Amsterdam, Adm. de Ruijterweg 419, Salon Bali, Iro

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Adm. de Ruijterweg 419, Salon Bali, Iro

De hier genoemde Ero heet Iro en is al jaaaaaaaaaaaaaaren werkzaam bij salon Bali. Ik zie overigens dat alle recensies over haar verdwenen zijn. Moderator, je kunt ze weer terugzetten.
    Fleurfleur heeft gelijk, ze zegt geen woord en dat verandert ook niet na een paar bezoekjes. De sex is okee, maar voor een gezellig gesprek zul je een ander moeten kiezen.

Re: Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Ero (goed)

vorige week, zondagmiddag, bij bali.
    Entourage bekend. Matige omgeving. Waren achttal dames aanwezig, alle maten en kleuren.
    Gekozen voor Ero, indonesich meisje, leeftijd schat ik op 25 a 35 jaar, uitstekend figuur. Doet waarvoor ze wordt betaald, praat nauwelijks.
    Toch niet onaangenaam. Mogelijk komt ze een volgende keer wat losser.
    Laatst gewijzigd door Rodox; 06-02-17, 14:20. Reden: opmaak

Commentaar

Re: Amsterdam Alg., Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Algemeen

Oorspronkelijk geplaatst door drake
      Weet iemand waar Iro gebleven is?
      Iro is weer terug bij salon Bali.

Mod: wil je s.v.p. haar recensies weer terugzetten?

Oorspronkelijk geplaatst door KarinAgnieszka
      Dat is fantastisch nieuws. Hiro is haar naam, was mijn favoriet!
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 07-04-12, 21:03.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Hiro(goed)

Ik heb Iro in het weekend bezocht en specifiek naar haar naam gevraagd,
        het is Iro en het was als vanouds zeer goed.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Iro & Sari (uitstekend)

Ik heb geen idee hoe ik een nieuwe dscussie over een trio moet starten,
          dus maar zo.

Terwijl ik wachtte op Iro, maakte ik een babbeltje
          met Sari, een mooi lief nieuw Indonesisch meisje bij Bali,
          belsloten tot trio. Sari kronkelde direct over me heen
          met haar lekkere lijf terwijl Iro - met weer een nieuw
          sexy kapsel - me al snel in cowgirl-positie bereed.
          Ik hield het bijna niet meer.. wel een half uur doorgegaan
          met alles wat geil en lekker is.

Voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Iro

Afgelopen vrijdagmiddag ben ik in Amsterdam omdat Sylvia met vakantie was, heb ik Iro gekozen. Eerst lekker gewassen en een lekkere massage gehad. Toen ik me moet draaien ging ze me lekker pijpen. Wat kan ze lekker pijpen tot ik bijna klaar kwam. Dus even gepauzeerd en wat geklets en daarna ging ze weer lekker door tot ik haar voorstelde op z'n hondjes te doen. Ze ging wel lekker te keer en nadat ik klaar kwam ging ze me weer lekker masseren en weer lekker pijpen totdat ik weer heerlijk over haar mag spuiten. Nou tot de volgende keer Iro. Het was weer heerlijk genieten met je.
            Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 07-04-12, 20:58. Reden: Recensie overgeheveld naar dit topic van Iro

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Iro(goed)

Het was regenachtig, maar weinig zou mij nog tegenhouden. De beslissing was immers gisteravond al gemaakt. Enkele druppels later zag ik het kerkje aan de horizon, ik was er bijna.

In een schichtige blik zag ik dat er 4 dames in de huiskamer zaten. Ongemakkelijk begaf ik mij naar de aangewezen stoel. Ze reikte mij een cola aan. 'Is het je eerste keer hier?', vroeg ze, de Aziatische dame die zich over mij ontfermde. Mijn 5de keer telde ik snel, waarmee de rust terugkeerde in mijn hoofd. Martha, Iro en Marcella waren de andere dames, een rondje handen schudden kon best met deze kleine bezetting.

