West-Beemster, Wormerweg 21, Jan Bik, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• West-Beemster, Wormerweg 21, Jan Bik, Algemeen

Naam: Jan Bik Beemster

Adres:
    Wormerweg 21
    1464 NB Westbeemster

Telefoonnummer:
    Tel. (0299) 67 49 94

Website:
    http://www.janbik.nl/clubs/westbeemster.html

Aard: Club

Openingstijden:
    Open 7 dagen per week:
    Ma t/m do van 12:00 - 01:00 uur
    Vrij t/m zo van 12:00 - 02:00 uur

Prijzen:
    Kamerhuur v.a.: € 20 voor een half en € 30 voor een heel uur.
    Tarieven voor erotiek regel je onderling met het meisje.
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    Bereikbaarheid
    Voor een overzichtelijke kaart en bereikbaarheid met de auto: zie de routebeschrijving.

Voor een goede OV-routeplanner zie www.9292ov.nl

Vanuit Amsterdam/Zaandam en van uit Leeuwarden/Hoorn - volg de A7 richting Purmerend;
    Neem dan afslag 6, Purmerend-Noord - Alkmaar, de N244 richting Alkmaar Midden Beemster.

Vanuit Alkmaar volg de N244,

....en dan verder, want je bent er bijna.....

op de N244 neem je afslag Middenbeemster. Op het einde rechts-af gaan, dan de borden volgen West-Beemster, U komt door het Industrieterrein, volg de borden Westbeemster. U rijdt nu het Industrie gebied uit met een bocht naar links! Volg de deze weg genaamd Rijperweg, na een kleine 2km ziet u stoplichten. Bij deze kruising met stoplichten gaat u rechtdoor, de volgende kruising gaat u linksaf

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 06-11-09, 16:31. Reden: rechtprutsen
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Re: West-Beemster, Wormerweg 21, Jan Bik, Algemeen

Afgelopen maanden meerdere keren in dit privehuis geweest. Het aantal dames verschilt heel erg. Ik ben er meestal 's middags en heb weleens 4 dames getroffen en weleens 12. Weinig Nederlandse dames, het is ene mix van donkere dames, Zuid-Amerikaanse die nu in NL wonen en Oost-Europese dames die nu in NL wonen.

Inrichting:
    Ontvangstruimte/de bar waar je je voorstelt aan de dames is netjes en modern. De kamers zijn echter wel wat armoedig, net als de douche en het beddengoed.

Verzorging:
    Het ziet er allemaal wel schoon uit.

Algemeen:
    Prijs kwaliteit verhouding is wel in orde. Het is er niet duur en daardoor tref je ook geen topmodellen aan en geen luxe kamers.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door justint83 Bekijk bericht
      Afgelopen maanden meerdere keren in dit privehuis geweest. Het aantal dames verschilt heel erg. Ik ben er meestal 's middags en heb weleens 4 dames getroffen en weleens 12. Weinig Nederlandse dames, het is ene mix van donkere dames, Zuid-Amerikaanse die nu in NL wonen en Oost-Europese dames die nu in NL wonen.

Inrichting:
      Ontvangstruimte/de bar waar je je voorstelt aan de dames is netjes en modern. De kamers zijn echter wel wat armoedig, net als de douche en het beddengoed.

Verzorging:
      Het ziet er allemaal wel schoon uit.

Algemeen:
      Prijs kwaliteit verhouding is wel in orde. Het is er niet duur en daardoor tref je ook geen topmodellen aan en geen luxe kamers.
      Wat ik wel een afkapper/ minpuntje vind is dat ze je drankje in rekening brengen.
      Bij Jan Bik in utrecht is dat mij nog nooit berekend.

Commentaar

Dat is wel apart. Ik ben daar afgelopen 2 maanden geregeld geweest en alle keren kreeg ik het drankje (fris) gratis (en nam een kamer voor een uur). Vind ik ook wel zo normaal dat je een drankje van het huis krijgt wanneer je daar met een dame een kamer neemt.

Commentaar

Ik kom daar ook regelmatig, maar niet voor een gratis drankje. Dames en kamerverhuur staan los van elkaar,en de dames verdienen meer aan een bezoekje van ons dan Bik.Dus als je al een drankje van iemand zou mogen krijgen.........Ps Geef zelf liever een drankje weg

Commentaar

iemand al op een Westbeemster party geweest. (Stiptease en paaldans acts) En is het wat?

Reageren per IM mag ook.
            Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Gisteravond even langs geweest. Eerst met een meisje alleen naar boven. en na een uur bedacht ik me dat ik wel langer wilde maar me geld was op. dus ik weer met de auto weg naar pinautomaat. Ik kom weer terug en ga naar boven met het zelfde meisje. we hebben lekker liggen zoenen kroelen, pijpen neuken. maar het allerlekkerste en mooiste was, dat de vrouw die normaal beneden achter de bar staat, ook uit de kleren ging en mij ook lekker kwam verwennen. Al met al een top nacht gehad.

