Utrecht algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht algemeen

Het geouwezwam is weer terug in de recensierubrieken, hieronder mag het weer......

Groet Bobby Vitale
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 23-10-06, 19:35.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Utrecht algemeen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ailliet__.html

De rechtbank Amsterdam maakte vandaag bekend dat Givolo BV, waaronder de 11 privéclubs van Jan Bik vallen, failliet is verklaard.

Al langer was bekend dat de bordelen op de fles dreigden te gaan omdat ze al jaren verliesgevend zouden zijn - althans op papier; Bik wordt namelijk verdacht van het voor miljoenen ontduiken van de belastingen. Begin dit jaar was er een grote inval van de FIOD in een aantal bordelen van Jan Bik.
    In Amsterdam, waar een club aan de Buiten Wieringerstraat is gevestigd, lag Bik overhoop met de gemeente. In september vorig jaar werd een aantal Roemeense en Bulgaarse vrouwen aangetroffen. Zij verbleven illegaal in Nederland en beschikten niet over een werkvergunning. Hij moest een week dicht wegens illegale prostitutie.

Jan Bik, die zichzelf op zijn site omschrijft als 'gastheer in de wereld van genot, erotiek en seks', begon in 1969 boven een bordeel boven boekenwinkel in Amsterdam. Hij verhuurde de leegstaande etage boven de winkel, waar hij ’stoute boekjes verkocht’ aan jonge dames. Zijn imperium breidde zich uit over heel Nederland. Naast de grote steden had hij ook op het platteland een aantal seksclubs. Jan Bik en de curator zijn (nog) niet bereikbaar voor commentaar.

Commentaar

Het verbaast mij dat in de stad Utrecht na het wegvallen van het Zandpad relatief weinig mogelijkheden zijn voor seksueel vertier waarbij een goede dienstverlening wordt geboden, terwijl Utrecht qua inwonersaantal de 4e stad van Nederland is. Voor zover ik kan nagaan zijn er qua mogelijkheden de volgende:
      *privéhuizen: Utrecht Privé en Huize Mona;
      *tippelzone aan de Europalaan;
      *dames die privé ontvangen;
      *erotisch massagesalon Eromantique;
      *geen Thaise erotische massagesalons of clubs.

En als ik kijk naar de weinige recensies over de 2 privéhuizen dan word ik nou ook niet gelijk enthousiast van. De tippelzone trekt mij ook niet gelijk aan. Het bezoeken van dames, die privé ontvangen, blijft altijd een gok. Alleen het erotisch massagesalon Eromantique heeft een aantal positieve recensies. Zijn er misschien nog "verborgen" plekken die nog niet genoemd zijn en welke plekken medewandelaars met ons allen willen delen ?

Bobbytje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bobbytje Bekijk bericht
        Zijn er misschien nog "verborgen" plekken die nog niet genoemd zijn en welke plekken medewandelaars met ons allen willen delen ?Bobbytje
        Geen verborgen plek, maar niet genoemd in het lijstje: Club Dynamite in Nieuwegein, bedrijventerrein De Liesbosch. Officieel dus in Nieuwegein, maar dit bedrijventerrein ligt tegen Utrecht aan, het ligt dichter bij de bebouwde kom van Utrecht dan bij de bebouwde kom van Nieuwegein.
        Maar ook over Dynamite wordt opvallend weinig geschreven. Mogelijk schrijven clubbezoekers toch minder op dit forum dan raamwandelaars.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bobbytje Bekijk bericht
          Het verbaast mij dat in de stad Utrecht na het wegvallen van het Zandpad relatief weinig mogelijkheden zijn voor seksueel vertier waarbij een goede dienstverlening wordt geboden, terwijl Utrecht qua inwonersaantal de 4e stad van Nederland is. Voor zover ik kan nagaan zijn er qua mogelijkheden de volgende:
          *privéhuizen: Utrecht Privé en Huize Mona;
          *tippelzone aan de Europalaan;
          *dames die privé ontvangen;
          *erotisch massagesalon Eromantique;
          *geen Thaise erotische massagesalons of clubs.

