Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Marloes

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Marloes

Wat leuk om voor Marloes een eerste recensie te schrijven, Marloes is een hele lieve en leuke dame die probeert je een goed gevoel te geven, ze kan goed zoenen en tongzoenen , laat ook duidelijk merken dat ze geniet als je haar heerlijk verwend met vingeren en beffen, we hebben elkaar heerlijk verwend, tijd vloog om, was helaas niet een GFE ervaring, het was heel gezellig maar meer ook niet, en ondanks dat er niet echt een klik was , bleef ze toch haar best doen om het leuk en gezellig te houden XXx Boefje
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 17-07-18, 06:38.

Ik wou al langer eens sex met een iets oudere vrouw dan mezelf, dus marloes was gelijk mijn eerste keuze. Ze is nog vrij nieuw gaf ze aan maar eenmaal op bed komt ze heel snel los.
    TIjdens het vingeren begon ze uit het niets te squirten, en tijdens het beffen zelfs nog meer. Het leek er in ieder geval enorm op dat ze het ook echt leuk en lekker vind.

Als je een iets oudere vrouw wilt ervarwn is marloes een top dame, ze ziet er wel iets ouder uit dan je zou denken maar dat vond ik juist erg fijn.zeker kans op herhaling.
    Zoenen tongzoenn beffen vingeren zaten bij de 100 euro in begrepen
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 18-09-18, 08:26.

Commentaar

Een leuke date gehad met Marloes,een rustige Nederlandse dame die rustig start tot je uitgekleed bent.
      Vandaag had ik een super kamer met een enorm bad met van alles er op en eraan.
      Dus eerst heerlijk in bad elkaar lekker betasten,kusjes wat later lekker tongzoenen werd.
      Ik en Maroes werden er al aardig heet van dus op naar het bed.
      wat daar gebeurde was echt hemels sex met alles er op en er aan.
      Marloes bleef maar klaarkomen zelden zo iets meegemaakt en daar geniet ik dan dubbel van.
      Helaas is een uur zo voorbij dus binnenkort maar eens overdoen.
      Marloes bedankt! En Monique en Michael ook super bedankt jullie weten wel waarom!
      Tot snel weer in dit super privehuis met de allerleukste dame's uit de regio!

Commentaar

Maandag tussen twee afspraken door de weg weer weten te vinden naar mijn favoriete privehuis in Amersfoort. Zoals altijd geen afspraak gemaakt maar kijken welke dames er beschikbaar zijn. Op het moment dat ik er was waren er 4 dames beschikbaar waarvan met twee ik al eerder het genoegen had om te ontspannen. Omdat ik van afwisseling houdt daarom deze keer de keuze laten vallen op Marloes. Marloes heeft een mooi slang figuur en tijdens het voorstelrondje sprak haar sexy outfit me wel aan.

Na een wat afwachtend begin werd het beter toen de kledingstukken op de grond lagen. Het voorspel met Marloes was lekker. Op een rustige manier werd mijn vriend gemasseerd en bij haar mondelinge actie hoort ze bij de betere. Haar ook nog heerlijk mogen verwennen. In een aantal standjes naar het hoogtepunt toegewerkt. Deze dame scoort wat mij betreft een hele dikke voldoende.

Commentaar

Aan het werk...
        X