Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Linda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Linda

Vandaag na een tijdje weer eens bij Huize Monique geweest omdat ik benieuwd was naar Linda na het zien van haar foto's. Zoals altijd vriendelijk omvangen door Gino met een drankje. Na enkele minuten kwam Linda mij halen en die was precies zoals ik mij had voorgesteld, gehoopt op had. Een leuke spontane dame met een mooi gezicht. Eerst elkaar een beetje afgetast met wat zoenen en strelen en langzaam werd het steeds heftiger. Ze verstaat de kunst van het teasen goed en ik werd dan ook helemaal gek van haar. Het orale gedeelte was echt heel goed en het was heel moeilijk om niet zoals Linda het noemde "ondeugend" te worden. Het was echt een heerlijk uurtje waarbij we allebei merkbaar hebben genoten! Ik heb een belofte gemaakt aan haar en die kom ik zeker na dus ga snel weer een keer naar haar toe. Linda je was heerlijk! De volgende keer spreken we af aan het einde van de dag en neem ik je mee ;-)
    Laatst gewijzigd door Rodox; 06-12-16, 14:16.

Re: Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Linda

Het was zo’n zwoele nazomeravond in de maand september, een avond eigenlijk zoals zo velen. Het was zulk mooi weer dat ik besloot om ergens een terrasje te gaan pakken. Zo vaak kunnen we immers niet genieten van het heerlijke weer in Nederland. Mijn hormonen werden aardig op de proef gesteld met al die mooie, schaars geklede dames. Uiteindelijk besloot ik naar mijn favoriete huisje te gaan. De line-up was niet groot, maar Linda sprong eruit voor mij.

Linda is niet groot, normaal postuur, blond haar tot op haar schouders, mooie stevige borsten (wel geholpen door de arts) guitig en spontane uitdrukking. Linda was gekleed in een wit, niets aan het toeval overlatend, jurkje.

Terwijl het bad vol liep, waren wij druk doende over koetjes en kalfjes. Ik liet mijn hand over haar rug glijden tot aan haar billen, laag genoeg om onder haar jurkje te kunnen maar ik ging niet verder dan haar billen die zalig warm en zacht aan voelden. Teasen is haar absoluut niet vreemd. Het spel ging in bad verder. Ze kuste mijn wang en kriebelde over mijn buik. Toen kuste ze me op mijn mond en voelde ik hoe ze even mij kietelde. Haar mond kwam weer op de mijne en ik duwde mijn tong naar binnen en haar vingers klemden om mijn mannelijkheid. Na een innige lange kus en een intense massage van mijn mannelijkheid opende ik mijn ogen en keek in die van haar. We zeiden niets, waarschijnlijk dacht ze dat ik raar zou reageren, maar dat deed ik niet. Ik ging rechtop zitten en zij ook, maar dat was voor mij niet voldoende en ik trok haar naar mij toe. Zocht haar borsten en vrouwelijkheid die zacht en glad aanvoelde.

Terug op bed onderging ik een straffe massage maar wel ontspannend, wat ik nodig had na onze badsessie. Na een heerlijk zoenintermezzo (nogmaals de hoeksteen van een perfecte date voor mij) kroop deze speelse twintiger omlaag en begon aan een Franse massage. Daarbij ging ze behoorlijk diep en hield ze beneden ook nog even vast alvorens mij uit haar warme mond te laten glijden. Dit engeltje hield daarbij het oogcontact goed vast en keek me tussen haar haren door lekker aan. Mijn kleine vriend kermde van genot terwijl hij tussen haar lippen gleed en mijn hele lijf tintelde. Toen haar hand een plagende handjob aanving, keek ze me ondeugend aan. Met die uitdrukking op haar gezicht worstelde ik me door mijn orgasme heen. Wat een topvrouw.

Al met al een uitstekende ervaring met deze mooie leuke dame die prima sfeer weet te maken en een warme persoonlijke omgang heeft.

