Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d, Privéhuis La Cloche, Joyce

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d, Privéhuis La Cloche, Joyce

Ik ben vandaag zaterdag al vroeg op pad geweest en bij La Cloche waren al 4 dames beschikbaar. Nu voor de leuk uitziende Hindoestaanse Joyce gekozen, en voor een half uurtje. Tongzoenen extra voor 2 tientjes en dat deed ze lekker. knap gezicht en vriendeijk intelligent meisje van midden 20 denk ik zo. Alles puur natuur en het was een uitstekend half uur met goede pijpbeurt, neuken in 2 standjes en lekker zoenen. Ook sexy verzorgd figuurtje
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 09-03-19, 18:01.

Een leuke tijd gehad met Joyce, ze is erg lief en heeft een mooi figuur , en lekkere borsten, vind het lekker als je aan haar tepels zuigt, haar lekker verwend, en laat duidelijk merken dat ze er van geniet, komt ook lekker klaar, groetjes, Boefje069 tot de volgende keer

Commentaar

Zoals ik net in mijn eerdere recensie die ik geschreven had vandaag over Jade in La Cloche, nu mijn tweede recensie. Want zoals jullie hebben kunnen lezen daar, houd ik wel van een spontane actie zoals die ik daar beschreef.

Nadat ik klaar was bij Jade, heb lekker nog wat te drinken gekregen van de gastvrouw Kim. Want ik ging voor de tweede ronde, maar dan met Joyce.

Na een korte tijd kwam Joyce de kamer in, Joyce is net als ik niet lang, dus dat was al erg fijn. Joyce is een fijne, rustige en lieve meid. Het is eigenlijk een dame die je meteen een knuffel wil geven, maar ik heb me netjes ingehouden.
      Ik had gekozen voor een uurtje met haar, want ik wilde de tijd nemen om haar heerlijk te beffen.

Bij binnenkomst in de kamer haar netjes even gevraagd wat zij wel en niet fijn vond en wat haar grenzen zijn. Mezelf nogmaals even lekker opgefrist, daarna kreeg eerste een heerlijke uitgebreide massage van haar en heeft ze me heerlijk klaar gebeft. Ik kwam weer veel te snel klaar, maar ja, een half uur daarvoor was ik bij Jade geweest, dus die had me al goed opgewarmd.

Joyce rook heerlijk fris, dus was zeker een enorm genot om haar lichaam en haar mooie borsten te zoenen en haar overal aan te raken.
      Uiteraard wilde ik haar ook heel graag beffen, want dat is toch wel erg fijn om te doen. En dat was het ook echt, het was echt heel fijn en opwindend om haar te beffen, ze genoot hier zelf ook enorm van.

Daarna lekker nog wat gekletst samen, want er was nog wat tijd over. Buiten het seksuele aspect om, hebben we ook leuke open gesprekken gehad. Kortom, was heel erg fijn met haar.

Lieve Joyce heel erg bedankt.

Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Lekker zonnetje vandaag en dat doet prikkelingen in mijn lichaam los maken. Dus kom net vanuit La Cloche. Leila en Joyce waren vrij beide goede dames en waar ik al beide ervaring mee had. Vandaag voor de lekkere Hindoestaanse Joyce gegaan. Dat werd dus mijn 2e keer met haar. Ze zoende nog voller dan de vorige x. Joyce is echt een lief en geil sexdier. Een vrouw die weet hoe een man te verwennen, met strelingen en natuurlijk de lekkere sexhandelingen als pijpen, neuken en dat op een lekkere manier, en heb haar ook met mijn tong verwend. Een lekkere kroel vrij partij die eindigde in hete stomende geile seks. Ik loop weer met een big smile de rest van de dag rond

Commentaar

Ik wilde eens wat anders en heb dus eens gebruik gemaakt van de vast 45 minuten trio aktie bij La Cloche (https://www.privehuislacloche.nl/trio-aktie/) van €160,00 voor 2 meisjes in plaats van €200,00. Tongzoenen erbij extra afgerekend bij Joyce en Amira want dat werd de geile combi. Hindoestaans meets Arabian 1001 nights

Nou dat was inderdaad eens iets anders. Dames maakte er een leuk en opwindende tijd van. Lekker beginnen om zijn beurt tongen en toen zakte Amire af met haar tong over mijn body naar mijn kleine maar steeds groter en harderende wordende vriend. Terwijl Joyce mij hartstochtelijk bleef tongzoenen terwijl ze met haar vingers ook nog met mijn tepels speelde, begon Amira nadat ze het condoom erom heen had gedaan mijn geil te pijpen. Kijk dan wil je als man niet veel meer. Van meerdere kanten genot, wat een feest!. De 2 wisselde elkaar ook af en ook ging Amira later met haar kutje boven mij zitten zodat ik haar kon beffen, terwijl Joyce mij pijpte en met mijn ballen speelde. En toen moest het neuken nog beginnen! Nou dat hield ik gek genoeg best nog ff vol, want ik merkte toch dat ik iets zenuwachtig was met 2 meiden en je voelt je iets meer bekeken, en daarom misschien dat ik het ook ff kon volhouden zonder te snel te komen. Nou top toch? Ja leuk voor een x, en door die aktie ook betaalbaar

