Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Bibi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Bibi

Op de eerste werkdag terug bij HM girls kennis mogen maken met Bibi, per telefoon een afspraak gemaakt met Mickel.
    Ik vroeg hoe het nieuwe meisje Bibi was aan hem, hij gaf aan dat het een mooie en leuke vrouw was en dat was niet gelogen bedankt voor de tip.
    Bibi kwam mij aan de bar ophalen om naar boven te gaan, daar had ik al een mooi uitzicht de trap op.
    Op de kamer aangekomen het gebruikelijke wasje en het bed opgezocht, ik was de eerste klant van Bibi nu ze weer terug is bij HM.
    Wat er op bed afspeelde ga ik niet in detail vertellen, maar ik heb mogen genieten van Bibi zowel gezellig als op de geile manier.
    Wat een mooie en leuke vrouw is zij en zeker een aanwinst voor HM, helaas zijn 2 uurtjes ook zo weer voorbij en moet je toch afscheid nemen.

Bibi bedankt voor de heerlijke uurtjes en zoals ik al aangaf heb ik er een top favoriete vrouw bij, ik hoop dat ik weer snel in de gelegenheid om weer een afspraak met jou te maken.

Is dit de bibi die in privehuis park 118 in Amsterdam heeft gewerkt

Commentaar

Bibi wat een schoonheid om te zien.

ik ging even langs bij het geweldige huis HUIZE MONIQUE
      toen kwam bibi zich voorstellen en was gelijk verkocht.
      mooie lange vrouw met mooie rondingen en slank lichaam.
      we gingen samen naar boven, en het klikte gelijk.
      eerste even lekker opfrissen en daarna lekker op bed liggen.
      beetje strelen en zoenen.
      toen ging bibi ik pijpen, dat was echt heel erg lekker ze heeft daar talent voor.
      ik vroeg als ik haar mocht beffen en dat mocht zeker.
      lekker likken aan een strak nat kutje, daar droom je van.
      de seks was geweldig, boven op is bibi geweldig.
      met haar mooie lange lichaam
      ze kijkt je stout aan met die mooie ogen, daar word je dol op.
      daarna mocht ik aan de slag en het was zo gebeurd zo lekker
      daarna een heel fijn gesprek gehad, en ga zeker vaker bij haar terug komen wat is zei bloedje mooi, en wat Kun je gezellig praten met haar,

bibi je bent geweldig,

Commentaar

Op een regenachtige donderdagmiddag reed ik op de bonnefooi naar Huize Moniek. Daar kwamen twee beauty’s zich voorstellen: Bibi en Sylvana. De rest was bezet. Ik kreeg meteen een warm gevoel bij Bibi dus ging op mijn gevoel af. Daar ging ik dan, met de trap omhoog, kijkend naar de mooie lange benen en prachtige billen van haar.
        Eenmaal aangekomen op de kamer gingen we ons eerst wassen. De klik was aanwezig en helemaal in bed. Het mooiste van een GFE is dat iemand zelf ook geniet. En dat was zeker het geval hier.
        Zij kuste me overal en ging rustig naar beneden. Mijn pik werd steeds stijver en zij begon rustig te pijpen. De manier hoe ze dat doet, kunnen veel dames van leren!
        Ik probeerde me in te houden om niet te komen en dat lukte gelukkig! Wilde namelijk niet missen om intiem met haar te gaan. Damn wat kan deze meid genieten zeg....Wij hebben verschillende standjes uitgeprobeerd en a la missionaris kwam ik klaar ?. Daarna de resterende minuten in bed een goed gesprek gehad. Herhalingsgevaar is groot. Misschien wel in hun presendentiele suite. Tot gauw Bibi

Commentaar

Bibi, Bibi, Bibi, wat heb je toch allemaal met mij gedaan vanmiddag?
          Ik heb een heerlijk uur met je beleefd. Eigenlijk te kort.
          Jouw ogen, absoluut waanzinnig. Over de rest maar te zwijgen
          Fijn om te horen en te zien dat je er ook van genoten hebt.
          Heren, ik ga er niets meer over zeggen want ik wil der eigenlijk voor mezelf houden.
          Potentieel girlfriendmaterial deze meid. Als ik haar met stappen tegen zou komen zou ik der zeker mee naar huis nemen.

Bibi, jij gaat mij zeker snel terugzien
          Moonwalker

Commentaar

Afspraak gemaakt met Bibi...de dame viel tegen qua look en zeker in relatie tot de beschrijving op de site. Absoluut niet ‘atletisch’ of slank en vooral druk met zichzelf. Niet fris ook....absoluut geen herhalingsgevaar.

Commentaar

@Vince1977: is er iets voorgevallen waardoor je zo’n reactie plaatst...???? Ik vind het echt onzin wat je nu zegt.. De dame is juist het tegenovergestelde wat jij beschrijft! Ieder andere man die dit leest, weet heel goed wat ik bedoel. Zij is een GFE en helemaal niet druk met zichzelf?

Commentaar

Aan het werk...
              X