Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Jaimy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Jaimy

Aanwinst

Vandaag bij Jaimy geweest. Wat een aanwinst voor HM. Jaimy is niet alleen mooi maar ook heel aardig. We hebben van alles uitgespookt waarbij we allebei genoten hebben. Ik lees op de site van HM wel eens iets over een pretpakketje. Ik weet niet precies wat dat is maar in ieder geval heeft Jaimy een paar hele lekkere plekjes.
    Intussen heb ik de nodige ervaring maar de date van vandaag komt zeker in mijn top tien te staan. Het gebeurt maar zelden dat ik in twee uur twee keer een orgasme heb, maar vandaag is dat gelukt en dat was geheel aan Jaimy te danken. En daarnaast hadden we toch ook nog tijd voor een leuk gesprek.

Terugkomend van een werkbezoek in Amsterdam, zag Riverside dat er nog tijd was om langs HM te gaan. Zin in een blind date afgesproken met Jaimy.

Jaimy is een mooie, slanke vrouw, die weet wat ze wil. Nadat de deur van de kamer dicht was gegaan, vroeg ze of ik van zoenen hield. Riverside antwoorde non verbaal, hetgeen onmiddellijk werd beantwoord; de toon was gezet. Na een goed verzorgde wasbeurt werd het bed opgezocht en ontspon zich een uitstekend en heerlijk gevarieerd spel waarin en waarvan Jaimy zelf meegeniet zonder daarbij de bedpartner uit het oog te verliezen. Zoals gewoonlijk geen verdere details, maar er werd zichtbaar en voelbaar genoten. Na afloop werd de inmiddels weer kleine Riverside keurig verzorgd.

Herhaling zal zeker volgen; er valt nog veel meer te ontdekken bij en met deze prachtige vrouw die ook een goed gesprek zeker niet schuwt.

Grtz Riverside.

Commentaar

Jaimy is een hele zachte, lieve maar ook ondeugende vrouw. Ze zoent en pijpt ontzettend lekker en ondanks dat we niet aan intiem toegekomen zijn staat dat zeker op de verlanglijst!

Commentaar

ik ben op 8-2-18 bij jaimy en anne geweest voor een trio wow wat was dat lekker vooral toen jaimy met mijn jonge heer aan het spelen was en anne tegelijker tijd mijn ballen aan het masseren was wat ben ik daar opgewonden van geworden erg lekker en pijpen en intiem was ook erg lekker en op zijn hondjes mijn favoriete standje ook helemaal geweldig kortom een top date met die twee geile donderstenen gehad wow wat heb ik zitten genieten erg lekker allemaal het herhalingsgevaar is groot veel liefs allebei en misschien tot een volgende keer groetjes van een erg tevreden wandelaar

Commentaar

Afgelopen week ben ik bij Jaimy geweest. Jaimy is een aardige dame met een lekker lichaam. Direct lekker zoenen en tijdens het wassen begon ze direct met teasen. Op bed werd het alleen maar lekkerder. Jaimy doet lekker mee en weet een man te laten genieten.

Commentaar

Na lange tijd weer eens naar HM geweest, dit keer een afspraak gemaakt met een nieuwe dame Jaimy. Zoals te verwachten was ook dit keer weer een geweldige ervaring. Jaimy heeft een top inzet en laat je heerlijk genieten. Een uur was ook nu weer te kort en we hebben echt elke minuut heerlijk benut.absoluut weer een reden om terug te komen bij deze topper.

Commentaar

Afgelopen week een bezoek gebracht aan Jaimy.
              Het is voor mij altijd een feest om naar Maichel en Monioue te gaan.
              1 en 1 is 2, maar bij M&M is dit ëen Dit paar staat voor kwaliteit vriendelijkheid en betrouwbaarheid.
              Zij weten dit over te brengen op de dames.
              Zo\'n 6 jaar bezoek ik dit huis nog nooit heb ik een mislukte date gehad
              Alle dames bij M&M maken je bezoek tot een feestje
              Heb je dan geen voorkeur?
              Ja//
              Ze is mooi ,lief aardig.vriendelijk en behulpzaam
              Bovendien heeft zij een Goddelijk lichaam
              Ook na zoveel jaar bonst mijn hart in mijn keel,maar zij stelt je in no time op je gemak.
              Zij heet Jaimy.
              Ik kijk al uit naar de volgende ontmoeting

