Amsterdam, Adm. de Ruijterweg 419, Salon Bali, Christine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Adm. de Ruijterweg 419, Salon Bali, Christine

Na dat ik vanmiddag een slechte ervaring gehad heb, ging ik toch maar weer bij Bali langs. Toen lachte het geluk mij toe: Christine.

Een absolute topper! Volslank, een mooie E-cup, volle billen en vriendelijk.
    En tot mijn verbazing bleek ze een Iraanse te zijn.

Na een paar minuten wist ik dat de klik er was en meteen maar gevraagd of ik nog een half uur langer mocht.

De bh ging uit en daar bleken zeer mooie en grote borsten onder verborgen te zitten. Wow prachtig speelgoed. vervolgens haar klaargelikt: kletsnat. Ja super om zo'n reactie te zien. Intiem dat doet ze heerlijk, lekker met haar billen op en neer, onderwijl uitzicht op die prachtige borsten. In schildpadje afgemaakt wat we alletwee heerlijk vonden. En ondertussen de hele tijd zoenen. Jazeker ook tongen. Vervolgens lekker verder gezoend / gekletst. Ja en toen.............alles nog eens opnieuw gedaan.

Heel appart, klokkijken dat kan ze. Maar in de positieve zin van het woord. Een bezoek aan het toilet telde niet mee.

super, ik kan niet anders zeggen.

Ik sluit niet helemaal uit, dat Christine dezelfde is als de eveneens in Salon Bali beschreven Christina
    http://www.hookers.nl/showthread.php?t=241399
    ondanks verschil in nationaliteit (wat niet altijd klopt) en postuur & cupsize. Graag reacties. (K.S.)
    Laatst gewijzigd door Rodox; 06-02-17, 14:15. Reden: opmaak

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Christine(uitstekend)

Ik heb die recentie ook eerst even gelezen. Maar er leek mij teveel verschil. Toegeven het blijft lastig bij Bali

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Christine(uitstekend)

Van de week op dinsdag weer eens naar Bali geweest. Ging voor Susan maar die was er niet. Maria kwam later. Viel op de borsten van christine, dus vandaar bij haar uitgekomen. Inderdaad als ze haar bh uittrekt komen daar een paar heerlijke borsten onderuit. Christine vindt veel lekker. Ook anaal is geen probleem. Je kan haar lekker geil maken. Zodanig dat ik dacht toen ik met lul met haar kutje aan het spelen was dat ik zonder condoom naar binnen kon stoten. Heb dit uiteraard niet gedaan. Ben klaargekomen door alles over haar blanke borsten te spuiten. Lekkere ervaring.

Commentaar

Kan het zijn dat ik het draadje van Iraanse Christine bij Salon Bali mis? Ik kan hem niet meer vinden. Christine is nog steeds actief.

Ruim drie jaar geen reacties. Maar Christine's topic is er weer.
        Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 14-09-14, 11:58.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Christine

Hoewel ik niet eerder over Christien geschreven heb, ben ik al heel wat keren bij haar langs geweest in Salon Balie.
          Christien is een leuke Iraanse vrouw van ongeveer 35 - 40 jaar. Ze ziet er aantrekkelijk uit, en ze heeft een paar prachtige borsten. Stevig en groot en geheel puur natuur.
          Afgelopen mei 2016 was ik voor het laatst bij haar. Ik had van te voren gebeld om te zien of ze er wel was.
          Ze ontving me in een kort rokje en we gingen snel naar beneden. Eerst lekker zoenen en tegen haar oprijen.
          Na een tijdje uitkleden en dan naar de wastafel waar ze mijn pik op een heerlijke manier waste (hoewel die al helemaal schoon was). Toen lekker op bed vrijen en lekker tongen. Na enige tijd zijn we in standje 69 verder gegaan, waarbij Christien heerlijk aan je pik zuigt, maar net niet zo fel dat je te vroeg klaar komt. Onder het pijpen kon ik heerlijk aan haar kutje likken. Vervolgens overgegaan tot neuken in missionaris. Wel langzaam om niet al te snel klaar te komen en intussen lekker doorgaan met zoenen.
          Toen even lekker op zijn hondjes geneukt en tegen die heerlijke kont liggen duwen. Tot slot kwam ze op me liggen en bracht ze me tot een fantasties hoogtepunt door lekker met haar kontje op me te wippen.
          Christien is een echte vakvrouw en ze heeft me tot nu toe altijd heerlijk laten klaarkomen. Zo lang ze bij Balie blijft werken zal ik haar nog regelmatig bezoeken

