Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d, Privéhuis La Cloche, Anna

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d, Privéhuis La Cloche, Anna

Nou het nieuwe jaar is voor mij top begonnen. Een superlekkere en knappe Hollandse blondine Anna was nieuw bij Privehuis La Cloche. Waren geen foto's van maar ze is echt lekker en knap.. Mooi slank, natuurlijke b-cup. Mooie groene ogen, knap gezicht en leuke zwart jarretelgordeltje en lingerie aan met bij passende highheels. Vrolijk en open Nederlands meisje, goed gemutst en met zeer goede sexuele vaardigheden.

Dit maal op een andere sfeervolle kamer, en echt deze meid zoent alsof ze verliefd op je is. Vol, maar niet overdreven, lekker en sensueel. Ook haar orale kunsten zijn top, en intiem neuken in meerdere standjes wilde ik wel langer volhouden. Tijd werd mooi vol gemaakt en met genoeg variatie van aandacht, sexuele mogelijkheden en energie verdeling zodat ik ook tussendoor bij kon komen want energie vergde het wel van mij. Dit is zoals ze weleens noemen een toppertje en dat zeg ik met volle overtuiging!

Knappe donkerblonde verschijning, met een slank postuur met passende borsten. Inderdaad moet je over enige conditie beschikken bij Anna, had moeite om haar bij te houden in het sex spel. Na een kort voorspel van elkaar ontdekken, ging deze twintiger direct vol gas. Haar franse massage is uitstekend, sterk afwisselend en met veel passie. Tijdens het intieme gedeelte spoort ze je goed aan. Zoenen is best vol, doch wat wild, maar wel lekker. Absoluut een aanrader deze nieuwe dame.
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Zojuist bij dit knappe leuke ding geweest met topsex! Vandaag donderdag heeft La Cloche een aktie, ik pakte de 3 kwartier voor 80 euro en dan lekker tongzoenen erbij genomen en dat laatste kan ze als een bezetene kan iknu ook uit ervaring vertellen. Ontzettende leuke mooie slanke meid die zelf ook volop vd sex geniet. Het was echt geweldig. Tongzoenen hadden we de tijd wel mee kunnen vullen. Maar natuurlijk we hadden nog meer activiteiten en neuken en pijpen is met Anna ook top top!

recensieformulier invullen!
      Laatst gewijzigd door Mitsumi; 17-01-19, 16:44.

Commentaar

Onlangs op een woensdag dit nieuwe privéhuis bezocht. had op de site hier begrepen dat het een zusterhuis is van HOD in Amersfoort. Hoewel ik niet vaak een privéhuis bezoek heb ik daar een paar goede ervaringen gehad dus nu maar is de stoute schoenen aangetrokken om dit nieuwe huis te bezoeken.
        Was al een tijdje getriggerd om ze te bezoeken maar las dat ze net geopend waren dus even gewacht om evt aanloopproblemen te vermijden.

Zo gezegd zo gedaan, aangebeld en kon meteen naar binnen en ondanks dat het huis aan een straat gelegen is kun je redelijk anoniem naar binnen komen.

Eenmaal binnen kreeg ik een goede indruk, alles ziet er tiptop uit, helemaal verbouwd natuurlijk maar het straalt een warme sfeer uit.

Er waren maar 2 dames beschikbaar maar gelukkig kwam deze dame als 2e langs om zich voor te stellen en dat leek me wel wat.
        Anna vind ik een aantrekkelijk meisje, slank met mooie ogen en ze is Nederlands, dat vind ik ook wel weer is leuk. Ze heeft tattoo’s en piercings maar dat vind ik geen probleem, het heeft wel wat.
        Ik schat dat ze midden 20 is en ze heeft een beetje een ondeugende uitstraling.
        Hoe dan ook, ik had behoefte aan een ordinaire sexsessie dus onderhandeld en voor 120 Euro mocht ik 45 minuten door brengen met Anna incl. TZ en beffen.

Sessie kon beginnen en ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekende sessie werd. Anna zit vol passie, TZ doet ze met overgave en tijdens het beffen kreeg ik de indruk dat ze er van genoot (of dat echt zo is weet je natuurlijk nooit).
        Ik kon vooraf nog even douchen maar de hoefde niet, had ik thuis al gedaan maar achteraf ben ik wel even onder de douche gestapt, erg handig na een intense sexsessie want je bent gelijk weer opgefrist.

