Amsterdam, Willem de Zwijgerlaan 70, Asmara, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Willem de Zwijgerlaan 70, Asmara, Algemeen

Naam: Asmara

Adres: Willem de Zwijgerlaan 70, 1056 JT Amsterdam

Telefoonnummer: 020 – 618 40 69, bgg 020 – 618 13 31

Website: http://www.asmara.nl/

Aard: privéhuis

Openingstijden: 10:00 – 24:00

Prijzen:
    30 min. €75
    60 min. €100
    prijzen incl B2B en S+F
    pos. 69 €50 extra

Routebeschrijving en parkeren:
    Copy/paste bovenstaand adres hier
    Parkeren: rondrijden om parkeerplek te zoeken

Inrichting: alle kamers marmeren vloeren, spiegelwanden, douches

Verzorging: onbekend

Algemeen:
    Veel dames ingeschreven. Onbekend hoeveel er doorgaans tegelijkertijd aanwezig zijn.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder/boven of per privebericht aan de betreffende Moderator).
    Hier geen recensies.

Laatst gewijzigd door Rodox; 06-02-17, 14:59. Reden: opmaak

Re: Amsterdam, Willem de Zwijgerlaan 70, Asmara

Ik ben een drietal keren bij deze club geweest, elke keer voor het 100 euro-recept, en elke keer viel me hetzelfe op:
    De aanwezige dames zijn bijna allemaal prachtig om te zien, "too good to be true" en tot nu toe was de ervaring,
    dat na het douchen in de prima, luxe en schone douche, de "massage" toch niet langer dan 10 minuten duurde, inclusief het btb gedeelte; er wordt vrij snel overgegaan tot het brengen van een hoogtepunt, en dat is met die schitterende vrouwen geen probleem, alleen: (max twintig minuten "into the hour") moet je nog 40 minuten vol zien te maken.....haar masseren? Mag....koetjes en kalfjes? sure....strelen en bewonderen....het mag allemaal, maar toch, 20 minuten actie, en 40 minuten "zoek het maar uit"....ik had het liever andersom gezien, maar na meerdere bezoeken lijkt dit de gewoonte te zijn.

Zoenen..vingeren: dus gewoon lekker intiem zijn wordt moeilijk, is niet standaard: een bepaalde afstandelijkheid wordt wel standaard gehanteerd. Dan maar een goed gesprek: Alle drie de keren kwam het erop neer, dat dit werk voor max. 2 jaar gedan zou worden, lekker sparen om iets anders te kunnen doen.

Er wordt geadverteerd met beeldschone, intelligente dames, en tot nu toe ben ik het daar mee eens, werkelijk plaatjes, stuk
    voor stuk, maar ze hebben wel een hoog "ik-ben-hier-niet-voor-de-lol"-gehalte, en wat dat betreft kan het hier niet tippen aan wat ik af en toe elders heb mogen ervaren. hier geen GFE, maar wel een vol uur met een superlekker ding, helemaal voor jezelf

Herhalingsgevaar? Zeker! Niet te duur, mooie tent, hygiënish.......vriendelijke mensen......eyecandy te over...nu nog een klik en een ervaring die het voorgaande overstijgt.

Bericht vooralsnog verplaatst naar hier, gaat niet over de dame waaronder het geplaatst was, maar over de club. (K.S.)
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 13-10-11, 09:00.

Commentaar

Re: Amsterdam Alg., Willem de Zwijgerlaan 70, Asmara, Algemeen

Ik herken veel wat de vorige schrijver aangeeft. Ook ik heb (toeval?) driemaal deze club bezocht en kreeg steeds dezelfde soort ervaring mee: relatief korte tijd een (btb-)massage en daarna gelijk actie wat ook relatief kort is. Inderdaad werd er bij mij ook niet gezoend en geen gfe, maar ja wat kan je voor 100 euro per uur verwachten. Ik vond de dames redelijk om te zien. De conversaties met de dames zijn inderdaad nou niet echt spannend, maar daar komen wij toch niet voor. Ik vind dit wel beter dan de dames achter de ramen: a. is dit relatief goedkoop b. de kwaliteit is vrij stabiel (meestal redelijk) waardoor je weet wat je kan verwachten, terwijl bij de dames achter de ramen het relatief vrij duur is en het elke keer maar afwachten is wat de kwaliteit is wat van zeer slecht tot goed varieert.
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 24-10-11, 09:23. Reden: vele tekstverwerker-attributes er uit gehaald

Commentaar

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder/boven of per privebericht aan de betreffende Moderator).
        Hier geen recensies.
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wandelberen, wees op uw hoede. Bloedmooie meisjes die je masseren en het cowgirl afmaken, dat voor 100 euro het hele uur. Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.

