Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Renate

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, Soesterweg 271, House of Dreams, Renate

Deze nieuwe Nederlandse dame bij House of Dreams gekozen, waren ditmaal 4 dames vrij en ook een kamer dus we konden gelijk door. Renate is een dertiger maar zeker zeer goodlooking en wat altijd fijn is van ervaren dames, is hun passie en kunde. Vol tongzoenen, en ook de sex was goed wild en gepassioneerd. 2 standjes en Donald hield het al niet meer en moet de inhoud van mijn zaakje dumpen, en dat is geen fakenieuws \\

Hoop nieuwe dames de laatste tijd hier, zag nu weer een Hollandse voorbij komen Anouk, die heb ik nog niet gezien. Zo blijft het aanbod erg goed de laatste tijd en ook veel keuze. Zie elke dag nu ook in de avond een breed aanbod van dames, momenteel hebben ze daar dagelijks meestal het grootste aanbod van dames. Dus er zit altijd wel wat bij, want ik val eigenlijk ook erg op exotisch, en daarin kan ik ook nog met veel plezier hier terecht.

Renate was ook top qua hygiene verzorgd en geen rookster, wat wel fijn is bij tongzoenen.

Gisteren mijn eerste bezoek gebracht aan House of Dreams in Amersfoort. Alle kamers waren bezet dus kon op de binnenplaats even wachten tot er een kamer vrij was.

Eenmaal op de kamer werd ik voorgesteld aan diverse dames. Wat een feest om de dames voorbij te zien komen. Ik waande mij als een kind in snoepwinkel met al het lekkers wat voorbij kwam. Lara, Eva en Renate waren de lekkere snoepjes waar ik me de naam nog van herinner.

De keuze laten vallen op Renate. Renate is mooie vrouw met blond krullend haar en slank postuur en gekleed in een mooi sex jurkje. Gisteren was ook haar eerste dag bij House of Dreams en ze gaf aan dat ze na lange tijd opnieuw weer in deze business wilde beginnen omdat ze het leuk vind t om te verwennen en verwend te worden.

Op de bank begonnen met strelen en kussen wat al erg lekker en opwindend was. Al snel lagen de eerste kledingstukken van ons beide door de kamer en werd haar sexy zwarte lingerie setje zichtbaar.

Op bed verder gegaan waar ze mijn lichaam begon te kussen en ook mijn gegroeide mannelijkheid van boven tot onder heerlijk begon te bewerken. Tijdens deze pijp beurt kon ik haar heerlijkheden bewerken.

Al snel waren de rollen omgedraaid en kon ik haar heerlijke lichaam kussen. Haar kleine maar stevige borsten met heerlijke harde tepels waren een genot om te betasten en te kussen. Als snel naar beneden gezakt en haar vrouwelijkheid bewerkt. Deze was goed geschoren met een prachtig streepje aan haar dat de weg naar beneden wees. Het smaakte heerlijk en had het idee dat ze zelf ook van van deze bef beurt aan het genieten was.

Nog even verder gegaan in standje 69 om beide intens te genieten van elkaars verwennerijen. Als snel ging ze in de reversed cow girl positie op me zitten waarbij haar zachte sex billen me aankeken en ik deze heerlijk kon betasten. Bij de eerste bewegingen van haar sexy lijf kon ik het al niet meer inhouden en was jammer genoeg al snel mijn hoogtepunt bereikt.

Samen nog even lekker op bed gelegen en met wat kussen en strelen nog relaxed wat liggen praten. Voor mij een goede ervaring met Renate die ik zeker nog een keer wil overdoen alleen hoop ik dat ik dan wat langer van haar rijkunsten mag genieten.

House of Dreams is ook zeker een huis waar ik nog vaker zal komen om ook nog een aantal van de andere dames samen te kunnen genieten.

Commentaar

Door omstandigheden bij HoD terecht gekomen en een date gehad met Renate. Wowww, wat een fantastische verschijning zeg! Werkt hier nog niet zo heel erg lang maar wel een heerlijke vrouw met de nodige ervaring. Fantastisch lichaam, voelt goed en doet goed! Details van het gebeuren zal ik jullie besparen maar deze dame wil ik zeer zeker vaker bezoeken. Top Top Top !!!

