Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Milou

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Milou

Huize Monique is weer een kanjer rijker. Milou is een mooie jonge Hollandse meid. Ze heeft mij eerst heerlijk gepijpt, met lekker spuug erbij. Ik moest haar tot rust manen en heb daarna de rollen omgedraaid. Milou heeft een lekker nat kutje met lipjes waar je op kunt sabbelen. Ze kreunde wel iets te opzichtig in het begin, maar dat werd gelukkig snel meer naturel. Intiem duurde te kort door mijn schuld (of was zij te lekker?). Milou zei dat ze me liever wat langer en dieper had willen voelen. Dat komt zeker een volgende keer, want het herhalingsgevaar is zeer groot.

Haar tattoo is zeer bescheiden en valt nauwelijks op. Billen zijn waanzinnig lekker, ze houdt van een petsje erop. Haar borsten zijn mooi stevig en haar tepels worden lekker hard als je je best doet?.

Hier is hij dan. De eerste recensie over Milou. Afgelopen vrijdag was ik bij Linda en bij het weggaan en liep ik bijna Milou tegen het lijf. Wat ziet zij er super uit. Ze lachte heel vriendelijk en ik heb mij toen gelijk voorgenomen om de eerste mogelijkheid te benutten om haar beter te leren kennen.
    Vandaag begon Milou om 14:00 uur en vanmorgen gelijk een appje gestuurd naar Monique of ik met Milou een date kon hebben. Het geluk was met mij want dit was mogelijk.

Na het welbekende drankje aan de bar kwam Milou mij al stralend ophalen.
    Wauw… wat een leuke jonge vrouw. Op de kamer aangekomen begon ze gelijk met (tong)zoenen en voor mij was het ijs gebroken.
    Ik ga niet verder in op de details maar heb een meer dan heerlijke date met Milou gehad. Het pzc is niet met woorden te omschrijven, zo prettig. Ze deed alle moeite om het mij naar de zin te maken en dat haar dan ook uitstekend gelukt. Daarnaast is het duidelijk dat ze een studente is want ze weet waarover ze praat. Milou is, voor mij dan, absoluut één van de toppertjes van HM.

Heb na afloop nog een appje gestuurd naar Monique om haar te bedanken. Het uur was om voordat ik het wist en ging met een super goed gevoeld de deur uit.

Milou, hartelijk dank en graag tot heel snel.

xxxxx

Commentaar

Gisteren een blind date afspraak gemaakt met Milou. Ik had haar nog niet eerder gezien, maar door twee zeer positieve recensies en de foto op de site durfde ik het zeker aan.

Wat is Milou ontzettend leuk! Ze heeft er plezier in en straalt dat uit. Zoals bij Huize Monique normaal is, zit standaard alles in de prijs. Je weet precies waar je aan toe bent. Alleen PZC extra genomen.

Milou is echt een lekkertje. Vrouwlijke vormen zoals het hoort. Echt perfect. Pijpen en aftrekken tegelijk.. ze kan het fantastisch. Herhaaldelijk moeten inhouden. Tussendoor steeds Milou beffen en haar uiteindelijk ook tot een hoogtepunt laten komen. Dat blijft leuk en uitdagend !!

Na mijn eerste hoogtepunt(in haar mond!! ) voor de tweede ronde. In 6 verschillende standjes helemaal los gegaan en uiteindelijk voor de tweede keer klaargekomen naast een heerlijk meelevende Milou.

Iedereen aan te raden met haar een date te maken. Je zult geen spijt krijgen!!

Commentaar

Gisteren een afspraak bij HM met Milou gemaakt.
        De veelbelovende recensies en een korte kennismaking tijdens mijn vorige bezoek, maakte mijn keuze resoluut.
        Milou wil ik beter leren kennen.

