Amsterdam, Haarlemmermeerstraat 42, Prive 42, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Haarlemmermeerstraat 42, Prive 42, Algemeen

Naam: Prive 42

Adres: Haarlemmermeerstraat 42, 1058 KB Amstredam

Telefoonnummer: 020-6155104

Website: http://www.prive42.nl/

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    ma-vr 10.00-23.00, za en zo gesloten

Prijzen:
    half uur zonder bad 55,--
    drie kwartier zonder bad 65,--
    uur zonder bad 85,--
    uur met bad 105,--
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    A10 afslag s106 surinameplein dan rechts Haarlemmermeerstraat.

Inrichting:
    Eenvoudig maar net ingericht huis.

Verzorging:
    Zoasl gebruikelijk in privehuizen.

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder/boven of per privebericht aan de betreffende Moderator).
    Hier geen recensies.

Laatst gewijzigd door Rodox; 06-02-17, 14:53. Reden: opmaak
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Re: Amsterdam, Haarlemmermeerstraat 42, Prive 42, Algemeen

Hoe veel dames zijn er ongeveer aanwezig?

Commentaar

Re: Amsterdam, Haarlemmermeerstraat 42, Prive 42, Algemeen

Overdag ongeveer 5, 's avonds 3. Maar je kunt natuurlijk beter even met ze bellen, dan weet je precies wie er zijn.

Commentaar

Re: Amsterdam Alg., Haarlemmermeerstraat 42, Prive 42, Algemeen

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder/boven of per privebericht aan de betreffende Moderator).
        Hier geen recensies.
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Weet iemand wat op dit moment de tarieven zijn?

Dank
          Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gefikst Bekijk bericht
            Weet iemand wat op dit moment de tarieven zijn?

Dank
            Nog steeds dezelfde tarieven, tenminste afgelopen maandag

uur zonder bad 85,--
            uur met bad 105,--

Commentaar

De prijs voor een uur is met 5 euro gestegen. Dus nu 90 euro

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door alaaf Bekijk bericht
                Nog steeds dezelfde tarieven, tenminste afgelopen maandag

uur zonder bad 85,--
                uur met bad 105,--
                Heb hier afgelopen jaar altijd 70 euro voor 45 minuten betaald ;-(
                Haha, ben al die tijd genaaid.

Commentaar

Tijdje geleden voor het eerst bij Prive 42 geweest. Net huis met een aardige gastvrouw.
                  Ik noem dit maar de Bali opstelling, de dames zitten achter in de huiskamer op de bank en worden door de gastvrouw voorgesteld dus geen één voor één voorstellen.
                  Er waren 6 dames keus genoeg, van vier dames staan er op deze site goede recensies.
                  Daar sommige recensies oud zijn concludeer ik dat er weinig geschreven wordt door de wandelaars die dit huis vaak bezoeken. Ik zal tzt enkele dames recenseren want ik ga hier in de toekomst vaker naar toe.
                  Ik betaalde € 90 voor een uur wat een prima prijs is voor de goede sex die je hier kan krijgen.
                  Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gefikst Bekijk bericht
                    Daar sommige recensies oud zijn concludeer ik dat er weinig geschreven wordt door de wandelaars die dit huis vaak bezoeken. Ik zal tzt enkele dames recenseren want ik ga hier in de toekomst vaker naar toe.
                    Ik betaalde € 90 voor een uur wat een prima prijs is voor de goede sex die je hier kan krijgen.
                    Dan willen de hookerslezers graag de details van jouw bezoek aan Prive 42 lezen, aan een recensie tzt hebben we niets.

Commentaar

Helaas ook hier prijsverhoging!
                      Half uur 60 euro en 45 minuten 75 euro.
                      Hoewel de meeste vrouwen die hier werken niet echt jong of slank zijn, geven ze wel goede service (veel mogelijk)!

Goede ervaringen met de mooie Italiaanse Ina en Ana (Bulgaarse met enorme borsten)
                      Het is een gezellig huis en na recente verbouwing (veel spiegels) heel aangenaam.

Oorspronkelijk geplaatst door Crashtest Dummy Bekijk bericht
                      Naam: Prive 42

Adres: Haarlemmermeerstraat 42, 1058 KB Amstredam

Telefoonnummer: 020-6155104

Website: http://www.prive42.nl/

Aard: Privehuis

Openingstijden:
                      ma-vr 10.00-23.00, za en zo gesloten

Prijzen:
                      uur zonder bad 85,--
                      uur met bad 105,--
                      specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
                      A10 afslag s106 surinameplein dan rechts Haarlemmermeerstraat.

Inrichting:
                      Eenvoudig maar net ingericht huis.

Verzorging:
                      Zoasl gebruikelijk in privehuizen.

Algemeen:

Hier geen recensies.

Commentaar

Ik heb vorige week vrijdag 100euro betaalt voor een uur dus de uurprijs kan weer aangepast worden

Commentaar

Klopt ik heb ook € 100 voor een uur betaald

Oorspronkelijk geplaatst door lekker leuk Bekijk bericht
                          Ik heb vorige week vrijdag 100euro betaalt voor een uur dus de uurprijs kan weer aangepast worden
                          Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Jammer hoor.... was altijd een betaalbaar privehuis.... Ga maar eens ergens anders kijken.

