Silvia (Ned), Breda, Huize Fantasy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Silvia (Ned), Breda, Huize Fantasy

Laatst weer eens een keer bij silvia geweest.
    Ik moet zeggen dat ik weer zeer tevreden weg ben gegaan.
    Ze is heel lief en zacht en babbelt lekker.
    De sex was verder prima...

Goover

Ben na schatting zo'n keer of vijftien bij Silvia geweest. Geen slechte ervaringen gehad. Een keer een trio gedaan met een meisje waar ik de naam niet van weet. Was goed te doen, wel erg duur, dus is het bij een keer gebleven.

Commentaar

Alweer een paar weken geleden ook naar Huize Fantasy geweest en gekozen voor Silvia.

Lekker met haar in bad gelegen en daarna het bed op. In 1 woord geweldig!!!!

Dank je Silvia tot de volgende keer
      een dag niet met je pik laten spelen is een dag verloren

Commentaar

leuke dame houd erg veel van schoon en fris maar daar krijg je wel heel veel plezier voor terug. zeker een aanrader.

Commentaar

Re: Breda, Haagweg 456, Huize fantasy, Silvia (7.2)

Laatst weer een keertje in Breda bij Silvia geweest en het is nog steeds toppie.

Leuke goed gebekte spontane meid die weet wat lekkere sex is en ook weet wat mannen lekker vinden en daardoor er zelf ook van geniet

Absolute aanrader

Commentaar

Re: Breda, Haagweg 456, Huize fantasy, Silvia (goed)

Dame is daar nog werkzaam advt. 11-02-2007 Kinky http://www.kinky.nl/06/adver.asp?id=62619

Commentaar

Ze werkt er inderdaad nog steeds. Ben er net na de kerstdagen nog geweest en het was heerlijk.

Ze adverteert op meerdere sites namelijk ook op: http://www.schatjes.net/klikuit.html...jes.net/sylvia

Commentaar

En ook deze week kon ik constateren dat Sylvia nog bij Huize Fantasy werkt. Overigens nooit geweten dat die zaak daar zit (heb een tijdje op een paar honderd meter afstand gewerkt . Ik had Sylvia's advertentie op Kinky wel eens gezien en ik wilde haar toch wel eens meemaken. Zij deed de deur open en daarna kwamen er nog 1 dame en 1 meisje (die de klant niet eens aan durfde te kijken) bijzitten. De keuze was uiteraard niet moeilijk, want ik kwam voor Sylvia. Het was wel voor het eerst dat ik meemaakte dat de beide andere dames mij veel plezier wenste met mijn keuze. Helaas klonk het niet echt gemeend, dus zeg het dan niet.
                In het begin was ze niet zo spraakzaam, maar dat werd gaandeweg al meer. Verwacht geen spetterende sex of heftig zoenen, maar ze is wel zacht en lief en alles gaat relaxed. Ik zou haar best vaker willen bezoeken als ik de prijs van 80 Euro voor een half uur niet veel te hoog zou vinden. Ik had op internet een prijs van 70 gezien, maar blijkbaar is het verhoogd. Jammer.

Commentaar

Ben vandaag nog eens bij Silvia geweest. Was al lang geleden. Heerlijk was het weer, geweldig lekker gezoend, gestreeld, en ze pijpt zo lekker en zachtjes dat je het condoom niet voelt. Ook het neuken met haar is een feest, lekker strak, en ze geeft je het gevoel dat ze je beste vriendin is.

Commentaar

Re: Breda, Haagweg 456, Huize fantasy, Silvia (uitstekend)

Vandaag voor het eerst geweest in huize fantasy.
                    Van de aanwezige vrouwen sprong voor mij Silvia er direckt uit, en voor haar gekozen.
                    Ben voor drie kwartier gegaan.
                    Ze is heerlijk zacht, wil alles ook lekker zacht bij haar.
                    Ze praat leuk met je over van alles.
                    Ik heb een heerllijke tijd gehad.
                    Kom zeker voor Silvia weer bij fantasy terug.

