Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Lesley

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Lesley

Op goed geluk deze nieuwe dame bezocht. Mooie verschijning en een leuke babbel. Het voorspel was kort en het geheel daardoor behoorlijk zakelijk. Dat is jammer, want deze dame is om te zien echt een aanrader. Maar wellicht was de klik er niet, dat kan soms gebeuren. Al met al een prima half uur gehad, maar wellicht de volgende keer weer een andere dame.

Ik wist dat ik rond 2-en in de buurt van Amersfoort zou zijn dus vooraf even gebeld om een afspraak te maken, voorkomt teleurstelling. De dame waar ik naar vroeg was helaas niet beschikbaar maar Lesley was dat wel. Nou hebben Lesley en ik elkaar nog nooit ontmoet maar dat vind ik eigenlijk wel leuk en spannend, een nieuwe ervaring opdoen, dus maakte ik de afspraak voor een uurtje. Zoals altijd werd ik hoffelijk ontvangen maar was wat vroeg en moest dus nog even wachten. Een mij onbekende prachtige dame kwam even later voorbij en we zeiden elkaar vriendelijk gedag, op dat moment nog van niets wetend. Maar even later kwam diezelfde dame naar de bar en noemde mijn naam, wauw, dat bleek Lesley te zijn. Op de kamer aanvankelijk nog wat onwennig, we wisten immers nog niet wat de ander verwachtte, maar dat was zo over, Lesley stelt je meteen op je gemak. Hygiëne altijd belangrijk en na een lekkere warme wasbeurt samen het bed op. Lesley is een lieve, rustige dame, met prachtige stralende ogen en een machtig mooi figuur. Je kan heerlijk met haar kletsen, ze is oprecht in je geïnteresseerd en laat zichzelf ook zien. Net zoals ik houdt ze van een rustige opbouw en al kletsend en zoenend geilden we elkaar zo op. Ze vind het heerlijk om verwend te worden en geeft ook aan wat ze prettig vindt. Omgekeerd gaat ze ook op onderzoek bij jou uit en heeft geen moeite je genotsplekjes te vinden en die te verwennen. Strelend en kussend toegewerkt naar heerlijke seks samen waarbij Lesley mij waanzinnig lekker en lang in haar liet klaarkomen. Waar ik nog lang met haar had willen liggen en genieten was de tijd al weer om en diende de aankleeddiscipline zich al weer aan. Veel te snel natuurlijk hetgeen betekent dat ik nog een afspraak met Lesley moet maken. Maar dat is geen straf, integendeel ik zie er nu al weer naar uit, tot gauw Lesley!

Commentaar

Aan het werk...
    X