En als ik kijk naar de weinige recensies over de 2 privéhuizen dan word ik nou ook niet gelijk enthousiast van. De tippelzone trekt mij ook niet gelijk aan. Het bezoeken van dames, die privé ontvangen, blijft altijd een gok. Alleen het erotisch massagesalon Eromantique heeft een aantal positieve recensies. Zijn er misschien nog "verborgen" plekken die nog niet genoemd zijn en welke plekken medewandelaars met ons allen willen delen ?

Bobbytje
          Ik denk dat Utrecht Prive een zeer fraaie selectie dames heeft waarvan sommige echt knap en lekker zijn. Vorige week eens heen geweest naar aanleiding van een advertentie van de dames op Sexjobs. Goede ervaring gehad, recensie zal ik later schrijven. Wel inderdaad raar dat er zo weinig recensies staan.

Huize Mona kom ik nooit meer wat een onvriendelijke ontvangt daar en dames daar die alleen maar met hun telefoons bezig zijn.

Voor mij in deze regio:

Huize Monique
          Utrecht Prive
          Fleur Prive (Als je spontane Nederlandse dames zoekt)

Commentaar

Gisteren een heel fijne ontmoeting gehad met deze dame :

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateu...pbeurt_4022146

Het werd mij toen nog maar eens duidelijk dat ik het vooral van de spanning moet hebben
            De voorbije weken heel wat rondgehangen in Gent en gisteren ook nog gepasseerd in Eindhoven, maar ik merk hoe langer hoe meer dat de opgemaakte make-up poppen met hakken van 10cm hoog mij niet meer kunnen bekoren.

Zij is echter naturel, komt recht vanachter het kookvuur vandaan (gisteren zelfs letterlijk), maar geeft je wel een GFE.
            We zijn naar een parking gereden in Utrecht waar wel soms een fietser voorbij kwam en daar zijn we beide bijna naakt in de auto gaan zitten. De pijpbeurt die ik toen gekregen heb was zalig en zeker voor herhaling vatbaar !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door holbewoner48
              Hallo allemaal,

Heb jullie hulp nodig!

Zag op Utrechtprivé.nl (volgens eigen website hét alternatief voor het Zandpad) dat daar sinds kort Katarina werkt, een van oorsprong Poolse. die niet alleen perfect Nederlands, maar ook prima Duits spreekt en die op het Zandpad heeft gewerkt.

Ik heb Katarina op het Zandpad tenminste 100 keer bezocht en altijd was het feest. Voor het laat

Daarom mijn simpele vraag: kan iemand mij bevestigen dat het dezelfde Katarina is die op het Zandpad heeft gewerkt. Ik heb haar de eerste keer ontmoet op 134-1, daarna op150-1 en daarna op 162-2.

Natuurlijk kan ik zelf in dat privéhuis een kijkje nemen of het inderdaad 'mijn' Katarina is, maar eerst wacht ik jullie eventuele reacties af.

Alvast bedankt voor nadere info!

Holbewoner48
              Heb eens op die site gekeken maar die zo geen herkenning, kende haar van 150-1, maar 162-2 heb ik haar eigenlijk nooit gezien dat was het domein van Valentina in de avond of het moet in de vrije weken geweest zijn.

Wat me overigens wel op valt bij de clubs/privehuizen in Utrecht dat er websites zijn en ook advertenties van dames op de dagen dat ze er helemaal niet of allang niet meer werkzaam zijn. Dan hopen ze er waarschijnlijk op dat je bij een ander blijft hangen maar dan moet je wel eerst je gedachten helemaal veranderen.

Commentaar

Hi,

Misschien tikkeltje naïef, maar ik ga altijd uit van juiste informatie. Vrees evenwel dat jouw twijfels over de betrouwbaarheid van sommige websites terecht zijn.

Had me echt enorm verheugd op een weerzien met Katarina....maar helaas....ondanks de informatie op de website van Utrecht.prive was zij er vrijdagavond niet en bleek zij ook zaterdag en zondag niet aanwezig te zijn.

Kortom: heb Katarina helaas nog steeds niet kunnen ontmoeten. Wellicht bevalt de nieuwe werkplek haar niet, want komende week is ze volgens de site niet aanwezig. Gestopt in dit huis?

