Overijssel geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Overijssel geouwezwam

Overijssel geouwezwam

Re: Overijssel geouwezwam

Het adres van Carla Shop in Zwolle is Korte Kamperstraat 29.

Nu kan de moderator de huisnummers in de betreffende topictitels goed neerzetten.

Groet,
    Krukkie
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

@ Paul

Zoals al vaker door mij aangegeven laat de kwaliteit en de kwantiteit van het "Eroscenter" te wensen over.
      Het merendeel van de aanwezige dames is van "mindere" kwaliteit evenals de aankleding en verzorging van zowel het exterieur als interieur van het Eroscenter.
      De DVP's hanteren prijzen vanaf 70 Euro.
      De meeste positieve reacties komen van de vaste klantenkring van de 2 Tjechische dames (Monica en Sandra) die alles doen met de klanten mits voor de juiste prijs en bijbehorend humeur.
      Persoonlijk ben ik geen voorstander van zoenen, vingeren en likken van de dames gezien het hygienisch aspect.
      Nu wil het geval dat Monica al geruime tijd niet meer werkzaam is en dat Sandra vrij selectief wordt aangaande klantenontvangst.

Wel kan ik je "Marktstraat 13" (op hetzelfde adres) te Almelo van harte aanraden.
      Er zijn op elk dagdeel wel dames aanwezig die je hartelijk ontvangen ( natuurlijk heeft men meer keus in de avonduren).
      De prijzen zijn redelijk( 60 Euro starttarief) en de kwaliteit is uitstekend.

Neem wel even een Euro mee voor de toegang !!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 88!
        Zijn Privehuis de Roos (Papendwarsstraat) en Carla Shop (Korte kamperstraat) in Zwolle tegenwoordig gesloten? Ik krijg geen gehoor.
        De Roos is twee keer kort gesloten geweest, geen idee waarom. Volgens mij is hij nu weer open.
        Carla shop is volgens mij niet gesloten geweest, en is gewoon open. Ben er pas nog geweest. Als je wilt bellen zou ik het nog eens proberen. Volgens mij open van maandag-zaterdag, zo'n 12:00 tot 22:00 (weet het niet precies).
        What's real and what's for sale?

Commentaar

Heeft iemand Monica alweer gesignaleerd? Zit toevallig op hookers te kijken en kom haar naam tegen. Ben rond 2000 paar keer bij haar geweest. Het beste wat je maar kan meemaken!! Echt een liefhebster. Zou haar graag nog weer willen zien.

Graag zie ik een positieve reactie van iemand die in de buurt zit.

Commentaar

Nou, de Roos in Zwolle is nu al weer gesloten. Gaat niet echt goed met die tent. Op dit moment hebben we dus alleen nog maar sexshops Eros en Carla Shop, en club Venus in Zwolle. Ik hoorde dat PC verkocht is, maar of daar weer dames werken?

Commentaar

Kampen

Weet iemand wat er in Kampen aan privehuizen is? Ik had gelezen dat er daar 2 vergunningen zijn voor privehuizen, maar kan niet echt iets vinden op dit forum of op internet, alleen maar adressen en namen van een paar jaar geleden.

Commentaar

Haaksbergen, Oude Haasje, diverse

Gisteren weer eens naar het oude haasje in Haaksbergen geweest. Het is een café waar erotische diensten 'aangeboden' worden. Was er al een paar jaar niet geweest en d8, och wie weet is het nu iets.
                Helaas, nog net als toen.
                Geen entree, bier/fris € 5,--, picolo € 20,--, 'champagne' pffffffffff veel te duur voor bubbeltjes en de
                'diensten': 30 min voor € 70,--, 45 min voor € 100,-- en 60 min voor € 140,--
                Achter de bar 1 schaars geklede dame en bij mij aan de andere kant van de bar ook 1, dat was het. Later op de avond zouden er nog een aantal komen, nog een tijdje gew8, maar ...........helaas.
                Wel even leuk gepraat met de dames, maar niet mijn smaak. Werken vooral veel Poolse dames, zoals in veel van dit soort huizen.
                Ga toch liever weer terug naar Duitsland.
                voor wandelaars die hier toch komen, have fun
                Laatst gewijzigd door bobby vitale; 23-08-08, 10:22. Reden: Algemeen praatje naar geouwezwam wordt immers geen dame apart besproken.

Commentaar

He Krukkie waarom alléén dollegoor en niet Marktstraat 13? Lijkt mij toch dat deze recensies daar ook moeten staan en zoveel zullen dat er niet zijn hoor.

Groetjes,

Gertjuh

Commentaar

club Isabelle Deventer

Heb deze oproep al geplaatst in de rubriek "wie heeft ervaring met", maar richt me nu tot de overijsselaars.
                    Wie komt wel eens in deze club, hoeveel meisjes werken er, wat zijn de prijzen e.d.

Commentaar

Nieuwe club in Zwolle

hallo,

Ik las laatst in een plaatselijk krantje de Swollenaer dat hier in Zwolle op de oude plek van de Carla Shop , aan de Korte kamperstraat , een nieuwe club geopend wordt: Touche wordt de naam.

Het artikel zegt dat het een Yab Yum achtige zaak wordt en het wordt gerund door 2 dames.
                      Indien de benodigde vergunningen tijdig kan worden verleend kunnen ze open rond de carnaval.

Ik ben benieuwd en hou u allen op de hoogte.
                      zie een vrouw graag van bovenaf echt heerlijk is dat!

Commentaar

Onbekend, Onbekend, Joyce (onbekend)

Hallo medewandelaars,

Ik zag op kinky een advertentie staan van een joyce, dame van 40 jaar die ontvangt in Enschede
                        Staat geen prijs bij maar veel is er mogelijk en ze kan spuitend klaar komen.

