Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Eva

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Eva

Vanavond heerlijk bij huize Monique geweest, mooie dames werden voorgesteld. De laatste dame was Eva. Gekozen voor haar. Wat een lieve heerlijke dame. Aanrader en Eva tot gauw.
    Herhalings gevaar voor mij heel groot.
    Laatst gewijzigd door Rodox; 06-12-16, 14:05.

Re: Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Eva

Het is weer lang geleden dat ik zo lekker heb gevreeën met een Italiaanse schone. Het was geweldig, zij heeft alles wat een man lekker vindt. Ze kan lekker zoenen en haar sexy uitstraling maakt je super geil. Ze is lief en daarom verdient ze een lekkere sexpartij. Italiaanse vrouwen kunnen het echt goed en ze spreekt ook goed engels, dus mannen grijp je kans.
    Verder moeten jullie het zelf ontdekken wat deze dame zo goed maakt. Succes!

Eva tot gauw!

Geile zoen van Buddy

Commentaar

Eva is een hartstikke leuk meid om te bezoeken. Ik was er enkele weken geleden. Ze begon me te strelen nog voor ik uitgekleed was. Hielp me met uitkleden, met wassen en ik mocht lekker haar lichaam verkennen.
      Het zoenen is tongzoenen, kan ze heerlijk. gaat enthousiast en met gevoel. helaas ruikt ze wel naar rook, dat vond ik wel wat minder.

daarna pijpen op het bed wat ze ook met gevoel deed. Voor het neuken kwam ze bovenop, ook weer enthousiast en met energie. lekker hoor. ik heb er echt van genoten.

Commentaar

Twee weken geleden voor het eerst bij Eva geweest.
        Eva is een prachtige stijlvolle slanke dame. Ze is italiaans maar spreekt uitstekend engels. Haar borsten zijn meer B-cup dan c-cup maar dat mocht de pret niet drukken.
        Direct na binnenkomen op de kamer hebben we gezoend en elkaar gestreeld. Snel uitgekleed en voor dat ik het wist lagen we zalig op bed elkaar te bevoelen. Eva kan uitstekend pijpen (zc) en ook het intiem was zalig.
        We hebben meerdere standjes gedaan en na het klaarkomen leuk met Eva kunnen praten voordat we voor de 2de ronde gingen. Uitstekende date gehad met een zeer welwillende vrouw. Behandel Eva respectvol want dat verdiend ze zeker.

Commentaar

Afgelopen vrijdag, afgegaan op de recensies, een date kunnen afspreken met Eva. Zag hele goede berichten en ik wilde dit nu wel eens aan den lijve ondervinden.
          Welkom geheten door Michael die, na het afrekenen, gelijk Eva voor mij ging halen. Samen met Eva naar boven vertrokken voor een uurtje samenzijn.

Eva is een ontzettende leuke jonge vrouw die het VOLLE UUR met mij bezig is geweest. Ongelofelijk waar ze de energie vandaan haalt. Het begon gelijk op de kamer met tongzoenen en ze begon mij langzaam uit te kleden. Op de vraag of ze ook pzc deed keek ze mij eerst even goed aan en zei toen dat ze dit voor mij wilde doen. Blijkbaar geldt dit niet voor iedereen maar had ik geluk. Ze heeft mij werkelijk overal gekust en daarna begon het oraal verwennen. Dit doet ze hemels. Na geruime tijd vroeg ze of ik intiem wilde en uiteraard had ik hier geen bezwaar tegen. Heerlijk klaargekomen en daarna werd ik schoongemaakt waarbij ik op bed kon blijven liggen. Omdat ik het toch wel zo fris vind om mezelf even te wassen naar de wastafel gelopen en mezelf even opgefrist. Ik had een heerlijke date gehad en zou zeker heel tevreden naar huis zijn gegaan.
          Echter, na een minuut of 10 (we hadden toen nog iets van 25 minuten te gaan) stelde ze een 2e ronde voor. Ik gaf aan dat ik niet wist of dit zo'n goed plan zou zijn maar ze zakte al naar beneden om mijn jonge heer weer oraal te gaan verwennen. En jawel, mijn kleine vriend werd snel weer wakker en was klaar voor een 2e ronde.

Al met al een heerlijke date gehad met een hele leuke jonge vrouw waarmee je ook heerlijk kunt kletsen. Eva is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Lieve Eva, heel hartelijk dank voor deze leuke date en ik hoop je zeer zeker terug te zien.