Commentaar

De eerste keer dat ik met Christien kennis maakte was op een dag dat ik gebeld had om met Claudia te komen neuken.
            Op het moment dat ik aankwam, was Claudia echter bezet en er zaten enkele dames in de huiskamer op de klanten te wachten waaronder Christien. Ze knoopte een gezellig praatje met me aan en vroeg of ik wel een met een meisje uit Iran had gevreeën. Ze vond dat je dat echt eens moest proberen en dat heb ik toen maar gedaan.
            Dat viel bepaald niet tegen.
            Op de kamer beneden aangekomen mocht ik heerlijk met haar tongen. Het wassen van de jongeheer was al een prettige ervaring liggend op bed voelt Christien heerlijk aan vanwege die prachtige borsten van minstens een D-cup.
            Christien voelt heerlijk aan wat je lekker vindt. Na lekker in 69 te hebben gelegen verder gegaan in missionaris, vervolgens op z'n hondjes verder gegaan. Bij het afmaken kwam ze lekker bovenop me liggen en wipte ze me in een lekker laag tempo klaar.
            Christien is een DVP die goed aanvoelt wat je als klant wilt en ze zal me dan ook nog wel heel wat keren zien.

Commentaar

Vorige week donderdag ben ik weer op bezoek geweest bij Salon Balie.
              Van te voren had ik gebeld of een of meer van mijn 3 favoriete dames aanwezig zou zijn.

Dat bleek in orde te zijn. De zusjes Susan en Christien waren er beide en ook Melinda was aanwezig.
              Aangekomen in de huiskamer zaten de drie dames er inderdaad, maar nu werd het moeilijk voor mij.
              Ik heb maar gevraagd wie de minste aantal klanten tot nu die dag heeft gehad, en dat bleek Christien te zijn en daar heb ik toen voor gekozen. Daar heb ik weer geen spijt van gekregen. Ze is een fantastische DVP, die goed aanvoelt wat je lekker vindt.
              Eerst heerlijk met de kleren nog aan, lekker tongzoenen en tegen elkaar oprijen. Vervolgens uitkleden en naar de wastafel waar Christien met veel gevoel je pik heerlijk schoon maakt (was eigenlijk niet nodig, was al gewassen).
              Dan lekker op bed liggen, zij bovenop me zodat ik mijn handen vrij heb om haar overal te strelen en lekker aan haar billen en sterretje te voelen. Lekker aan haar heerlijke borsten likken en zuigen. Na verloop van tijd vroeg ik haar om door te gaan in standje 69, zodat ik aan haar kutje kon zuigen en likken, terwijl zij met mijn pik aan het spelen was. Christien doet er heerlijk aan mee en geeft je de indruk dat ze het zelf ook allemaal heel plezierig vindt. Na de uitgebreide vrijpartij kwam ze bovenop me liggen en begon ze me lekker te neuken in een niet al te hoog tempo zodat ik het goed kon volhouden.
              Uiteindelijk klaargekomen terwijl ze me aan het pijpen en aftrekken was.
              Zoals altijd bij Christien was het weer een heerlijke ervaring. Ze is echt een top DVP en ik hoop dat ze nog lang bij Salon Balie blijft werken.

Commentaar

Ik heb paar slechte ervaringen met haar.Hygienisch ook niet goed.Klok kijker en altijd moe en geen zin in seks.Geen GF gevoel.

Commentaar

Aan het werk...
                X