Een tel later zat ik met Iro in een schemerige kamer beneden, Martha was het toch niet geworden, een Indonesische dame was ik nog niet mee geweest. Het Oedipus complex? Nee, vind ik pervers. Maar het ging verdacht instinctief.

'Kom je even?', zich opfrissend gebaarde ze naar de lopende kraan. Altijd een ontnuchterend moment wanneer hij boven de wasbak bungelt. Maar haar kleine slanke lichaam trok mijn aandacht, en deed mijn gedachten snel verwateren. Het gesprek was ondertussen tot stilstand gekomen. Gauw kroop ze dichter tegen mij aan en met gevoel en tederheid nam ze het initiatief. [...]
              Na de daad sprong ze van bed en waste zich nog eens. Ik zakte in elkaar, afgepeigerd. Het was afgelopen en heerlijk geweest.

Dromerig huiswaarts gekeerd. Net onderweg ging mijn telefoon. 'Hoi, met mam', en ik was weer terug op aarde.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Iro(goed)

Vandaag weer eens na een lange tijd de stoute schoenen aan getrokken en aangezien ik toch in de buurt was een bezoek gebracht aan Salon Bali. Linda (Sylvia) en Iro en nog twee nieuwe dames waren op dat moment vrij en in de woonkamer.
                Twee kamers waren bezet waaronder ook mijn favoriet Angela (Jammer) Ik vond Iro de leukste met het lekkerste lijfje.Ze blijven klein die Aziatische dames. Ben met haar naar de kamer gegaan voor een half uurtje. Pijpen was middelmatig het leek meer trekwerk dan pijpen en als ze het deed dan ging het halve kopje maar in haar mondje. Het neukwerk was beter heb haar wel een aantal standjes moeten sturen maar goed. Daarna met de hand afgemaakt zonder condoom. Het pijpen was ook zonder condoom, neuken met (natuurlijk). Al met al ging het wel voor mij geen herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Iro

Iemand nog iets van haar vernomen?
                  more hookers for your money

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door drake Bekijk bericht
                    Iemand nog iets van haar vernomen?
                    Nee, jammer genoeg niet. Volgens de gastvrouw is ze er al bijna 2 jaar niet meer geweest.
                    Volgens een ex-collega komt ze niet meer terug.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kbcdarie Bekijk bericht
                      Nee, jammer genoeg niet. Volgens de gastvrouw is ze er al bijna 2 jaar niet meer geweest.
                      Volgens een ex-collega komt ze niet meer terug.
                      Volgens mij is ze er gewoon.
                      Ging prima, niet buitengewoon, gewoon goed.
                      Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Re: Amsterdam, Adm. de Ruijterweg 419, Salon Bali, Iro

The best handjob!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kbcdarie Bekijk bericht
                          Re: Amsterdam, Adm. de Ruijterweg 419, Salon Bali, Iro

The best handjob!
                          Volgens de gastvrouw is Iro gestopt.
                          Kan iemand mij een seintje geven wanneer ze weer begint?

Commentaar

Ja , helaassss...,kwam voor haar en hoorde hetzelfde van de bazin.
                            Kwam lang bij haar .. en als ze een beetje kende werd ze wat losser in het contact...
                            Met dat heerlijke lijfje .. en die tietjes met mooie grote nippels.
                            Jammer...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door SIBI Bekijk bericht
                              Ja , helaassss...,kwam voor haar en hoorde hetzelfde van de bazin.
                              Kwam lang bij haar .. en als ze een beetje kende werd ze wat losser in het contact...
                              Met dat heerlijke lijfje .. en die tietjes met mooie grote nippels.
                              Jammer...
                              Ze is nog vaker gestopt dan Heintje Davids en die kwam ook altijd weer terug.
                              Ze heeft er gewoon even geen zin in. De kans dat ze voorgoed gestopt is is nihil.

Commentaar

Aan het werk...
                              X