Amsterdam, Sarphatipark 118, Park 118, Regina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Sarphatipark 118, Park 118, Regina

Heb alweer een tijdje geleden park 118 bezocht en toen na de voorstel ronde voor regina gekozen.Dit is een beetje een alternatief type maar dacht wie niet waagt die niet wint.

Zeker geen spijt van me keuze, als je haar met respect behandeld krijg je hier veel voor terug
    Het pijpen doet ze goed en het intieme gedeelte was ook goed. Ze is alleen niet zo spraakzaam maar ze is wel voor veel dingen in. Ik kan haar zeker aanraden
    Laatst gewijzigd door Rodox; 10-02-17, 14:37. Reden: opmaak

Re: Amsterdam Clubs, Sarphatipark 118, Park 118, Regina

Van de week deze dame bezocht. Qua uiterlijk was ze met kleren aan mooier dan zonder. Maar ik had zin, dus dat mocht de pret niet drukken ;-) Na het uitkleden en wassen elkaar op bed een beetje afgetast. Al vrij snel merkte ik dat ze in was voor tongzoenen. Misschien een beetje te ruig, maar deze deze dame slikte mijn tong bijna in! Ik vond dit dermate geil dat ik alle minpuntjes aan haar uiterlijk snel vergat. Na een lange zijn intens gezoend te hebben daalde ik af naar haar kutje. Ze liet werkelijk alles toe. Nadat ook twee vingers naar binnen gingen kwam mij een geur tegemoet die ik minder vond. Ben ook maar snel gestopt met beffen.

Zij heeft mij daarna lekker gepijpt (MC) waarna diverse standjes de revue passeerde. Uiteindelijk hebben we het zittend op de stoel die in de kamer stond afgemaakt. Deze dame was boter boter geil!

Qua uiterlijk, en ook de geur op gegeven moment, voor mij een no go. Maar qua geilheid zou het zomaar eens op een herhaling kunnen uitdraaien.

Commentaar

top ervaring, beetje atletisch lichaam, , kinky uitstraling maar vol inzet en energie, lief en ondeugend meisje , zoenen was echt voortreffelijk!

en neuken door Regina on top ook. Ze is Poolse maar spreekt Nederlands

Commentaar

Regina is een lieve kinky meid, met een piercing in haar tong. Klein maar fijn en zeker niet van suiker.
        Na een onspannen massage, met haar gesperde lijf, kwam ze op me zitten en kon ik haar heerlijk smakende kutje likken. Daarna haar lenig lijf zowat dubbel gevouwen en heerlijk klaar gekomen.
        Een lieve schat.

Commentaar

Re: Amsterdam, Sarphatipark 118, Park 118, Regina

Regina is een aparte verschijning, super slank, lange benen, maar ze straalt iets aparts uit. Ze is Poolse en spreekt Nederlands. Meestal alleen in de avond aanwezig begreep ik van haar. Ik koos voor een SM mix kinky uur, voor 175 Euro. Nou ik moet zeggen dat was niet verkeerd, geil kinky en opwindend, met veel erotische elementen. Vol uur en met vooraf en achteraf douchen erbij, en ik had de SM kamer, spel in sling en op bed en aan andreaskruis aan de muur gedaan. Ik vond het een aparte ervaring op een positieve manier! Het was ook wat rustiger met klanten dit keer, ik was er rond 21.30 uur.

Commentaar

Aan het werk...
          X