Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Algemeen

Naam: Penthouse Privé

Adres: Baan 17

Telefoonnummer: 023-5260733

Website: http://penthouseprive.nl/

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    ma-vr 11.00-19.00, za 11.00 - 17.00, zo gesloten

Prijzen:
    1/2 uur € 70,--
    1 uur € 120,--
    Trio 1/2 uur € 125,--
    Trio 1 uur € 220,--
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    volgt

Inrichting:
    Net eenvoudig ingericht privehuis. Nette kamers met of zonder bad.

Verzorging:
    Na ontvangst worden dames voorgesteld waarna al dan niet een keus gemaakt kan worden.

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 05-07-12, 10:34. Reden: Nieuwe naam en verhuist
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Re: Haarlem, Verspronckweg 129, Privehuis Mevar, Algemeen

Samenvatting van de tot nu toe geposte berichten mbt deze gelegenheid, voorzover actueel, niet aangaande dames en relevant.

Oorspronkelijk geplaatst door delle
    Privehuis mevar algemeen.
    zeer netjes, leuke mensen, volgens mij zitten er veel meiden bij die het zelf ook lekker vinden.
    favoriet lara, je moet zelf maar ontdekken hoe goed.
    Oorspronkelijk geplaatst door vwehts
    prima plek. Geen gezeur. Leuke wijven, prettige ontvangst. Wel even bellen om je voorkeursdame zeker te stellen. Voor herhaling vatbaar.
    Oorspronkelijk geplaatst door delle
    Ontmaskerd door Lara.
    N.a.v mijn recensie over mijn trio met lara en desire ben ik door de dames herkend, een klant gaf exact door aan de dames wat hij gelezen had en Lara wist gelijk wie dat geweest moest zijn, Ik kreeg gelijk de opmerking zet jij ons op internet ( vinden ze daar best leuk).
    groetjes lara als je dit leest of laat lezen.
    Oorspronkelijk geplaatst door Dick31
    Vandaag weer eens bij dit privehuis geweest, omdat de dames met wie ik wat wilde afspreken voor een prive ontvangst hun telefoon helaas niet konden beantwoorden. Helaas waren er maar 2 dames vrij die mij niet aanstonden. Wel gezien dat de prijzen verhoogd zijn per 1 juli.

Als ik het goed onthouden heb, half uurtje € 55,= en uurtje € 110,= voor een dame. Voor een trio half uurtje € 110,= en uurtje € 200,=.
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Afgelopen week bij Mevar geweest, op zaterdagmiddag waren er zelfs 6 dames. er zijn schijnbaar door de weeks meerdere dames aanwezig 6 á 7.

Bij recente bezoeken (waarbij ik toch vaak mijn favoriet) uitkoos, werd ik aan meerdere leuk uitziende dames voorgesteld.

Commentaar

En wat was de gemiddelde leeftijd van de dames? Ben er ook een aantal keren geweest, maar vond de dames toch net iets te oud ..

Commentaar

Mevar is een leuk prive huis waar je voor een redelijke prijs goede sex hebt.
          Dat de dames in het algemeen wat ouder, tussen de 30 en ca 50 jaar, zijn mag de pret niet drukken.
          Het huis is gelegen bij de rotonde midden in de straat en de entree is vrij discreet. Alleen even opletten waar je de auto parkeert, de straatjes in de omgeving zijn meest voor belanghebbenden, maar er is ook betaald parkeren. De ontvangst is netjes, bij binnenkomst mag je in een kamertje plaats nemen en worden de dames 1 voor 1 aan je voorgesteld. Na de laatste dame komt de gastvrouw vragen of je een keuze hebt kunnen maken en zeg je de naam van de uitverkoren vrouw. Heb je voor geen van de aanwezige dames interesse is dat ook geen probleem en ga je weg.
          De kamers zijn netjes verzorgd evenals de badkamer. Op de kamer wordt je een drankje aangeboden en kan het feest beginnen.
          Voor € 110,-/ uur , december 2009, heb je goede sex met een, zoals gezegd, wat oudere dame die er meestal ook van geniet. In clubs met jonge dames betaal je toch al snel € 150,- voor een uurtje , zijn de meisjes minder gewillig, is het klaarkomen nep en sta je regelmatig na 3 kwartier al weer buiten.

Commentaar

Tarieven lijken per jan 2010 iets te zijn aangepast

volgens website :

Wij hanteren verder de volgende tarieven:
            1/2 uur € 70,--
            1 uur € 120,--
            Trio 1/2 uur € 125,--
            Trio 1 uur € 220,--

Commentaar

ik zag op de website http://www.mevar.eu/ dat men dmv twitter berichten aangeeft de nieuwtjes en bezetting van de club, wel handig, zag zelf soms de dames die aanwezig zijn

Commentaar

Parkeren kan je bij karwei bouwmarkt aan de verspronckweg even verderop gratis veilig en 4/5 min lopen.