Groetjes xxx

Commentaar

Gisteren een ontmoeting gehad met de mooie Italiaanse Eva.
            Vanwege de taal nooit eerder een ontmoeting met haar gehad, maar de
            communicatie ging boven verwachting.
            Nadat ze haar mooie benen had geopend was ik in de gelegenheid haar
            heerlijk natte genotsgrotje oraal te verwennen, wat Eva wel kon waarderen.
            Daarna kreeg mijn kleine vriend de volle aandacht, na een handmatige verkenning
            van zijn toestand vond Eva het tijd worden om mijn kleine vriend zonder condoom
            in haar mond te nemen. Dit tot volle tevredenheid van mijn kleine vriend.
            Zoals altijd was de tijd weer veel te snel voorbij.
            Lieve Eva kusjes op je mond en je genotsgrotje van Aad

Commentaar

Re: Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Eva

Afgelopen vrijdag even een whatsappje gestuurd naar Monique met de vraag wie van de dames vrij was. Monique stelde echter voor om gewoon te komen zodat alle dames (inclusief Wilma, haar 1e dag hier bij HM) zich even konden komen voorstellen. Hmmm, helemaal geen slecht idee.
              Aangekomen stond Monique achter de bar om mij te verwelkomen. De dames werden geïnformeerd dat ik was gearriveerd en ik kreeg, zoals altijd bij een voorstelronde, de nodige kusjes te verwerken. Een goed begin is het halve werk (dacht ik bij mezelf).
              Na de voorstelronde vroeg Monique met wie ik naar boven wilde gaan. Na even nagedacht te hebben toch voor “zeker” gegaan en Eva gekozen. Omdat ik het rustig aan wilde doen besloten om een uurtje te blijven.

Eva kwam bij met een “big smile” ophalen. Op de kamer vertelde ze dat dit, voor even, haar laatste dag was omdat ze van een welverdiende vakantie in Italië ging genieten. Ze vertelde ruim 3,5 week te gaan zodat ze daar uitgebreid van de feestdagen kon gaan genieten en haar familie en vrienden. Toen ik dit hoorde was ik helemaal blij dat ik op de valreep voor haar gekozen had.

Over de seks kan ik heel kort zijn. Dit is gewoonweg super. Het oraal verwennen (zc) is fantastisch. Ze kust heerlijk (op de site staat dat ze rookt maar ik heb daar nog niets van gemerkt) en is het volle uur bezig. Een absolute topper bij HM.
              Wat ook leuk is, is dat ze inmiddels wat Nederlands begint te praten en het zondermeer goed kan verstaan. Dus voor degene die misschien tegen het Engels “aanhikken”, dit is niet nodig.

Zodra ze weer terugkomt van vakantie weet ik zeker wie ik weer een uurtje ga bezoeken. Ik kijk dan ook met veel plezier terug op de date van afgelopen vrijdag.

Lieve Eva, zie je na jouw vakantie.
              xxx

Commentaar

Wat een fantastische ervaring met deze mooie Italiaanse.
                Kom er net vandaan, en geniet nog na. Mooie vrouw om te zien.
                leeftijd is overigens wel iets ouder dan op de site staat, maar daar is niks mis mee verder.
                ze ziet mij zeker weer terug.

Commentaar

Ben ik ook geweest, vorige week. Bij Eva
                  Eerst ff gebeld of ze er zou zijn. Ik kon gelijk komen. Een heerlijk bezoek! Ze had er duidelijk zin in. Gelijk gezellig en ontspannen. Taal inderdaad geen enkel probleem. Eventjes kennis maken en een drankje, daar al gauw uit de kleren. Ze doet alsof je er al jaren komt en oude vrienden bent. Ze is mooi van buiten en van binnen! Zelfs van het uitkleden maakt ze een feestje. Heeft me op een hele leuke manier geweldig geil gemaakt. We hebben wat geknuffeld en elkaar wat gemasseerd. Daarna heerlijk geneukt in verschillende standjes. Gelukkig was mijn seksuele spanning niet zo hoog zodat ik lekker ontspannen met haar kon vrijen en er bij mij geen prematuuurtje ontstond. Afgesloten in mijn favoriete missionaris positie met een heerlijk uitzicht op haar verrukkelijke lijfje. Het was aan haar te zien dat ze er echt van genoot. Heerlijk klaargekomen en lekker ontspannen tijdens het aankleden wat nagepraat.
                  Mensen, wat een genot!
                  Echt een topper!
                  Ze staat bovenaan mijn lijstje.
                  Ben jaloers als jij nu ook gaat!
                  Laatst gewijzigd door Mitsumi; 04-05-17, 23:41.