Commentaar

Re: Breda, Haagweg 456, Huize fantasy, Silvia (uitstekend)

Zo'n 1,5 week geleden heb ik Sylvia toch maar eens een bezoek gebracht.
                      Ik ging met name vanwege het feit dat ze haar poesje niet geheel scheert. Zoals ze zelf al op kinky aangeeft, is ze niet geschoren, maar het is ook geen kraaiennest.

Van binnen oogt Huize Fantasy een beetje kneuterig en oubollig. Na het aanbellen wordt de deur opengedaan door de gastvrouw. Omdat je op haar kinky profiel niet goed kunt zien hoe Sylvia eruit ziet is het altijd maar afwachten. Omdat ik aan de gastvrouw al had aangegeven dat ik voor Sylvia kwam, was het even schrikken toen er een dame verscheen die me nou niet echt kon bekoren. Maar kennelijk is het "procedure" dat alle aanwezige dames (in dit geval 3) zich aan je komen voorstellen. De 2e dame was een jonge, verlegen meid die je niet eens aan durft te kijken. De laatste dame was Sylvia en ik moet bekennen dat ze er leuk uitziet. Een aardig figuur en ook nog eens een leuk koppie. Ze is geen jonge blom, maar dat ben ik zelf ook niet. Daarna moet je ter plekke de keuze maken. Ik koos uiteraard voor Sylvia, waarna de andere dames afdropen.

Door omstandigheden had ik maar tijd voor een vluggertje en nadat ik met Sylvia had afgerekend gingen we naar boven.
                      Ook de kamers zien er nogal gedateerd uit, maar het oogt en ruikt in elk geval fris.
                      Sylvia begint met haar intieme delen te wassen en ze doet hetzelfde bij jou. Daarna op bed plaatsgenomen en toen kon ik haar behaarde poesje goed bewonderen. Ze heeft een bijgeschoren en gekortwiekt blond poesje.
                      Helaas is het niet toegestaan om haar diep te vingeren en blijft het bij het strelen van haar donzige driehoekje.
                      Haar borsten zijn redelijk, maar stevig sabbelen is er niet bij.
                      Sylvia is een aardige meid en je kunt leuk met haar babbelen. Dat zorgt voor een ontspannen en ongedwongen sfeer.
                      Omdat ze wist waar ik specifiek voor kwam nodigde ze me uit om haar te beffen, maar omdat ik geen risico wil lopen ben ik daar niet op ingegaan. Ze gaf aan dat er geen sprake was van enig risico omdat ze alles 'safe' doet, ook met haar eigen partner. Toch ben ik niet verder gegaan dan uitwendig vingerwerk.

Ze gaf aan dat ze haar poesje snel weer zou gaan bijwerken omdat ze de haartjes al wat lang vond worden. Ik was dus precies op tijd. Van mij mag ze ze best wel wat langer laten groeien... Voor een 'tussendoortje" als dit, kan het mij niet behaard genoeg zijn....mits het maar beperkt blijft tot een normale driehoek, dus geen grasmat tot op de dijen.
                      Gelet op de beperkte tijd die ik had, heeft ze me daarna gepijpt met condoom. Dat doet ze rustig en best wel lekker. Ze ging er zo bij liggen dat ik door kon gaan met het strelen van haar kutje. De aanblik van haar mooie poes had mij al aardig opgewonden dus ik voelde al snel (te snel) een hoogtepunt naderen. Toen ik dat aangaf, deed ze rustig aan.
                      Kort daarna zei ik dat ze door mocht gaan en al snel spoot ik het rubber vol. Haar manier van pijpen gaf mij een behoorlijke ontlading. Daarna heeft ze me nog netjes gewassen en zij deed hetzelfde.

Kortom, Sylvia is een sympathieke, vriendelijke en leuke vrouw. Met de hygiene zit het wel goed. Ook de tarieven zijn vriendelijk. Wat mij betreft mag ze haar bosje nog veel langer laten groeien, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Is er sprake van herhalingsgevaar..... Hmmm, ik sluit het niet uit, maar ik zoek nog steeds naar die ene dame met een forse, donkere bos haar. Liefst een dame die ik flink diep mag vingeren en waarbij ik de zaadjes op haar behaarde poes mag spuiten. Als ze qua dienstverlening, uiterlijk etc. dan ook nog net zo is als Sylvia, dan heb ik mijn favoriete "tussendoortje" gevonden. Tot die tijd sluit ik een herhalingsbezoek aan Sylvia niet uit.