Commentaar

Inderdaad 100 euro voor een uur. Ik vind dit gelet op de service, de netheid van het huis, de kwaliteit van de dames een uiterst acceptabele prijs.

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Haarlemmermeerstraat 42, Privé 42, Melissa

Oorspronkelijk geplaatst door fbuddy Bekijk bericht
                                I went to Privé 42 recently. My first visit to this place. Two ladies and a third joined us later in the sitting room. Melissa left a rather good impression on me. She was open to discussion and seemed very accessible, laughing all the time. So I said, let's give it a shot. I took half an hour. I have hardly started touching her body, and when I wanted to kiss her on the neck, she said "NO", I tried another kiss on her back and she repeated "NO, don't do that!". We were fucking like for 4 minutes or so and she added "you need to cum honey or I finish by hand" . Handjob is, for me, the worst sex ending ever. If I had the intention of cumming by hand, I'd rather masturbate than waste my money on this (with due respect for those who like it); definitely not my cup of tea. She was constantly in rush. She reminded me of a window lady with whom I had a terrible experience too. What the hell?! I have like more than 15 minutes left; there was no bath and I can get dressed in less than 3 minutes. So I continued to fuck her on doggy which she reluctantly accepted. She was not at all into that sex thing. She over-pretended to like it and I could tell from the look of her face she wasn't. When we finished, she kept talking and I was telling myself "God damn it! Why did I come here in the first place?" .

Melissa, if you are reading this, if you are less inclined to have sex, just stay at home! Don't waste people's money and time for your own selfish financial satisfaction! I usually go to private houses to forget about my own problems and have a good time with a lady who knows exactly what to do to ease me and tease me. And so, coming across such situations make things even worse. I'm still confident that a lot of women do not act in that way.

This was my first and will surely be my last experience in Harlemmerstraat 42.

Fortunately, I set an appointment with another lady in another house and she made it up for me. Only after that, I felt happy again.
                                agree on this....the quality of this house is going down....had a bad experience with the lady of the house....bad manners....that's all i wanna say!

Commentaar

Re: Amsterdam Clubs, Haarlemmermeerstraat 42, Privé 42, Melissa

Hoort die laatste 'recensie' hier wel thuis? Hij gaat helemaal niet over Melissa maar over club42

Je hebt gelijk. Berichten verplaatst.
                                  Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 03-04-15, 18:24. Reden: Bericht verplaatst
                                  Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

45 minuten kost nu 80 euro

Commentaar

Ik lijk wel de aankondiger van prijsverhogingen.
                                      1 uur zonder bad kost nu € 110
                                      Wat de andere prijzen zijn weet ik niet, ik ga altijd 1 uur
                                      Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

De aangepaste prijzen staan op hun website www.prive42.nl
                                        30 minuten € 65
                                        45 minuten € 80
                                        Een uur € 110
                                        Een uur met bad € 130
                                        30 minuten verlengen € 65
                                        Een uur verlengen € 110.

Ze hebben nu eindelijk op hun website een overzicht van de aanwezige dames (twitter).

Commentaar

Heb dit huis in het verleden diverse malen bezocht (meest recente bezoek in 2013) toen handelingen als beffen en tongzoenen als de de dame dat deed gewoon in de prijs inbegrepen zaten zoals dat nu nog steeds bij de meeste privéhuizen het geval is.
                                          Vandaag hier weer eens een keer binnengewandeld en was al helemaal blij dat ik met de super heerlijke Farah (had haar van tevoren gevraagd of ze wilde tongzoenen en 69'en en dit was geen probleem) voor 45 minuten voor € 80,00 naar de kamer zou gaan.
                                          Maar......op de kamer bleek dat ik behalve die € 80,00 ook nog eens € 50,00 voor de "extra diensten 69'en en tongzoenen" bij haar zou moeten hebben aftikken(!) Besloten van de hele transactie af te zien omdat ik de prijsstelling duidelijk te hoog vond/vind en dus helaas teleurgesteld vertrokken. Ik begreep nu waarom de huiskamer vol zat met beschikbare dames...

En deze prijsstelling is vergeleken met de vele privéhuizen die ik door het hele land bezocht (die allemaal aanzienlijk luxer zijn dan Privé42) ook objectief gezien (veel) te hoog.
                                          Het als meest luxe etablissement van Nederland bekend staande Stout in Den Haag is een stukje goedkoper maar ook bij Diane's Secret, Maison Privé, Maison Monty, Leiden Privé, Amersfoort Privé, Utrecht Privé, Casa Cherda, Desiree Privé, Unlimited Privé, Penthouse Privé, Huize Monique, Rendez-Vous Privé, Park118 (bij 60 minuten) en Privéhuis Lust ben je (aanzienlijk) voordeliger uit dan bij Prive42. Het is als een pension dat Hilton prijzen vraagt.