Amsterdam, Adm. de Ruijterweg 419, Salon Bali, Linda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Adm. de Ruijterweg 419, Salon Bali, Linda

Deze week bij Salon Bali geweest. Sinds een tijdje werkt Linda daar (v/h Lisa bij Milau). Linda is een kleine indonesische verrassing waar ik zeker nog wel vaker zal komen. Lekker zoenen, beffen en vervolgens zalig klaarkomen in haar kale poesje. Daarna even kletsen terwijl zij je een tantra behandeling geeft. Als afsluiter nog een keer klaarkomen, maar dan met het handje.
    Laatst gewijzigd door Rodox; 06-02-17, 14:22. Reden: opmaak

Re: Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Linda (uitstekend)

Ja Linda, is zeker een tropische verassing. Erg vriendelijk, en doet Tantra. Ze stelt je volledig op je gemak en laat je dus lekker genieten en relaxen. Zeker een aanrader, die daar van houdt.
    YPL

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Adam
      Wie weet of deze kleine indische meid hier nog werkt?
      Linda is doordeweeks aanwezig, ben deze week nog lekker door haar onder handen genomen
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 14-03-11, 10:52. Reden: quote

Commentaar

Vandaag bij Bali geweest. Ik kwam binnen in een nogal shabby h.uiskamer waar 6 dames zaten. Linda had vond ik de beste uitstraling en heb haar meegenomen naar de kamer. Eerst alles wassen, vervolgens zoenen, strelen en warm worden . Standje 69 totdat ze zo nat was dat m'n pik er zo ingleed. Heb ik niet lang volgehouden. Wat een lekker meisie was dit en heeft volgens mij lol in wat ze doet. Herhalingsgevaar zeker.

Commentaar

Er valt weinig toe te voegen aan deze recensies. Dit was m'n eerste bezoek aan salon Bali. Toen ik kwam waren alle kamers bezet, zodat ik rustig om me heen kon kijken. Dat viel bepaald niet tegen. Smaken verschillen, maar wat ik zelden zie in clubs: hier was voor elk wat wils. Gekozen voor Linda, mooie, spontane meid uit Indonesië - en een vakvrouw. Twee keer achter elkaar klaar komen gebeurt niet dagelijks meer als je 60 bent, maar haar binnen een half uur dus wel.

Commentaar

Mannen,

Excuses als dit niet de juiste plek is voor mijn vraag.....

Wellicht zal ik deze club ook eens bezoeken, als ik me daar goed genoeg voor voel......

Maar hoe herken ik deze linda? Ik neem aan dat er meerdere indisch uitziende dames aanwezig zullen zijn??
            En is er maar 1 linda?

Veel plezier nog.....
            GD

Commentaar

Gisteren bij Linda geweest. was vroeg, waren 2 dames aanwezig. leuke spontane dame die direct naar mijn wensen vroeg. Had helaas maar een half uurtje tijd, maar ze nam de tijd. Eerst beiden even wassen voordat we o bed gingen liggen. Heerlijke tijd gehad echt een vakvrouw. gaat in augustus 2 maanden terug naar indonesie.

Commentaar

Vandaag na lange tijd weer zin in Linda. Eerst even gebeld of ze er was en toen naar Bali, waar ze me gelijk herkende van de vorige keren. In de kamer eerst zoals altijd even goed wassen; eerst wast ze bij mij alles grondig, waarna ze zichzelf ook even lekker schoon boent. Toen lekker op bed, waar ik al klaar lag en Linda gelijk begon met dat wat ik lekker vind: tantra! Heerlijk zoals ze ook haar nagels gebruikt om je heerlijk te laten genieten. De rest mag er ook zijn: veel kusjes en lekker gesabbel aan de ballen en likjes op de piemel. Op een gegeven moment, na mijn toestemming, wat glijmiddel op een vinger die mijn donkerste holletje op zocht en ondertussen met vingers, nagels en tong me schreeuwend naar een orgasme gebracht. Oef... Daarna even grondig schoonmaken en op de buik voor een lekkere massage, ondertussen lekker kletsend. Daarna weer op de rug en nog een poging voor een tweede keer, maar dat lukte niet (vind dat ook niet nodig, wel weer lekker om die nagels te voelen op mijn lichaam).
                Het was een top-uurtje; Linda is vriendelijk, zeer hygienisch en laat je tot grootse hoogtepunten komen!

