Chantal (Ned), Made, Rendez-vous Privé

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Chantal (Ned), Made, Rendez-vous Privé

Het was laat in de nacht, ik had nog ff zin in een verzetje. Met vrienden naar de Mayfair. Was gezellig daar. Met meerdere mooie vrouwen gesproken afgelopen donderdag in de club: Janneke, Melissa, Sarisja of zo iets en Chantal. Deze laatste maakte veel indruk op me. Mooie rustige elegante zeer verzorgde jonge vrouw. Goed gesprek aan de bar, geen overdreven gedoe, leuk kennisgemaakt en wilde wel wat nader met haar kennis maken. Dat kon uiteraard Samen naar een mooie kamer waar het bad al aan het vol lopen was.. Service van het huis! Hahaha Geweldig natuurlijk! We gingen in bad en heerlijk gevreeen en kletsen, lachen in bad. Echt een leuk aangenaam gezelschap. Was overigens de eerste keer dat ik een echte mooie sierlijke tatoo zag op een body. Normaliter vind ik het afstotend. Deze was zo fijntjes sierlijk mooi, echte klasse! Net als de vrouw zelf overigens. Lekker actief in bed en heerlijk genoten van een uurtje op de kamer, het was eigenlijk al weer voorbij voordat ik het in de gaten had â?¦ Een uurtje was voorbij gevlogen, een aanrader deze vrouwâ?¦.

Den Haag, Thomsonlaan 107a, Paradise Privé & Club, Chris (uitstekend)

Vorige week een bezoekje gebracht aan nieuwkomer Chris (of is het Kris?). Zij werkte pas kort bij Paradise, maar verstond de kunst van de sex en liefde al goed. Gelijk bij binnenkomst bleek al dat zij (net als ik trouwens) behoorlijk heet en hitsig was, dus we geilden elkaar behoorlijk snel op. Na elkaar van overtollige kledingstukken ontdaan te hebben, belanden we op het bed, waar een grondige pijpbeurt mij ten deel viel. Daarna heerlijk geneukt, waarbij haar innerlijke lekker strak aan voelde. Overigens smaakte het poesje ook heerlijk (ook al was van te voren niet gewassen), en kwam zij na de juiste bewegingen van mijn tong heerlijk klaar. Een leuke en spontane meid, die ik zeker nog eens vaker wil ontmoeten.

Commentaar

Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout privéhuis, Chantal (uitstekend)

Vandaag dus met wandelvriend naar Stout geweest, even zoeken naar parkeerplekje en toen naar binnen. Het welkomstritueel was verwarmend met name diegene die elkaar een tijd niet gezien hadden.

Even aan de bar gezellig bijgekletst en stiekum naar de nieuwe meiden kijken en de oude bekende en ook daarmee gezellig bijkletsen.

Ik twijfelde, zal ik voor een bekend meisje gaan of voor een nieuwe. Ik was nieuwsgierig naar Chantal, dus nadat mijn wandelvriend zijn keuze had bepaald koos ik voor haar voor een gezellig uurtje.

Chantal blijkt op de kamer een vriendelijke intelligente meid te zijn met een mooi slank lichaam , leuk gezicht met ogen die je direct aankijken.

Pijpen deed ze zeer goed, waarbij ook de ballen heerlijk werden verwend, ik had ze natuurlijk ook netjes geschoren zodat het ook prettig is voor de dame in kwestie, hygiene vind ik zeer belangrijk in deze, getuigt van respect voor de dames.

Chantal on top is heerlijk, wisselt ook van standjes on top (vergelijkbaar met Kristina), verder zoenen prima, al moest ik wennen omdat ik natuurlijk vaak bij hetzelfde meisje kom en me wat vreemd voelde daardoor.

Chantal heeft een goede inzet en wil de man het naar zijn zin maken, mooie vrouw en kan ik aanraden aan een ieder!