Dit ga ik ckr vaker doen.

Commentaar

Bedoel je gastvrouw Judith, die leuke dame met tatoo's?!!
                Komt en ziet, maar bovenal GENIET!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rooiebroek Bekijk bericht
                  Bedoel je gastvrouw Judith, die leuke dame met tatoo's?!!
                  nu ben ik ook wel benieuwd

Commentaar

De striptease avond is hier nu elke vrijdag las ik op de site van janbik.nl
                    Iemand hier al eens geweest? Wat zijn de ervaringen?
                    Reactie mag ook per IM.

Commentaar

Ik was er vrijdagavond maar er was geen striptease. Er was ook vrijwel geen publiek, alleen ik en nog een heer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pepastinakel Bekijk bericht
                        Ik was er vrijdagavond maar er was geen striptease. Er was ook vrijwel geen publiek, alleen ik en nog een heer.
                        Werkt Jane er nog? Zie haar foto niet meer op de site.

Vanzwol

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pepastinakel Bekijk bericht
                          Heel apart, aangezien dit conflicteerd met wat ze op hun site vermelden. Heb maar even opgebeld en helaas, geen striptease meer op vrijdag.

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwol Bekijk bericht
                          Werkt Jane er nog? Zie haar foto niet meer op de site.

Vanzwol
                          Voor zover ik weet niet meer helaas. Na haar filmpje bij Kim Holland was ze er al snel niet meer.

Commentaar

Het is weer vrijdag vanvond word het heel gezellig bij jan bik op de wormerweg 21 in de westbeemster er worden verjaardag geviert van 2 meiden er is tussen 22 en 23 uur happy our heb je niks te doen kom vanavond lekker en gezellig langs en geniet van alles wat er is

Commentaar

stuur je ook even een verslagje hoe het geweest is ? misschien komen er de volgende keer dan nog meer mensen en word het echt gezellig.

Commentaar

woensdagavond voor het eerst naar zo'n huis geweest. Was op zich heel netjes, niet overdreven luxe maar prima. Aan de bar zat nog 1 klant met donkere dame nummer 1. Vervolgens kwamen er nog 4 dames binnen die zich voorstelden. 3 hele donkere en 1 colombiaanse 35 jaar die er redelijk goed uitzag. Keuze was voor mij snel gemaakt en boven van andrea de colombiaanse een prima service gehad.

Conclusie is: dat ik er niet snel nog eens kom, omdat het vrouwelijk aanbod niet naar mijn smaak is. De prijs voor de faciliteiten en in dit geval andrea waren redelijk.

Commentaar

hoe is het hier gesteld met de ventilatie? Jan Bik Haarlem is 1 stinkend rokershol waardoor je niet echt onopvallend weer buiten staat. Staat West-beemster ook blauw van de rook?

Commentaar

Nee, nooit wat van gemerkt eigenlijk. Laatst ook geweest, en er is een heel nieuw sauna gedeelte geopend. De colombiaanse die mij rondleidde was wat lastig te begrijpen, maar volgens mij kan je voor 10 euro lekker gaan welnessen, en komen de dames dan animeren o.i.d. Het zag er in ieder geval netjes uit, alleen geen zwembad.

Commentaar

Reed er op een vrijdagmiddag langs. En was de enige! Vond het een beetje ouderwets hol. Bijna allemaal zelfde type dames. Mijn keuze viel op de enige die er een beetje anders uitzag was een spaanse die echt geen woord over de grens sprak. Nu spreek ik toevallig een heel klein beetje spaans maar dat leverde ook niet zoveel op. Ze was wel aardig maar toch wel wat ouder en vermoeider dan het er beneden bij de bar uitzag. Daaraast bleek ik met een afwerkprofi te maken te hebben. En dan heb ik een probleem want ook zij kunnen mij wel effe klaar krijgen alleen het gevoel daarna is helemaal niets. Letterlijk alsof je een lege ballon bent. Geen vreugde etc. En dan wil ik ook altijd zsm wegwezen. Nee hier zien ze me niet meer.

Commentaar

Re: West-Beemster, Wormerweg 21, Jan Bik, Algemeen(onbekend)

Is er al meer bekend of deze club weer open gaat. of dat die voor altijd dicht blijft. Dat iemand anders het overneemt van Jan Bik of iets dergelijks. Kortom is er al meer bekend over de situatie aan wormerweg 21

Commentaar

Re: West-Beemster, Wormerweg 21, Jan Bik, Algemeen(onbekend)

Oorspronkelijk geplaatst door sieme Bekijk bericht
                                          Is er al meer bekend of deze club weer open gaat. of dat die voor altijd dicht blijft. Dat iemand anders het overneemt van Jan Bik of iets dergelijks. Kortom is er al meer bekend over de situatie aan wormerweg 21

Is er nou helemaal niemand die iets weet wat er gaat gebeuren?