Enne Sylvia, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Greeetzzzzz

Dick Head.

BTW Heren modjes, de vermelde leeftijd van Sylvia (26 - 29) klopt niet helemaal. Ze is 40+, maar dat doet helemaal geen pijn.

Commentaar

Re: Breda, Haagweg 456, Huize Fantasy, Silvia (Ned)(goed)

Zoals ik in een andere post (Waar kan ik terecht voor: Ongeschoren schaamhaar) al had aangekondigd, ben ik woensdag bij Sylvia geweest.

Bij binnenkomst al direct aangegeven dat ik speciaal voor haar kwam. De gastvrouw vroeg of ik de andere dames nog wilde zien. Ik gaf aan dat dat niet nodig was. Kort daarna kwam Sylvia me ophalen en nadat ik met haar had afgerekend gingen we naar de kamer op de 1e verdieping. Ze wist dat ik kwam om haar behaarde poesje te aanschouwen en nadat ze mij (en zichzelf) had gewassen liet ze haar donzen vachtje zien. En de haartjes waren inderdaad zo’n 3 cm lang, dus ik was zeer gelukkig. Omdat ze blond haar heeft, valt het niet enorm op, maar het was een fraai en zacht bosje.

De seks met Sylvia is zeer relaxt en lieflijk. Voor het ruigere werk moet je niet bij haar zijn. Ik heb haar donzige poesje enige tijd oraal verwend en ze smaakt heel neutraal. Ze begon me langzaam te pijpen, maar moest zich inhouden omdat ik al snel op knappen stond. Na een tijdje gingen we over tot standje 69 en kon ik goed genieten van haar behaarde poesje. Kort daarna kwam ik lekker klaar. Daarna hebben we nog een tijdje liggen kletsen. Ze leest haar recensies op hookers niet meer. Vroeger deed ze dat wel, maar het lezen van de details hoeft niet van haar. Ze vond het natuurlijk niet erg als ik reclame voor haar maakte…

Voor een relaxte date met een aardige dame die haar kutje niet scheert kan je dan ook zeker bij haar terecht. De lengte van haar bosje is afhankelijk van wanneer ze het voor het laatst heeft “bijgewerkt”. Heb je een voorkeur voor wat langere haartjes, dan kun het beste even vooraf even met haar bellen en haar vragen wat de stand van zaken is.

Greetzzzz
                        Dick Head

Commentaar

Re: Breda, Haagweg 456, Huize Fantasy, Silvia (Ned)

Toen ik de advertentie van Sylvia weer voorbij zag komen http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...e/default.aspx met als bijschrift 'poesje met een vachtje' kon ik uiteraard de verleiding niet weerstaan en heb ik haar gisteren weer eens bezocht.
                          Zoals al eerder beschreven is Sylvia een aardige en relaxte vrouw en de seks met haar is erg ontspannen.
                          Haar poesje is inderdaad voorzien van lange haartjes, al valt dat vanwege de kleur niet zo op.

Van de sfeer en het interieur moet Huize Fantasy het niet hebben en de dames die zich aan me kwamen voorstellen (5 stuks dit keer) waren, op een enkeling na, niet echt de moeite waard. Maar goed, ik kwam voor Sylvia en de rest nam ik op de koop toe.

Na de gebruikelijke wasbeurt heb ik haar behaarde kutje eens lekker gebeft. Jammer dat haar tepels en klitje weinig kunnen verdragen want het is haar al snel 'te gevoelig', maar haar poesje likken blijft lekker. Daarna gaf ze me op verzoek een lekkere massage. Tijdens de massage met neutraal ruikende olie voelde ik haar behaarde kutje maar al te duidelijk tegen mijn billen aan schuren. Heerlijk opwindend. Na mijn pik van een condoom te hebben voorzien, kwam ze bovenop me zitten en wisselden we wat kusjes uit. Haar lange haren liet ze sensueel over mijn gezicht en borst strijken terwijl ze met haar kutje over mijn pik gleed.
                          Nadat ze haar lipjes uit elkaar had gedaan schoof ik langzaam naar binnen en voelde dat ze nog behoorlijk strak is.
                          Doordat ze me al flink had opgewonden kwam het hoogtepunt veel te snel en spoot ik het condoom vol. Daarna bleef ze nog een tijdje op me zitten om even later naast me te komen liggen.
                          Na de schoonmaakbeurt namen we afscheid.