Commentaar

Haar fraaie foto’s hadden mijn aandacht al getrokken, en toen Brenda haar ook nog eens echt iets voor mij vond, heb ik meteen een blind date met Chantal geboekt.

Aan de beschrijving van de vorige heren hoeft weinig toegevoegd te worden: ze heeft inderdaad een prachtig lijf, is vlot in de omgang, en staat stevig in de schoentjes.
        Haar vaardigheden zijn zonder meer uitstekend, al helemaal voor iemand die nog zo jong is en zo kort in het vak zit!

Nou is dat niet de enige tegenstrijdigheid die mij in haar trof: zo is ze beslist hartelijk, maar ook weer niet joviaal; geroutineerd maar toch heel naturel; nieuw in het vak maar toch al opvallend professioneel; van nature verlegen maar toch zonder enige schaamte; en tot slot enigszins afstandelijk maar toch ook weer heel erg open en vrij...
        Door dit alles wordt ze een beetje ongrijpbaar, en dat boeit me!

Toch was het leukste aan ons heerlijke uurtje dat ze (en dat dan wel ondubbelzinnig!) geniet van het vrijen, en dat haar lichaam een natuurlijke gretigheid naar seks laat voelen. Dat voel je toch voortdurend, en hierdoor wordt vrijen pas écht lekker...

Grote klasse, Stout heeft er weer een toppertje bij!

Pokey

Commentaar

Ja inderdaad, Stout heeft er echt een toppertje bij!!!
          Dit keer had mijn navigator Franky, zijn harde schijf op scherp staan en in een keer goed gereden, parkeerplaats ging ook zonder moeite.
          Binnen heerste er een sfeer van gezelligheid, ongedwongenheid en heel ontspannen. Geeft toch altijd een prettig gevoel.
          Ik had niet eens in de gaten dat er inmiddels al een paar bekende wandelaars naast cq achter me stonden, leuk!

Na de voorstelronde en een zeer close face to face gesprekje met mijn vriendinnetje Brenda gekozen voor Chantal.
          Chantal is een leuke jonge spontane en hartelijke dame, met een prachtig lichaam, gesiert door een subtiele tattoo. Mooi halflang bruin haar, een fraai sprekend gezicht, mooi gebit en heerlijke lippen. Zoals gezegt een prachtig lichaam met borsten die er bij passen. Er zijn meerdere dames met mooie lange benen bij Stout, maar Chantal doet er niet voor onder. Ik vergat per abuis de etiquette en ging achter Chantal de trap op, ja ja ik weet dat dat niet hoort maar het uitzicht was goed. Wat vervelend, we moesten nog een trap op

Ook op de kamer bleek Chantal zeer ontspannen en tijdens ons kennismakingsgesprek werden we beide nog opener. En zoals collega Pokey al memoreerde deze dame geniet van het vrijen. Op bed, het bad zijn we niet eens in geweest, weet Chantal goed de weg. En als er zo'n leuke jonge dame naast je, op je of voor je zit die de kunsten van het echt vrijen verstaat, ja dan is de explosie snel daar.

Nogmaals Chantal is een echt toppertje, waarbij het herhalingsgevaar meer dan groot is. Een van mijn betere dates de afgelopen tijd!

tot een volgende keer

Yankee
          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 22-04-07, 21:08. Reden: Chantal nu werkzaam bij Club Mayfair.....
          Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Re: Den Haag, Elandstraat 26, Club Mayfair, Chantal (uitstekend)

Chantal, zou ik haar ooit zijn vergeten?

In de 1e week van februari 2007 voor het eerst met haar kennisgemaakt met deze zeer elegante en intrigerende jonge slanke strakke lange vrouw. Meerdere malen de liefde met haar mogen bedrijven in verschillende locatie’s in Den Haag. Eind april 2007 was ze als zoals het met veel sekswerkers gebeurt zonder een spoor met de noorderzon vertrokken, enigszins mij teleurgesteld mijmerend achterlatend. Ach het was niet de 1e keer maar het zal ook niet de laatste keer zijn in mijn leven dat ik zo abrupt afscheid neem van zo’n klasse-vrouw.