Commentaar

Ik heb al even geen recensie meer geschreven over Eva maar dat wil niet zeggen dat ik haar niet meer bezocht heb. Ik ben de afgelopen maanden alweer diverse keren bij Eva geweest en afgelopen vrijdag was het de 1e keer dat we intiem zijn geweest. Normaal vind ik oraal geweldig en Eva kan doet dit buitengewoon goed.
                    Grappig was, toen ik aangaf wel intiem te willen, Eva wist dat wij NOG NOOIT intiem waren geweest. En dan al dat andere dat door haar, wat ik haar verteld heb, wordt onthouden.

Zoals ik al zei, ik ben diverse keren weer bij Eva geweest en Eva is één van de toppers van HM. Ze is het VOLLE UUR bezig (van een korte pauze heeft zij nog nooit gehoord ). Ze is een vrouw die menige man zou wensen. Ik ben ook erg blij dat ze werkzaam is bij HM zodat ik haar regelmatig kan bezoeken en ze geeft ook altijd aan weer blij te zijn als zij mij ziet. Samen hebben wij een hele leuke klik en als je haar met respect behandeld dan is er heel veel mogelijk bij Eva.

Lieve Eva, hartelijk dank en tot snel.

Groetjes xxx

Commentaar

Ondanks dat ik niet zo veel kan toevoegen aan de recensies van de collega's wil ik toch wel even mijn ervaring met Eva kwijt. Organisatorisch zat het weer zeer goed in elkaar bij Huize Monique. Een sms in de ochtend met de vraag of Eva die dag beschikbaar zou zijn. Snel een positieve reactie van Monique en alles bevestigd. Op pad richting Amersfoort en daar weer uiterst vriendelijk ontvangen door Michael. De gastheer heeft ondanks de drukte toch weer tijd om te vragen of ik een drankje wil. Weer vriendelijk afgeslagen en Michael zet meteen alle bezoekers op het spoor van de juiste dame.

Bij binnenkomst van een dame hoopte ik al dat het Eva zou zijn en dat bleek ook zo te zijn. Wat een mooie dame! Op de kamer blijkt het ook nog eens een hele lieve en zachte vrouw te zijn met veel geduld en een vlotte babbel. In het Engels hebben we het over allerlei verschillende onderwerpen gehad. Ze is ook heel duidelijk in wat ze wel en niet fijn vindt en dat werkt voor mij zeer prettig.

Bij kennismaking met een nieuwe dame ben ik altijd wat nerveus en werkt het allemaal wat minder goed mee Maar door de geduldige aanpak van Eva en haar eerder vernoemde orale kwaliteiten is het allemaal goed gekomen. Tongzoenen doet ze ook zeer gevoelvol en dat werkt altijd voor mij in een date.

Ik heb een heerlijke tijd bij haar gehad en de kans is zeer groot dat ik haar nog eens bezoek. Als er mensen zijn die op zoek zijn naar een fijne eerste ervaring met een dame dan zou ik haar zeker aanraden.

Allen een hele fijne tijd gewenst met deze lieve dame.

Blue

Commentaar

Plm 2 weken geleden weer eens bij Eva geweest........ Heerlijke dame die vooral erg ondeugend kan kijken .......een uurtje met haar is zo voorbij ....weer zo'n topdame van Huize Monique ...........je vraagt je steeds vaker af waar ze al die schatjes steeds vandaan halen .... maar heren doe er je voordeel mee : bij Huize Monique word je (bijna) nooit teleurgesteld ....

Commentaar

Ben het helemaal eens met bovenstaande recensies, Eva is een heerlijke meid voor een heerlijke tijd!

Het allerbest is ze in tongzoenen, daar kreeg ik of het nu staand of liggend was maar geen genoeg van, en gelukkig ging Eva daarin helemaal met me mee. Als je een schone gentleman bent en je stelt je open en belangstellend op en hebt een gezellige goede klik met haar dan kan het bijna niet misgaan en heb je gewoon gegarandeerd een zalige vurige date! (had nooit gedacht dat ik deze laatste zin hier ooit op zou schrijven;-) Haar billen zijn zo zalig mals, verrukkelijk gewoon. Omdat het de eerste keer met haar was PMC gedaan maar we hebben afgesproken dat dat de volgende keer de naturelle variant zal worden. De sfeer was bijna uitgelaten hartstochtelijk en we hebben behalve gesekst ook over van alles en nog wat gekletst hetgeen de klik alleen nog maar verbeterde.
                          Ter verbetering voor Eva: behalve de klant ook zichzelf wassen bij de wasbak en na 10 minuten 69 stopte ze daarmee omdat ze niet hiermee klaar wilde komen maar dit wilde bewaren voor tijdens het neuken; klant op de tweede plaats dus...