Al met al dikke duim omhoog voor zowel de dame als het huis. Ik begreep dat het nog wat rustig is en dat begrijp ik niet maar goed, ik kan alleen oordelen over dit huis en zal er zeker nog is terug komen.

Commentaar

Mijn gewonnen prijs verzilverd met Anna, kende haar nog niet en ook nog geen foto's gezien, maar was blij verast toen ik Anna zag, wat een mooie lieve dame, en tongzoenen doet ze ook heerlijk, een heerlijke massage gehad, en elkaar heerlijk verwend, kortom heb een heerlijke tijd gehad, vervolg komt er zeker. Lieve Anna bedankt XXX en veel liefs Boefje

Commentaar

Wow, dat dacht is toen ik Anna zag. Haar ondeugende ogen en spontane verschijning beloofde veel goeds. Jammer dat er maar een half uurtje tijd was. Heerlijk genoten van een massage. En m.n. in de Franse massage is Anna heel bedreven: ze kijkt ondeugend en pijpt met variatie en gevoel. Moest me beheersen om niet gelijk mijn kruit te verschieten. Gelukkig hebben we nog een paar standjes kunnen doornemen. Dank Anna voor de heerlijke date, je gaat me vaker zien!

Commentaar

Vanmiddag mijn eerste bezoek aan dit huis en ik was aangenaam verrast. Vriendelijke gastvrouw, schone kamers, met alleen geen haakjes om je kleding aan te hangen. Ik koos voor Anna: vrolijke verschijning waarvan ik dacht: daar kan ik mij wel een half uurtje mee amuseren. Na de gastvrouw 65 euro gegeven te hebben, kon het beginnen. Eerst wassen natuurlijk, ik houd van schoon en Anna ook. Heerlijk fris was ze. Nog wat extra handelingen bijgekocht en op bed beland. Zo zeg, kan die meid lekker vrijen. Lekker zoenen, strelen, beetje rustig opbouwen. Ik heb haar eens flink gebeft en ze genoot er van. Een condoom werd gemonteerd en toen bleek dat ze ook heerlijk kon pijpen. Dat heb ik haar maar kort laten doen waarna we in missio verder gingen en beiden onwijs lekker zijn klaargekomen. En daarna was er nog tijd om even na te praten. Ik noem mijn eerste bezoek aan dit huis geslaagd. EN ik zal er zeker vaker heen gaan.

Commentaar

Lieve Anna, ik heb weer een heerlijke tijd met jou gehad, elkaar heerlijk verwend, en jou uitgebreid gebeft, daar genoot je zichtbaar en hoorbaar van, lekker knuffelen, tongzoenen, wat duurt de tijd toch veel te kort met jou, als het uur voorbij is lijkt het net of net begonnen waren, nogmaals sorry dat ik je makeup heb verknalt, maar heb je ook niet echt nodig, van je zelf ben je al lekker genoeg, bedankt lieverd tot een volgende keer veel liefs en knuffel XXX Boefje069

Commentaar

Anna,

Ik liep al een tijd te dubben om eens voor het eerst naar een privéhuis te gaan.
                  Dus afgelopen zaterdag 16 februari eens de stap genomen om een bezoekje te gaan brengen aan een privéhuis.
                  Jawel, het is privéhuis La Cloche geworden.
                  Mede door de recensies alhier geschreven en de recensies van de dames die er op de dag dat ik er heen ging aanwezig waren.

Eerst maar toch nog even gebeld toen ik bijna in Utrecht was om te verifiëren of de dames wel aanwezig waren en niet bezet of besproken waren voor de tijd dat ik er aan zou komen.
                  Werd zeer plezierig te woord gestaan door de gast vrouw en ze vertelde me dat alle dames beschikbaar waren. Aangegeven dat ik er vrij snel zou zijn en dat ze me snel kon verwachten aan de deur.

Even gewacht om naar binnen te gaan maar dan toch maar vrij snel aangebeld.
                  Werd door de gastvrouw binnen gelaten en uiterst vriendelijk begeleid met de binnen komst en de gang naar een kamer waar de dames zich netjes één voor één kwamen voorstellen.
                  Keuze uit vier dames gemaakt welk door twee van hun mij moeilijk werd gemaakt, Anna en Emma... keuze gemaakt voor Anna.
                  Werd door de gastvrouw begeleid naar de kamers waar ik de keuze had uit diverse mogelijkheden. Kamer met inloop douch gekozen. Kreeg een drankje aangeboden welk door Anna meegenomen zou worden. Kon al plaats nemen in de kamer en Anna zou direct komen....

