Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Mireille

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Mireille

Dinsdag jl Mireille gevonden in Mevar, Haarlem. Een fantastische aanwinst: heerlijk strak lijf, zeer bedreven en bovendien zeer correct. Ging met een heel goed gevoel weer weg. Een aanrader ! Ma, di, wo en za. (?)

Re: Haarlem, Verspronckweg 129, Privéhuis Mevar, Mireille (uitstekend)

Ik heb even een uurtje mogen genieten van deze dame en zij is topklasse.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 20-10-08, 21:24. Reden: Quote eruit.

Commentaar

Echt een uitstekend uurtje beleefd met Mireille. Hoewel niet de jongste van het gezelschap heb ik enorm genoten van haar vriendelijkheid, een heerlijke massage en zeer prettige ontspannen seks. Het is duidelijk dat ze er zelf ook erg van geniet en zeker niet op de klok kijkt. Ze had drie keer een hoogtepunt voor ik hem had. Echt een aanrader deze vriendelijke en warme dame.

Commentaar

RE: Mireille

Er zijn een aantal dames verdwenen bij Mevar, en een paar nieuwe bijgekomen. Dat is natuurlijk wel goed voor degenen die van afwisseling houden. Zelf ben ik erg blij dat Mireille is gebleven. Zij weet je het gevoel te geven dat je biezonder bent en een uur met haar is zeker de reis naar Haarlem waard. Niet meer zo piep, wel een prachtig figuur, heel verzorgd en intelligent. Zij kan goed inschatten waar je behoefte aan hebt. Ze zoent voortreffelijk, pijpt als geen ander (mc) en omringt je met alle aandacht en attentie.
        Corvette
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 08-05-09, 13:49. Reden: Opletten topic's samengevoegd.

Commentaar

Kort geleden had ik blindelings een afspraak met haar gemaakt, afgaande op eerdere recenties. Toen ze de kamer binnen kwam schok ik van haar leeftijd.
          Ik heb het er maar op gewaagd. Ik kan het in 2 woorden samenvatten: "een vakvrouw". Alles mocht, en ik mocht innig met haar zoenen. Ze weet precies wat een man lekker vindt.
          Als ze 20 jaar jonger was geweest zou ik haar vaste klant zijn geworden.

Commentaar

Mevar, Mireille

Tot mijn grote genoegen ontdekt dat Mireille ook uitblinkt in rollenspel situaties en een strenge, doch rechtvaardige Meesteres is..

Commentaar

Re: Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Mireille(uitstekend)

Prachtige vrouw, spannend maar niet ordinair gekleed. Komt lekker nat klaar, zeker als je met haar tepels speelt. Heerlijk tongzoenen, echte GFE. Herhalingsgevaar groot! Enig minpuntje geen PZC....
              Laatst gewijzigd door Rodox; 21-12-15, 07:46.

Commentaar

Re: Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Mireille(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Yapp Bekijk bericht
                Prachtige vrouw, spannend maar niet ordinair gekleed. Komt lekker nat klaar, zeker als je met haar tepels speelt. Heerlijk tongzoenen, echte GFE. Herhalingsgevaar groot! Enig minpuntje geen PZC....
                Helemaal mee eens, maar heb toch wel eens PZC met haar meegemaakt. Echt ongelooflijk leuke vrouw in alle opzichten!!! Helaas kom ik niet meer in Haarlem, want anders wist ik het wel !!!
                Laatst gewijzigd door Rodox; 21-12-15, 07:45.

Commentaar

Re: Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Mireille

Iemand enig idee of Mireille nog ontvangt? Dat zou ik heel graag willen weten! BVD!!

Commentaar

Re: Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé, Mireille

Via bericht begrepen dat Mireille nog aanwezig is:

mireille is nog aanwezig in Penthouse Haarlem op de dinsdagen, t/m 29 december 2015 ( 11:00 - 18:00 uur)

Commentaar

Re: Haarlem, Baan 17, Penthouse Privé , Mireille

Oorspronkelijk geplaatst door Rodox Bekijk bericht
                      Via bericht begrepen dat Mireille nog aanwezig is:

mireille is nog aanwezig in Penthouse Haarlem op de dinsdagen, t/m 29 december 2015 ( 11:00 - 18:00 uur)

Dank voor de info!!!
                      Laatst gewijzigd door Rodox; 21-12-15, 07:44.

Commentaar

Aan het werk...
                      X