Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Donna

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, D. Loogenstraat 3, Huize Monique, Donna

De ontvangst bij Huize Monique is warm. De meiden komen zich één voor één voorstellen met een zoen. Stuk voor stuk prachtige vrouwen die uitstralen dat zij zin hebben in het werk dat zij doen. Donna blijkt 10 cm langer te zijn dan op de website van Huize Monique is vermeld, maar het is een prachtige, slanke vrouw. Op de kamer geeft zij aan wat de "do\'s" en "don\'ts" zijn en vraagt zij naar mijn verwachtingen - die ze even later zal overtreffen. Donna geeft je daadwerkelijk de GFE waar je op hoopt en zoent intens en zonder tegenzin. Sterker nog, tijdens het beffen geeft zij aan graag en vaak klaar te willen komen wat zij ook meerdere keren doet: zij heeft een geweldig lekkere, grote clit om op te zuigen en om mee te spelen.
    Hoewel zij aangaf dat pzc € 30 extra kost en ik nog geen "ja"of "nee" heb gezegd, kan zij het niet laten om tijdens standje 69 toch onbeschermd te pijpen.
    Natuurlijk mag zij het aan het eind van het uur zonder condoom afmaken, wat zij tot het hoogtepunt oraal doet en met de hand afmaakt tot en met de laatste druppel.
    Sonna is een topper en ik kom graag en terug bij Huize Monique.
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 26-10-17, 08:36.

De ontvangst bij Huize Monique is warm. De meiden komen zich één voor één voorstellen met een zoen. Stuk voor stuk prachtige vrouwen die uitstralen dat zij zin hebben in het werk dat zij doen. Donna blijkt 10 cm langer te zijn dan op de website van Huize Monique is vermeld, maar het is een prachtige, slanke vrouw. Op de kamer geeft zij aan wat de "do\'s" en "don\'ts" zijn en vraagt zij naar mijn verwachtingen - die ze even later zal overtreffen. Donna geeft je daadwerkelijk de GFE waar je op hoopt en zoent intens en zonder tegenzin. Sterker nog, tijdens het beffen geeft zij aan graag en vaak klaar te willen komen wat zij ook meerdere keren doet: zij heeft een geweldig lekkere, grote clit om op te zuigen en om mee te spelen.
    Hoewel zij aangaf dat pzc € 30 extra kost en ik nog geen "ja"of "nee" heb gezegd, kan zij het niet laten om tijdens standje 69 toch onbeschermd te pijpen.
    Natuurlijk mag zij het aan het eind van het uur zonder condoom afmaken, wat zij tot het hoogtepunt oraal doet en met de hand afmaakt tot en met de laatste druppel.
    Donna is een topper en ik kom graag en terug bij Huize Monique.

Commentaar

verleden week een afspraak gemaakt met Donna.Omdat er geen foto\'s op de site staan was het een blinddate. Was totaal niet wat ik er van verwachtte.Donna is heel erg dun/mager terwijl ik wel van iets voller houd.Voor mij geen blinddate meer dus.De sex was goed Donna heeft een forse klit waar je lekker op kunt zuigen.lekker op haar borstjes klaar gekomen.

Commentaar

Zonder afspraak afgereisd naar HM. Er waren twee dames beschikbaar, maar mijn favoriete Anne slechts voor een half uur. Dat is net zoiets als een 4-gangen diner in een half uur wegwerken. Dat is zonde! Toen was daar Donna, ze kwam net binnen en kon wel langer. Op basis van uitstraling meteen ja gezegd. Ze is zeer petit, slank met kleine borstjes. Donna heeft mij geweldig verwend. Pijpen begon rustig en bouwde ze heerlijk op. Lekker opgeilend op me kronkelen en zoenen. Ze geniet zelf ook. Het was voor herhaling vatbaar. Keuze wordt steeds moeilijker bij HM: Eva, Anna en nu ook Donna.....

Commentaar

Donna is een petite vrouw ze is wat langer dan wordt aangegeven maar zeker super slank, Ik heb eindelijk een afspraak met haar kunnen krijgen, na enkele keren geprobeerd te hebben is het toch gelukt. Nou ik heb er geen minuut spijt van gehad, ik heb van haar mogen genieten van begin tot eind. Ik heb er weer een favoriet bij bij HM girls, laat ik het zo zeggen ik heb nog geen slechte ervaring gehad bij HM girls.
          Donna bedankt en ik hoop snel weer een afspraak met je kan maken.

Commentaar

Recent bij Donna langs geweest. Een mooie, petite vrouw met een beetje opvallend gezicht. Op de kamer niet heel vriendschappelijk maar wel beleefd. Uitkleden en wassen mocht ik zelf doen terwijl ze op bed wachtte tot ik klaar was. Afgezien daarvan is ze tijdens de daad wel heel erg goed bezig alhoewel er nogal veel tand voorbij kwam tijdens het pijpen en daar ben ik niet zo\'n fan van. Zodra je echter klaar bent is Donna ook weer klaar met jou en gaat ze zowat aan de andere kant van het bed liggen. De seks was dus veel punten waard, maar de ervaring wat minder. Een beetje vriendschappelijker in het begin en wat meer knuffelen achteraf had het puntje op de i geweest, of de kers op de slagroomtaart, afhankelijk of je meer van taal of taart houdt.

Om die reden zit er voor mij geen herhalingsgevaar in.

Commentaar

Deze week voor het eerst Donna ontmoet. Slanke dame met kleine borsten. De ontmoeting verliep losjes maar de vonken hebben er niet echt van afgesprongen. Het was niet wat ik er van verwachten.

Commentaar

Vandaag voor het eerst kennis gemaakt Donna, wat een heerlijke meid is dat, ze heeft lekkere kleine tietjes, aan haar tepels zuigen vind ze ook heerlijk, lief en zorgzaam en heerlijk geil, en zij geniet intens als je haar lekker beft, we hebben elkaar heerlijk verwend , heerlijk geknuffeld en tongzoenen doet ze ook lekker vol overgave, we hadden een fijne klik eigenlijk direct al naar het kennis maken, ik heb ondanks de warmte een heerlijke tijd gehad, en de tijd was zo voorbij, zeker herhalings gevaar voor mij aanwezig, Bedankt Donna je ziet mij zeker terug XXX Boefje

Commentaar

Vorige week bij HM geweest na lange tijd. Alleen Donna was nog beschikbaar. Dat was echt geen tegenvaller! Heet en heerlijk half uurtje gehad. Donna zoent heerlijk, een echte GFE met grote kans op herhaling. Donna bedankt!

Commentaar

Aan het werk...
                  X