Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Indy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Indy

Gisteren op de bonnefooi bij Huize Monique langs geweest (1e keer). Prima ontvangst. Alleen Indy was beschikbaar, maar wat een mooie verschijning. Dus maar voor een uur geboekt.
    Erg petit, super slank en kleine borsten (wat ik heel mooi vind, please nooit laten vergroten). Haar figuur is wel vergelijkbaar met Nicole van club Venus in Hamminkeln. Alleen is Indy een echt donker meisje (nog mooier). Mooi gezichtje en mooie grote donkere ogen. Van begin af aan, wist ze me in een zeer opgewonden toestand te krijgen en te houden. Ze heeft niet heel lang op me hoeven zitten. Prima moves. Tja.. herhalings-gevaar is wel groot. Dat smaakt wel naar meer.
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 07-08-18, 08:26.

Bij deze nog een recensie ook omdat ik wil meedingen met de recensie actie, maar ook omdat ik nog een afspraak heb gehad met Indy. Ik kon haar niet uit mijn hoofd krijgen. De drie weken vakantie duurde veel te lang. Dit keer veel meer standjes gedaan en ik kon het wat langer vol houden. Ze is wel echt mijn type.
    Pzc extra genomen. Ik vind haar prettig in de omgang en ik kan ook met haar lachen. Voorlopig is ze nog niet van me af. Ik zit regelmatig te fantaseren over wat ik de volgende keer met haar wil doen.

Commentaar

Indy verscheen met een stralende glimlach. Good things come in small packages! Lekker opwarmen, masseren en een gesprekje. Vervolgens heeft Indy laten zien dat ze met lekkere kracht kan zuigen en sabbelen, maar geen deepthroat. Vervolgens heel veel standjes doorgenomen waarbij veel mogelijk is omdat ze heel lenig is. Ze merkte nog op dat het grappig was dat je aan de buitenkant van haar buik kon zien waar mijn pik zat, inderdaad mooie bulging. Ondanks het feit dat ze klein is, kan ze heel veel hebben! Na even bijkomen met een massage gingen we voor ronde twee. Voldaan en geheel ontspannen verliet ik het pand. Dank Indy voor je inzet!

Commentaar

Tja. Een mooie jonge vrouw, heel erg tenger, minieme borsten, wel een heel mooi gezichtje. Maar helaas zo ontzettend afstandelijk dat er geen klik was. Tongzoenen is niet aan de orde, alleen strelen en graag gestreeld worden. Ze kwam vrij snel en gemakkelijk klaar doordat ik haar met mijn vingertoppen verwende. Daarna maar gevraagd of ze bovenop me wilde komen. De copulatie was routineus, maar ik was geil, dus het lukte: ik kwam lekker klaar, maar had er geen enkel gevoel van samen genieten bij. Dat is toch jammer. Indy maakt er geen feestje van, wat Anne en Silvana en Sylvie (al zoent zij niet met overgave) juist wel doen. Geen enkele herhalingskans, dus.

Commentaar

klein maar erg fijn....wat een lekker ding, lekker geil donker poppetje, die van wanten weet. Zelden zo geil meegemaakt als ze gebeft wordt...nat en nog eens nat, vingertje erbij en die wordt lekker gemasseerd door haar kutje...heren ik zeg, als je van exotisch houdt doen...herhaling voor mij zeker wel

Commentaar

Trio Indy en Sylvie.
            Indy een klein donker poppetje , maar laat je hier niet door van de wijs brengen Eigenlijk een fiatje 500 als je er eenmaal inzet rijd het hartstikke lekker.
            Verontschuldigde zich dat ze niet wil tongzoenen , voor mij geen punt als zij dat niet wenst . Zijn nog genoeg dingen over die ze wel doet (en goed)
            Doet er alles aan om je te plezieren en is uitermate flexibel.
            Is denk ik nog wel wat jong (wel 18+) maar je hoeft haar niets te vertellen is een echte pro die weet wat een vent wil.

Commentaar

Aan het werk...
            X