Haarlem, Kleine Houtstraat 77, Roxy Sextheater, Debby

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Haarlem, Kleine Houtstraat 77, Roxy Sextheater, Debby

Soms is het verbazingwekkend welke dames niet worden besproken in dit forum.
    Debby is zo iemand.
    Gisteren ben ik voor het eerst wezen wandelen in Haarlem. Dat is me goed bevallen. Ik had in het forum van www.roxysextheater.nl gelezen dat Debby, die zich overigens DD-Debby noemt, 's middags in de Roxy zou zijn. In haar aankondiging staat een link naar een foto-site. Die foto's liegen er niet om. Deze dame lust er wel pap van.
    Ik was net na twaalven in de Roxy. Even rondgelopen. Geen dame te zien. Toen ik weer een poosje in de filmzaal zat hoorde ik op 'het pleintje' getik van naaldhakken. Op mijn gemak opgestaan en er naar toe gelopen. Geen dame te zien. Weer in de filmzaal gaan zitten. Komt er na een kwartier een dame binnen met lang blond haar, een zwart topje waar haar borsten overheen hingen, een rokje dat ruim boven haar geschoren kut eindigde, zwarte kousen en hooggehakte laarzen.
    Zij had blijkbaar vanaf het moment dat zij binnen is gekomen continu klanten gehad. Ik ben opgestaan en heb lekker met haar tegen de muur staan vrijen. Debby lust er wel pap van, want haar kut werd kletsnat. In het filmzaaltje werd het steeds drukker. Ik ben toen met haar een darkroom in gegaan waar ze me heerlijk gepijpt heeft zonder condoom. Haar man is daar bij discreet aanwezig om ongewenste toeschouwers te weren. Na afloop hebben we nog even gezellig gepraat. De man van Debby is een keurige heer die er een genoegen in stelt zijn vrouw te zien genieten.
    Na zich opgefrist te hebben ging Debby direct weer aan de slag met een andere man op een van de banken op 'het pleintje'. Zij werd onder de goedkeurende blikken van enkele toeschouwers gebeft en gerimd en verdween toen in de darkroom.
    Er was ook een licht getinte dame aanwezig. Zij zat wijdbeens op de eerste rij in de filmzaal. Gezien het grote aantal bezoekers zal ook zij geen slechte middag gehad hebben.

Op de terugweg naar het station nog even het Haarlem RLD bezocht. Als eerste naar Het Poortje. Ziet er van buiten netjes uit, maar als je binnen komt sta je voor een hekwerk dat in een huis van bewaring niet zou misstaan. Op de muur een reeks automaten met het verzoek of de geachte clientele maar even zes euro wil dokken om het hek binnen te mogen. Je kunt vanaf die plek niet eens zien of er dames aanwezig zijn of niet. Die expoitant denkt zeker dat alleen Gekke Henkie en zijn naaste familieleden in Haarlem komen wandelen. Rechtsomkeert gemaakt en naar Het Steegje gelopen. Dat biedt een vriendelijker aanblik.
    In de een na laatste kamer stond een Latina die een smalle doorzichtige kunststof string droeg die eigenlijk alleen haar kleine schaamlippen bedekte. Zij nodigde mij uit om voor vijftig euro plezier te hebben en bood aan de gordijnen tijdens de sessie open te laten. Dus exhibitionisten op naar Het Steegje!
    Ja, Haarlem is zo gek nog niet. Ik kom er zeker terug.

Re: Haarlem, Kleine Houtstraat 77 , Roxy Sex Theater, Debby (uitstekend)

Debbie is inderdad erg lekker.
    Ikzelf vond het wel wat vervelend dat er zoveel andere heren in de cinema aanwezig zijn, en haar man/vriend gaat mee het kamertje in, maar als ze eenmaal haar geile lippen om je lul heeft gezet ben je dat zo vergeten. Ik heb in elk geval heerlijk haar mondje volgespoten!!

Commentaar

Debby is er tegenwoordig op dinsdag van 12.00 tot 14.30 uur. Deze week, 29 april en 6 mei is ze er niet. Ze kondigt haar komst meestal aan op het forum van www.roxysextheater.nl. Daar zijn ook foto's van haar te bewonderen.

Er werken ook andere dames in de Roxy, zo is er vaak een klein donker dametje aanwezig dat erg vriendelijk is en komt exhibitionistische Saskia regelmatig op maandag of woensdag.

Commentaar

Ook ik bezocht voor de eerste keer de Roxy en oh la la, wat een genot. Ik kwam binnen en zag niemand behalve een heel stel kerels die een bi-filmpje zaten te kijken. Maar geen Debbie. Even een rondje gelopen in het halletje en daar zag ik door een kijkgaatje het blonde hoofd al op en neer gaan. Na een 10tal minuten kwam onze blonde goed bedeelde amateur naar buiten en ging zich even opfrissen.