De truuk zit'm in de extra's op de kamer. Niets is gratis. Een tweede hoogtepunt in het uur kost 50 euro extra. Voor een beflikje geldt hetzelfde. Het meisje aanraken op haar borsten, billen of heupen kost ook 50 euro extra. Een kus: hetzelfde. En zo kan de rekening snel oplopen naar in totaal 250 euro.

En voor dat geld kun je beter naar bijvoorbeeld Vienna gaan. Of een dagje pret maken in GT.

Nee, voel me eigenlijk belazerd. Ook omdat deze prijsstructuur niet op de website staat.

Commentaar

dat is dus werken met een menukaart dan is goedkoop duurkoop

have fun

Commentaar

Ik ben ook een keer bij Asmara geweest. Inderdaad zoenen kostte extra, niet gedaan dus. Maar verder heeft ze mij niet uitgekleed. Likken mocht en aanraken ook. Zou mij dit gebeurd zijn dan had ik mij aangekleed, was naar beneden gegaan en had mijn geld terug geeist. Als je echt voor 250,= g...... bent dan zou ik dat toch maar eens melden bij de gastvrouw.

Voor zo'n bedrag kun je twee uur bij heel goede privé-dames terecht.

Commentaar

dit is een zaak waar je met een menukaart werkt net als in een restaurant als je daar dingen bij besteld moet je dat betalen dus hier ook, en de ene dvp is daar soepeler in dan de andere.

have fun

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tubbie40 Bekijk bericht
                  dit is een zaak waar je met een menukaart werkt net als in een restaurant als je daar dingen bij besteld moet je dat betalen dus hier ook, en de ene dvp is daar soepeler in dan de andere.

have fun
                  NEE, dit is niet waar. Op de menukaart die in de ontvangstruimte ligt, staat wat ook op de website staat: 75, 100 of 150 euro. Tot zover accoord.

De extra's die in rekening worden gebracht, staan nergens geschreven. Dat krijg je als verrassing op de kamer te horen. En dat is dus de belazerij.

Elk meisje daar doet het zo. De één is dus niet soepeler dan de ander.

Have fun - ja die kreet is voor het meisje van toepassing.

Commentaar

ik ken de site en dvp's die daar gewerkt hebben of zelfs nog doen. nu is de menukaart beperkt. maar ga naar een ander willekeurig privehuis en daar staat vaak bij het profiel wat ze allemaal willen doen en bieden.
                    staat dan ook bij "bij juiste klik en/of hygiëne en zelfs dan wordt er voor bepaalde handelingen extra gevraagt.

nu is asmara totaal niet mijn zaak en zal dat ook niet worden, maar neem aan dat je nu ook geleerd hebt dat je voordat je op de kamer bent toch wel het 1 en ander kan bespreken wat je wilt, het is en blijft een zakelijke deal waar je op in kan gaan of juist niet.

have fun en ik hoop voor de dames daar dat hun dat ook hebben

Commentaar

Tubbie, je bagatelliseert het. Bij een nette zaak staat elke prijs voor elke handeling ergens OPGESCHREVEN, zodat je niet voor verrassingen noch discussies komt te staan. In Asmara komen ze met onplezierige verrassingen en plaatsen ze je voor voldongen feiten.

Commentaar

dat je voor onplezierige verrassingen komt te staan bij Asmara ontken ik ook niet, maar wat ik je ook vertel is overleg vooraf voorkomt een boel elende, doe je dat niet bestaat de kans dat je in deze (en zo zijn er meer) zaak met een lege portemenee en een klote gevoel naar buiten stapt.

en dan zal ik niet in nette zaken komen want niet overal is alles geprijst.

have fun

Commentaar

"Ober, dank voor het eten maar er staat 5 euro extra op de rekening. Waar is dat voor?"

- "Voor het zout en peper dat u gebruikte. U had vantevoren moeten vragen wat dat ging kosten."

Commentaar

ik zou zeggen plaats een recensie, voor mij hoeft het niet ik ga/ging er toch al niet heen.
                            neem 100 euro tarief is B2B + intiem en 150 euro het zelfde + oraal zet dit een mens niet aan het denken.
                            ik was er snel over uit en heb wel eens dvp 's gevraagt hoe en wat als ze bij mij zouden komen.
                            en wat denk je, dan is er veel meer mogelijk en zelfs voordeliger, koop ik er wel een leuk flesje bij

maar het blijft een rot ervaring voor je

have fun

Commentaar

Re: Amsterdam, Willem de Zwijgerlaan 70, Asmara

Oorspronkelijk geplaatst door Ja maar Bekijk bericht
                              Ik ben een drietal keren bij deze club geweest, elke keer voor het 100 euro-recept, en elke keer viel me hetzelfe op:
                              De aanwezige dames zijn bijna allemaal prachtig om te zien, "too good to be true" en tot nu toe was de ervaring,
                              dat na het douchen in de prima, luxe en schone douche, de "massage" toch niet langer dan 10 minuten duurde, inclusief het btb gedeelte; er wordt vrij snel overgegaan tot het brengen van een hoogtepunt, en dat is met die schitterende vrouwen geen probleem, alleen: (max twintig minuten "into the hour") moet je nog 40 minuten vol zien te maken.....haar masseren? Mag....koetjes en kalfjes? sure....strelen en bewonderen....het mag allemaal, maar toch, 20 minuten actie, en 40 minuten "zoek het maar uit"....ik had het liever andersom gezien, maar na meerdere bezoeken lijkt dit de gewoonte te zijn.