Groet,
                Holbewoner48

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door holbewoner48 Bekijk bericht
                  Hi,

Misschien tikkeltje naïef, maar ik ga altijd uit van juiste informatie. Vrees evenwel dat jouw twijfels over de betrouwbaarheid van sommige websites terecht zijn.

Had me echt enorm verheugd op een weerzien met Katarina....maar helaas....ondanks de informatie op de website van Utrecht.prive was zij er vrijdagavond niet en bleek zij ook zaterdag en zondag niet aanwezig te zijn.

Kortom: heb Katarina helaas nog steeds niet kunnen ontmoeten. Wellicht bevalt de nieuwe werkplek haar niet, want komende week is ze volgens de site niet aanwezig. Gestopt in dit huis?

Groet,
                  Holbewoner48
                  Ze staat nog wel op de site maar de advertentie met de 3 foto's is verdwenen.
                  Dit komt bij meerdere adverteerders voor, ze adverteren zelf als ze niet open zijn. En dat is niet alleen in Utrecht, ook in Den Haag en Amsterdam is dat van toepassing.
                  Je lokt klanten met leuke foto's op de site, met dames die er die dag niet zijn of allemaal niet meer werkzaam zijn en dan hopen dat je toch blijft hangen.
                  Is net als bij andere bedrijven het bijhouden van een site kost tijd en dat vergeet men dan maar even, wel jammer natuurlijk want de volgende keer ga je mogelijk eerst bellen of de dame er echt is en bij nee ga je niet.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lekker ding uit de polder Bekijk bericht
                    Ze staat nog wel op de site maar de advertentie met de 3 foto's is verdwenen.
                    Dit komt bij meerdere adverteerders voor, ze adverteren zelf als ze niet open zijn. En dat is niet alleen in Utrecht, ook in Den Haag en Amsterdam is dat van toepassing.
                    Je lokt klanten met leuke foto's op de site, met dames die er die dag niet zijn of allemaal niet meer werkzaam zijn en dan hopen dat je toch blijft hangen.
                    Is net als bij andere bedrijven het bijhouden van een site kost tijd en dat vergeet men dan maar even, wel jammer natuurlijk want de volgende keer ga je mogelijk eerst bellen of de dame er echt is en bij nee ga je niet.
                    Hi,

Ere wie ere toekomt....had mijn twijfels over de betrouwbaarheid van de website van Utrechtprivé, twijfels die 'Lekker ding' ruimschoots onderstreepte, maar (gelukkig!) valt het allemaal reusachtig mee!

Zoals op deze plaats eerder beschreven ben ik 'op jacht' naar Katarina, een oude bekende van me van het Zandpad. Tweemaal tevergeefs in die club geweest (beide keren was Katarina bezet) en helaas was ze er ook afgelopen weekeinde niet, in tegenstelling tot wat aanvankelijk op de site stond.

Heb inmiddels begrepen dat Katarina ziek was en daardoor niet kon werken. Ze is echter vrijwel hersteld. Mogelijk hervat zij vanavond al haar goddelijke werkzaamheden. Helaas kan ik haar dan zelf niet ontmoeten vanwege mijn werkverplichtingen, maar later in de week gaat dat ongetwijfeld wél lukken. Ik houd het werkschema op de site in de gaten!

Groet,
                    Holbewoner48

Commentaar

Re: Amersfoort, Vlasakkerweg 51, Farida

Oorspronkelijk geplaatst door FuckySlim
                      Nou 69er, Tasha klikt blijkbaar beter bij jou. Volgens mij is Farida een topvrouw en ik kan ik me bij je verhaal eigenlijk niet eens voorstellen dat het om Farida zou gaan. Toch iets fout gegaan tussen jullie blijkbaar of een andere reden? Ze verdient dit niet.

opmerking mod.: dit is een reactie op een bericht van een jaar geleden, er kan veel veranderen in een jaar tijd
                      "Ze verdient dit niet" !?!

Ik wou dat je het met deze aanmatigende opmerking bij het rechte eind had FuckySlim. Maar helaas was mijn ontmoeting met Farida een complete mislukking. Misschien had zij hoofdpijn en was zij ongesteld (of 'tig andere redenen), hoe dan ook bakte ze er in geen enkel opzicht wat van die date en was mijn recensie helaas volledig terecht en verdiend.
                      Laatst gewijzigd door Gollem66; 26-08-14, 17:49. Reden: Geen recensie maar discussie naar algemeen!