Commentaar

afgelopen donderdag bij Renate geweest na dat ik eerst een paar tuincentrum had bezocht<br />belletje naar hod leerde me dat Renate er was en ik kon over 45 minuten komen<br />daar aangebeld en er werd open gedaan door de mooiste ontvangst dame die ik er ooit gezien hebt<br />ze zijde heb je afspraak ik zij ja met Renate ze zij loop mij maar achterna naar haar kamer<br />en ook de vraag hoelang wil je blijven ? dan mag je vast met mij afrekenen en dan brengt ze gelijk je drankje mee&nbsp;<br />paar minuten later kwam de blonde dame naar binnen en begon met tongzoenen werkenlijk fenomenaal<br />uit de kleren en opgefrist ging dit op bed onverminderd verder dan met haar warme blote buik op me vriendje wiegend<br />en dan weer met haar borsten en haar lippen zochten mijn lippen op en in het pijpen is ze echt super soms deeptroath wat een gevoel<br />met cd kwam ik niet verder dan 2 standjes ik was door het intensieve stoeien al te ver opgewarmd

Commentaar

Wandelaars,
          Donderdagmiddag voor het eerst dit huis bezocht in Amersfoort.
          na 3 x bellen werd er eindelijk open gedan en werd ik door een zeer vriendelijke mevrouw in de kleine binnentuin neergezet omdat het nogal druk was. En privacy gaat voor alles in dit huis. Andere gasten kom je niet tegen. Het huis op zich bestaat uit vele kamers. Afwerking laat wat te wensen over. De dames zagen er echter super aantrekkelijk uit. Ik had geen afspraak gemaakt. Er waren op dat moment 2 dames beschikbaar. Een Hindoestaanse meisje en Rebecca. Omdat ikzelf wat ouder ben heb ik gekozen voor Rebecca..
          Met haar naar de zolder kamer die ingericht was als SM Martelkamer. Niet mijn ding.
          Rebecca stelde zich voor en vroeg of ik voor het extra pakket ging. Dit hield in pijpen zonder, beffen en tongzoenen. Ze zou dan net doen of ik haar op had gepikt in de kroeg en we een wilde tijd zouden beleven. Omdat ze er erg goed uit ziet, slank, gebruind, lange blonde gekrulde haren en bijna maatje 34 gekozen voor het extra pakket. Daar heb ik geen spijt van gekregen. Zodra de financiën waren geregeld draaide ze de knop om en was ze helemaal ongeremd voor mij. Ze ging helemaal los en wist precies wat ik lekker zou vinden. Na uitgebreid tongzoenen en pijpen was het mijn beurt om haar te verwennen. Wat is die vrouw ongeremd en genoot ze van mijn tong en vingers. Daarna ging ze op mij zitten en was de ontlading snel gebeurd. Precies op tijd voor de wekker. Een half uurtje is echt te kort met deze MILF. Ze doet ontzettend haar best om er speciaal voor jouw te zijn. We hadden denk ik wel een klik wat het avontuurtje nog fijner maakte. Toen ik weer op weg was naar huis kon ik het nog niet bevatten, dit was de beste wip sinds jaren.
          Volgende keer maar wat langer boeken om nog meer van haar te kunnen genieten. Wachten op het vakantie geld en dan gaan we weer!

Rebecca ik hoop dat je dit leest en tot de volgende keer. (eind juni)

Commentaar

Kanonnen! Dit was wel een gedenkwaardig uurtje. Renate is niet allen bloedmooi maar ook nog eens bloedgeil. Daar moet je wel de bekende klik voor hebben (en die was er) dus geen garanties voor toekomstige bezoekers, maar het was voor mij echt onvergetelijk leuk en lekker.
            Voor haar ook geloof ik en da’s alleen maar fijn als het een wederzijds feest is.
            Alles gaat met passie en overgave. Het gevoel dat iemand aan het werk is kwam niet eens in me op. Je verliest je in het moment en dat komt maar zelden voor.
            Enorme aanrader!

Commentaar

Laatst ben ik voor de 3e keer bij Renate geweest,
              en weer was het fantastich, ze is lekker down to earth, en je kan er gezellig mee kletsen.
              Haar prachtige lijf voelt heerlijk aan.
              Ze zoent lekker, en de verschillende standjes zijn weergaloos.
              Staand zoenen bij de spiegel en dan langzaam alles aftasten,
              en dan op haar rug met benen in m'n nek op de rand van het bed langzaam te neuken,
              steeds geiler werd het. daarna nog o.a.doggy wat ook superlekker was.
              dus tot de volgende keer Renate x
              Laatst gewijzigd door Mitsumi; 26-09-18, 23:59.

Commentaar

Wat zal ik schrijven ? Je moet Renate gewoon beleven. Als je dat eenmaal gedaan hebt.kom je terug. Samen hebben we heerlijke en heftige uren. Prachtige passie en seks en een uur per avond is blijvend te kort. Maar het mooie is om terug te komen en opnieuw te beginnen. Wij hebben zo onze eigen gewoontes. Als ik 'the bill of the pub' betaal, gaan wij samen helemaal los. Het jammere voor mij is dat ze niet alle avonden aanwezig is, zodat ik mijn agenda moet plannen en tijd moet maken om te genieten. Maar de voorpret en het wachten zijn ook wat waard.