Commentaar

Twee keer

Het was mijn tweede bezoek aan Jaimy en ik dacht niet dat het kon maar het was nog beter dan de eerste keer.
                Zoals mijn volgers (en dat zijn er best weinig) weten, ga ik af en toe naar een gangbang. En dat is hartstikke leuk: met z’n allen op een matras. Maar af en toe wil je dan toch iets meer intimiteit en dan zit je bij Jaimy helemaal goed. Dus gewapend met een puntzak met eitjes naar Amersfoort gereden. Daar enthousiast ontvangen door Jacqueline die even later kwam melden dat Jaimy zo zou komen.
                En daar was ze. Ze bleef even staan en toen herkende ze me. Dat was niet gespeeld want ze wist me even later details van onze eerste keer te vertellen die alleen zij en ik weten. Ik kreeg meteen een fijne omhelzing en een zoen en toen gingen we snel naar boven. Daar aangekomen eerst even naar het toilet want ik was even vergeten dat je zo’n ding ook nog voor iets anders gebruikt dan voor seks. Op de kamer aangekomen was ze al klaar met de voorbereidingen en trok ik snel mijn kleren uit voor het grote genieten. Dat begon aan de wastafel. Zoals Jaimy je zaakje verwent met water en zeep is ongekend. Een fantastisch voorspel. Intussen even bij gekletst en toen bleek dus dat ze nog bijna alles wist waarover we het vorige keer gehad hadden en wat we gedaan hadden.
                Toen naar het bed waar we nog even treuzelden zodat ik van achteren lekker tegen haar aan kon staan met mijn handen op haar prachtige borsten. Hierbij bleek dat ze echt een hele mooie gladde huid heeft; heerlijk om te strelen. Toen toch maar op het bed gaan liggen en daar verder gegaan met elkaars lichaam verkennen terwijl we wat fantasieën uitwisselden. We raakten daardoor allebei steeds meer opgewonden en het werd tijd om met het orale spel te beginnen. Het is duidelijk dat Jaimy er heel erg van geniet als je haar oraal verwent. Ze krijgt dan een serene, ja bijna sacrale, uitdrukking op haar gezicht en dat kan niet gespeeld zijn. Toen nog wat standjes uitgeprobeerd en uiteindelijk heeft ze me fantastisch oraal bevredigd.
                Gelukkig had ik twee uur afgesproken want een vrouw als zij is zo geweldig dat het jammer is om het met een vluggertje af te doen. Als ik dat al zou kunnen, maar dat terzijde. En toen gebeurde het. In de tweede ronde had ik binnen een half uur alweer een hoogtepunt. Ik zal niet vertellen hoe ze dat deed. Dat moet je haar zelf maar een keer vragen.
                Een unieke ervaring dus waarmee Jaimy is toegetreden tot een select groepje van de allerbesten, samen met mijn Vlaamse vriendin, een Duits-Bulgaarse milf en een Litouwse die helaas gestopt is. Iemand vertelde me diezelfde dag dat vrouwen boven de veertig de besten zijn. In eerste instantie beaamde ik dat maar daar kom ik nu op terug. Net even in de dertig, zoals Jaimy, zijn dus de allerbesten. Waarvan akte.
                Maar aan alles komt een eind en na nog wat knuffelen, moesten we afscheid van elkaar nemen. Op de trap naar beneden nog een laatste blik op Jaimy. Ze weet me niet alleen tot ongekende hoogten te laten genieten maar ziet er ook nog eens fantastisch uit, ook in haar sexy werkkleding. Daar kan ik met mijn oranje werkpak niet tegenop. Bij het verlaten van het pand nog even wat aftersales door Monique en een bedankje voor de eitjes. Ik hoop dat de dames genoten hebben; ik in ieder geval wel.
                Jaimy, heel erg bedankt en nu moet ik eerst weer een paar dagen bijkomen. Gelukkig is het nu voorjaar en kan ik lekker gaan fietsen op mijn geliefde Veluwe. En als ik dan weer in conditie ben, kom ik weer op bezoek en gaan we kijken of drie keer ook lukt.

Commentaar

Afgelopen week date met Jaimy gehad omdat Nathalie nog steeds een break heeft.Jaimy heeft een leuk koppie , lekker kontje en borsten dus over fysiek niets te klagen.Oraal e intiem waren ook top dus een goede plaatsvervangster voor Nathalie.

Commentaar

Ik win nooit wat en was zeer verrast dat ik de recensieactie van februari gewonnen had.Woensdag 21 maart had ik afgesproken om mijn prijs te verzilveren.
                    Omdat mijn voorkeursdame Nicky Lynn een brake heeft heb ik gekozen voor twee voor mij nieuwe dames t.w. Silvie en Jaimy.
                    Een trio met twee dames had ik nog niet eerder meegemaakt en dan ook nog met twee onbekende dames maakte het extra spannend.
                    Ik kan er erg kort over zijn: het was een waanzinnige ervaring. De twee dames hebben mij heerlijk verwend. Ik had met name met silvie een behoorlijke fysieke klik. Het koste mij moeite mijn aandacht te verdelen. Twee dames die je tegelijkertijd oraal verwennen (ZC) is de ultieme mannendroom.
                    H&M nogmaals mijn hartelijke dank voor deze prijs.