Maar eerlijk is eerlijk, Eva is een topper in dit huis waarvoor klanten van heinde en verre naar Amersfoort reizen. Mijn reis met haar ging over rozen en hoop haar nog lang te mogen beminnen, XXX ciao il mio amore!

Commentaar

Twee weken geleden ben ik voor eerst bij Eva geweest. Gelet op de foto's en de positieve recensies besloot ik de gok te wagen en een afspraak te maken. Toen ze me kwam ophalen om naar de kamer te gaan, wist ik al dat ik geen spijt zou krijgen. Wat een mooie en leuke vrouw! Eenmaal op de kamer aangekomen werd mijn positieve gevoel meteen bevestigd, want ze gaf als welkomstgroet meteen een lange en heerlijke tongzoen. Na het wassen gingen we daarmee uitgebreid door op het bed. Wat kan Eva heerlijk zoenen!

Eva begon daarna met haar tong de rest van mijn lichaam te verkennen, waarbij ze langzaam afzakte richting mijn inmiddels behoorlijk op sterkte zijnde lid. Ze vroeg of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden. Een eerste keer met een dame kies ik meestal voor pijpen met condoom, maar deze keer wist ik zeker dat de 30 euro extra geen weggegooid geld zou zijn. En dat bleek helemaal te kloppen: heerlijk langzaam verwende ze mijn jongeheer met haar tong en lippen, daarbij ook de ballen niet vergetend. Enig puntje van (opbouwende) kritiek: het pijpen zou iets dieper mogen. Dat neemt niet weg dat Eva's orale kwaliteiten erg goed zijn. Om mijn kruit niet te snel te verschieten wisselden we het pijpen af en toe af met zo'n heerlijke lange tongzoen.

Toen het mij bijna te veel werd, leek het mij verstandig om de bakens te verzetten en zelf aan het werk te gaan. Het likken van Eva's kutje was heerlijk en ze leek er zelf ook behoorlijk veel plezier aan te beleven gezien haar steeds heftiger reacties, uitmondend in iets wat verdacht veel op een orgasme leek (al weet je dat natuurlijk nooit helemaal zeker).

Daarna werd het tijd voor het echte werk. Diverse standjes resulteerden uiteindelijk, al tongzoenend, in een heerlijk orgasme mijnerzijds. We bleven nog even liggen en zoenen, totdat het tijd werd om ons te wassen en de kamer te verlaten.

Concluderend: dit was één van mijn beste bezoekjes aan Huize Monique. Fantastische seks met een prachtige en aardige vrouw met een heerlijk lichaam. Eva zal mij snel weer zien!

Commentaar

wauw, wat een toppertje deze Italiaanse schone, echt een GFE.....tot diep uit mijn tenen klaargekomen....tweede ronde vroeg ze....hahaha, tot spoedig

Commentaar

Voor het eerst bij dit huis geweest.
                                Keuze uit 4 dames was nog best lastig... maar gekozen voor Eva. En dat was een goede keuze. Al zoenend elkaar uitgekleed en de knuffelpartij daarna op bed voortgezet. Helaas vanwege andere afspraken slechts tijd voor een half uurtje, maar deze dame gaat mij zeker terug zien.

Commentaar

Vorige week voor 2e keer bij Eva geweest.

Zoals iedereen beschrijft gewoon een topper sie er voor zorgt dat je een zeer plezierige tijd heb !!

