij het me opviel dat ze behoorlijk rekent voor extra's zoals pzc, tongzoenen en beffen.
              Helaas zijn dat wel opties die ik belangrijk vind voor een geschikte date dus de portemonnee maar getrokken.

Snel even gedouched en daarna een heerlijke vrijpartij gehad waarbij ik goed genoten heb van haar volle lichaam, daarna liggen kletsen op het bed wat blijkbaar iets te lang duurde, want toen we net met ronde twee begonnen werd er al op de deur geklopt dat de tijd om was.
              Bijboeken was niet mogelijk dus helaas met een rood hoofd en een erectie mn kleren weer aan moeten trekken, dat was echt een afknapper, misschien volgende keer maar gelijk langer boeken!

Al met al denk ik dat ik volgende keer een andere dame kies vanwege de hoge kosten voor de extra's.

Commentaar

Anderhalve week weer een naar House of Dreams gegaan. Tess en Jessica waren vrij, beide dames zien er goed uit alhoewel ik Tess knapper vond. Jessica is iets voller en ik dacht laat ik dat eens proberen en gekozen voor een half uurtje doorgebracht met Jessica. Aardige dame maar een echt gesprek kwam niet op gang, miste denk ik een klik want de sex en het pijpen was prima maar ook wel plichtmatig.

Moraal van het verhaal is nieuwe dingen proberen is prima en de volgende keer kies ik voor Tess :-)

Commentaar

Aan het werk...
                X