Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Charlotte

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Charlotte

Heel leuk om als eerste deze recensie te schrijven, maar ik was erg verrast hoe Charlotte goed is in echte seks . Zij vind het ook leuk en met veel passie. Geef ook aan wat ze lekker vind en ik heb erg van haar genoten. Wat een kanjer. Pijpen als de beste en zij gaf mij ook veel energie om haar te verwennen. Zal niet alles verklappen ,maar ik weet zeker dat ik haar nogmaals lekker zal verwennen. Charlotte ,blijf plezier houden en geniet van de leuke dingen.

dikke zoen en tot gauw XX

Buddy
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 14-10-18, 07:54.

Enkele weken geleden heb ik weer een heerlijk bezoekje gebracht aan Huize Monique. In plaats van voor de zekerheid van mijn vaste vriendinnetje (sorryyyy Linda) heb ik deze keer gekozen voor de spanning van een nieuwe dame, Charlotte.

Charlotte is een leuke, intelligente twintiger, die ook weet hoe ze het een man naar de zin kan maken. Ja, ik weet het, het gaat niet om de intelligentie als je een privéhuis bezoekt, maar ik vind het persoonlijk zeker erg prettig als er ook nog een goed gesprek te voeren valt.

Charlotte heeft dus de goed combinatie van beauty en brains. Ze heeft een heerlijk lichaam, mooie borsten, en een lief gezicht. Bij binnenkomst begon ze direct heerlijk te tongzoenen en mijn gevoelige plekjes te verkennen. En die wist ze goed te vinden.

Al met al heb ik een heerlijk uurtje met Charlotte doorgebracht en zal ik haar zeker nog eens gaan ontmoeten.

Ik had haar beloofd dat ik een recensie zou plaatsen. Door drukte heeft dat even geduurd.

Commentaar

Afgelopen maandag (22-10) voor het eerst bij Charlotte geweest.
      Ze is een erg mooie leuke vlotte jongedame, Excuseerde zich omdat ik eventjes moest wachten.
      Op de kamer begon ze me te strelen en zoenen, en al snel tongzoenen.
      Na het uitkleden gingen we verder op het bed, na wat met d'r lekkere borsten en tepels te hebben gespeeld begon ze mij te pijpen wat ze heerlijk deed.
      Vervolgens nog in 2 standjes intiem gedaan waar ze zelf ook zicht en hoorbaar van genoot.
      Ze is inderdaad beauty en brains. Tussendoor en erna nog wat gepraat over allerlei onderwerpen.
      Een ware GFE zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Deze week ook mogen genieten van en met Charlotte. We waren amper op de kamer of ze begon al te strelen en te zoenen. Na het uitkleden en wassen gingen we op het bed verder met beffen en pijpen en strelen en zoenen. Na even intiem in verschillende standjes heb ik nog voor een extraatje in de vorm van pijpen zonder condoom gekozen. Dat deed ze verrukkelijk en ze bezorgde me daarmee een heerlijk hoogtepunt. Onderwijl en bij het weer aankleden hebben we gezellig gekletst, ook daarvoor is ze een leuke meid, tot het tijd werd om afscheid te nemen en ik tevreden naar huis keerde.

Commentaar

Charlotte vind ik een mooie vrouw die goed weet hoe ze een man kan plezieren! De sfeer was relaxed en opwindend,en het koste weinig moeite om een uur de spanning erin te houden. Dank Charlotte voor de fijne tijd.

Commentaar

hoi lieve aardige charmante leuke lekkere grappige en sexy dondersteen charlotte als eerste wil ik jou bedanken voor een goddelijke gfe ervaring de beste gfe die ik ooit heb gehad. wat ben jij een perfecte vrouw in allerlei opzichten je lichaam je gezicht je rode haren je ogen je lichaamsverhoudingen kom ik straks nog op terug en de dingen die jij doet als we intiem zijn alles is perfect. maar laat ik bij het begin beginnen. ik had op 05-11-2018 om 20:00 een afspraak met jou voor 1 uur veel te kort komt de volgende keer verandering in. toen ik binnen kwam begon jij mij meteen te strelen en te zoenen erg leuk. toen zei ik ik heb een kadotje voor jou. ik hoop dat jij er blij mee bent en dat je je er erg sexy in voelt als je het draagt zo zag jij er wel uit toen jij het aanhad. toen zei ik dat ik tongzoenen erg lekker vind nou dat heb ik geweten jij bent de beste tongzoener die ik ooit ben tegen gekomen geweldig. daarna heb jij mij gepijpt jij stond in een rare houding benen gestrekt kont omhoog voorover gebogen en zo was jij mij aan het pijpen jij raakte mijn kopje daar door precies op de juiste plek. erg lekker. toen ging jij paardje rijden precies het juiste ritme lekker lol. toen op zijn hondjes verdergegaan door jou perfecte lichaamsverhoudingen van jou knietjes tot jou heupen had ik de perfecte stoothoek wow wat werd ik daar opgewonden van. jij zei ineens ik moet plassen ik ben net klaargekomen en dan moet ik plassen. ik moest er wel om lachen lol jij bent de eerste vrouw die bij mij door penetratie is klaargekomen erg leuk. en 30 sec. later verder gegaan met pijpen met condoom gaat volgende keer verandering in komen. toen ging de wekker jammer nog een tongzoen gekregen en aangekleed. afscheid genomen en vertrokken wat ik thuis heb gedaan blijft een verassing voor als ik de volgende keer bij jou ben. onwijs bedankt voor een heel gaaf uurtje. nog 2 dingen ik hoop dat jij engels begrijpt. roses are red violets are blue honey is sweet but not as sweet as you. ik heb zo een leuke tijd met jou gehad dat wil ik vaker dus de volgende keer als ik jou zie dan vraag ik jou ten huwelijk lol. tot snel veel liefs en groetjes van een hele blije wandelaar

Commentaar

Had een paar dagen geleden 1 van m'n beste ervaringen ooit. Charlotte is lief en heel leuk om mee te praten. In bed was alles voortreffelijk, zoent super, neemt ver boven gemiddeld veel initiatief, herhalingsgevaar.

Commentaar

Aan het werk...
              X