Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d, Privéhuis La Cloche, Rosalie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d, Privéhuis La Cloche, Rosalie

Al tijden slecht weer met die regen en storm, en dat was Donald ff zat, klimaatverandering, fakenews of niet. Rosalie zag ik op de website staan dus afspraak gemaakt per telefoon met de gastvrouw. Want haar beschrijving leek top. Nou dat was het ook, mooi Nederlands meisje, mooie ogen en heel plezierig en sexy in omgang. Donald heeft zich uitstekend gemaakt, zelfs zo goed dat ik mijn genomen 45 minuten ditmaal tijdig verlengde naar een uur want Rosalie is een plaatje van een meisje, en wat kan zij heerlijk vol tongzoenen zeg. 20 Euro voor bij betaald. Mooie volle borsten en haar ogen smolt ik in weg. Het werd een lekkere geile sexpartij. Ik had nog uren gewild, maar ja ik heb geen salaris van een advocaat hehe

Rosalie is in alle opzichten voor mijn een leuk en top meisje met goede seks en uiterlijk hoor. Wil snel weer!

Donald heeft helemaal niets gelogen. Mooie, lieve meid is Rosalie. Ze was nieuw, maar dat was niet te merken. Tongzoenen vol overgave en pijpen als de beste. Ik had maar een kwartier voor een vluggertje...snel terug voor een langer verblijf.

recensieformulier invullen!
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 18-03-19, 17:05.

Commentaar

Ik heb ff geen woorden. Wat een topmeisje!Rosalie is een kanjer, zowel in haar uiterlijk als sex. Tongzoenen kan ze als de beste en o wat een lekkere sex met een lekkere meid. Ook nog eens op en top Hollands dus helemaal toptoptop hoor.

Commentaar

Nou, hoe kunnen ze achter elkaar zoveel toppers binnen halen? Dacht ik toch wel even geluk te hebben gehad de laatste weken met leuke goede meisjes qua uiterlijk en goede service. Maar deze Rosalie knalt zo mijn top 3 allertijden binnen hoor. Net als mijn voorgangers niets dan lof voor deze Hollandse babe. Echt knap en leuk en heel fijn in omgang. Tongzoenen was de extra dienst die ik er bij nam en daarin kon Rosalie mij zelfs nog wat leren. Wat een heerlijke zoenster, ze begon daar heel sensueel mee, beetje aftastend, plagerig en dan vol.

En toen moest de rest van de seks nog komen. Nu daar ook geen slecht woord over, gewoon omdat het verdraaid goed was, lekkere meid, lekkere seks, lekkere standjes, het uur vloog om ik had wel uren willen blijven. Rosalie is een sexpareltje van de bovenste plank!

Commentaar

Vorige week woensdag met mijn partner bij Rosalie geweest. Lesbisch is ze nog beter dan 1 op 1...wat een heerlijke en classy meid om mee te maken. Ze had speciaal voor ons een mooi jurkje aangetrokken met kousen en jarretelles. Van de gastvrouw Carol kregen we de kamer met bubbelbad erbij. Dank je wel voor de fijne middag.

Commentaar

Vorige week kennis gemaakt met de nieuwe aanwinst bij Lacloche … Rosalie.. Wat een mooie en gezellige meid.... Voor haar gekozen en totaal geen spijt van gehad.. een overheerlijk 45 minuten gehad en naar te volle tevredenheid genoten.. Wat een aanwinst voor lacloche. De meerprijs voor het tongzoenen is een echte aanrader

Commentaar

FF geleden toch 1 van mijn geilste en lekkerste ervaringen van de laatste tijd me deze knappe Nederlandse Rosalie mogen meemaken, en zag haar een tijdje niet op de website, ze bleek ff 1,5 week ziek geweest te zijn. Maar nu ik zag dat ze er weer was, wist Donald niet hoe snel hij een afspraak voor haar moest maken en dat lukte ook nog maar net, want de gastvrouw gaf door de telefoon aan dat er qua tijdstippen nog maar 2 plekjes vrij waren in haar agenda. Dus ik heb zelf iets moeten schuiven en toen snel naar La Cloche gereden.

Nou ook de 2e x met haar was weer top en top lekker en geil. Vol tongzoenen en elkaar opgeilen en daarna lekker gepijpt en ongeremde seks Ja zij is misschien nu wel 1 van mijn favoriete meisjes op dit moment, en ik zag nu ook met foto's online https://www.privehuislacloche.nl/rosalie/

Commentaar

Ben in maart bij haar geweest, dus de herinering is niet helemaal helder meer. Maar zeker een topper. Is erg sociaal, kent de kneepjes van het vak en ziet er ook nog eens goed uit. Een kritiekpuntje. De Red-Bull is te proeven tijdens het zoenen. Maar verder dus prima, en zeker is een tweede keer mogelijk.

Commentaar

Aan het werk...
                X