Commentaar

Recent een date gehad met Jaimy. Jaimy is een zachte, lieve dame met een lekker lichaam. meteen bij binnenkomst lekker zoenen en daarna op bed werd het als maar lekkerder. heerlijk van alles uitgespookt waarbij we allebei lekker van elkaar hebben genoten. ik kijk nu al uit naar de volgende ontmoeting met deze lieve dame!

Commentaar

Na er even een paar weekjes tussenuit te zijn geweest (even lekker op vakantie geweest) ben ik deze week weer eens zonder afspraak naar HM gegaan en benieuwd wie zich aan mij zouden voorstellen, want er stonden weer nieuwe namen op de agenda. Blijkbaar had ik een gunstig moment uitgekozen om langs te gaan, want meerdere leuke dames stelden zich aan mij voor, wat de keuze ook weer moeilijker maakt. Ik koos voor Jaimy en even later kwam ze mij ophalen om naar een kamer te gaan. Daar hebben we samen een fijne tijd gehad, waarbij het leek alsof we elkaar al kenden. Jaimy weet hoe ze je moet verwennen en geniet er zelf ook van om verwend te worden. Voldaan namen we na een uur weer afscheid. Wellicht tot een volgende keer.

Commentaar

Heerlijk ontspannen date met een Lieve dame, die net als ik houd van elkaar heerlijk verwennen. Is zeker voor herhaling vatbaar!!

Commentaar

Vorige week vrijdag heerlijke ontspannende massage gehad van deze heerlijke lieve dame, en daarna heerlijk intiem afgemaakt. ik kom zeker bij je terug Lieverd!!

Commentaar

Laatst bij jamy geweest lekkere dame dit word zeker herhalen K ben nieuw Bij huize monique na deze lekkere dame ben ik van plan om vaker te komen zeker herhalen kort en krachtig Super dame 2 x klaargekomen ik wou dat de tijd zou stoppen maarja als je het leuk hebt vliegt de tijd Jaimy wacht op mij ik kom er zo snel mogelijk weer aan

Commentaar

Weer een top uurtje met mijn favoriete vriendin bij HM!

Commentaar

Al lange tijd niet bij HM geweest maar vorige week gelukkig weer eens in de buurt en daar meteen gebruik van gemaakt. Afgesproken met Jaimy, voor mij een toen nog onbekende dame en dat vind ik altijd wel spannend. Ruim op tijd bij HM gearriveerd, keurig ontvangen zoals altijd en op het afgesproken tijdstip kwam Jaimy mij ophalen. We hadden het geluk een kamer beneden te mogen gebruiken, met de warmte van die dag was dat veel beter te doen dan boven. In de kamer aangekomen laat Jaimy er geen gras over groeien en wij maakten meteen op zeer aangename wijze met elkaar kennis. Mijn lichaam reageerde daar direct op dus gauw wassen en lekker samen het bed op. Voor mij is sex vooral samen en Jaimy vindt het heerlijk om op dat gebied verwend te worden. Ze genoot zichtbaar en liet dat uitgebreid merken. Uiteraard liet zij zich daarna ook niet onbetuigd, ik ben nog niet eerder zo lekker oraal opgegeild als deze middag. Voortdurend net tegen orgasme aan, een machtig lekker gevoel dat na enige tijd gevolgd moest worden door meerdere standjes intiem, achterlangs eindigend met geweldig uitzicht op die prachtige billen van haar. Tot slot haalde ze het condoom er weer af en pijpte zo ontzettend lekker dat ik al gauw met een enorme explosie klaarkwam. Allemachtig, een heerlijke ervaring waar wat mij betreft al heel binnenkort een vervolg op komt, dank Jaimy en tot gauw!

Commentaar

Mijn eerste bezoek aan deze dame. Voor mij altijd even wennen, maar Jaimy doet niet ingewikkeld waardoor het als vanzelf gaat. Het beffen is een feestje bij haar daar ze heerlijk smaakt en fris is. Klaar komen in haar mond was voor mij een verrassing maar wel erg lekker. Al met al een leuke date met een proffessionele dame die weet wat ze kan.

Commentaar

Het was weer een fantastische ervaring. Een echte GFE, we hadden samen een vrolijk uurtje.
                                      Jaimy is voor mij de Huize Monique TOPPER!

Commentaar

Onlangs een uurtje bij Jaimy geweest. Is gewoon een super vrouw. Was al vaker bij haar geweest. Heerlijk zoenen. Wat er verder gebeurt. Of beter gezegd laat het gebeuren. Ze weet hoe het moet maar vergeet haar ook niet en je krijgt extra terug.

Commentaar

Gewoon een uitstekende date gehad met Jaimy. Alles wat ik bij een date vind horen zat erbij. Het (tong)zoenen was heerlijk. De date was uitdagend en afwisselend. Heb het gewoon reuze naar mijn zin gehad en er komt zeker een vervolg.