Dan een huishoudelijke mededeling: Linda gaat niet in augustus op vakantie maar pas na half september, tot december (2 maanden weg dus).

Dan: volgens mij werkt er maar 1 Linda; zo niet, vraag dan naar Linda die ook tantra doet.

Commentaar

Ook geweest bij Linda. Vindt recensies overdriven. Dat tantra van haar is een beetje kietelen met haar vingers. Ze is wel gezellig.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mrmanhattan Bekijk bericht
                    Ook geweest bij Linda. Vindt recensies overdriven. Dat tantra van haar is een beetje kietelen met haar vingers. Ze is wel gezellig.
                    Of het tantra is of niet, dat weet ik niet. Het zal wel niet hetzelfde zijn als wat je leest op de websites van de echte tantrika's. 1 ding is zeker: het brengt me wel tot een mooi intens hoogtepunt ;o)

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Linda(goed)

Vandaag was mijn favoriete meisje bezet. Daar ik geen zin had om te wachten ben ik naar beneden gegaan met de dame die de deur open deed. Zij bleek Linda te zijn.

Keurig van hygiene, ze wast jou en dan zichzelf.

Ze ziet er heel leuk uit, haar buik is iets minder strak maar ook maar iets. Mooie borsten met leuke tepels. Voorzichtig mee spelen wordt zeer gewaardeerd. Haar poesje is een plaatje heel mooi. Likken, doe dat goed en je scoort punten. Zit je tegelijkertijd aan haar tepels ( voorzichtig ) dan ga je voor de hoofdprijs. Neuken, ja dat vind ze zeker lekker. Ik ook dus dat kwam goed uit. Missionaris, schildpadje onderwijl elkaar stevig vasthoudend top!

Daarna nogmaals haar gelikt en weer bingo. Ze word trouwens heerlijk nat. Als je haar, zeer voorzichtig, vingert dan knijpt ze lekker met haar spieren in je vingers.
                      Onveilig is met haar niet mogelijk.

Mannen,
                      Excuses als dit niet de juiste plek is voor mijn vraag.....
                      Wellicht zal ik deze club ook eens bezoeken, als ik me daar goed genoeg voor voel......
                      Maar hoe herken ik deze linda? Ik neem aan dat er meerdere indisch uitziende dames aanwezig zullen zijn??
                      En is er maar 1 linda?
                      Veel plezier nog.....
                      GD
                      Van de twee Indonesische dames is Linda degene met het mooiste gezicht en de grootste borsten. Angela is zeker een ruime 10 jaar ouder en haar borsten zijn kleiner. Maar bij twijfel gewoon even vragen.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Linda(goed)

Na vriendelijk begroet te zijn door eigenaresse, stapte ik de etalagekamer binnen. Het was druk, alle kamers bezet en een andere wandelaar knikte mij discreet toe vanaf de andere bank.
                        'Eerste keer hier?', vroeg een leuke Indische dame die naast mij zat. Ik keek eens rond, en kon bijna elke dame bij voornaam benoemen. Met een vaste hand nam ik zelfverzekerd mijn cola aan. DeNeuroot had geen last meer van neurotische trekjes, en bedacht dat ik er vaker kom dan bij mijn ouders. De Indische dame stelde zich voor als Linda, het kwam mij niet bekend voor. Haar aantrekkelijke charmante voorkomen was overtuigend.

Tantra, fluisterde ze mij toe. Ik glimlachte terug vanaf het bed, en knikte instemmend. Haar nagels, lichaam en mond kruisten mijn lichaam, een immens genot. Het voelde vertrouwd, een prettige ervaring. Ze kwam bovenop mij liggen, en wreef met haar vochtige opening tegen mijn harde. 'Lekker langzaam', ze kreunde er zachtjes bij. En zo gleed ik naar binnen, haar zachte lichaam tegen mij onder begeleiding van passievol zoenen. Dit ging diep, we dansten in hetzelfde ritme en gingen op de automatische piloot. Na het landen van dit exotisch avontuur met een happy end was het weer mooi geweest. Erg mooi zelfs.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Linda(uitstekend)

Na de recensies gelezen te hebben wil ik ook eens een keer met Linda afspreken. Weet iemand hoe ik haar herkend?