Commentaar

utrecht, De Liesbosch 14d, dynamite prive

Ik had van de week een uurtje over in de regio en dacht zal deze tent eens bezoeken.
                        De ligging is gunstig, en van buitengezien voldeed het aan de verwachtingen.

Ontvangst in goed, veel dames aanwezig en lekker wat te drinken gekregen
                        De prijzen zijn ok.

Ik koos voor een Nederlandse jongedame (onder de 30) slank en donker haar. een half uurtje op de kamer.
                        Ik laat de dames meestal hun gang gaan maar dat is me nu voor het eerst totaal niet bevallen.

De kamer was fel verlicht, de ruimte gehorig, je hoorde de andere dames rondlopen, dus echt ontspannen kon ik niet.
                        De dame wilde beginnen met een massage, heel goed!

De massage was OK, maar na een half uur focus op mijn rug ging de bel en moest ik vertrekken...
                        Voorkant is helaas niet aan de beurt geweest.

Ik nam ook zelf geen initiatief, toen de kleren uitgingen viel de dame iets tegen, de ruimte was zo fel verlicht dat er ook geen erotische spanning kon ontstaan.
                        en tussendoor deed de gastvrouw (welke ik liever op de kamer had gehad) ook nog eens de deur open, foutje....

Al met al geen prettige ervaring en de eerste "erotische"ervaring zonder een erectie...
                        Laatst gewijzigd door Gollem66; 21-11-14, 11:17. Reden: Naar algemeen. Onvoorledige recensie naam dame wordt niet genoemd.

Commentaar

Re: utrecht, De Liesbosch 14d, dynamite prive

Ik weet precies wat klaasje bedoelt. Sommige kamers zien er wel leuk uit ( Jungle room ) maar te licht en te zakelijk. Beneden ruikt het sterk naar rook. Zijn erg op de tijd. Ben een paar keer geweest maar denk niet dat ik nog een keer ga.

Commentaar

Wanneer je deze rubriek bekijkt dan wordt alleen maar geschreven over het huis in Amersfoort.
                            Dacht gisterenavond zal zo'n beetje rond 24:00 denk rij eens om via Nieuwegein na een bioscoopbezoek, normaal reed je dan via het pad maar ja dat is niet meer.
                            Nou een volgend ritje die kant op zal er ook niet meer van gaan komen, wat een afknapper, weet niet waar de dames van de foto's op kinky gebleven waren maar zeker niet aanwezig en dat wat er voor overig volk aan de bar hing, nee geef mij portie maar aan fikkie.
                            Overigens voor lezer die van SF houden de film Interstellar is een aanrader.

Commentaar

Re: Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Elisa

Oorspronkelijk geplaatst door bommerb
                              Ben voornemens haar eens te bezoeken.
                              Is ze geschoren?
                              En hoe zijn haar borsten?
                              Goedenmorgen,

Niet voornemen gewoon doen!
                              Wel eerst even bellen want Dame is normaal gesproken gehele dag vol geboekt.

Geschoren? ik denk dat je heel goed moet zoeken om in de betaalde liefde nog een ongeschoren dame te vinden, ja Elisa is geschoren en wat betreft haar borsten ik zou zeggen lees de recensies er maar eens op na of bekijk de foto's op de site van Huize Monique, ik kan je garanderen dat de foto's die daar op staan van haar zijn en niet op enige wijze zijn geretoucheerd.
                              Zoek je iemand met het figuur van Dolly Parton vooral niet gaan maar zoek je iemand met prachtige naturelle B borsten dan is Elisa jouw vrouw.
                              Elisa geeft jouw een GFE ervaring die zeer hoog ligt(voor mij persoonlijk zelfs te hoog).

Groetjes Jos

Commentaar

Re: Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Angel

Oorspronkelijk geplaatst door Vuurvliegje
                                Heb je ook enig idee hoe oud/jong Angel is?
                                Op de site staat "35 jaar".
                                Meestal zit de werkelijke leeftijd dan er een aantal jaartjes naast

Commentaar

Zelf heb ik de discussie over leeftijd nooit begrepen.