Als je dan bij de bar staat met je colaatje, komt er een vrolijke goedlachse blondine binnen huppelen waar je je ogen niet meer van af kunt houden.
        Wat een mooie dame.
        Na een 3 dubbele welkomstzoen loopt ze voorop de trap op.
        Dit geeft je uitzocht op een prachtig strakke billenpartij.
        Eenmaal op de kamer gaat ze los. Heerlijk zoenen en zelf tijdens het wasje kan ze het niet laten om nog even diep te tongen.

Op bed ontplooit zich een spel van "genieten voor 2".
        Ik kan alleen maar zeggen dat het een bijzondere ervaring is geworden die ik niet snel zal vergeten.

Milou is een kanjer en past helemaal bij de andere kanjer van HM.

Milou, bedankt voor de fijne tijd en tot snel.
        Beter één poes in de hand dan twee in een mand :p

Commentaar

Milou stond al een tijdje bij mij op de radar. Nadat het eerder niet lukte om tot een afspraak te komen, kwam dat er afgelopen week wel van.
          Ik hoefde na binnenkomst bij HM niet lang te wachten tot Milou mij kwam ophalen om samen naar een kamer te gaan.
          Milou is een leuke spontane meid met humor waarmee je ook kunt lachen. Als extra koos ik voor pzc erbij.
          Op het bed begon ze me na wat teasend te strelen heerlijk oraal te verwennen. Nadat ik vertelde dat ik van beffen hield hebben we de rollen omgedraaid en heb ik haar heerlijk gebeft en gevingerd tot ze er genietend van klaar kwam. Na het omdoen van een condoom bleek dat intiem niet ging passen. Jammer. Toch maar besloten om de date oraal voort te zetten, want ze pijpt echt voortreffelijk lekker, en ze me in haar mond liet klaarkomen. De resterende tijd heeft ze me een massage gegeven, en heb ik haar nogmaals mogen beffen en vingeren.
          Al met al kijk ik, ondanks zonder intiem, toch terug op een heerlijke orale date.

Commentaar

Huize Monique heeft absoluut een topper erbij! Wat een seksbom die Milou. Eenmaal een 1e onvergete ervaring met deze frisse jonge dame te hebben gehad, besloot ik afgelopen maandag voor de 2e keer langs te gaan. De spontaniteit bij binnenkomst en manier van contact maken, 'triggert' al naar meer. Nadat zij voor me uitliep, kreeg ik wederom zicht op haar mooie achterwerk. Aangekomen op de kamer, tja trekt zij alles uit de kast om 't naar je zin te maken. Zij is mooi, heeft prachtige rondingen, volle borsten en een kont waar je u tegen zegt!! Niet te vergeten een bescheiden tattoo, dat niet storend is of teveel opvalt. Voor je het wist zaten we heftig te (tong) zoenen. Ik heb aangezien ik weet dat zij heel goed kan zoenen, extra gekozen voor PZC. Meestal doe ik dat niet omdat het bij mij extra gevoelig is. Het pijpen was zo heftig, waarbij ik hem meerdere keren weg moest trekken, anders te snel zou klaar komen. Met speeksel en diepthroat aan de slag, was het lastig om mezelf te beheersen. Ik ben tot op heden nog nooit zo heerlijk gepijpt door een vrouw. Wat een kanjer! Om wat rust in te bouwen, besloot ik om haar te heffen en ook dat was behoorlijk intens. Nadat zij klaar gekomen was en wij 't regenjasje om hadden gedaan, begon de intimiteit met verschillende standjes. Na de 2e standje kon ik het echt niet langer houden en kwam ik al. Langer is ook niet vol te houden bij deze bijzondere dame. Zij is een absolute aanrader! Ik heb het idee, dat een ieder die bij haar langsgaat, absoluut klaar komt. Daar zorgt zij op een professionele manier voor. Eenmaal klaar gekomen te zijn, bleef zij dienstbaar, netjes & vragen of zij nog iets voor je kan doen. Zij is echt een GF (Girl Friend) experience en heb dit tot op heden nergens anders ervaren. Het is tevens een 'intelligente' jonge dame (studente), waar ik naderhand goede gesprekken (diepgaand) mee heb kunnen voeren. Zij is voor mij op dit moment het complete plaatje. Zowel van de buitenkant als innerlijk & 'ontzettend' goed in bed. Voor mij zijn beide keren boven verwachtingen geweest.

