Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Rebecca

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Rebecca

Je bent bijna jarig en wat doe je dan , je trakteert je zelf op een trio.
    Date geregeld met Rebecca en Anne voor een trio van 1 uur.
    Anne hoeven we eigenlijk niets meer over te vertellen , je weet bij voorbaat al dat het een feest gaat worden met deze meid op de kamer ook deze keer dus.
    Over Rebecca nog niets gelezen en de gok maar genomen , was positief verrast door deze leuke frisse verschijning.
    Ze is wat stilletjes zeker in vergelijking met Anne maar doet zeker haar best om het naar je zin te maken en was ook zeker niet teleurgesteld maar meer blij verrast met deze nieuwe aanwinst in dit prachtige huis.
    Zie mezelf zeker nog wel eens terugkomen bij Rebecca is een leuke meid die zomaar bij jou in de straat zou kunnen wonen . GFE.

Laatst gewijzigd door Mitsumi; 13-03-18, 10:26.

Rebecca is een mooie jonge vrouw, met ophalen aan de bar vond ik er wat terug houdend niet spontaan wat ik bij HM gewend ben.
    op de kamer aangekomen bleef ze ook vrij afstandelijk, ze gaf aan dat ze moe was nadat ik vroeg of ze er wel zin in had.
    ik denk dat zij geen Klik met mij had want het ging allemaal moeizaam, later kwam ze nog wel iets los maar het ging niet van harte.
    het kan altijd een keer gebeuren dat ze of moe is of geen zin heeft, ik vind het wel jammer want het is een mooie meid maar voor mij een mindere ervaring.
    Samen gevat Rebecca is een mooie jonge vrouw, die jammer genoeg niet de passie liet zien die ik gewend ben bij de HM girls.

Commentaar

Sluit mij aan bij de vorige recensie. Leuke verschijning maar had er totaal geen zin in en deed geen moeite om dat te verbergen. Pijpen mc was matig en zoenen alleen met puntje van de tong.

Commentaar

Vorige week woensdagavond bij deze dame geweest. Foto\'s op de website spraken mij wel aan. Ik kan me aansluiten bij de andere recensies. Dame leek er geen zin in te hebben. Trok overal de neus voorop. Verder wil ik er niet diep op ingaan. Was een date om snel te vergeten. Ik kan deze dame maar 1 advies geven. Stop met dit werk. Zoek een andere uitdaging.

Commentaar

Aan het werk...
        X