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Heerlijke ontspannen date met een leuke dame, die net als ik houd van elkaar heerlijk verwennen. Is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

De laatste mogelijkheid voor Riverside om nog in 2015 dit huis te bezoeken. Reeds een paar keer had ik Linda bezocht en zag dat zij nu een keer op woensdag aanwezig was, afspraak was zo gemaakt.

In een prachtig rood dessous kwam zij mij halen, deze rustige twintiger, met meer dan een blik van herkenning. Na het was ritueel van beiden hield zij haar dessous nog aan. Net als Riverside houdt Linda van een langzame opbouw. Plagen, omcirkelen en steeds meer opgaan in het spel hoort bij deze date. Teasen is door haar verheven tot kunst.

Nadat het dessous haar fraaie lichaam had verlaten, gingen geleidelijk alle remmen los. Een geweldige ontlading van Riverside was het gevolg, voorgegaan door een dubbel hoogtepunt van Linda.

Veel tijd was er niet meer over, het gezellig na-kletsen zal moeten wachten tot een volgende keer. 2016....

Grtz Riverside.

Commentaar

Ditmaal bij HM geen afspraak gemaakt. Gelukkig waren er genoeg dames beschikbaar. Op basis van uitstraling viel de keuze op Linda. Na rustige opbouw nam ik haar mooie borsten onder handen en daalde likkend af naar haar grotje. Na het aantrekken van het condoom ging ik bij haar naar binnen. Moest al snel een paar keer inhouden om niet voortijdig te komen. Op z'n hondjes kon ik me helemaal laten gaan. Ik had goed zicht op haar mooie billen. Steunend pareerde ze mijn steeds steviger wordende stoten. Na afloop een ontspannen massage en voldaan ging ik naar huis.

Commentaar

Linda is aardig en vriendelijk maar ik had er op basis vande andere recensies meer va verwacht. Geen herhaling voor mij

Commentaar

Ik sluit me aan bij de 2 vorige posters, Linda is aardig, spontaan en vriendelijk, maar op basis van de vorige recensies en de reputatie van het huis had ik meer verwacht. Ook helaas geen herhaling voor mij.

Commentaar

Ik had weer eens een geile bui en stuurde een appje naar Monique of Linda en Nikita vrij waren om 21:30u Dit werd beantwoord met de wedervraag of 21:00 uur ook kon. Dit was mogelijk. Na geld te hebben gepint liep ik naar HM. Binnen bij Michael betaald en toen kwam Linda mij bij de bar halen. Op de kamer gelijk intens tongzoenen met elkaar, wat was dat heerlijk. Na enkele minuten werd er geklopt en kwam de prachtige Nikita binnen. Nikita en Linda zoenden me om beurten. Waarna we elkaar uitkleden en gingen wassen, eenmaal op bed streelden we elkaar en streelde ik de borsten van Linda en Nikita. Af en toe kneep ik in Nikita's tepels, waarop Nikita Linda's borsten in de mond nam en haar tepels likte. Dit werd na enkele minuten afgewisseld. De dames begonnen elkaar intens te zoenen.
                Een voor een werd ik door de dames hierna heerlijk gepijpt. De tijd dat Linda ons zou verlaten is aangebroken. Linda ging zich aankleden waarna Nikita en ik van haar nog een intense tongzoen kreeg.