Lieve Milou, bedankt voor de mooie tijden & spetterende intimiteit! Ik kom gauw weer langs om deze prachtige momenten met jouw te beleven. Hopelijk blijf je nog een lange tijd bij Huize Monique.

Groetjes & tot gauw.
            Xxx David ???

Commentaar

Ook ik heb er een nieuw vriendinnetje bij. Het gaat druk worden op je verjaardag, Milou. Gewoon een week vantevoren de kadootjes laten inleveren en daarna maak je zelf een selectie van wie er mogen komen..... Gelukkig had ik maandag al afgesproken om een uurtje met Milou te kunnen doorbrengen. De afgelopen weken kwam de tijd dat ze vrij was maar steeds niet uit in mijn agenda. Grappig was dat bleek dat we vanmorgen ca 20 minuten met de auto achter elkaar hadden staan wachten omdat we te vroeg waren. Maar we kenden elkaar natuurlijk nog niet. Nadat Milou de auto had verlaten moest ik nog een kwartier wachten, want ik had me thuis al opgemaakt.
              Milou is een ontzettend lieve, leuke en pure meid. Op de trap kun je inderdaad haar heerlijke kont bewonderen, alhoewel dat niet netjes is natuurlijk. Maar als ze een spijkerbroek aan had gehad had ik ook naar boven gekeken, laten we maar zeggen. Milou doet dit er echt bij voor haar plezier, daar heb ik vanmiddag het bewijs van gezien. Ze laat je alle hoeken van de mooie kamer zien en ze laat je ook volop genieten van haar hele lichaam , dat heb ik dan ook gretig gedaan. Uiteraard houdt Milou er ook van om zelf verwend te worden. Ik heb daar mijn best voor gedaan en kreeg gelukkig een paar complimenten van haar. Milou voelt wat je lekker vindt en dat maakt een date met haar heerlijk. Daarnaast is ze ook een leuk gezelschap en hebben we interessante gesprekken gehad. Ik hoef verder niet in details te treden, er wordt al zoveel over haar geschreven en ik heb ook geen zin in een wachttijd van 3 weken alvorens er weer een afspraak kan worden geprikt. Maar Milou heeft me beloofd dat ik terug mag komen, dus daar kan ik me vast op verheugen. Ik denk dat het niet lang zal gaan duren voor we elkaar weer zien.
              Laatst gewijzigd door Mitsumi; 18-10-18, 07:04.

Commentaar

Na alle positieve berichten zelf maar Milou bezocht. Dat is absoluut geen straf. Wat een heerlijke dame om sex mee te hebben. Een hevig temperamentvol half uurtje beleefd waarin ik volop van haar heerlijke lichaam heb mogen genieten. Ze is erg makkelijk en gezellig in omgang. Verwacht geen super slanke Anne maar een dame die er gewoon goed en lekker uit ziet. Groot herhalings gevaar

Commentaar

Van de week nogmaals bij Milou geweest.
                  Wederom wat een geweldige ervaring!!

Schitterende vrouw met mooie vormen op de juiste plaats en wauw wat een passie wederom!!

Milou je bent echt een topper!

kusssss Eric

recensieformulier invullen!
                  Laatst gewijzigd door Mitsumi; 29-10-18, 11:56.

Commentaar

Een paar weken geleden wilde ik graag met Milou afspreken. Haar profiel en foto's op de website van Huize Monique trokken mij erg aan. Helaas lukte het toen niet, maar gisteren was het dan zover.

Nadat ik met Michael afgerekend had, bracht ik nog even een bezoekje aan het toilet. Bij terugkomst stond zij al bij de bar op mij te wachten en ik was gelijk verkocht. Wauuww, wat een stuk! Of ik met haar mee naar boven wilde......ja graag!!

