Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door juul3 Bekijk bericht
    Maar HM heeft hiervtoch gelijk? Je had ook niet mee kunnen gaan met de dame.
    Klopt, maar als je al betaald hebt en de dame komt je ophalen vind ik het erg lomp tegenover een nieuwe dame in het huis om te zeggen: "sorry, verkeerde keuze, het gaat niet door". Zeker als je nogal een overdaad aan goed fatsoen hebt en niet erg assertief bent, zoals ondergetekende...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door priestr Bekijk bericht
      Klopt, maar als je al betaald hebt en de dame komt je ophalen vind ik het erg lomp tegenover een nieuwe dame in het huis om te zeggen: "sorry, verkeerde keuze, het gaat niet door". Zeker als je nogal een overdaad aan goed fatsoen hebt en niet erg assertief bent, zoals ondergetekende...
      Tja, kan gebeuren deñk ik dan. Of een cursus assertiviteit volgen of gewoon niet zeuren en zorgen een leuke date te hebben

Commentaar

Dus HM niets te verwijten lijkt mij.
        Neemt niet weg dat jij geen goed gevoel aan je bezoek hebt overgehouden.

Commentaar

En aangezien ze gisteren, door onvoorziene omstandigheden dicht waren, zou het maar zo eens kunnen zijn dat Michael even iets anders aan zijn hoofd had en daardoor mss wel onedoeld kortaf was.
          Had hem maandagavond ook aan de lijn voor een afspraak te maken en vond hem ook kort van stof. Maar wel gewoon duidelijk zoals we Michael kennen.
          Laat het over je heen gaan, niks aan de hand.
          Kik kreeg vandaag nog een keurig appje met het excuus voor het gesloten zijjn. Kort, maar duidelijk. Prima toch?
          Moonwalker

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door DwayneHicks Bekijk bericht
            En aangezien ze gisteren, door onvoorziene omstandigheden dicht waren, zou het maar zo eens kunnen zijn dat Michael even iets anders aan zijn hoofd had en daardoor mss wel onedoeld kortaf was.
            Had hem maandagavond ook aan de lijn voor een afspraak te maken en vond hem ook kort van stof. Maar wel gewoon duidelijk zoals we Michael kennen.
            Laat het over je heen gaan, niks aan de hand.
            Kik kreeg vandaag nog een keurig appje met het excuus voor het gesloten zijjn. Kort, maar duidelijk. Prima toch?
            Da's ook wel weer zo, ja . Ben er ook alweer redelijk overheen dat het vandaag heel anders liep dan gepland.

Oorspronkelijk geplaatst door GijsOne Bekijk bericht
            Tja, kan gebeuren deñk ik dan. Of een cursus assertiviteit volgen of gewoon niet zeuren en zorgen een leuke date te hebben
            En dat is dan weer een beetje kort door de bocht. Als je dame A verwacht en je wordt meegenomen door dame B die totaal anders is dan je verwacht, en je hebt ondanks de beste bedoelingen van de dame gewoon geen klik met haar, dan kan dat nogal een domper zijn. Assertiviteit is ook niet iets wat je even bij een pakje boter in de supermarkt gratis meekrijgt. Sommigen hebben het, sommigen krijgen het met enige moeite en sommigen zullen hun hele leven overrompeld worden. Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk.

Maar goed, zand erover, laten we hopen dat meerdere mensen gewoon vandaag hun dag niet helemaal hadden. Mijzelf meegerekend

Commentaar

Dat vind ik persoonlijk ook wel een vervelende manier van zakendoen als je een afspraak hebt. Voor mij voelde het ook alsof ik het geld al kwijt was en maar de dame moet accepteren. Voelt als dwang. Ik had destijds juist nog gevraagd aan die dame, stel dat het echt m'n type niet is, maar er nu wel een afspraak staat (wegens goede recensies), kan ik dan weigeren. "Natuurlijk kan dat, zei ze"
              Niet dus... vergeet het maar. Geld inleveren, kerel gaat even naar een ander kamertje met de vriendelijke boodschap, *naam dame* komt er zo aan. Dame was echt meh (Anne) en performance idemdito

Commentaar

Je hebt met Anne net de verkeerde getroffen. Daarnaast is Michael niet de sympathiekste door de telefoon. Ook face to face komt hij bot over.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeVu Bekijk bericht
                  Je hebt met Anne net de verkeerde getroffen. Daarnaast is Michael niet de sympathiekste door de telefoon. Ook face to face komt hij bot over.
                  Dat is toch wel het minste van een gastheer dat je kan verwachten. Dat ie goed overkomt en sympathiek is. Eigenlijk zeg je dus dat ie bijzonder ongeschikt is voor z'n job. Van Anne had ik vooraf inderdaad liever gehoord dat ze een wat grover, volkser type is. Niet de dame die ze schetsten.