Vrijdagavond 23 november 2007 20.00 uur. Wandelbroeders Y en FK waren gearriveerd in het stoute huisje en hadden dates besproken. Het was erg, erg druk in het stoute huisje. Alle 12 kamers waren bezet! Een drietal heren waren in afwachting van hun vertrek naar de kamer met hun dame van hun keuze en wij ge3en gingen eerst maar gezellig wat drinken aan de bar met de gezellige gastvrouw Brenda in ons midden. Niet echt een straf! Klokslag half negen kon FK met zijn date Sorayah naar boven voor 2 uur en na enig overleg vertrok Y met Samira naar boven. Ik kon mijn keuze niet maken en bleef rondhangen aan de bar.

Rond 22.00 uur kwamen de nachtvlinders van Mayfair binnendruppelen. Opeens zie ik Chantal binnenlopen in een heerlijk zwart minrokje die alles wat deze vrouw zo mooi maakt extra accentueert. Probeer nog zo koel mogelijk haar te begroeten maar ik voel me helemaal week worden voor deze vrouw. Soms is het moeilijk te omschrijven waarom je een vrouw zo waanzinnig aantrekkelijk vindt! Bij deze vrouw is het bijna ook met geen toetsenbord vast te leggen….

Ze is een lange slanke vrouw, kleine fiere borsten met prachtige grote volle tepels. Haar lijf, rug, billen buik benen zijn superstrak, gespierd. Zeer vrouwelijk maar praktisch geen grammetje vet valt op dit lijf te vinden. Haar rechterzijde van haar lichaam is versiert met een uitermate smaakvolle en sierlijke fijnzinnige tatoeage. Ze heeft een fraai langgerekt symetrisch gezicht met een paar mooie groen/bruine ogen. Ze heeft een fraai parelwit gebit. Het is een klassieke schoonheid. Ze is no-nonsense dame, voorkomend geraffineerd, goed gevoel voor humor en stijlvol in conversatie.

Na een gezellige tijd aan de bar met haar te hebben gekletst vertrekken we naar kamer 7.
            Op de bank beginnen we heftig te zoenen… Ow wat kan zij dat heerlijk! Ze komt op mijn schoot zitten en mijn jonge vriend wordt vrij snel klaarwakker. Ze trekt mijn bovenkleding uit, mijn (onder)broek gaat daarna snel uit! Ze laat er geen gras over groeien. Ze is heerlijk! Ze trekt haar minijurkje uit en daaronder draagt ze alleen nog een miniscuul slipje. Uitdaging gespreid met haar benen komt ze weer op schoot zitten en begint zoendend dan op afstand heel plagerig mij aankijkend stevig aan mijn fiere vriend te sjorren. Donderju wat een vrouw! Ze maakt me gek! Ze lacht zoals zij alleen kan lachen, een beetje schaapachtig maar daardoor ook heel erotiserend. Ik sabbel aan haar heerlijke tepels en grom van genot van al haar strelingen. Abrupt sta ik op en draag haar naar het grote bed. Ik begin haar weer passievol te zoenen en strelen. Jezus wat heeft deze vrouw een gezegend strak en waanzinnig geil lijf.