Zodra ze weer naar buiten kwam werd ze aangesproken en bevoeld door een aantal kerels en ik deed lekker mee. Ik betaalde haar 'loon' en ze ging heerlijk met me aan de gang. Door de knieen en pijpen als een zuigertje. Het liet haar ook niet ongevoelig want na een paar minuten voelde ik haar gladde spleet en oh wat was ze nat. Heerlijk. Na een uitbundige pijpbeurt mocht ik haar super G tieten onderspuiten en kon daarna racen naar mijn werk, waar ik veel te laat maar zeer voldaan aankwam. Een aanrader........

Commentaar

Re: Haarlem, Kleine Houtstraat 77 , Roxy Sex Theater, Debby (goed)

Debby heeft kort geleden een berichtje op het forum van roxy gezet, waarin ze verteld 's middags te werken, daardoor is het erg moeilijk geworden om naar de roxy te komen, maar ze snippert af en toe, en geeft dit dan aan op het forum :-)

Groeten,
          martin

Commentaar

Ben al een paar keer bij haar geweest, zowel in de Roxy als op andere lokaties. Wat een goddelijke vrouw! Ze is in juli op vakantie. Via haar site kun je lezen wat haar plannetjes zijn. De moeite waard!

Commentaar

Eergisteren kreeg ik in de mail een bericht dat Debby er die middag weer zou zijn. En ja hoor! Na eerst op een van de bankstellen een medewandelaar in alle openheid lekker verwend te hebben, was het nu mijn beurt.

Als vanouds! Lekker strelen en geilen over en weer, vervolgens de darkroom in. Haar man voor de deur op wacht. Eerst even lekker laten pijpen en toen nam ik het initiatief en ben haar gaan beffen, wat een heerlijk nat spleetje! Op een gegeven moment merk ja dat ze naar een hoogte punt gaat komen. Ze pakt zelf haar tepels, benen verder uit elkaar en vervolgens komt ze een paar vlak na elkaar klaar. Steeds heftiger en luid kreunend. Niets maar dan ook niets gefaked! Even een kleine afkoelingsperiode en toen was ik weer aan de beurt. Aangezien ik inmiddels beregeil was geworden duurde het niet lang tot dat ik m'n lading naar binnen spoot in haar heerlijke zuigmondje. Vervolgens kreeg ik nog een heerlijke massage met haar mooie grote borsten waarbij ze m'n pik er lekker liet tussen verdwijnen.

Wat een 'Love godess'!!!!!!!

Commentaar

http://www.dutchdebby.nl is haar link. Dit had ze zelf online gezet maar dat mag dus niet volgens de hookersregels!

Groet Bobby Vitale
                Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Debby is tegenwoordig elke dinsdagmiddag van 12 tot half 3 in de Roxy. Niet te missen, wat een vrouw!

Commentaar

Hoi, volgende week ben ik in de Roxy en ik vroeg me af hoeveel je eigenlijk betaalt voor de diensten van een dame (bijvoorbeeld Debby) daar.

Alvast bedankt!

-Robert

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door altijdstijf Bekijk bericht
                      Hoi, volgende week ben ik in de Roxy en ik vroeg me af hoeveel je eigenlijk betaalt voor de diensten van een dame (bijvoorbeeld Debby) daar.

Alvast bedankt!

-Robert
                      Ga uit van 30 euro (plus de toegangsprijs van 9 euro), soms wat minder, soms wat meer, als je geluk hebt gratis. De dames die hier komen zijn geen professionals maar hebben er zelf ook lol aan. Mocht je iemand treffen die meer dan 40 euro vraagt (gebeurt soms): niet op ingaan. De Roxy is een beetje een roulette: als je pech hebt zit je uren naar niet al te beste films te kijken, heb je geluk dan loop je soms tegen een vrouw aan die voor 30 euro doet waar je in luxe clubs 200 euro voor betaalt. Mijn ervaring: de meeste kans heb je 's middags tussen 1 en 5 uur.

Commentaar

Ben ook van plan om op korte termijn Debby te bezoeken.
                        Ik lees hier niet dat iemand haar geneukt heeft.
                        Weet iemand of dit mogelijk is?

Commentaar

Neuken is zeker mogelijk, vorige week dinsdag waren er naar Debby nog 3 andere vrouwen aanwezig....

Commentaar

Debby komt niet meer in de Roxy, je kunt haar nu vinden op de gangbang op zondagavond en dinsdagmiddag in de Candy Club in Amsterdam

Commentaar

Allen,

CandyClub is gesloten en Debby komt soms (op de dinsdag) nog wel naar de Roxy. Afgelopen dinsdag nog.
                              Hou haar website in de gaten.
                              Wie de kut niet scheert is de beurt niet weert !

Commentaar

Is er nog weleens iets te beleven in de Roxy?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cajente Bekijk bericht
                                  Is er nog weleens iets te beleven in de Roxy?
                                  Ja, geile Natasja (NL) bijvoorbeeld, in elk geval op maandag en dinsdag...

Commentaar

Aan het werk...
                                  X