Nou dat was een minuutje later.. daar kwam ze aan... Anna,.... slank, mooie ogen, lief gezicht, haar blonde haren los en gekleed in leuke lingerie met zwarte kousen en highheels.
                  Een heerlijke en knappe jonge Nederlandse dame. Waar op de site foto's van zijn maar als ze live voor je staat is ze nog mooier als dat je verwacht had.
                  Ze is vrolijk, lief, goed lachs en bij binnenkomst direct een lekkere zoen op mijn mond.
                  Na het bespreken van eventuele extra’s, het totale pakket genomen om eens lekker met Anna te gaan genieten.
                  Nou genoten hebben ik zeker .. wat een heerlijke meid is Anna om het bed mee te delen.
                  Na wat relaxed te hebben gebabbeld al snel elkaar gaan verkennen. Dus elkaar lekker voelen en betasten. Heerlijk zoals Anna meegaat in het sex spel met je. Zoenen en tongzoenen doet ze fantastisch en wat er daarna allemaal met je gebeurt samen met haar is hemels. Heerlijk gepijpt waarna ik haar kon laten genieten door haar heerlijk te vingeren en over haar hele lichaam te laten voelen dat ook zij er van mag genieten.
                  Haar lekker gebeft waarbij ze er zichtbaar van genoot.
                  Heerlijk het spel van seksueel verlangen verder uitgewerkt met haar en samen heerlijk klaargekomen.
                  Samen op bed nagenoten van elkaar en lekker even kunnen douchen voor vertrek.

Was echt een heerlijke ervaring met je Anna. Daar is je meneer nog lang van aan het nagenieten.
                  Je zal me binnenkort zeker weer terug zien voor een volgende afspraak met je.

Hele dikke kus voor jou Anna en ook voor de lieve gastvrouw.

Commentaar

het is niet de bedoeling dat leden 2x zelfde recensie gaan schrijven om meer kans te maken voor de recensieverloting, we nemen dus van bovenstaande '2 recensieschrijvers' maar 1 mee in de verloting

Commentaar

Recent kennis gemaakt met Anna. Ze was sinds kort pas bij La Cloche en dat was voor mij geluk hebben. Een mooie verschijning die mij een overheerlijk uurtje hebt bezorgd..herhalingsgebezorgd..herhalingsgevaar is aanwezig

Commentaar

Het was een goed weerzien. Anna herkende me nog en ze had zich spannend gekleed. Ze praat gemakkelijk en daagt lekker uit. Heerlijke start met een ontspannende massage, en dan een kleine striptease act. Ze verstaat de kunst van het verleiden en is erg flexibel met haar tong en hele lijf. Ze weet de gevoelige plekjes te vinden. De Franse massage vond ik gevarieerd, en een enkele keer heel even echt deepthroat. Na een relaxmomentje volgde ook nog een tweede ronde. Aan energie geen gebrek. Ondanks het feit dat ik maar 50 minuten binnen was geweest had ik het gevoel veel langer te hebben doorgebracht met Anna. Een ontspannen avontuurtje.

Commentaar

Al weer een aantal weken geleden dat ik bij Anna ben geweest in La Cloche. Goed om te zien dat er steeds meer leuke dames werken. Ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad. Ze is heel gezellig en doet erg haar best om het je naar je zin te maken. Zeker een aanrader! Bedankt Anna.

Commentaar

Leuke spontane verschijning, alleen achteraf niet mijn type. Ik houd wel van een beetje vlees op de botten, kan je lekker alles vastpakken. Anna is erg slank, gelukkig niet te. Als je van lekker slank slank houd, moet je zeker bij haar zijn. Qua pijpen en seks is ze gewoon goed, niks mis mee. Maar vanwege, achteraf gezien, haar voor mij te slanke uiterlijk zal ik niet snel terugkeren.