Commentaar

Net ff naar La Cloche geweest. 3 meisjes stelden zich voor, en Joyce had ik nog niet gehad, en het is een leuke lieve Nederlandse/Hindoestaanse meid. Zwarte haren, koffiebruin zacht huidje, en verder een prima body (niet superslank of zo, maar wel lekkere rondingen). Ze is vooral aardig en heer gedreven qua sex en vol passie. Vooral met het tongzoenen was ik al snel verkocht aan Joyce. Dat waren de 2 tientjes extra meer dan waard op de toch al lage prijs. Bij de ramen krijg je dat niet. Verder lekkere sex gehad, want Joyce kan ook goed pijpen met veel gevoel en neuken was daarna ook top.

Er was nog tijd over na mijn klaar komen en stelde Joyce mij voor de tijd vol te maken met een lekkere massage, en zo waar ook lekker door haar met mijn pik gespeeld en afgetrokken met olie, en zo goed dat ik opnieuw dus voor een 2e keer klaar kwam. Helemaal goed dus!

Commentaar

Vandaag weer heerlijk bij Joyce geweest. Ik had in de middag een zakelijke afspraak in de stad, dus daarvoor kon ik nog even heerlijk bij haar langs. Na mezelf te hebben opgefrist onder de douche, op bed gaan liggen samen en daarna op het bed gaan liggen. Eerst lekker gezoend en geknuffeld en van haar heerlijke lichaam mogen genieten. Vervolgens haar heerlijk gebeft. Even een korte pauze genomen en wat gedronken en gekletst. Had van te voren met Joyce al besproken of zij het fijn zou vinden als ik haar zou nemen met mijn strap on. Dit vind Joyce een fijn idee. Strap on gedaan en haar eerst missionaris genomen. Weer even een korte onderbreking en haar daarna doggy genomen, hier kwam ik zelf heerlijk van klaar. Daarna haar weer doggy genomen en zowel zij als ik kwamen heerlijk klaar.
              Lekker nog elkaar ingezeept en samen kunnen afspoelen onder de douche. De tijd vloog weer voorbij.

Lieve Joyce, heel erg bedankt weer voor de fijne tijd en tot de volgende keer.

Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Joyce heeft Donald het wel naar zijn zin gemaakt. Vooral het tongzoenen was toponderdeel van onze geile 3 kwartier. Mooie Hindoestaanse met de juiste sexy rondingen en een knap leuk snoetje. Verder lekkere geile seks in 3 standjes waarbij Joyce lekker los gaat en ze kan zeer goed pijpen dus het is een goede topper voor mij dan. Ik ga zeker nog een x langs voor haar.

Commentaar

Vanmiddag weer eens naar Privehuis La Cloche getogen. Iets rustiger met dames, vermoedelijk door de vakantieperiode. Maar Joyce was er en daar had ik eerder al een uitstekende sex ervaring mee mogen hebben. En ook vandaag bleek dat weer het geval. Misschien wel beter als je dat al kan zeggen, omdat ze mij nu beter kende, en het allemaal vertrouwelijker was en nog wat meer vuur en ondeugendheid erin werd gebracht door deze heerlijke Hindoestaanse/Nederlandse dame. Het voorspel met uitgebreide strelen, voelen, tongzoenen was weer een verrukking en ook de geilere sexhandelingen als pijpen en neuken waren gewoon vol enthousiasme en zonder enkele remming, lekker geil en opwindend. Joyce dank je, je bent een lekkere kanjer!! ook als mens!

Commentaar

De zomer is dan eindelijk echt begonnen. En vroeger op de dag is het nog wat lekkerder dus even bij La Cloche naar binnen gewipt en daar letterlijk een ochtend wip gemaakt Joyce was al lekker vroeg aanwezig en zij is een garantie voor goede seks en leuke tijd

Eventjes kort bijgepraat en toen direct aktie want ging voor een half uurtje. By the way ze hebben daar ook een soort snelle wip tarief v 15 minuten, maar dat leek me tekort. Wel attent dat de gastvrouw me die mogelijkheid nog vertelde.

Verder weer lekker vol getongzoend met Joyce en gepijpt en geneukt, en daarna heeft ze het lekker met olie pikmassage afgemaakt, dat ik ook een lekkere manier van klaarkomen en weer een x iets anders. En bij de warmte ook wat comfortabeler. Dankjewel Joyce en tot de volgende keer maar weer!

Commentaar

Aan het werk...
                    X