Commentaar

Recent ook nog eens bij Mooie Eva langs geweest.
                                    Op basis van de goede recensies en uitdagende foto's een afspraak gemaakt.
                                    Hierbij de wens uitgesproken dat Eva Kousen zou dragen.
                                    Ik werd opgehaald door een mooie goedlachse vrolijke verschijning welke gekleed was in een uitdagend zwart jurkje en daar orden een stel prachtige benen gehuld in zwarte kousen. Heerlijk om de zien.
                                    Eva heeft een heerlijk lijf waar alles de juiste afmetingen heeft. Het staat allemal in verhouding met elkaar. Een guitig koppie en een lieve instelling.
                                    Onderweg naar de kamer wist Eva mij te vertellen dat zij hier ook veel plezier aan ging hebben.
                                    Volgens Eva was ik een lekker ding. Dank nog voor het compliment Eva.
                                    Op de kamer ontspon zich een spel van tongzoenen, knuffelen en elkaar opgeilen. Tijdens het uitkleden tease Eva mijn lichaam met likjes en kusje op de welbekende erogene zones.
                                    Nadat we elkaar hadden uitgekleed volgde e een korte opfrisbeurt waarbij mijn lid al behoorlijk fier was.
                                    Hierbij vroeg Eva al naar beneden gaant of ze mij mocht pijpen zonder condoom. Tuurlijk Lieverd, graag zelfs.
                                    Eva verslond mijn lid alsof het een lieve lust was. Heerlijk, afwisselend, diep, hard, zacht, ballenlikkend ging ze in dat spel op. Man wat kan die meid pijpen.
                                    Op het bed aangekomen ging ze nog even hiermee door. Ondertussen haar lekker gevingerd waarbij Eva al heerlijk nat werd.
                                    Ik vind dat persoonlijk erg fijn als een dvp uit zichzelf nat wordt. Voor mij een teken dat ze het zelf ook fijn vind.
                                    Op een gegeven moment deed Eva heel behendig tijdens het pijpen met haar mond een jasje om mijn pik. Ook een kunst hoor.
                                    Daarna ging ze heerlijk bovenop zitten, waarbij ze na een paar fikse stoten van mij aangaf zelf het tempo te willen bepalen. Ze vond me nogal groot geschapen, vandaar.
                                    Asl nog even reverse cowgirl en het spel afgemaakt in een heerlijke doggiestyle.
                                    Wat een prachtgezicht met die kousen om haar mooie benen, zalig
                                    Daarna nog even lekker gekletst en gekeuveld. Helaas had onze eerste liefdespel zolang geduurd dat er geen tweede keer meer inzat. Dan elkaar maar even liefkozen, ook lekker
                                    Eva mia bella, het was heerlijk met jou. Dank je wel
                                    Herhalingsgevaar zeker aanwezig
                                    Moonwalker

Commentaar

HEET BEZOEK
                                      Vandaag weer mijn heerlijke momentje voor mezelf!
                                      Wow wat een hete dag. Wat zullen de dames in Huize Monique afzien.
                                      Een beetje inspanning en t zweet springt uit je poriën. Dus lekker kamer 8 gereserveerd om n fantastisch uurtje met Eva een avontuur te beleven!
                                      En dat is het helemaal geworden. Eerst ff lekker een frisse douche...na mij heb ik Eva er ook 1 aangeboden;-)
                                      Erna waren we beiden lekker fris en met n ventilator in de kamer kon ons heerlijke spel helemaal los gaan.
                                      Wow wat heb ik weer genoten van Eva's ziel en zaligheid.
                                      Details blijven tussen ons ;-) maar beiden zeer voldaan en heerlijk klaargekomen.
                                      Erna uitgeput in elkaars armen geeindigd en ook nog ff lekker gedouched. Echt geen overbodige luxe onder deze omstandigheden.
                                      Eva...MULTI GRAZI ;-) Aprossimo settimana...sono pazzo di te!
                                      Liefs, Simon

Commentaar

Ondanks het hete weer toch maar de rit gemaakt richting Amersfoort. Zonder afspraak omdat dit niet anders kon maar ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen. Aangekomen bij HM bleek dat een misrekening. Het was erg druk maar toen ik de naam Eva liet vallen pakte Enzo dit meteen op en ging kijken of er wat mogelijk was. Overigens te vermelden dat de eerste kennismaking met Enzo een erg prettige was.

Gelukkig voor mij was er wat mogelijk. Eva zou op korte termijn vrij zijn voor een half uurtje. Bij binnenkomst de herkenning van de vorige keer en een hartelijke ontvangst door Eva. Snel naar boven want ze heeft het druk en dat is niet voor niets.

We hadden ons nog zo voorgenomen het rustig aan te doen in verband met het weer maar dat was snel vergeten. De temperatuur liep behoorlijk verder op dankzij haar kussen en zoenen op alle plekjes. Heerlijk tongzoenen weer en daarna lekker gevreeën met deze mooie en lieve vrouw.

Het was weer een tikkie beter dan de vorige keer en dat is knap want die eerste keer was al heel goed. Volgende keer bij iets koeler weer wat langer....en een afspraak maken

Groeten,

Blue

Commentaar

eva o eva dit is mijn favoriete dame altijd weer geil als we samen zijn zij houd net als ik van lekker tongzoenen ze kan heerlijk pijpen en voortreffelijk neuken we hebben ondertussen al wat standjes van de kamasutra uitgeprobeerd ze spreek nu ook een beetje nederlands met een leuk accent