Alvast bedankt, een echte liefhebber.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Linda(uitstekend)

@ bebop

vriendelijke kleine indonesische dame die je een cola aanbied terwijl de rest voor zich uit blijft staren....... , kan niet missen, dat is ze.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Eep Bekijk bericht
                              @ bebop

vriendelijke kleine indonesische dame die je een cola aanbied terwijl de rest voor zich uit blijft staren....... , kan niet missen, dat is ze.

Thank you Eep.

Commentaar

Vandaag Linda geneukt.
                                Fijn gezoend, beetje krabbelen aan mijn ballen, lekker.
                                In het begin erg overdreven "jouw lul in mijn kale kutje" uit de mond van een dvp klinkt het toch niet natuurlijk. Daarna erg hartstochtelijk en na afloop zelfs sloom en hangerig.
                                Alles bij elkaar een prima wip, een aanrader.
                                Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Ben vanmiddag langs geweest bij Salon Bali nadat ik hier de goede recensie,s had gelezen. Er waren 8 vrouwen aanwezig allemaal volgens mij boven de 30 maar dat wist ik voordat ik hier binnen liep. Na me aan iedereen hebben voorgesteld bood Linda mij een drankje aan en vond haar het geilst en aantrekkelijkst. Op de kamer eerst wassen daarna geil boven op me zitten en flink zoenen daarna lekker gepijpt. Hierna lekker geneukt en daarna nog een rugmassage gekregen dit alles binnen de 30min en die hebben me zeer goed bevallen! Echt een aanrader.

Commentaar

Weer eens bij Linda geweest. Ze is aardig, maar daar is dan ook alles bij gezegd. Tantra stelt niet veel voor. Beetje kietelen en dat is het. Haar borsten mag je ook niet stevig beetpakken. Heeft ze liever niet. Nee er zijn betere bij salon bali.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Admiraal de Ruijterweg 419hs, Salon Bali, Linda

Linda is een leuke vrouw, die echt haar best doet.
                                      Beetje vreemde naam voor een Indonesische maar dat mag de pret niet drukken.
                                      Zeker een aanrader.

Commentaar

Ik kwam toevallig bij Linda, was erg vroeg en er waren maar 3 dames, 2 bezet alleen Linda was vrij.
                                        Een erg slanke dame met een B-cup die vlot uit de kleren ging.
                                        Zoenen, beffen (poes en ster) was allemaal heel lekker, ze liet het allemaal toe en genoot van de verwennerij, ook was zij goed bij haar borsten vast te houden, niet knijpen natuurlijk.
                                        Toen zij het initiatief nam, was ik wel perplex, het mag dan geen tantra zijn maar opwindend was het wel, werd uitgebreid gelikt, pijpen (zc) volledig, afwisselend diep in haar mond en dan weer alleen het topje likken, ballen likken, kneden fantastisch. Ik had op dat moment al kunnen komen maar ik wilde haar toch ook neuken.
                                        Dat neuken was van de hele sessie nog het gewoonst, lekker dat wel, zij kijkt je lief aan en al tongend kwam ik heerlijk klaar.
                                        Al met al een goeie sessie, persoonlijk hou ik meer van een gevuldere dame maar dit was zeker geen straf
                                        Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Linda lult veel, en het is wat oudbollige geilpraat. Maar ze is lief, doet haar werk overtuigd en zeer ervaren (en op leeftijd, daar moet je van houden). Bij een 'normale sessie' krijg je een massage met warme doekjes, vervolgens draai je op je rug, en gaat ze je stevig pijpen terwijl ze je kontgaatje vingert. Dat noemt ze tantra. Geen idee of dat de juiste term is, maar ik vind het erg geil! Ze past de stevigheid van het vingeren aan aan je behoefte, en zuigt je helemaal leeg. Daarna komen de warme doekjes weer, wat eigenlijk best lekker ontspannen is. Linda is een vakvrouw, en daar mag ze best trots op zijn. Het is me in een keer of 10 bij Linda zelfs nog maar twee keer gelukt om haar daadwerkelijk ook nog te neuken, en daarvoor had ik een sessie van een uur nodig: massage, oraal / tantra (hoogtepunt 1), warme doekjes, beetje praten en friemelen, pijpen en daarna lang neuken (hoogtepunt 2), en weer warme doekjes.