Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Alicia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Alicia

Nieuwe topper bij HM, wat een lekkere geile dame. Deze dame maakt je helemaal gek. Uitstekende sex met haar gehad. Kom regelmatig bij HM. Echt een aanwinst voor HM. Alicia je bent geweldig. Herhalings gevaar met deze topper is heel groot. Tot gauw Alicia kisssssss

Eerste werkdag van Alicia bij HM heb ik van haar mogen genieten, op de kamer aangekomen liet ze er geen gras over groeien. Gelijk volop zoenen en elkaar betasten wat weerd opgevolgd met de was beurt, daarna bed opgezocht waar ze gelijk het initiatief nam verdere details hou ik voor me. Ik heb volop genoten en volgens mij Alicia ook zoals ze reageerde, vordat we er erg in hadden was de tijd weer voorbij.
    Alicia bedankt en tot de volgende keer.

Commentaar

Alicia is een hele leuke aanwinst voor HM! Wat een kwaliteiten. Ze was af en toe iets te enthousiast met haar handen bezig waardoor het pijnlijk werd, maar het zoenen en pijpen was echt goddelijk te noemen. Echt een aanrader!

Commentaar

Net voor de regen en de kou tijd vrij gemaakt om Alicia te bezoeken. Alicia blijkt een goedlachse, opgeruimde vrouw te zijn met een fraai accent en dito taalgebruik. Na betreden van de kamer liet zij er geen gras over groeien; al snel bleken wij een klik te hebben, mede ingegeven door het fraaie begin. Na een uitstekende en heerlijke wasbeurt, werd het bed gevonden waarbij Alicia beschikt over heel wat energie. Riverside ging op een bepaald moment gedreven zijn gang hetgeen resulteerde in een nogal heftig schokkende Alicia. Verdere details uiteraard alleen voor ons beide.

De timing was uitstekend en er was nog even wat tijd over om bij te komen onder het genot van een gezellig gesprek.

Herhaling zal zeker volgen. Trio met Jaimy ligt op de loer.

Grtz, Riverside.

Commentaar

Vorige week donderdag na een zakelijke afspraak even lekker ontspannen bij Huize Monique. Een tijdje niet meer geweest omdat de afstand wat groot is en overdag tegenwoordig vaker op kantoor zit in plaats van langs de weg. Dus deze kans gepakt. De deur werd open gedaan door een mooie dame die later Kiki bleek te heten. Door haar naar de bar begeleid en ja dan begint het lastigste onderdeel bij dit huis. Het spontane voorstellen maakt het voor mij altijd extra moeilijk. Eén van de kanjers die zich voorstelde was Alicia en eigenlijk was ik gelijk door haar spontaniteit en mooie ogen van slag. Spontaan vergat ik haar naam maar Kiki achterhaalde wie ik bedoelde. Op de kamer een knuffel die direct overging in heel lekker en passioneel overging in tongzoenen. Wow wat kan deze dame dat! Even opgefrist en dan een duik op het bed. Daar bleef de passie en ging Alicia helemaal mee in de standjes en dingen die ik fijn vind zodat ik bijna mijn verstand volledig verloor. Alsof er vijf minuten voorbij waren bleek dit al 3 kwartier te zijn en was het tijd. Maar alles kon rustig aan en aangekleed en onderaan de trap bij de deur nog een heftige tongzoen. Ik zit al te plannen wanneer ik weer kan want deze dame is heerlijk! Tot snel Alicia

Commentaar

Ben ik dan telkens de pechvogel !? Staat er weer eens een aantrekkelijke dame op de site van HM is ze er weer na korte tijd vanaf ook!
            Jammer, jammer, jammer. Weer een gemiste kans voor mij. :-(

Commentaar

Laatst bij alicia geweest kort en krachtig een siper dame lekker gepijpt en 2 standjes geneukt het uurtje vloog zo snel voorbij zeker herhalen wat een plek is HM aanrader!!!

Commentaar

Aan het werk...
              X