Commentaar

Een paar weken geleden bij Lacloche geweest. Ik had geen afspraak dus ik was benieuwd wie er was... Bij het voorstellen sprong er 1 meisje uit Anna.. Wat een mooie meid en nog Nederlands ook.. Ze kwam me bekend voor en tijdens onze date kwam er uit dat ze ooit ergens anders had gewerkt waar ik ook wel eens kwam... Ze weet hoe ze een man moet verwennen en ze geniet er zelf ook meer dan van.... Pijpen en zoenen doet ze overheerlijk en laten we het over het intieme gedeelte maar niet hebben... wat een beest!!! in positieve zin..

Anna heeft echt herhalingsgevaar.. Hou je nog wel tijd voor mij in de komende weken..... tot snel

Commentaar

Vandaag voor de eerste keer naar Utrecht gereisd voor een date met Anna.
                                Wow, wat is dat een mooie verschijning in het echt. Heerlijke persoonlijkheid, fris en alles wat er in vorige recensies staat is zeker waar.
                                Wat er na de gebruikelijke was beurt gebeurde was hemels. Eerst een lekker gesprek, en elkaar verkennen, door naar het echte werk.
                                Haar pijp kunsten zijn echt Hemels. Na een poosje genieten var haar kunsten te hebben genoten, heb ik de rollen maar eens omgedraaid en
                                haar lekker gebeft. Aan het gekronkel en gekreun, begreep ik dat het voor haar ook heerlijk is geweest. Ze is heerlijk klaar gekomen.
                                Na het even te hebben geprobeerd, op zijn hondjes, is het voor mij helaas niet gelukt. Heb het wel erg naar mijn zin gehad.
                                Al met al was het voor mij niet de enige keer dat ik haar heb bezocht.

Veel liefs Anna. Mij zal je zeker terug zien. XXX

Commentaar

Nu voor de tweede keer bij Anna geweest. En weer top en veel tijd volgemaakt met lekker vol tongzoenen. Daarmee is ze wel 1 van de sterren hoewel er bij la Cloche wel meer toppers op dit gebied zijn hoor. En het is een vrolijke leuke kwebbel. Lekker gepijpt en gevreeen tussendoor met strelingen. En afgemaakt met geil lekker neuken met Anna boven op mij.

Commentaar

Anna enige tijd geleden bezocht bij La Cloche. Werkte eerder bij een ander huis uit dezelfde provincie. Weet niet of er een reden is waarom haar topic uit het verleden niet meer zichtbaar is hier? Anyway, voor de goede verstaander: werkte onder nagenoeg dezelfde naam, en pleegt haar bezoekers met 'meneer' aan te spreken.

Anna is zeer actief en energiek en doet alles om het je naar de zin te maken. Ziet er netjes verzorgd uit en besteedt aandacht aan haar kleding. Zeer slanke dame, voor sommigen te slank denk ik. Is aardig en lief voor je. Stond binnen 50 min weer buiten, maar verder prima date.

Herhalingsgevaar is er bij mij niet, maar dat is vooral een kwestie van persoonlijke stijl. Haar actie, variatie, energie en tempo maakt bijv voor mij het zoenen wat ruw en het aftrekken wat wild, terwijl ik van wat meer tederheid houd. En qua communicatie en interesses zijn onze golflengten gewoonweg te verschillend. Maar ik beveel haar al met al zeker aan om dit voor jezelf te ontdekken.

Commentaar

Het was voor mij een aangename verrassing toen Anna zich aan mij voorstelde. Want ik herkende haar van een ander privehuis uit de provincie waar ik haar tijden geleden bezocht had. Nou mooi nu dus bij dit vrij nieuwe privehuis. Vroeger bekend als sexclub La Cloche, waar het altijd als jonge student spannend was om er langs te fietsen terwijl je, je probeerde voor te stellen wat daar binnen allemaal gebeurde Maar goed we zijn nu ouder en hebben alles wel gezien. Het is een mooi privehuis geworden, alles op 1 laag gelegen op de begane grond en alles netjes en sfeervol ingericht. Gastvrouw ontving mij correct en vertelde mij duidelijk hoe het werkte, en ik kreeg 3 dames die vrij waren te zien.

Nu met Anna had ik eerder al spetterende ervaringen ergens anders dus gehad, dus nu direct voor haar gekozen, we gingen een gang door op naar een mooie kamer met sfeerlicht en daar heb ik een geil half uur gehad met stomende sex en lekker tongen. Dus ik vond het echt een lekker wederzien met deze superslanke vrolijke Anna

Commentaar

Aan het werk...
                                      X