Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Aurora

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Aurora

Vandaag een bezoek gebracht aan House of Dreams. Op goed geluk daar heen gegaan. 3 dames stelde zich voor. De eerste was Aurora, wow wat een leuke dame. Dus gekozen voor Aurora. Ze is slank en lief. Pijpt lekker en het tongzoenen is heerlijk. Het was haar eerste dag vandaag bij HOD. Lucky me. Herhalings gevaar groot. Ze werkt 2 dagen in de week dus gaat ze me vaker zien. Aurora tot snel.

https://www.kinky.nl/vrouwen/privehu.../585841-aurora
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 06-11-18, 14:36.

Beste mannen, vorige weel bij Aurora geweest en wat een feest zeg! Puur natuur, geen poppenkast. Ze is hoe ze is, super!

Gekozen voor extras, PZC en TZ wat extra kost, maar dat is het zeker waard. Ga allen en ervaar het zelf!

Commentaar

Vorige week moest ik weer voor mijn werk in Arnhem zijn en aangezien ik al een tijdje HOD wilde bezoeken had ik het zo gepland dat ik ruim op tijd weg kon zodat ik voldoende tijd had om een tussenstop te maken in Amersfoort.
      Ik had mijn oog laten vallen op Aurora en gezien de andere ervaringen leek me dit wel een leuke dame om de kamer mee op te gaan maar desondanks wilde ik toch ook nog even afwachten of er nog andere dames waren, vandaar dat ik besloot om de voorstelronde even af te wachten.
      Eenmaal aangekomen kon ik de auto vrij makkelijk parkeren, ik snelde naar binnen waar het volgens mij vrij druk was maar de gastvrouw wist me uit het zicht van de andere gasten naar binnen te loodsen.
      5 dames stelden zich voor maar Aurora sprong er voor mij bovenuit dus toch maar gekozen voor haar. Ze kwam me ophalen met een glaasje fris en we gingen naar de kamer voor een uur. Ik kreeg de grote kamer aan de voorkant (met een grote luipaardfoto boven de jacuzzi).
      Aurora is een leuke meid, frisse uitstraling en Nederlands. Nederlandse dames bezoek ik eigenlijk nooit meer als ik naar de ramen ga dus wat dat betreft is een bezoek aan een privéhuis ook leuk.
      Mogelijkheden zijn er gelukkig aanwezig bij Aurora en ik koos uiteindelijk voor een uur met TZ, beffen, Frans zonden en verder het gebruikelijke.
      De extra’s waren voor mij absoluut de moeite waard. Ze zoent heerlijk en ze laat zich gewillig beffen. Ik stond dan ook meteen stijf. Al snel ontfermde ze zich dan ook over mijn keiharde erectie en begon me heerlijk te pijpen waarbij ze er ook een deepthroat uitgooide. De interactie vond ik ook erg fijn, ik vind het altijd wel geil als je bezig bent met iemand die je tijdens het neuken ook geil aan kijkt en daar is bij Aurora absoluut sprake van. Al met al een echt GFE en het duurde niet lang tot ik het niet meer hield en haar vroeg het met de hand af te maken, onderwijl zoenend en ik kwam dan ook snel klaar.
      Uur was voorbij gevlogen maar ik kon me nog even opfrissen gelukkig. Aurora is trouwens een intelligente meid waar je ook nog een leuk gesprek mee kunt voeren.
      Ik kon terug kijken op een geslaagd bezoek. Tuurlijk, 160 Euries is wel een aardig bedrag maar als je het afzet tegen een raambezoek dan vind ik het wel meevallen, te meer daar je hier nog aardig wat extra’s krijgt voor dat bedrag.
      Ik denk dat ik op korte termijn nog wel is langs rij voor een bezoekje aan de kinky dames (alesia en Carina).
      Ik had wel wat pech met files maar goed, daardoor had ik nog wat tijd om nog even te kunnen nagenieten. Elk nadeel heeft zijn voordeel .
      Laatst gewijzigd door Mitsumi; 17-09-18, 09:53.

Commentaar

Vorige week woensdag was ik in de gelegenheid om een afspraak te maken bij Aurora. Omdat zij alleen op woensdag aanwezig is, is het voor mij puzzelen om een afspraak te maken. Ik was op tijd in Amersfoort en moest nog even wachten. Dat duurde gelukkig niet lang.
        Aurora is een gezellig type. Je kan lekker met haar kletsen en de seks met haar is erg fijn. Ze doet goed haar best en de tijd vliegt (helaas) om. De aangeboden extra's zijn het geld zeker waard.
        Ik hoop binnenkort weer een woensdag te hebben dat ik een afspraak kan maken.

Commentaar

Dit is een topdame. Weer eens eentje van het ouderwetse goede niveau. Speels, lekker playful, intens en extra's mogelijk. Heb ook snel mijn 45 minuten verlengd naar een uur toen ik na 10 minuten in de gaten had dat Aurora een toppertje is. Mooie aparte ogen. En vol zoenen, spelen en vrijen. Ze weet hoe je te strelen en met haar ogen en tong gek te maken van genot. En ook hele prettige vrolijke energie en slimme Nederlandse meid. Dus het gehele uur was gewoon erg goed en gevuld. Heerlijk beffen, tongzoenen, neuken en gepijpt worden en ook plagen etc. Jammer dat ze maar 1 dag in de week werkt ivm studie, maar ik hou de woensdagen in de gaten, dan werkt Aurora meestal