Commentaar

Ik vind die Michael inderdaad niet geschikt voor deze job. Door zijn gedrag door de telefoon had ik al een bepaald vooroordeel. Toch wilde ik HM een kans geven. Maar zijn gedrag face tot face gaf duidelijk weer dat hij vrij onbeschoft kan zijn en niet alleen door de telefoon. Respect is ver te zoeken bij Michael.

Commentaar

Eindelijk iemand die dat ook zegt, ik dacht al dat ik de enige was die niet met hem wegloopt.
                      ik neem aan dat repressailles volgen.
                      When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

Het was niet helemaal de bedoeling om Michael af te fakkelen, hoewel ik het met jullie eens ben dat zijn klantvriendelijkheid zeker aan de telefoon beter kan. In persoon gelukkig nooit een aanvaring met hem gehad (hij ziet er ook uit als het type waarmee je geen aanvaring wilt krijgen O.o). Ook wel grappig om te zien dat verschillende mensen hele verschillende ervaringen met een dame kunnen hebben. Ik heb zelf een paar keer een leuk uurtje met Anne gehad. Over smaak valt niet te twisten blijkt maar weer

Commentaar

Zijn er ook dames bij huize monique die een golden shower geven ?

Commentaar

Helemaal met je eens Lekker ding uit de polder. Ik heb het idee dat Boefje069 het begrip prostituee niet helemaal begrijpt, erg dom en naïef is. Bij hm lachen zij zich rot. Weer 200 euro binnen. Heb je gezien wat voor auto Michael rijdt? Oa dankzij het geld wat boefje069 aflevert bij hm.

Commentaar

Ik vindheb de vriendelijkheid en bereidwilligheid om je aan een goede date te helpen tegenwoordig sterk verminderd. Weinig informatie vooraf en weinig behulpzaam als je een alternatief zoekt. Jammer. Gelukkig zijn de vaste meiden nog steeds een bezoekje waard.

Commentaar

Huize Monique is in 1 woord geweldig. Een nette actuele en volledige website met voldoende foto's, zodat je vooraf een goede keuze kunt maken. Bij aankomst wordt je altijd heel ontspannen welkom geheten in de bar en krijg je een drankje aangeboden. De kamers zijn netjes verzorgd. De meiden stralen werkplezier uit en hebben het gezellig onder elkaar. Na het vertier wordt je netjes de deur opengedaan en een fijne avond gewenst. Michael en Monique, jullie verstaan je business. Ga zo door!!! Helemaal top!!!! Complimenten!
                                Ik kan goed proeven :p

Commentaar

goed te lezen dat ze een koelkast hebben in 2018 en je drankje koel is, heel bijzonder Maar aan een bar wachten, zien andere gasten je dan? Zo niet waar laten ze die dan? Qua discretie bedoel ik eigenlijk?

Commentaar

Monique en gastvrouw ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid,super ontvangst

Commentaar

Ik ben altijd vrij kritisch en heb ook weleens de nodige kritiek gegeven op Huize Monique maar wil graag een positieve reactie geven als ik een bezoek zo ervaren heb.

Ik had de recensie actie van januari gewonnen en had een trio met Linda en Sylvie.

Telefonisch en app contact met Monique was top. Compliment daarvoor. Ook de ontvangst met Michael en Monique was super. Kreeg champagne en was vriendelijk en gastvrij. Ga zo door!!

Trio met de dames heb ik beschreven bij de dames. 1 woord. Lekker!!!!

Bezoek aan dit huis is voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Zoals rechterhook ook al aangeeft, hoogste tijd om weer eens langs te gaan. Goed de recensies lezen van de collega-wandelaars, waarvoor dank, en je hebt
                                        gegarandeerd een fijne ervaring bij Huize Monique. Helaas vandaag dicht dus voor mij geen feestdag Hoop wel dat Nathalie en Nicky Lynn snel weer terug zijn.
                                        Met Nathalie twee hele fijne ervaringen gehad en met Nicky wil ik graag nog eens kennismaken. Ben ook benieuwd wanneer ze de zaterdagen open gaan. Als iemand
                                        me kan bijpraten heel graag ! Allen hele fijne paasdagen.

Blue

Commentaar

bluefox34 helemaal gelijk. Het moet wel heel gek zijn wil iemand bij Huize Monique geen goede ervaring hebben. Het management is goed, alles strak geregeld en een groep mooie meiden. Op zon- e feestdagen genieten de meiden van hun vrije tijd zoals ook ieder ander. Dat hebben Michael en Monique ook goed geregeld. Ik heb nog inets vernomen wanneer de deur op zaterdag open is om te rollebollen met de meiden. Allemaal een top weekend.
                                          Ik kan goed proeven :p

Commentaar

Liefe Monique Michael en Gastvrouw, ontzettend bedankt voor jullie gastvrije ontvangst en voor de super leuke prijs die ik gewonnen had. het was onwijs en ik heb er erg van genoten
                                            Een dikke pluim voor voor jullie mooie prive huis.en tot de volgende keer
                                            Bedankt voor alles.