Op de kamer begon gelijk een heerlijke vrijpartij, waarbij ik haar weelderige lichaam goed kon verkennen. Ze is best wel lang (volgens HM 1.76m) en heeft een mooi stevig lijf. Niet perse slank, maar gewoon hééééél lekker.

Ze kan ongelooflijk lekker pijpen (z.c) en laat zich ook graag lekker verwennen.

Ik kom nu al een jaar of zeven met enige regelmaat bij HM, Maar Milou is echt wel één van de toppers die ik daar in deze jaren heb mogen ontmoeten! Ik hoop dat ze nog lang mag blijven. Dat wordt nog moeilijk kiezen tussen Linda en Milou... (en Jaimy wil ik ook nog een keer ontmoeten.....)

Commentaar

Op basis van de goede recenties hier een blind date met Milou geregeld. En uiteraard ook aangetrokken door de leuke profielfoto van haar op de site van HM. Qua looks is ze top! Een fantastisch figuur. Volgens haar iets te dik, maar daar kan het bijna geen man mee eens zijn. Elk grammetje zit op precies de plekken waar de gemiddelde man opgewonden van wordt. Billen en borsten. Een heel leuk sprekend gezicht met mooi blonde haren.

Vaak denk je dan (en dat is mijn ervaring na bijna 30 jaar wandelen eigenijk ook wel) dat het bij zulke goede looks de sex een beetje tegenvalt. Suprise suprise ......De sex is voortreffelijk!
                      Wat kan zij een man lekker opgeilen. Ik zal niet teveel in details treden, maar ik kreeg genoeg signalen van haar dat zij de sex ook heerlijk vond. En wat wil een man nog meer?
                      Hopelijk blijft ze nog een tijdje bij HM. Mij gaat ze dan in elk geval nog veel vaker zien.

Commentaar

Eindelijk had ik weer eens tijd, zin en geld om naar Huize Monique te gaan. Op de website had ik al gezien dat er diverse nieuwe dames aanwezig waren, maar ik had nog geen idee of mijn type erbij zou zitten. Nieuwsgierig nam ik plaats aan de bar in afwachting van wat er komen ging. Diverse leuke meiden stelden zich voor, maar toen was daar Milou. Een echte Hollandse meid met een vlot blond kapsel, een mooi figuur en vooral een geweldig leuke uitstraling. Met een vrolijke lach stelde ze zich voor en ik was meteen verkocht.

Samen gingen we naar boven en daar klikte het meteen. Tijdens het wassen ontstond een geanimeerd gesprek wat op bed nog even werd voortgezet. Maar het gesprek stokte toen Milou me met een heerlijke zoen de mond snoerde. Het feest was begonnen en onze handen en monden gingen overal naartoe. Haar zachte rondingen waren een lust voor het ogen, mijn handen en mijn tong. Ook Milou ging met haar mond op verkenning en tot mijn grote verrassing nam ze mijn jongeheer in één keer tot aan mijn ballen in haar mond. Ik was in de zevende hemel!

Ook de seks die erop volgde was geweldig. Het leek wel een droom, zo lekker was het. Ik zou willen dat tijdens mijn bezoek de wintertijd was ingegaan, de klok een uur was teruggezet en dat ik nóg een uur met Milou had kunnen doorbrengen. Wat een feest!

Inmiddels zit ik me tijdens het schrijven van deze tekst al weer te verheugen op onze volgende ontmoeting. Want ik weet zeker dat die nooit lang kan uitblijven.

Commentaar

Na een intensieve werkdag heb ik een afspraak gemaakt met Milou. Het is raadzaam om dat te doen gezien haar volle agenda.
                          Het was voor mij de eerste keer met Milou en zeker niet de laatse.

