Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Charlene

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Charlene

Vandaag een heerlijke blind date gehad met Charlene, wat een leuke verassing om met Charlene een uurtje te mogen GENIETEN met hoofdletters, was echt als of we elkaar al langer konden en we hebben heerlijk van elkaar genoten, zoenen en tongzoenen vind ze ook heerlijk ondanks de warmte toch lekker in elkaar armen heerlijk tongen, man o man wat een lekker ding is Charlene, ze laat ook duidelijk merken dat ze erg kan genieten als je haar lekkere plekje gevonden hebt, en geeft daarbij ook heerlijk aan dat hoe ze het lekker vind, we hadden ook een fijne klik samen, en de tijd was echt zo voorbij als je lekker van elkaar geniet, is een uurtje zo om, lieve Charlene kom gauw weer bij je terug, maar dan wel wat langer.
    Veel liefs en XXX waar jij ze wil hebben Boefje

Voor de vakantie bij Huize Monique heb ik nog een afspraak met Charlene gemaakt.
    Een fijn uurtje waarbij zij zowel mij als ik haar heb verwend. Ze genoot zichtbaar van het gebeft worden. Na het omdoen van een regenjasje enkele standjes gedaan, waarna ik het niet meer hield en het rubbertje vulde. Omdat er nog tijd over was heb ik haar nogmaals lekker mogen beffen. M.a.w. we hebben er beide zeer van genoten.

Commentaar

Liefste Charlene, vandaag zoals belooft snel weer terug te komen, weer een heerlijke tijd met jou doorgebracht, je zie dat ik jou vandaag eens goed moest gaan verwennen, nou volgens mij is dat wel aardig gelukt, gezien het bed!! , mij heb je ook heerlijk verwend, en wat hebben wij het toch altijd gezellig, lekker in elkaar armen (tong) zoenend weg dromen, en elkaar eerlijke aandacht geven, wat zijn de uren toch snel om met jou, lijkt echt alsof we net op de kamer zijn, en dan is het alweer tijd, ik dacht dat de laatste keer wel het toppunt zou zijn, maar jij hebt bewezen dat het nog 3 treden hoger kan.
      Dank je wel schatje je bent een lieffie, verheug me nu alweer op de volgende keer.
      Veel liefs XXX waar jij ze wil hebben tot snel dan kom ik weer heerlijk met jou genieten Boefje
      Laatst gewijzigd door Mitsumi; 05-10-18, 10:02.

Commentaar

Deze week Charlene ook bezocht. Ze heeft Antilliaans bloed en geen zuid Europees zoals hier beschreven. Dame is ouder dan de 30, maar heeft wel geweldige rondingen, zoals je verwacht van een latina.
        Ze laat tijdens de seks veel toe, wat een groot pluspunt is. Ze doet goed haar best en is het nogmaals bezoeken zeker wel waard. Ze heeft heerlijke billen trouwens.

Commentaar

Mijn liefste schatje, ondanks je vandaag niet zo lekker was, heb ik toch een heerlijke tijd met jou gehad, net als altijd wel, heerlijk zoenen tonzoenen elkaar lekker verwennen, heerlijk in elkaar armen weg dromen, jou lekker weer extra verwend, kun jij altijd zo heerlijk van genieten, je ziet en voelt gewoon dat je er van geniet, en zoals je weet kan niet van jou heerlijke borsten en billen afblijven, en zowiezo als ik jou zie en ruik en voel is het lastig om van jou heerlijke lichaaam afeblijven, bedankt schatje voor weer een heerlijke maar veel te korte tijd.
          XXX waar jij ze hebben wilt en veel liefs tot snel, mis jou nu al weer, nu ik zo hier zit te typen denk ik weer aan jou en lekker je bent. Boefje

Commentaar

Charlene was niet mijn ideale date: alles was best ok, maar wat mechanisch, wat afstandelijk. Nergens spatten de vonken vanaf: aftrekken met een wat slap handje. Tongzoenen jawel, maar zonder passie. Charlene kwam zelf wel klaar bij het beffen, maar eerst was haar telefoon afgegaan tijdens deze handeling. Beetje een afknapper wel. Uiteindelijk haakte ik af - ik kon er geen opwinding meer aan beleven. Ik schat haar leeftijd in op een eind in de dertig. Al met al geen herhalingsgevaar voor mij, dus.

Commentaar

Aan het werk...
            X