Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Sara

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Sara

Deze week wederom zonder afspraak bij HM langs gegaan om me door de voor te stellen dames te laten verrassen. Een van de dames die zich aan mij lieten voorstellen was mystery girl Sara, een nieuwe jonge dame bij HM en tevens nieuw in het vak. Dat weerhield mij er niet van om voor Sara te kiezen. Zo werd ik haar allereerste klant. Omdat ze de kneepjes van het vak nog moet leren ging niet alles direct zoals het zou moeten, maar dat heeft ook wel z\'n charmes. Op de kamer liet ze zich van haar beste kant zien. Samen genoten we van verschillende handelingen en verschillende standjes. Nadat ik bij doggy-style lekker het rubbertje had gevuld, gingen we met een vers rubbertje door voor een tweede ronde. Nadat ze me ook lekker getrokken en gepijpt heeft heb ik haar voor het einde van het uurtje gevingerd, waarbij ze zelf ook lekker mee deed en klaar kwam. Wat mij betreft is deze nieuweling bij HM een blijvertje.

Nieuwsgierig door de beschrijving over Sara op de website, stapte ik twee weken geleden dan ook met enige gespannen verwachtingen, bij Huize Monique binnen.
    Wow inderdaad wat een beauty! Sara is een charmante jonge dame met leuke uitstraling en een knap gezicht.
    Op de kamer aanschouwde ik bij het ontkleden een mooie lichaam voorzien van twee prachtige borsten.
    In eerste instantie was ik zenuwachtig maar Sara stelde mij snel op m\'n gemak.
    Ik heb een heerlijk uurtje met haar mogen beleven met zoenen, knuffelen, vrijen en intiem in verschillende standjes.
    Sara geeft je de volle aandacht en probeert je echt naar je zin te maken.
    Tegen het einde nog even lekker samen gelegen en gekletst.
    Al met al, geweldige ervaring en ik kom zeker nog wel Sara opzoeken.

Commentaar

Ik zag Sara\'s naam weer op de aanwezigheidslijst en besloot naar Huize Monique te gaan. Daar werd ik weer hartelijk ontvangen door de gastheer.
      Moest even op Sara wachten maar werd verrast door haar binnenkomst met een nieuwe kapsel, wat haar heel mooi en sexy stond. Ik had haar bijna niet herkend.
      Lief vroeg ze "kom je mee?", en ik liep achter haar aan, trapje naar boven, waardoor ik haar heerlijke bilpartij kon bewonderen.
      Op de kamer heb ik wederom een heerlijk relax uurtje mogen beleven met een massage. Na de massage nam zij mijn kleine gegroeide vriend diep in haar mond. Een aantal keren en met veel speeksel. Na een tijdje stelde ik voor de rollen om te draaien want ik wilde haar oestertje proeven. Wat smaakte dat heerlijk. Tegelijkertijd likte en vingerde ik haar. Ze kreunde en bewoog van genot. Ik stopte mijn staaf in haar gleuf. Tijdens het stoten vingerde zij zichzelf waardoor zij nog intenser geluid maakte. Op een gegeven moment kwam ik met een explosie klaar. Zij zag er ook voldaan uit. Aan het einde nog een massage aan Sara gegeven wat ze kon waarderen.
      Ik ben weer met tevredenheid weggegaan. Hopelijk verdwijnt Sara niet weer snel van de lijst. (Anders zou ik misschien Anna kunnen proeven, daarvan heb ik destijds een glimpje kunnen opvangen.)
      Sara en Huize Monique bedankt voor het heerlijk genot!

Commentaar

Aan het werk...
      X