Ze is een vrolijke en spraakzame dame. Het was merk- en voelbaar dat er een intense klik was. Ze kan je heerlijk verwennen maar geniet vooral als je haar verwent. Alle details zal ik hier niet beschrijven....de gedachten bewaar ik voor ons zelf.

Naast het fysieke deel is het ook een prettige dame om van gedachten te wisselen.

Mijn advies is, twijfel niet en maak een afspraak. Hopelijk krijg je dezelfde gedachten.

Jeffrey

Commentaar

Normaal schrijf ik nooit recensies maar in dit geval maak ik een uitzondering.

Ik wilde al een tijdje met Milou een afspraak maken.
                            Na de lovende recensies hier moest het er toch echt van gaan komen.

een afspraak maken bleek nog knap lastig omdat Milou iedere keer volgeboekt was wanneer ik langs wilde komen (tip: maak een afspraak van te voren)

Toch gelukt een afspraak te maken en Milou kwam mij ontzettend spontaan en vrolijk ophalen bij de bar. Wauw Wauw Wauw!!! Wat een ontzettend mooie en classy dame.

Ik ga niet teveel in details treden verder maar PZC is echt een aanrader bij deze dame.
                            ik geloof niet dat ik ooit zo lekker ben gepijpt in de 20 jaar dat ik dit doe.

Milou is een zeer intelligente, verzorgde dame.
                            Je verwacht niet snel iemand met haar uitstraling in een prive huis.

Ze is oprecht vriendelijk en heel spontaan en het is duidelijk merkbaar dat ze plezier heeft in wat ze doet.

Ik weet bij wie ik voortaan een afspraak ga maken.

Milou dikke kus van Dav je weet wel wie. Zie je heel snel!! Xx

Commentaar

Na veel gelezen te hebben over Huize Monique en de dames die hier werken heb ik besloten om het toch zelf toch een keer mee te maken. Ik heb een afspraak gemaakt bij Milou want ik heb er veel over gelezen. Jammer genoeg was Michael aan de telefoon een beetje bot toen ik een foutje had gemaakt maar ja ik dacht ik kom niet voor hem dus het zal wel. Na een lange rit naar Huize Monique toe ging ik met veel spanning naar binnen. Het is een best groot pand van binnen, op de foto's leek het veel kleiner. Monique heette mij vriendelijk welkom en na een drankje te bestellen kwam Milou naar beneden lopen. Man man man wat een mooie vrouw zeg. Iedereen op deze website zegt altijd "een mooie verschijning" maar dat dat doet haar geen eer toe. Haar gezicht is mooi, haar lichaam is goed verzorgd en heerlijke volle heupen en billen, echt thicc. Volgens het recensieformulier heeft ze cup B maar ze heeft een C, en een volle C ook!

Eenmaal op de kamer had ik een fantastische tijd met haar. Zoenen, pijpen en neuken, ze is een geweldige vrouw die weet wat ze doet. Ze genoot zelf ook toen ik haar flink aan het betasten was. Na meerdere standjes kon ik het niet meer volhouden en was ik over haar heen klaargekomen. Na mezelf opgefrist te hebben had ik mijn kleding aangetrokken en ging ik weer onderweg naar huis.

Het is maar goed dat ik ver weg woon want anders zou ik elke week langskomen voor haar.

Commentaar

Ook ik heb deze dame bezocht na het lezen van de lovende recensies. Normaal gesproken bezoek ik alleen de slanke dames, omdat ik nu eenmaal op slanke types val. Daarmee zeg ik niet dat ze dik is. Milou heeft een normaal postuur. Haar spontaniteit en mooie gezicht maken veel goed.

Helemaal aan het begin zijn we staand begonnen met tongzoenen. Dat vind ik altijd een mooie opening. Op bed zijn we verder gegaan. In de eerste ronde heeft ze mij heerlijk gepijpt. Zij pijpt alsof het de laatste pik op aarde is. Op verzoek deed ze het wat rustiger aan. Op mijn vraag of ik in haar mond mocht klaarkomen, antwoordde ze heel spontaan 'Natuurlijk mag dat'. Ik maak wel eens anders mee, zodat dit zeker leuk is om te horen. Ze heeft me helemaal klaargepijpt en elke druppel eruit gezogen. Ik was blij verrast dat ze mijn zaad ook nog eens netjes inslikte.