Tot gauw Linda,xxx

Commentaar

Ik ben Dinsdag naar Huize Monique geweest geweldig geweldig..heel mooie huis is het ook.
                  Voor dat ik langs ging,ging ik ergens zitten onder de zon even rustig koffie drinken lekker terwijl ik koffie ging drinken heb ik een afspraak gemaakt met Nikita.afspraak was goed idee ik zei dat ik 14:20 14:25 tussen daar ben en dat was precies zo netjes op me tijd gekomen.
                  Ik was blij dat ik weer Nikita gezien had ik ben naar Vip kamer geweest voor de rest kwam alles van zelf uiteraard.. en toen zijn we naar bad ook nog geweest was zo lekker relaxed.. echt gerust tijd ging weer snel leuke dag gehad gezelligheid was weer met ons.
                  Voor een leuke tijd heb je weer goed verzorgd.. het tijd was weer voorbij tijd was voor afscheid nemen.
                  Maar toen ben ik over een uurtje weer terug gekomen om een Trio doen heb ik een weer afspraak gemaakt om 17:00 met Nikita en Linda dit was echt een goede keuze echt waar vind ik.
                  Deze beauties hebben me heel goed ontspannen relaxed gewoon chillout ik zeg gewoon waaoooww dames waaaooww..
                  tijd ging prima leuk uitstekend geweldig deze beauties hebben me heel goed verzorgd. Toenen we op de kamer was ging alles van zelf in orde.. Trio lesbisch was er ook bij geweldig hoor.We gingen ook nog praten dat was zeker leuk heel spontaan zijn jullie ook tijd was geweldig met jullie.. .Een mooie dag was het Bedankt Dankbaar Linda en Nikita Dreams heeft echt een Dreams gehad : D

Commentaar

Re: Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Linda

Zoals aangekondigd in mijn laatste bericht bij Maureen, heeft Riverside in de laatste week voor de Kerst zijn idee in werkelijkheid omgezet en zichzelf een trio cadeau gedaan met Linda en Maureen. En wat een cadeau dit was....

Het is natuurlijk op voorhand al verwennerij wanneer je met 2 mooie vrouwen het bed mag delen, maar de letterlijke verwennerij die de dames Riverside gaven, laat zich niet beschrijven. Prachtig om mee te maken hoe Linda en Maureen op elkaar zijn ingespeeld met subtiele aandacht voor elkaar en een nimmer aflatende aandacht voor Riverside; vloeiend, vloeibaar en voelbaar.

De dames afzonderlijk zijn de favorieten van Riverside, maar hier samengebracht ontspon zich één van de beste trio's ooit gehad, zo niet de beste.

Aanrader!! Herhaling: absoluut.

Grtz Riverside.

Commentaar

Lieve Linda, toch na lange tijd en veel dates toch een bericht van mij voor jou je bent echt een toppertje, ik hou van jou en mis jou

Veel liefs xxx

Commentaar

Onlangs weer eens bij Huize Monique geweest. Geen afspraak gemaakt maar eens kijken wat voor lekkers er dit keer in de snoeptrommel zat. Na de voorstelronde (die wel ietwat snel verliep omdat de dames zich wel erg kort voorstelden) gekozen voor Linda, wat een prettig en spontane verschijning! Besloten om een uur met haar door te willen brengen, wat een goede keus is dat geweest. Op de kamer kort wat nader kennis gemaakt, opgefrist (zelfs dat is al een zaligheid) en ons op het bed verder vermaakt met elkaar. Linda is zeer gewillig en weet ook wat een man lekker vindt. Als je met Linda op de kamer bent ervaar je echt wat lekkere sex is, ze geniet er zelf ook echt van. Linda, wat ben je een zalige vrouw. Ik zou failliet aan je gaan als ik dichtbij zou wonen. Hopelijk tot snel! Xx

Commentaar

Afgelopen week voor het eerst bij HM geweest. Sowieso voor het eerst in zeker 15 jaar in een privéhuis. Toentertijd knapte ik af op het nooit (meer) mogen zoenen+vingeren, laat staan pzc. Dit gold (en geldt nog steeds?) bij alle drie de huizen in A'foort (die er nu ook nog zijn). HM was er in die tijd nog niet; net zo min als het internet zoals dat er nu is, maar dat terzijde. Sinds begin dit jaar lonken de wandelschoenen weer. Mede omdat ik door toeval op de site van HM terechtkwam en vandaar bij de recensies op deze site: (tong)zoenen, vingeren, pzc, alles lijkt tegenwoordig mogelijk.