Commentaar

Enkele weken geleden besloot ik mijn celibataire levensstijl van de laatste tijd te beëindigen en weer enige spanning in mijn wandelbestaan te brengen. Ik voegde de daad bij het woord en bezocht House of Dreams. Enkele nieuwe leuke jonge dames stelde zich voor. Ik koos nietsvermoedend en puur op intuïtie voor Aurora vanwege haar lekkere figuur en sensuele doch vrolijke uitstraling. Aurora bracht mij naar kamer 5, ze zette de radio aan, dimde het licht en liet het bad vollopen.
            Aurora bewoog soepel en droeg een mooi ragfijn zwart jurkje waarbij haar vrouwelijke rondingen goed in uitkwamen. Sexy hoge schoenen, deden haar iets groter lijken dan ze eigenlijk is. Haar bovenkleding was uit voor ik iets kon zeggen. Een prachtig en vooral lekker lijf straalde mij tegemoet waarbij haar mooie billen en echte borsten het meest opvielen. Van de aanblik raakte ik opgewonden. Donker haar omsloot een mooi gezicht met vrolijk sprekende ogen. Geen playboy model, maar gewoon een twintiger die ons aller buurmeisje zou kunnen zijn.
            Ook mijn kleding was nu snel uit. We begonnen te zoenen, iets terughoudend, en schuifelden langzaam naar het bed toe. Het bad vulde zich langzaam en onttrok zich even aan onze aandacht, heel even maar.
            We lieten ons snel zakken in de grote jacuzzi in het heerlijke warme water, mmmm, dat had ik even nodig. Aurora en ik tastte elkaar even af in een prettig en open gesprek.
            Ik voelde haar handen in het water mijn lichaam strelen en mijn mannelijkheid zoeken. Ik zocht ook en vond wat ik zocht; haar vrouwelijkheid was glad en zacht en voorzichtig masseerde ik haar. Zachte doch diepe zuchten waren het resultaat. Beide genoten we. De spanning tussen ons bouwde zich snel op en we haastten ons weer naar het bed. Aurora begon op bed aan een ontspannende massage, eerst met haar handen, vervolgens met haar lichaam waarbij haar borsten over mijn lijf gleden. Ze zoende mijn nek en keek me uitdagend aan. Ik speelde met haar borsten en we bewogen over het gehele bed. Al zoenend en voelend kronkelde we over het bed, niet ruw of onbeheerst maar teder.
            Na enige tijd hield ik het niet meer en beleefde een intens hoogtepunt.
            Treed deze lieve,leuke jonge dame met warmte en respect tegemoet en geniet van haar zoals ik dat gedaan heb en je krijgt een prima uurtje.
            Uitstekende date gehad
            Yankee

Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Wat een feestje met Aurora zeg. Heb zoenen als extra erbij genomen, dat hoort er toch altijd wel bij. Ze gaf aan te houden van lekker rustig en dat maakt dat het een echte gfe wordt. Net alsof je met je vriendin heerlijk ligt te vrijen.
              Daarbij blijft ze je ten alle tijden lekker aankijken met een lach op haar gezicht.
              Aurora, dank je wel.
              x

Commentaar

Aurora is een leuke meid en vooral omdat je er een goed gesprek mee kan voeren. Je kunt op niveau met haar praten. Daarnaast geniet ze voelbaar en zichtbaar van het samenzijn. Een leuke gezellig meid met een happy face.

Commentaar

Aurora is mijn inziens 1 van de betere dames bij House of Dreams en helaas meestal 1x in de week aanwezig op woensdag, nu ditmaal op een donderdag. En populair is ze want ik was al te laat om een uur met haar te boeken, dus het werd 45 minuten want verder was de agenda al vol. Nou een 2e keer kan vaak nog beter zijn als je elkaar al kent en natuurlijk als er een wederzijdse klik is. En die is er denk wel, want het was ook weer zalig en vol overtuiging van Aurora's kant. Lekker tongzoenen, en de nodige sexuele verwennerijen. Waarbij ik toch echt weer op en top genoten heb. Dankjewel Aurora!

Commentaar

2 maanden na mijn eerste bezoekje aan Aurora, deze spontane en vriendelijke studente nogmaals bezocht. Alles wat collegae wandelaars hier schrijven kan ik beamen en verder valt er weinig aan toe te voegen. Absoluut een top dame binnen dit huis; spontaan, vriendelijk, fijn lichaam en weet een man goed warm te krijgen.
                    Aanrader deze studente
                    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Vorige week hier in Amersfoort bij Aurora 1 van mijn betere ervaringen gehad qua seks van de laatste tijd. Aurora een op en top Nederlandse brunette, spontane intelligente meid. Werkt geloof ik 1 a 2 daagjes in de week hier. Nou ze is lekker om mee te vrijen. Volle speelse tongzoenster en ondeugend en geil in en tijdens de seks. Het was gewoon een ongeremde geile goede sexpartij waar de vonken vanaf vlogen, ik kan het niet anders zeggen. Aurora is een meisje, slim va begin 20, maar geniet er zelf ook duidelijk van.

Tongzoenen en pijpen was met heel veel aktie, geilheid en gevoel, en neuken ongeremd en wild, ja dit smaakt naar meer!

Commentaar

Ik moet na mijn ervaring met deze Hollandse kanjer ook erkennen dat Aurora een topmeisje is. Lekker direct you ll get what you see. Tongzoenen met Aurora is een lust en gewoon een grote meerwaarde aan de sexdate met haar.

En de sex is ook gewoon top lekker en ongeremd. Aurora doet nergens moeilijk over en gaat er ook helemaal in op. Ja zij smaakt zeker naar meer!

Commentaar

Aan het werk...
                        X