Voor de liefhebbers van een behaard kutje en lieflijke en zachte seks is Sylvia een aanrader.
                          Ze is vandaag nog aan het werk maar gaat daarna tot 6 juni met vakantie.

Greetzzz

Dick Head

Noot mod: paspoortgegevens (o.a. leeftijd) geactualiseerd.
                          Laatst gewijzigd door argus2002; 08-06-14, 10:45.

Commentaar

Vorige week dinsdagmiddag naar Breda gereden om het vachtje van Silvia te bewonderen. Ik heb een leuk half uur bij haar gehad. Zeker een GFE ervaring met tongzoenen, knuffelen en strelen.

Ik had vantevoren de recensies gelezen en vroeg in de middag heb ik Silvia gebeld on een afspraak voor die middag te maken. Ze klonk leuk aan de telefoon en richting Breda getogen.

Huize Fantasy is gemakkelijk te vinden dus ik was mooi op tijd. Eenmaal binnen meteen naar Silvia gevraagd, was meteen verkocht toen ik haar zag. Leuke vrouw om te zien, dat lukt vanmiddag wel. Er werd nog wel een andere dame voorgesteld maar dat is volgens mij de standaardprocedure bij Fantasy.

Na afgerekend te hebben met Sylvia en na ontvangst van een drankje met Sylvia naar boven gegaan.

Eerst lekker elkaar gewassen met een prima uitzicht op haar ongeschoren poesje. Zag er keurig uit. Ongeveer 2,5 - 3 cm. Prima zag het eruit.

We zijn samen lekker om bed gekropen en begonnen met zoenen wat overging in heftig tongzoenen. Elkaar lekker opgeilen met strelen en knuffelen en dat ging prima. Mijn lul was al flink stijf geworden en Sylvia leek het een goed idee om mij te gaan pijpen. Dat vond ik ook. Ze pijpt met korte en lange halen met een mooi uitzicht op haar donzen vachtje.

Toen was het mijn beurt om Sylvia te verwennen. Sylvia op haar rugje gelegd en haar donzen poesje lekker kunnen likken. Heerlijk. En wat kwam ze klaar.... flink stotend. Daarna mijn lul in haar poesje gestoken, wauw wat was ze nog strak zeg. Ik was haar eerste klant en dat was goed te merken. Haar poesje was lekker nauw en gaf flinke stoten. Ze werd daardoor wat soepeler. We zijn van standje veranderd naar doggy, flink door getrokken.... ze kan best wel wat hebben en het was lekker om even door te halen.

Weer veranderd van positie naar missionaris. Even rustig neuken met zoenen en tongzoenen. Wat is het een mooi gezicht om je lul uit die behaarde poes zien te komen. Ik werd daar enorm geil van. Wat poppers genomen en heerlijk klaargekomen in Syl.

Daarna lekker in elkaars armen gelegen, lekker gezoend en gekletst.

Helaas was het half uur te snel om. Maar ik heb genoten. Ze is een relaxte vrouw waarmee je ook nog een goed gesprek mee kan voeren. Herhalingsgevaar is groot.

Commentaar

Vorige week voor de 4e keer naar Sylvia gegaan. Primair om haar behaarde poesje weer eens te proeven.

Bij zo'n herhalingsbezoek, waarbij je wat minder gespannen bent dan bij een eerste bezoek, gaan je dan wat zaken opvallen. De tent zelf ziet er van binnen toch wel behoorlijk 'shabby' uit. Oud meubilair, oud en versleten beddengoed, versleten washandjes etc. Maar goed, het gaat me primair om Sylvia en haar behaarde kutje.