Commentaar

Prima privehuis met scherpe prijzen, schone kamers en leuke dames. Ik moet er nog 3 recenseren (ja loop wat achter) en ze hebben nu ook een prijsvraag zag ik via hun advertorial.

Commentaar

Re: Haarlem, Verspronckweg 129, Privehuis Mevar, Algemeen / Penthouseprive

ik las op de webstite dat Mevar, definitief is ingetrokken bij penthouse en ook naam heeft aangenomen

overdag http://penthouseprive.nl/ en

's avonds http://seksclubpenthouse.nl/

Commentaar

Re: Haarlem, Baan17, Penthouse Privé , Algemeen

De naam is aangepast en wat gegevens ook, een goede routebeschrijving en de info over het betaald parkeren ontbreekt echter nog

Commentaar

Re: Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Algemeen

Bereikbaarheid per openbaar vervoer:
                        De bushalte Tempeliersstraat ligt op een paar minuten loopafstand.
                        Hier stoppen ongeveer 10 bussen van en naar o.a. Amsterdam, Haarlem Station, Zandvoort , Uithoorn en Leiden.
                        Het treinstation Haarlem ligt op zo'n 20 minuten loopafstand.

Bereikbaarheid per auto:
                        De gehele wijk heeft betaald parkeren. Gratis parkeren kan op ongeveer 10 minuten lopen aan de overzijde van het Spaarne (Slachthuisbuurt), dat is de wijk ten noorden van het Van der Valk hotel Haarlem-Zuid.
                        Voor de juiste looproutes even een printje maken via maps Google.

Commentaar

hoi ik heb gebeld met de vraag of Lara er nog werkte?. die is gestopt werd mij mede gedeeld, maar waarom? toch wel jammer ik was een fan van haar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door delle Bekijk bericht
                            hoi ik heb gebeld met de vraag of Lara er nog werkte?. die is gestopt werd mij mede gedeeld, maar waarom? toch wel jammer ik was een fan van haar.
                            Delle, je hebt geljik Lara was mijn favoriet, zag haar naam ook al niet meer op website staan, na de -tijdelijke- verhuizing naar Baan 17

Jammer, wellicht dat ze -binnekort- elder weer opduikt

Commentaar

Op de verspronckweg ben ik ook een aantal keren bij Lara geweest, was wel een toppertje vond ik. Hopelijk komt ze nog is op de nieuwe locatie.
                              Ik ben verrast hoe de nieuwe site van mevar eruit ziet. Volgens mij lopen er een aantal zeer mooie dames rond!

En als ik het goed begrijp is het tot 19:00 een privehuis en wordt het daarna tot in de late uurtjes een club. Iemand recentelijk nog geweest?, ik wil er wel een keer heen denk ik.
                              "You can't be old and wise if you were never young and crazy

Commentaar

Gerda lijkt Lara, of haar zus....

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...aspx?tab=photo

zie foto's

Commentaar

Het sterkste punt van Penthouse Prive is waarschijnlijk de fotograaf voor hun website.
                                  Wat een afknapper: staan er op de site allemaal mooie dames, in werkelijkheid schrik je je dood. Keuze qua aantal genoeg maar niet je van het. Is het aanbod 's avonds beter?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door WildPlasser Bekijk bericht
                                    Het sterkste punt van Penthouse Prive is waarschijnlijk de fotograaf voor hun website.
                                    Wat een afknapper: staan er op de site allemaal mooie dames, in werkelijkheid schrik je je dood. Keuze qua aantal genoeg maar niet je van het. Is het aanbod 's avonds beter?
                                    Het ligt er aan welke dames er zijn. Ik zou van te voren bellen of de agenda kijken op de site bekijken. Er zitten echt een paar pareltjes tussen.

Commentaar

ik kom er zo nu en dan al een tijdje maar ik vindt het allemaal wat minder worden.
                                      de gastvrouw blijft lief het pand netjes,niks op aan te merken.
                                      als ik de adv lees op kinky dan staan daar mogelijkheden ten over.
                                      ik heb geleerd om vooraf duidelijk te vragen wat je nu wel en niet krijg.
                                      alle dames hebben het over tongzoenen maar op de kamer doen ze het niet of er moet geld bij.
                                      seks zonder zoenen vindt ik niet veel.
                                      ik vindt dat toch wat misleidend en dit was voorheen nooit aan de orde.
                                      de kracht is toch wel de prijs maar als je voor dingen bij moet betalen dan weet ik wel andere dames die veel meer geven.

Commentaar

Heeft iemand al een afspraak gemaakt met de nieuwe dames Christine en Giselle? Ben heel benieuwd omdat beide omschrijvingen me erg aanspreken.

Ik ben bang dat we Zoë niet meer terug zien (geen foto meer op de site en afwezig op de kalender?). Misschien heb ik het mis, maar mocht dat niet zo zijn, weet iemand dan of ze nog aan het werk is en waar? Zou haar graag nog eens bezoeken.

Commentaar

Giselle heb ik al kennis mee gemaakt en die is zeker leuk

En Zoey komt volgens betrouwbare bron wel terug..