Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d, Privéhuis La Cloche, Felicia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d, Privéhuis La Cloche, Felicia

Heerlijke dame, kennelijk eerst in House of Dreams Amersfoort (diverse recensies) , fijn uurtje mee gehad en gedaan wat ik er wilde
    Ook goed gesprekje en niet teveel klokkijken. Teasertje Tongzoenen en en beffen waren extra; dat vind ik altijd wel jammer maar dit prachtige lijf was het zeker waard

Ze gaat meer met SM doen (onder een andere naam) en minder met GFE etc zei ze; dat was ook te merken aan haar dominante opstelling wat ik wel geil vond ;P
    Felicia: mocht je dit lezen: Dank je voor de goede tips!;

Kans op herhaling: zeker aanwezig; even denken of ik dan een SM dominant boven me wil hebben staan =D
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 27-11-18, 08:18.

Deze dame dus,denk ik. Mod.Kun je deze samenvoegen? Dat houdt het weer een beetje overzichtelijk.

https://www.hookers.nl/forum/clubs-p...dreams-felicia

Commentaar

dag nee, we hebben in overleg met Hookers juist per privehuis recensietopics omdat veel mannen kijken welke locatie ze graag bezoeken afhankelijk waar ze graag komen of wonen/reizen
      Privehuis House of Dreams - Amersfoort - Soesterweg 271 - Tel: 033 461 3293 - 7 dagen per week geopend

Commentaar

Onlangs voor het eerst een bezoekje gebracht aan dit nieuwe privehuis. Prima ontvangst door de gastvrouw, en het huis, voor wat ik ervan gezien heb, zag er goed uit. Er waren drie dames beschikbaar, Felicia gekozen omdat zij voor mij de leukste uitstraling had. Ze deed erg haar best. Al met al een leuk uurtje gehad.

Commentaar

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met de Nederlandse Felicia bij dit fraaie nieuwe privehuis. Nu weer wat extra opties in mijn buurt met Utrecht Privé, Amersfoort Privé, House of Dreams en Huize Moniek. Maar wat mis ik het Zandpad toch!

Felicia is een leuke slanke twintiger. Met veel aandacht en goede girlfriend experience service zoals tongzoenen, vrijen, genieten. Ik wilde meerdere standjes maar ik vond het zo lekker dat ik al bij het eerste standje klaar kwam lol. Daarna tijd volgemaakt met een lekkere massage en handjob waarbij ik zoweer klaar kwam, dat had ik zo gemakkelijk niet gedacht. Dankjewel Felicia!

Commentaar

Vanmiddag voor het eerst een privé huis bezocht. Keuze daarvoor is altijd lastig, net of je een snoepwinkel in loopt en niet kunt kiezen. Maar gekozen voor La Cloche in Utrecht. Ik had telefonisch al een reservering gemaakt met Felicia. Ik weet het dat blijft eng omdat je nooit weet of de foto,s kloppen maar dat was bij Felicia vond ik wel het geval. Ze heeft mooie borsten en stelt je op gemak. Ik ben nog een beetje groen in deze wereld maar bleef keurig voor de deur wachten na het indrukken van de bel. De straat is nogal druk en met name voor een eerste keer voel je jezelf dan behoorlijk bekeken. Maar de gastvrouw deed open en vertelde mij dat ik na het drukken van de bel gelijk naar binnen kon. Dat dus voor een volgende keer hahahaha. Felicia is een dame die goed haar woorden uitzoekt. Ze is slim en ook nog leuk om te zien. Voor mij dus de eerste keer en dat voelde ze goed aan. Ze zei het is je eerste keer dat merk ik aan je. Ze vroeg of ik op bed kwam zitten en legde mij alles rustig uit. Of ik iets extra,s wilde hebben etc. Ik kon eigenlijk geen keuze maken en toen zei ze dat bekijken we wel aan het eind wat we hebben gedaan. Op bed laat ze goed merken wat ze prettig vind en dat is ook fijn ze heeft mijn nervositeit snel weg gehaald en we hebben heerlijke sex gehad. Ik had het idee dat ze het ook wel leuk vond, anders speelt ze goed toneel maar dat geloof ik niet. Zoenen(tong) deed ze vol overgave een echte GFE. Uit eindelijk heb ik haar gebeft en heeft ze mij gepijpt 40 euro bijbetaald. Pijpen is met condoom en vind ik zelf ook wel zo prettig. Rede is ik vind dat zoenen erbij hoort maar niet als er al veel klanten voor zijn gegaan en dan zonder condoom dat lijkt mij niet zo fris. Ze vroeg mij om eens langs te komen in Amersfoort en dat ga ik dan ook zeker doen.

Commentaar

Met deze slanke Nederlandse Felicia is het lekker vrijen. Ze is echt een girl next door, lekker fris en leuk in omgang. Met een natuurlijke body en goede service, inclusief tongzoenen. Op een mooie kamer eerst even kunnen douchen en daarna goede seks gehad, met speels zoenen als voorspel en strelen, en daarna het betere orale werk en daarna het lekkere neukwerk, wat best stevig werd op het eind, en daar had Felicia geen moeite mee gelukkig

Commentaar

Aan het werk...
              X