Ik had aan de gastvrouw al aangegeven dat ik voor Sylvia kwam (had haar al via de telefoon laten weten dat ik eraan kwam) maar toch kwamen er 4 andere vrouwen zich aan me voorstellen. Van geen van allen kon ik een strakke plasser krijgen. Sylvia leek me in eerste instantie niet te herkennen , maar zag even later dat ik het was. Daarna met haar naar de kamer met bubbelbad op de begane grond. Sylvia vertelde dat het druk was en de kamers boven bezet waren. Dat betekent dus dat er nog zo'n 3 andere dames aanwezig moesten zijn.

Na het gebruikelijke wasritueel met die versleten washandjes op het bed beland. Omdat ik inmiddels weet dat haar tepels niet veel kunnen hebben, sabbelde ik er voorzichtig aan. Maar dat werd haar, net als eerdere keren, na een paar seconden al te veel en riep ze "Voorzichtig..."
                              Ik had me kort daarvoor geschoren zodat ze geen last kon krijgen van een schurende kin tijdens het beffen. En toch kon ik weer niet lekker mijn gang gaan. Aangezien beffen een van mijn grootste hobby's is, meen ik te weten hoe ik een vrouw moet verwennen. Maar ook nu weer werd het haar snel teveel en duwde ze me nog net niet weg. Vingeren was er ook niet echt bij (nee, ik heb geen lange nagels). Nadat ze een orgasme had gekregen stelde ze voor om mij te gaan verwennen.
                              Ze deed me een condoom om en begon me te pijpen. Ik deed haar haren opzij zodat ik goed kon zien hoe ze bezig was. Ze beperkte zich met name tot het deel rond mijn eikel en van langere, diepe halen was geen sprake. Na een tijdje stelde ze voor om te gaan neuken. Ik wilde dit keer bovenop zodat ik goed kon ziet hoe mijn pik in haar behaarde kutje verdween. Alhoewel ik een normaal formaat heb, kon (mocht) ik niet lekker doorhalen. Ik moet toegeven dat ze (zeker gezien haar leeftijd en haar beroep) behoorlijk strak is. Na enige tijd kwam ik klaar. We hebben nog tijdje liggen kletsen en na de schoonmaakbeurt ging ik er weer vandoor.

Tsja, misschien had ze haar dag niet... maar ik heb er een beetje een kater aan over gehouden.
                              Alhoewel zij een van de weinige dames is die niet geschoren is, en dat nou met name de reden is waarom ik haar bezoek, heb ik het nu toch wel een beetje gehad.

Ik weet dat ze al behoorlijk lang in het vak zit en ik heb haar de afgelopen 2 jaar nu 4 keer bezocht. Ze weet inmiddels waar ik specifiek voor kom, maar om een of andere reden mag ik niet "los" gaan bij haar. Mede daarom ben ik nog nooit langer bij haar geweest dan een half uurtje. Gelet op het feit dat ze altijd beschikbaar is als ik bel, heeft ze volgens mij niet zoveel klandizie.
                              Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven, maar ik krijg een beetje de indruk dat het 'vuurtje' bij haar een beetje gedoofd is. Je kan heel gezellig met haar babbelen, maar daar kom ik niet voor. Een goed gesprek is meegenomen, maar ik kom voor de seks. Ik kan me voorstellen dat de hele entourage haar niet enthousiast maakt en dat ze van de € 60 die ze in een half uurtje verdient, er zo'n € 40 van overhoudt. De rest zal naar de gastvrouw van deze vervallen "club" gaan.

Het lijkt erop dat er, van het zeer beperkte aanbod van behaarde kutjes, nog maar een voor me overblijft om te bezoeken, en dat is Merel. Jammer genoeg kan ik haar niet al te vaak bezoeken, want ze ontvangt maar heel beperkt op een locatie die voor mij nog relatief makkelijk te bezoeken is. Bij haar kan ik tijdens het beffen van haar donker behaarde kutje echt 'losgaan'. En ze smaakte nog verdomd lekker ook.

Helaas voor Sylvia, maar mij zal ze niet meer zien...