Commentaar

Afgelopen zaterdagmiddag even gebeld met de gastvrouw van House of Dreams en gevraagd of ik een afspraak kon maken met Renate. Dit kon en heb direct voor een uurtje geboekt.
                  Bij aankomst netjes ontvangen door de gastvrouw en begeleid naar een kamer. Gevraagd werd wat ik wilde drinken en hoe ik wilde afrekenen. Het zakelijk gedeelte met de gastvrouw geregeld en toen was het wachten op Renate.
                  Na enige tijd kwam zij met een lach, vrolijk en spontaan binnen en was er gelijk een goede sfeer tussen ons. Terwijl Renate alles in de kamer gereed maakte, vertelde ze over haar extra’s. Heb achteraf totaal geen spijt gehad dat ik dat extraatje genomen heb.
                  Renate nestelde zich vervolgens lekker bij mij op de bank en zijn we begonnen met elkaar te verkennen. Ondertussen werden de eerste kleren bij elkaar verwijderd en tenslotte zijn we staande verder gegaan met verkennen en ontkleden. Na het wasbeurtje zijn we op bed beland. Renate begon mij heerlijk te verwennen. Na enige tijd hebben we de rollen omgedraaid en heb ik getracht Renate lekker te kunnen laten genieten. Naar de manier waarop ze dit onderging, leek dat ze hier geen problemen mee had. Zowel Renate als ik hebben genoten van deze manier van elkaar in extase brengen. Er is op dat gebied veel bij Renate mogelijk en ze geeft/gaf zelf wel aan wat ze wel of niet fijn vindt.
                  Na verloop van tijd vond ze het toch weer nodig om de rollen om te draaien en weer volledig aandacht aan mij te gaan besteden. Ook dit was weer van de bovenste plank. Van mij had dit (elkaar verwennen) nog uren zo door kunnen gaan.
                  Uiteindelijk ging haar alarm af, zodat we nog een korte tijd hadden om ons spel te beëindigen. Dit is alles naar mijn (en hopelijk ook Renate’s) tevredenheid gebeurd. Bij het wassen nadien werd er al op de deur geklopt, omdat onze tijd echt op was. Dus afscheid van elkaar genomen en haar gemeld dat een bezoekje aan haar zeer zeker voor herhaling vatbaar is.
                  Renate wanneer je dit leest, nogmaals ik heb enorm genoten van je en hoop z.s.m. weer een afspraak met je te kunnen maken.
                  WN

Commentaar

Ik ben nu een paar keer Renate bezocht, heel leuke vrouw, spontaan en open ,leuk om mee te kletsen.
                    En verder is ze gewoon supermooi, ze is wat langer, daar val ik voor ,en niet superjong ,wat ik ook prettiger vind.
                    Een uurtje is veel te snel voorbij bij deze dame, want het is optimaal genieten.
                    GFE is zeker wel van toepassing ,het gaat allemaal heel vanzelf , en natuurlijk.
                    Aanrader!

Commentaar

Wat moet ik nog toevoegen aan de vorige schrijvers? Renate is een mooie vrouw, niet piepjong meer, maar een dertiger, met een uitstekend figuur, kleine parmantige borsten, blond krullend haar. Het zou zomaar je lekkere buurvrouw kunnen zijn. Renate heeft ervaring en dat kun je merken tijdens de date, alles gaat vanzelf. Tijdens ons kennismakingsgesprekje ontdekte ik dat Renate een echte liefhebster is. Vanaf het begin tot het einde maakt ze het naar je zin. Absoluut een aanrader.
                      Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Just WOW!!
                        Thanks Renate,
                        Henk

ps. Het was erg druk in de straat met graafwerkzaamheden. Toen ik naar buiten kwam hoorde ik een opmerking; die gast is lang binnen geweest, die zak zal goed leeg zijn... Ze moesten eens weten....

Commentaar

2 weken geleden op maandag aan begin van de avond even gebeld of afspraak mogelijk was aan het eind van de avond. Was geen probleem.
                          Dus vlak voor tienen binnengestapt en even later kwam Renate enthousiast (zoals altijd) binnen.
                          Ze vroeg zelf al of ik weer het hele pretpakket wilde en daar zeg ik bij Renate geen nee tegen.
                          Nou ik heb weer van haar genoten en Renate zelf maakte er nog een behoorlijk (onbedoeld) waterballet van.
                          Renate is en blijft de favoriet bij HoD voor mij.
                          Maar goed dat Renate er niet elke dag is en ik niet elke dag in de buurt van Amersfoort ben. Het zou naders een dure aangelegenheid worden.
                          Renate nogmaals bedankt en tot de volgende gelegenheid.
                          Laatst gewijzigd door WoezNekst; 25-02-19, 21:35. Reden: aanvulling

Commentaar

Aan het werk...
                          X