Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Amy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Amy

Al jaren kom ik bij HM. Niet vaak, wel met enige regelmaat.
    Nog nooit heb ik hier een "slechte" ervaring gehad. Altijd zeer goed ontvangen door M. & M. en ook altijd mooie, stijlvolle dames.
    En ja, de ene keer klikt het nog beter dan de andere keer.... :-).

Met Amy is het heerlijk!
    Ben nu al weer benieuwd naar de volgende keer, en ook hoe zij een lesbisch trio vind???
    Zoals bij iedereen die bij HM werkt, behandel de dame(s) met respect...... en je krijgt veel terug, het wordt echt een "samen-ervaring".

Aim, ik kijk alweer naar je uit.....
    Je lonkende lach.....
    Je zachte lippen....
    Je kusgrage mond....
    Je harde tepels....

Je billen omhoog....
    Jouw handen, verkennend.....
    Je gulle lach.....
    Jouw heerlijkheid!

Daniel
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 23-04-18, 07:15.

Bij toeval vandaag bij Amy terechtgekomen. Wat een meevaller - een heel mooi gezicht en uitstekend lichaam. Het zoenen was heel leuk alhoewel het tongzoenen wat achterbleef en beperkt was tot wat verlegen, korte momenten.

Het is geen slecht idee om zelf wat initiatief te nemen, maar voor de rest is het echt een hele zachte en intieme ervaring met Amy, inclusief lekker tegen je aan kruipen als je klaar bent. Er wordt wel vaker gemeld dat een vrouw intelligent is, maar met Amy kan je echt op niveau praten. Heel verrassend en leuk.

Commentaar

Hey Amy, Ik ben vanmiddag voor de tweede keer bij Huize Monique geweest, nu voor de tweede keer bij jou Amy, en je was heerlijk, letterlijk en figuurlijk, om van te smullen, en dat deed ik ook haha. Dan is een uur niets, is zo voorbij. Voordat ik weer thuis was wilde ik het liefs weer terug, heerlijk. Ik ga zeker heel snel bij jou terug komen Amy, al was de eerste keer dat ik bij jullie kwam ook geweldig. Een zeer warme ontvangst, bij het binnen komen al. Niets blijkt bij jullie dat het alleen maar om geld verdienen gaat, zeker niet. Huize Monique, een aanbeveler voor iedereen Tot Snel Amy en een dikke kus.X

Commentaar

Onlangs voor de tweede keer bij Amy geweest - ditmaal een nog betere ervaring dan de vorige keer. Het tongzoenen is nog steeds heel voorzichtig maar de overige diensten zijn van hoge kwalilteit! Net binnen de tijd alles afgerond. Echt een aanrader. Ik vraag me af hoe ze het doet in een trio!

Commentaar

Aan het werk...
        X