Greetzzz,

Dick Head

Commentaar

Na heel lange tijd weer een afspraak met Sylvia gemaakt. De tijd des tijds heeft niet echt veel invloed op haar gehad. Ze ziet er nog steeds heerlijk uit. Er is alleen wat puppy-fat bijgekomen. Nog steeds een heerlijk koppie, mooie benen en lekkere borstje. Na op de kamer te zijn aangekomen herinnerde ik me het gebruik van haar om niets onder haar jurkje te dragen. Ze trekt haar jurkje uit en staat dan helemaal bloot voor je, Een mooie aanblik, heb er even van genoten.
                                Gevoelig is Sylvia nog steeds, maar dat heeft zijn eigen charme. Heerlijk zacht aan haar tepeltjes sabbelen. Haar vervolgens heerlijk gebeft. Heel bijzonder om met je tong tussen haar bosje te likken. Daar geniet ze zalig van en na even lekker volhouden (hoe vervelend is dat... kwam ze lekker klaar. Over dat bosje gesproken, dat is niet al te veel. Sylvia is blond en heel licht behaard. Het is wel charmant zo. Zoenen kan ze ook zalig, daar hebben we uitgebreid de tijd voor genomen, zalig hoe haar tongetje zich beroert, hmmm Het pijpen verstaat ze nog steeds heel goed, alleen jammer dat het alleen mc gebeurt, haalt toch een boel van het genot weg, maar goed, dat wist ik toen ik bij haar kwam. Vervolgens heeft ze me heerlijk bereden; mooi gezicht die wiebelende borstjes van de cowgirl. Daarna heeft ze me heerlijk afgetrokken en schoongemaakt. Nog even lekker gezoend en vervolgens afgesopt. Sylvia blijft de vrouw voor het subtiele rustige werk, dat past inmiddels uitstekend bij mijn leeftijd. Voor het stevige of ruige werk moet je zeker niet naar haar toe gaan. Ik heb een uurtje heerlijk van en met haar genoten en daar kwam ik voor. Helemaal heerlijk.

Commentaar

Ik ken Sylvia al jaren. Is echt een dame voor het rustiger werk. Kan super lekker en teder tongzoenen. Pijpen met condoom is misschien een beetje jammer, aan de andere kant pijpt ze met zoveel gevoel dat het niet veel uitmaakt. En wanneer je haar aan het neuken bent is haar kutje zo lekker glad dat het bijna lijkt alsof je het zonder doet. Ik vind het ongelooflijk dat ze zoveel kwaliteit kan leveren na al die jaren.

Commentaar

2 weken geleden een bezoek gebracht aan Sylvia bij Huize Fantasy. Topervaring gehad bij deze dame. Mijn aandacht was eigenlijk getrokken vanwege het feit dat ze haar poesje niet scheert. Ik wilde dit weleens zien en ervaren hoe doet voelt.

Huize Fantasy is een wat oudere club, ik vind het wel wat hebben. Keurige ontvangst door de gastvrouw en daarna werden de dames voorgesteld.

Ik was enthousiast toen Sylvia zich kwam voorstellen. Leuke spontane Brabantse dame met lang blond haar. Schat haar half in 40 met een normaal postuur.
                                    Afgerekenden met Sylvia naar boven gegaan.

In de kamer eerst lekker met elkaar getongzoend. Lekker begin van het half uur. Daarna heeft ze mijn klokkenspel keurig gewassen en zijn we op bed beland.

Weer begonnen met tongzoenen en ben ik naar beneden gegaan. Ik was benieuwd wat voor lekkers ik daar aan zou treffen. Was niet mis. Ze heeft op haar doos een flinke dons haar staan, ik schat de hoogte tussen de 3 en 5 cm. Ik denk breed tussen de 7 en 8 cm. I

Ik heb haar lekker gebeft en haar poesje heerlijk verwend tot ze klaarkwam. Ook heb ik nog met haar haartjes gespeeld en deze ook nog in gebeft. Was super.

Condoom erom en heeft ze mij gepijpt. Deed ze prima daarna mijn lul in haar poesje gedouwd. Ze was nog enorm strak, dat had ik niet verwacht gezien haar leeftijd en ervaring. Ze vertelde mij zelfs dat ik de 6e klant van die dag was. Ik was verbaasd hierover.

Ze heb haar lekker rustig geneukt. Missionaris. Met lekker tongzoenen erbij. Sylvia houdt ervan om eerst rustig geneukt te worden. Langzaam erin en eruit. Na 10 minuten volle kracht vooruit en haar een flinke neukbeurt gegeven en lekker klaargekomen. Sylvia kwam daarna nog even in mijn armen liggen en hebben we nog geknuffeld en gekletst. En mij en gewassen en aangekleed. Half uur was zo om. Topervaring bij de dame gehad.