Zoenen..vingeren: dus gewoon lekker intiem zijn wordt moeilijk, is niet standaard: een bepaalde afstandelijkheid wordt wel standaard gehanteerd. Dan maar een goed gesprek: Alle drie de keren kwam het erop neer, dat dit werk voor max. 2 jaar gedan zou worden, lekker sparen om iets anders te kunnen doen.

Er wordt geadverteerd met beeldschone, intelligente dames, en tot nu toe ben ik het daar mee eens, werkelijk plaatjes, stuk
                              voor stuk, maar ze hebben wel een hoog "ik-ben-hier-niet-voor-de-lol"-gehalte, en wat dat betreft kan het hier niet tippen aan wat ik af en toe elders heb mogen ervaren. hier geen GFE, maar wel een vol uur met een superlekker ding, helemaal voor jezelf

Herhalingsgevaar? Zeker! Niet te duur, mooie tent, hygiënish.......vriendelijke mensen......eyecandy te over...nu nog een klik en een ervaring die het voorgaande overstijgt.

Bericht vooralsnog verplaatst naar hier, gaat niet over de dame waaronder het geplaatst was, maar over de club. (K.S.)
                              Ik ben al enige tijd niet meer bij Asmara geweest en vraag mij af of de door Ja maar eerder treffend beschreven werkwijze van de dames aldaar nog steeds hetzelfde is. Wat mij bijstaat is dat over het algemeen de dienstverlening redelijk was maar er geen/nauwelijks gfe-seks, waar ik -en met mij denk ik vele medewandelaars- dol op ben, werd gegeven. In vergelijking met de dienstverlening van dames in de betere privehuizen valt het dan toch een beetje tegen. Ik herinner mij dat er vaak zeer fraaie dames aanwezig waren. Wanneer deze ook nog eens gfe-achtige seks aanbieden zou dit een tophuis zijn. Opvallend vind ik dat de laatste tijd er helemaal geen/nauwelijks recensies te vinden valt. Zijn er medewandelaars hier recentelijk nog geweest en met ons hun ervaringen willen delen?

Bobbytje

Commentaar

op hun site staan helemaal geen echte dames?

Commentaar

Als ik het zo eens vergelijk met de Dames uit het voorstelrondje zou ik zeggen niet één!

Commentaar

Ben er al een tijdje niet geweest en wil er weer binnenkort heen. Kan iemand me nog een leuke meid aanraden daar?

Alvast bedankt.

Brian12

Commentaar

Vorige week bij dit huis geweest op een doordeweekse dag. Ik was in eerste instantie naar Salon Bali gegaan (dat had mijn voorkeur) maar deze bleek om voor mij onbegrijpelijke redenen dicht te zijn die avond.

Toen maar naar Asmara wat maar 1,5 km verderop ligt. De voorgevel zag er niet denderend uit van het pand en het zit ook precies op een hoek langs een weg waar veel geparkeerde auto's staan. Hierdoor sta je voor je gevoel als wandelaar behoorlijk in de ' spotlights '. Het was beter geweest de deur meer in de zijstraat waar het pand aan grenst te plaatsen. Enfin, het pand zelf en de voorgevel zien er wat verloederd uit en je kunt zien dat er al enige tijd geen onderhoud aan het pand is gepleegd.

De binnenkant ziet er al even troosteloos uit en reflecteert in die zin perfect de buitenkant. Oude uitgezakte lederen banken, een klein tafeltje waarachter de " gastheer " zit, 1 hal is het eigenlijk waarbinnen je staat. Iedere klant voor of na jou kan je dus zien en voor de wandelaar die wat meer op zijn privacy gesteld is, zoals ik is dat wel een beetje een jammer. Omdat ik al enige tijd onderweg was, kwam ik wat dorstig binnen gewandeld. De gastheer die me " ontving " keek me weinig enthousiast aan en bood me ook niets te drinken aan. Het was een jonge man van om en nabij de 30 jaar oud, hij liet me ongeïnteresseerd de prijzenkaart zien en vertelde dat er 4 dames beschikbaar waren.