Toch aarzelde ik. Ik ben er niet jonger op geworden, de dames wel. Er gaapt een groot - leeftijd - gat. Zou ik me niet belachelijk maken? Daar kom je natuurlijk maar op één manier achter: de stoute (wandel)schoenen aantrekken en op naar HM.
                          Mijn verhaal horende bezwoer Michael me dat dit geen enkel probleem was. Voor de dames was leeftijd geen issue, ook niet dat ik bloednerveus zou zijn.

Er waren twee dames beschikbaar. Gekozen voor Linda. Theorie bleek praktijk. Op een lieve manier stelde ze me op mijn gemak en al snel stonden we te zoenen.

Ik ga niet beweren dat ik haar tig keer heb laten klaarkomen. Ik weet alleen dat ik genoten heb van wat ik bij haar mocht doen en wat zij bij mij deed. Mijn ontlading was intens, waarbij het mij niets uitmaakte dat we aan intiem niet zijn toegekomen.

Bedankt Linda, het is zeker voor herhaling vatbaar. Tegelijk ben jij zo'n goede ambassadrice van de HM-girls dat ik de rest ook graag leer kennen.

Commentaar

Na mijn bezoekje aan Anne, was ik nog vol energie. Gekozen voor Linda, wat een lekker geil vrouwtje. Anne was goed maar Linda is the Bomm, super geil, en een GFE, dikke 8. Herhalingsgevaar groot, zeer groot. Thanxx Linda

Commentaar

Na lang aandringen van jou, nu hier maar eens een recensie schrijven. Kan inmiddels het aantal ervaringen met Linda niet meer op 2 handen tellen, dus ze zal wel iets goed doen!

Altijd weer een genot met haar. Ze plaagt graag en dat maakt het geheel een stuk persoonlijker en intiemer. Heeft gelukkig zelf ook humor en ze vindt het dus ook leuk als je een beetje de draak speelt met haar. Soms praat ze wel een beetje te veel, maar we hebben inmiddels ondervonden dat dat een voor de hand liggende oplossing heeft... Al heb ik wel het advies gekregen om er mee op te passen om dan nog door te gaan met plagen als zij mijn cruciale onderdeel eenmaal oraal aan het verwennen is...

Ze is lekker enthousiast en geniet zelf ook erg graag - ik grap vaak tegen haar dat het net een waterval is daarbeneden... Neuken doet ze lekker fanatiek en het is al meer dan eens voorgekomen dat het bed zich niet meer op de plek bevond waar het oorspronkelijk stond...

Al met al dus een vrolijke, geile meid die er zeker haar best voor doet om je een leuke GFE te geven!

Commentaar

Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Linda

Al vele malen bij Linda geweest - en toch is elke keer dat ik haar weer zie mijn eerste gedachte: wat ben jij mooi! Als altijd een fijne vrijpartij met steeds hetere kussen. Linda, jij laat je verwennen en geeft je over zoals elke vrouw dat zou moeten doen... jouw orgasme is diep en heerlijk en daarna verwen jij mij: ook als ik vermoeid ben weet je me klaar te laten komen en je besluit altijd met "en nou niet zo lang wegblijven, he?". Zalig!

Commentaar

Weinig woorden voor gewoon fantastisch met Linda ook weer weken om na te genieten. En ook weer compliment aan huize Monique goed opgevangen en je word op een fantastische mannier op je gemak gesteld woorden te kort voor Linda en huize Monique.
                                  Huize Monique weer bedankt.
                                  En Linda ook bedankt schat xxx
                                  Fantastisch hou van je xxxxxxxxxx
                                  Bedankt alle twee.

Commentaar

Gister na lange tijd weer eens naar Amersfoort gegaan voor huize Monique had een afspraak gemaakt met Linda ze sprak me het meeste aan was de eerste keer bij haar. ik moest weer een nieuwe kiezen omdat me favorieten er niet mee werken. maar het is altijd goed daar soms wel wat minder omdat je soms een goede date hebt gehad en je verwachting dan weer heel hoog is.