Herhalingsfactor is erg groot!!

Commentaar

Vorige week woensdagavond deze dame bezocht. Ook ik ging naar haar toe vanwege haar ongeschoren poesje.

Huize Fantasy is een huis met een gedateerde inrichting.

Silvia is een rustige vrouw met een GFE gehalte. Tongzoenen zit in het standaardpakket.

Voor wilde sex ben je bij haar aan het verkeerde adres. Lekker rustig en je krijgt een prima half uurtje voor 60 euro.

Herhalingsgevaar is zeker aanwezig. Prijs en het geleverde daarvoor is uitstekend. Waar vind je nog voor dat bedrag, pijpen, beffen, tongzoenen en intiem met diverse standjes. Daarnaast is Sylvia een heerlijke vrouw om te zien.

Haar poesje is omringt door blond schaamhaar. Erg mooi om te zien.
                                      Laatst gewijzigd door argus2002; 19-08-16, 06:13.

Commentaar

Vorige week woensdag weer bij deze schat geweest. Blijft voor mij een topper en pure GFE ervaring.

Ik was zonder een afspraak te maken naar Breda gereden.
                                        Ik had weer zin in Sylvia en verheugde me erop haar weer te zien. Was weer een tijdje geleden.

Ik vind het de entourage in Huize Fantasy altijd gaaf. Ik voel me thuis in dit huis. Zeker omdat ik er al een aantal jaren kom is de ontvangst altijd hartelijk door gastvrouw Janny.

Ik kreeg keurig een cola aangeboden en Sylvia kwam mij al verwelkomen. Ik was een gelukkig man en meteen voor een half uur afgerekend.

Boven was het weer uitstekende. Keurig gewassen en Sylvia toonde mij haar behaarde poes. Ze had m vanwege haar vakantie wat bijgewerkt maar de haartjes waren al weer aan het groeien. Denk dat de hoogte ongeveer 4 cm was.

Sylvia ging op het bed speciaal voor mij helemaal met open benen liggen. Ik kon zo haar behaarde poes in kijken. Wauw. Ik werd supergeil en ging meteen haar beffen.

Na haar spleetje verwend te hebben heerlijk liggen tongroenen met Sylvia. Enorme passie toont ze. Daarna heet ze mij heerlijk gepijpt.

We hebben een paar standjes gedaan te weten doggy en missionaris. Tussendoor heerlijk tongzoenen. Lijkt wel of je met je vriendin bezig bent.

Heerlijk geneukt en we elkaar heerlijk verwend. Ik blijf het waar voor je geld vinden. Alles erop en eraan, half uur 60 euro. En zeker als je kickt op een licht behaarde poes inclusief tongzoenen.

Complimenten aan Sylvia voor het super half uur.

Binnenkort ziet ze me weer.

Commentaar

Afgelopen woensdagmiddag weer langs geweest bij Sylvia in Huize Fantasy.

Dit is een topvrouw en een echte GFE ervaring. Lekkerr start van de date met een tongzoen actie die we 3x herhaald hebben.

Op bed weer ontzettend lekker. Sylvia heeft afgelopen maanden haar poesje niet meer geschoren. Er staat een prachtige bos op. Geil gezicht en aanzicht. Wie hierop kickt raadt ik aan een bezoekje te brengen aan Sylvia.

De sex was weer top. Alles erop en eraan. Haar behaarde poes lekker gelikt. Missionaris geneukt en heerlijk tongzoenen. Sylvia is een relaxte vrouw. Ze houdt ervan om met respect behandeld te worden. Dat geeft ze terug in een heerlijke vrijpartij. Je kan haar het beste in het begin rustig neuken en het tempo elke keer wat opvoeren tot je het hoogtepunt bereikt. Na afloop nog even lekker gekletst.

Sylvia is midden 40, blond haar, normale bouw en cup b schat ik zo. Ze werkt op ma di wo.

Huize Fantasy is een retro privehuis. Ontvangst is keurig en je krijgt altijd een drankje aangeboden.