Toen ik aangaf wel deze dames te willen zien, liep hij naar de gang en riep ze. Alle vier de dames kwamen tegelijk naar beneden gelopen en ging als in 4 op een rij, voor me neus staan. Ik ben na al het wandelen niet heel verlegen meer uitgevallen, maar ik kan me voorstellen dat een gemiddeld persoon wel wat flabbergasted is. Zeker als de " Gastheer " erbij staat, niemand zich echt verder voorstelt en men verwacht dat je stande pede een keuze maakt.
                                      Ik kreeg kortom niet echt hulp ergens bij, dus begon ik zelf maar aan de dames die op zo een 4 meter afstand me aan bleven staren te vragen, wat hun naam was. Zodoende kon ik me op basis van de namen, mezelf wat meer tijd gunnen om daarna een keuze te maken. Vervolgens zei ik tegen de " Gast heer ", " ik wil even wat meer bedenktijd, kan ik even rustig zitten ? " hij knikte weinig enthousiast en stuurde de dames weg.

Zelf ging hij weer achter zijn bureautje zitten en nam iets in zijn handen wat nog het meest leek op een gameboy, waar hij vervolgens wat druk mee leek. Na een halve minuut was ik eruit, het zou Chrissie worden. Vervolgens wilde ik pinnen en toen kwam de volgende verassing, er was geen pin. De dichtsbijzijnde pinautomaat was 400 meter verderop. Daar kon ik dus ook weer heen wandelen, (door de stromende regen).

Terug in het huis, afgerekend met de gastheer en toen drong het tot me door dat er eigenlijk nergens door het huis een beschrijving wordt gegeven van de handelingen van de dames. Wat is een uur met een dame? Hoeveel keer mag je als man eigenlijk klaarkomen?, mag er gelikt of gezoend worden? Etc., dit valt noch op de site noch in ergens in het huis zelf te lezen. Dat ik dit niet van tevoren had gevraagd zou me later ' duur ' komen te staan. En met ' duur ' bedoel ik hier vooral in de letterlijke zin des woord, weinig seks voor veel geld.
                                      Het lijkt een soort huis beleid dat de dames bij Asamara de man maar 1x mogen laten komen dmv intiem, er maximaal 2 standjes kunnen, ze niet mogen zoenen met de mannen en de weinig seksuele handelingen die wel mogen ook verder naar beneden worden afgeroomd. Zodoende blijft er weinig over. Een voorbeeld? Je mag wel de lichamen aanraken, maar zoenen of likken van lichaamsdelen mag weer niet. Hiervoor moest extra worden bijbetaald , Vingeren of aanraken van haar vagina was helemaal uit den boze. Kortom qua service en bereidheid tot seksuele handelingen kreeg ik hier niet veel meer dan ik veelal kreeg bij raambezoeken van dvp's. Het nadeel is dat je vaak binnen het uur al klaar bent met de seks en er in de tijd die overblijft slechts wat gechilled kan worden met de dame naast je op het bed. Uiteraard met een verdere No-Touch policy
                                      Al die informatie en mededelingen wat niet mocht, troffen me een beetje als een hamer. Ik had er weinig zin in eigenlijk, maar ik lag al naakt op de kamer. Prijs voor dit geintje ? een uur voor € 110,-.

Commentaar

Als ik jouw stukje zo lees, evenals de recensie van de Dame in kwestie, dan komt er bij mij maar één gedachte op: treurig.

Ik ben ook één maal bij Asmara geweest en vond het geen succes. Voorstelrondje / huiskamer, ja dat is een verschil met Bali. Voor de rest valt het verschil in mentaliteit op. De Dames bij Bali zetten zich veel meer in. Niet dat daar nooit eens iets extra's gevraagd wordt maar van een koele zakelijkheid is daar nooit sprake. Over het algemeen ben je voor 80,= een uur lang het heertje.

Een ander vergelijk. Vandaag verbleef ik weer in het heerlijke gezelschap van de fameuze L M. Privéontvangst, dat wel. Een temperamentvolle Braziliaanse die na een hoogtepunt voldaan in je armen valt. Na elk hoogtepunt wel te verstaan en dat waren er 3 1/2. Deze Dame is er één van de buitencategorie, een klasse op zichzelf. De kosten van dit grapje, slechts drie tientjes meer dan Asmara.

Wellicht wordt het tijd dat Asmara zich eens achter de oren krabt en meer service gaat leveren. Op deze manier heb je geen bestaansrecht vind ik.

Commentaar

Jullie verwachten denk ik de verkeerde handelingen.
                                          Asmara is een massage club en Club Bali is een wat vroeger een bordeel heette.
                                          Hierdoor is de benadering totaal anders.
                                          Als ik jullie recensies lees dan benaderen jullie Asmara als een bordeel.