Heeft er iemand ervaring met haar?

Groeten Fons.

Commentaar

kijk maar eens op speurders .nl en onder prive en thuisontvangst via je postcode kom je Marieke tegen uit Almelo,die ontvangt in Nijverdal.

boomertje

Commentaar

Ze staat ook op tippelgids.nl

Boomertje

Commentaar

Re: Zwolle, Papendwarsstraat 1, Privéhuis De Roos, Paula (goed)

ik ben er al lang niet geweest
                              tot 2 jaar terug was het soms wel goed, maar ook vaak slecht en duur.
                              maar recent weet ik niet meer, ben ook wel benieuwd of de recensies wel oprecht zijn.

Commentaar

Re: Zwolle, Papendwarsstraat 1, Privéhuis De Roos, Paula (goed)

neem wel een pools woordenboek mee er word alleen maar pools gesproken door de dames.

Commentaar

Zwolle

Ik las dat met de opening van Touche alle 6 vergunningen voor sexclubs in Zwolle vervuld zijn. Blijkbaar zijn er na de afbraak van de afgelopen paar jaar toch weer wat zaken bijgekomen, dus ik ging op zoek:
                                  http://www.thekaart.nl/en-netherland..._39_544_4.html

Nachtclub Venus bestaat nog steeds, al is het wel wat aftands van binnen. Ook Eros is er nog steeds, en dat is wel een prettig privehuis naar mijn mening.
                                  Nu is er dus Touche geopend aan de Korte Kamperstraat, waar eerst Carla Shop zat. Het is er verbouwd, en de gevel ziet er in ieder geval goed uit.
                                  Verder zijn er blijkbaar Tanja's Shop, aan de Van Ittersumstraat, en Play Girls Club, aan de Krommejak. Is dit laatste adres misschien de oude achteringang van PC, weet iemand dit?
                                  Ik zie verder nog 2 adressen aan de Beethovenlaan en aan de Dollard, maar dat zijn woongebieden. Ik wil wel eens kijken of het wat is, maar ik verwacht er niet teveel van eigenlijk.
                                  J'aime La Vie is er verder nog als erotische massagesalon, maar daar heb ik geen ervaring mee. Samen zijn het 7 adressen, dus misschien is er een huisadres wat zonder vergunning werkt?

Oh, en de Roos ben ik vergeten, bij de Luttekestraat. Ik weet niet of de naam veranderd is, maar hij schijnt weer open te zijn.

Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met deze nieuwe privehuizen.

Commentaar

Re: Nieuwe club in Zwolle

Oorspronkelijk geplaatst door Bloopers Bekijk bericht
                                    hallo,

Ik las laatst in een plaatselijk krantje de Swollenaer dat hier in Zwolle op de oude plek van de Carla Shop , aan de Korte kamperstraat , een nieuwe club geopend wordt: Touche wordt de naam.

Het artikel zegt dat het een Yab Yum achtige zaak wordt en het wordt gerund door 2 dames.
                                    Indien de benodigde vergunningen tijdig kan worden verleend kunnen ze open rond de carnaval.

Ik ben benieuwd en hou u allen op de hoogte.
                                    Ik liep er onlangs lngs en zag dat, althans aan de buitenkant, het er al op begint te lijken. Wacht met spanning op de opening. Ben trouwens wel benieuwd naar het commentaar van Joepmel.

Commentaar

Ik ben vandaag even bij Touche binnen geweest. Het ziet er wat strak uit, maar een stuk beter vergeleken met de Carla Shop. Compleet andere uitstraling. Er waren maar 2 dames, de ene deed alleen body-to-body massage, en de ander was nog bezig, dus ben verder gegaan.
                                      Ook nog even bij De Roos langs geweest, maar die gaat 's avonds pas om half acht open.
                                      Er is nog een dvd-zaak aan de Ossenmarkt, maar die verkoopt alleen dvd's. De adressen op de link hierboven aan de van Ittersumstraat en de Krommejak zijn inmiddels woonhuis of kantoorpand, dus dat kaartje is blijkbaar aan de oude kant.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marcel_hooked Bekijk bericht
                                        Ik ben vandaag even bij Touche binnen geweest. Het ziet er wat strak uit, maar een stuk beter vergeleken met de Carla Shop. Compleet andere uitstraling. Er waren maar 2 dames, de ene deed alleen body-to-body massage
                                        Maar wel een lekker ding, 140 vraagt ze, zo veel heb ik helaas niet.
                                        Bij Carla waren de prijzen beter.
                                        Zaak ziet er wel goed uit inderdaad.

Er is nog een dvd-zaak aan de Ossenmarkt, maar die verkoopt alleen dvd's.
                                        Hier zijn ook kleine prive film cabines waar je alleen een filmpje kan kijken een een filmzaal met entree prijs van 10,=

Commentaar

Re: Nieuwe club in Zwolle

Oorspronkelijk geplaatst door vrouwenvriend Bekijk bericht
                                          Ik liep er onlangs lngs en zag dat, althans aan de buitenkant, het er al op begint te lijken. Wacht met spanning op de opening. Ben trouwens wel benieuwd naar het commentaar van Joepmel.
                                          BEN OP EEN MIDDAG BINNEN GEWEEST ER ZAT MAAR EEN MEISJE MAAR OMDAT HET DAAR AARDIG DONKER BINNEN IS KON IK HAAR NIET GOED BEKIJKEN,BEN TOEN MAAR WEER WEG GEGAAN(LIJKT TOTAAL NIET OP YAB YUM)

Commentaar