Na een kleine rustpauze mezelf weer laten pijpen, de nodige standjes gedaan waarbij ze geil kreunde. Uiteindelijk weer mezelf laten klaarpijpen. Ook de tweede keer heeft Milou alles ingeslikt.

Al met al een geslaagde date.

Commentaar

Nieuwe favoriete dame gevonden. Wat is zij geweldig in bed. Haar vingerend klaar laten komen, ze kan goed diep pijpen, mij extra verwennen, slikken, alles erop en eraan!
                                  Volgende keer een niveautje hoger proberen...

Dankjewel voor alle goede voorgaande recensies. Anders had ik haar nooit gevonden.

Commentaar

Vandaag weer eens langs HM geweest. Het was al weer een tijdje geleden. Daar heb ik nu spijt van! Afspraak gemaakt met Milou (blind date) voor een uurtje. Bij binnenkomst netjes ontvangen met een colatje en Milou kwam al heel snel me ophalen. Wat een heerlijke verschijning kwam daar binnen. Mooie zwarte lingerie en leuke pumps. Achter Milou aan naar boven. Op de kamer al snel herlijk zoenen en kletsen wat een heerlijke GFE. Eerst maar eens elkaar wederzijds verkennen (PZC), lekker vingeren en likken. Het duurde niet lang voordat Milou heerlijk klaar kwam en zich volledig op het pijpen storte. WAT EEN GENOT is dat zeg. Heerlijk diep en nat. Afgesproken dat we ook even heerlijk intiem zouden gaan (3 standjes gedaan) waarna ze mij weer lekker ging pijpen en ik haar voor de 2 de keer heerlijk heb laten klaarkomen. Milou heeft me heerlijk gepijpt tot het einde waarna we hebben afgesloten met een heerlijke masage. Wat een heerlijke date. Eigenlijk zoals ik gewend ben bij HM, nooit een teleurstelling meegemaakt. Tot snel Milou

xxxx J

Commentaar

Twee weken geleden op maandag bij Milou geweest. Mijn derde bezoek bij haar.

Milou is nou zo dame die gewoon blijft en uitstraalt het werk echt leuk te vinden. Dat vind ik toch belangrijk. Wat je ook kunt verwachten, dat begrijp ik, maar toch fijn als het zo is.

Mijn eerdere en recensies van andere hierboven zeggen genoeg. Wat een aanwinst en wat een feest. Niets is te gek.

Gestart met bekende wasritueel waarin gelijk lekker gespeeld wordt begonnen met haar te verwennen. Ook wel eens leuk dat wij mannen niet altijd als eerste zijn. Ze is daarna nog geiler, voor iedereen aan te raden.

Tot snel lieve Milou!

Commentaar

Lekker uurtje gehad met een heerlijke enthousiaste meid. Weer iets van mijn bucketlist kunnen afvinken. Ik kan iedereen haar aanraden. Deze keer geconcentreerd op een goede pijpsessie. Heerlijk om je lul te zien verdwijnen in haar mond. Met haar mooie gezichtje erbij een mooi plaatje. Helaas zijn er geen foto's van.

Commentaar

voor de 2 de keer bij Milou geweest, het was in een woord fantastisch. Heerlijk begonnen met pijpen, vingeren en beffen. Nog voor dat we aan het intieme deel konden beginnen was ze al heerlijk 2 x klaargekomen. Tijdens intiem haar nog een x heerlijk laten genieten en zelf ook genoten van diverse standjes. Uiteindelijk me heerlijk klaar laten pijpen door deze schoonheid (van binnen en van buiten) Tot snel, dan kom ik je spaarpot verder aanvullen

J