Ik was weer vroeg en terwijl ik heb zitten wachten heb bij een voorstel ronde nog een paar leuke dames gezien waar me er een me heel aansprak die ga ik zeker een mee naar de kamer want de voorstelling aan mij was erg leuk van haar.

na 20 minuten te wachten kwam Linda me ontvoeren ik had er al een keer gezien en der foto´s natuurlijk maar werkelijk is ze veel mooier en ze had leuk jurkje aan. op de kamer eerst het gebruikelijke wassen en ondertussen ook gezoend dt is zo fijn als een meisje dat toelaat en lekker mee doet is al een goed begin. Ze had der string uit gedaan en der jurkje nog ff aan gelaten een maal op bed hebben we nog lekker tijdje liggen zoen wat ze heel graag doet en ik ook vooral al ze leuk en mooi is ook beetje grapjes gemaakt wat. Na een tijdje dwaalde ik langzaam af bij haar naar de borsten die erg lekker zijn en daar tijde der tepels en de rest gezoend doen vond ik tijd om af te dwalen naar de lekkere grotje. Der ff lekker gelikt wat erg goed smaakte en der onder tussen gevingerd na een tijdje werd het haar teveel en werd goed nat doen ben ik weer verder gegaan met zoenen en doen ze op me lag ging ze ook weer verder omlaag ze pakte een condoom maar ik vroeg of ze ook zonder deed ja dat was geen probleem en ze heeft me erg lekker gepijpt en ze liet me ballen ook naar bij niet met rust. Ze kwam na een tijdje weer lekker omhoog en weer het zoenen wat weer goed ging na een tijdje condoom er om gedaan waar ze hem er behendig zonder handen hem er in ging wat voelde dat goed soms hield ze der in om dat ze dan tegen een hoogtepunt aan zat en ik niet. na een tijdje kwamen we samen tot een hoogtepunt we hebben nog wel wat standjes gedaan. Daarna heeft ze me nog ff afgetrokken en over der lekkere borsten klaar gekomen.

We hebben daarna nog wat gepraat want dat hadden we bijna nog niet gedaan. Al bij al weer lekkere uren gehad met haar. Zeker voor herhaling vatbaar maar eerst probeer ik een andere misschien we trio met een andere erbij dat lijkt me wel wat twee hm dames dat is me nog niet gebeurd wel bijna waren twee dames die doen ik wilde weg waren bij hm.

HM is me favoriete huis waar ik al tijdje soms kom ik kwam vroeger ook wel in ander prive huizen aar sinds ik hm heb ondekt kom ik allen nog daar omdt de prijs goed is en bij andere huizen gewoon minder krijgt

Linda bedankt voor de lekkere uren en tot ziens weer voor herhaling.

groetjes,
                                    Anopolis

Commentaar

Vorige week donderdag van deze mooie vrouw genoten. Ze stelt je goed op je gemak en neemt de tijd voor lekkere seks. Ze gaat mij beslist vaker zien. Complimenten voor de leiding van Huize Monique die deze lieve dames steeds maar weer weet te vinden ........
                                      Laatst gewijzigd door Mitsumi; 23-08-17, 09:39. Reden: geen recensieformulier ingevuld

Commentaar

Amersfoort, Dirk loogenstraat, Linda

Weer eens een bezoekje gebracht aan huize Monique. Niets gereserveerd of afgesproken maar ik ken er inmiddels meerdere dames en nog nooit teleurgesteld. Deze keer zat Linda weer eens tussen de dames die zich voorstelden en voor haar gekozen aangezien ik al goede ervaringen met haar heb. Ook deze keer hebben we elkaar prima weten te verwennen. Blijkbaar zijn er uiteindelijk zo wild tekeer gegaan op bed dat achteraf bleek dat het matras een halve meter verschoven was. Nou ben ik vaker in die kamer bezig geweest maar dit was me niet eerder overkomen. Al met al weer een top uurtje.

Commentaar

Afgelopen donderdag een mooi uur met Linda gehad. Linda ziet er goed uit en het was erg gezellig. Een spannend uur met lekker zoenen en intense sex. Ze bouwt de spanning goed op tot een heerlijk hoogtepunt