Wanneer je de dame in het echt ontmoet of gewoon binnenwandelt zonder afspraak maakt het mij niet uit of een dame 35 of 40 is

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door marcel77 Bekijk bericht
                                    Zelf heb ik de discussie over leeftijd nooit begrepen.

Wanneer je de dame in het echt ontmoet of gewoon binnenwandelt zonder afspraak maakt het mij niet uit of een dame 35 of 40 is
                                    Hi Marcel, leeftijd op zich is geen probleem maar een verkeerde voorstelling van zaken wel. Heb inmiddels Angel in het echt gezien en deze vrouw zal beslist heel goed op de kamer zijn maar haar leeftijd is geen 35. Mogelijk heeft Monique de cijfers verwisseld want 53 komt eerder in de buurt. En als het om zo'n groot verschil gaat dan vind ik dit niet netjes.
                                    Overigens kreeg ik ook een berichtje van een andere wandelaar die haar rond de 50 jaar schat.

Net zo min dat het netjes is dat je de recensies van Fleur niet meer kunt lezen. Dit komt beslist doordat zij heel veel slechte had en blijkbaar is daarom de link naar haar recensies verwijderd.

Dit zijn zaken waar een privéhuis zich ver van hoort te houden. Kom heel graag bij HM maar al dat gedraai om de hete brei heen zouden ze niet moeten doen. Net zoals er nu op de site staat dat er geen overleg moet zijn op deze site, dus Hookers, omdat degene die dit zou doen mogelijk een ban zou krijgen. Dit zie ik echt niet gebeuren zolang je je aan de regels houdt.
                                    Een klant krijgen is geen kunst maar een klant houden wel.

Nogmaals, op de kamer zal Angel prima zijn (gelet op de recensie) maar vermeld ook een leeftijd die enigszins in de buurt komt. Ook ik kijk niet op een paar jaar maar zodra het meer dan 5 jaar wordt gaat het mij toch storen.

Veel plezier bij HM want verder is het een prima privéhuis.
                                    Laatst gewijzigd door Gollem66; 18-08-15, 09:22. Reden: Discussie naar algemeen

Commentaar

Re: Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams

Hoe gaat het in zijn werk bij House of Dreams in A'foort?
                                      Is het gewoon een standaard privehuis en wat zijn de tarieven ben namelijk erg nieuwsgierig naar deze tent?
                                      Laatst gewijzigd door Mitsumi; 22-09-15, 03:34.

Commentaar

Re: Utrecht, Vleutenseweg 247-249, Utrecht Privé

Ik ben ook een tijdje geleden bij dit privéhuis geweest en had ook een zeer matige ervaring gehad. Ik had destijds geen recensie geplaatst maar wil aanhaken bij de slechte recensie. Ik woon in Utrecht en hoewel Utrecht de 4e stad van Nederland is heb ik het altijd al merkwaardig gevonden dat in de stad Utrecht er helemaal geen goede privéhuis bestaat waar goede sex wordt aangeboden. Ik ben in de weinige privéhuizen in Utrecht geweest en mijn ervaring is dat matige service de regel is met een enkele uitzondering. Ik heb inmiddels de Chinese meisjes ontdekt en kan zeggen dat bij Chinese meisjes een hoog serviceniveau de standaard is. Chinese meisjes zijn in Nederland erg moeilijk te vinden, maar als je ze eenmaal heb gevonden en hun serviceniveau hebt ervaren dan besef je pas dat het serviceniveau wat je over het algemeen bij een club als Utrecht Privé krijgt heel heel matig (en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit) is.

Bobbytje
                                        Laatst gewijzigd door Mitsumi; 16-12-15, 14:41.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door geile -donder
                                          heren
                                          house of dreams
                                          mooi schoon huis ,mooie dames,goede tarieven
                                          koos voor de Hollandse dame tamara
                                          een echte geile milf
                                          neem een kijkje
                                          is het echt waard
                                          gr john
                                          Ik sluit me hier bij aan, nieuwe eigenaar begreep ik en de kamers zijn echt een hele verbetering eveneens als de dames die er nu werken.

Website ook geheel vernieuwd met alle informatie. Helaas nog geen foto's van alle dames maar dat zal hopelijk zeker veranderen.