Ik moet haar gewoon beffen. Klinkt plat maar ik weet mij niet anders op dit moment uit te drukken als ik aan haar terugdenk. Ze heeft een mooi en opwindend strak doosje, kleine lipjes die o zo gevoelig zijn. Vanuit eerdere encounters met haar weet ik dat ze er intens van kan genieten. Zo ook deze keer, alleen laat ze zich deze keer niet zo ver gaan. Ik merk enige terughoudendheid. Was het eerst een dame die heel passief kon genieten van het orale verwennen. Nu is zij veel actiever en proffesioneler. Zij zoekt een rubbertje en we starten een standje 69. Terwijl ik geniet van haar zuig en lik werk en mijzelf stort met mijn tong op haar onderlijf streel ik beide handen haar rug en billen. Mijn god wat een heerlijk zacht en strak lijf. Ok ze zal ergens begin 20 zijn dus het zal voor menigeen niet zo bijzonder zijn maar ik kan je melden dat ik weinig vrouwenlichamen tegen ben gekomen die zo magnifiek zijn als de hare. Gelukkig heeft ze geen enkele sterallures: het is een spontane heerlijke vrouw! Ze besluit mij te gaan berijden. Ze laat zich zakken en wie ben ik om daartegen te protesteren?
            Jonge jonge om dit onderlijf tegen je aan te voelen zakken is werkelijk vragen om een spontane vroegtijdige zaadlozing. Gelukkig stopt ze op tijd en ze begint mij weer heerlijk te zoenen, o o o wat lekker. Stel voor om doggy te gaan doen om onze intimiteit af te ronden.
            Plagerig begint ze mij weer oraal te verwennen. In combinate van haar handen die overal strelen en kneden wordt ik compleet gek van verlangen… vanuit mijn tenen kom ik al hortend en stotend klaar in haar mondje. Ze kijkt me heel geil zwoel aan als ik het rubbertje volspuit en daar na komt ze heerlijk teder naast me liggen.

Het was heerlijk. Dit blijft een zeer aantrekkelijke vrouw om naar een kamer te gaan. t.o.v. begin dit jaar heeft ze wel meer ervaring, initatiefrijker en is geraffineerder geworden. Of ik het allemaal nog net zo leuk vindt als begin dit jaar weet ik nog niet, daarvoor is deze ervaring nog te vers. Maar ze is erg goed, laten we maar gewoon zeggen uitstekend!

Commentaar

Chantal had ik eerder dit jaar al een keer ontmoet en deze date stond me nog bij als de dag van gisteren.
              Had haar de afgelopen tijd al enkele keren gezien en even bijgepraat in club Mayfair en deze dame intrigeert me nog steeds, wordt warm van deze dame, ze ontwaakt dat speciale gevoel in mij.
              Afgelopen vrijdag ontmoete ik haar weer, en wederom dat speciale gevoel, ik moest een nieuwe date arrangeren met haar.
              Afgelopen zaterdag, al mijn bekende wandelvrienden gingen elders of hadden andere verplichtingen, dus alleen naar den Haag, kwam laat binnen en zag direct Chantal zitten, en of er elastiek was tussen ons,nam ik plaats aan de bar naast haar.
              Na een open en best wel intiem gesprek over alle dingen die het mooie leven met zich mee brengt zijn we beland in kamer 10, grote ruime kamer waar het warme bad al klaar was.
              Zittend op een kruk en Chantal staande, vonden onze lippen elkaar snel, eerst subtiel echter steeds heftiger werd onze vrijpartij.
              Onze kleren hadden we snel uit en het bad lonkte, vrijend lagen we in elkaars armen.
              Het warme bad werd te heftig, ik kookte bijna, voelde me een kreeft in een pan, een soort dierlijke begeerte maakte zich van mij meester.
              Op bed kronkelde we over elkaar, zoenend, strelend, liefkozend.
              Dit keer laat ik het hierbij, voor een keertje , wil ik het voor mijzelf houden.

Als er nog meer dames zijn als Chantal geloof ik dat ik mijn eeuwige vrijgezellenbestaan zou opgeven. Een (h)eerlijke no-nonsense dame, met een uitgesproken mening, en weet waar ze mee bezig is.

Top date gehad

Yankee

Commentaar

Vrijdagavond, de laatste dag in november, jezus wat heb ik een onvoorstelbaar slecht humeur. Ik bel mijn 2 wandelbroeders op en we besluiten naar het Haagse Stoute huisje te gaan. Gearriveerd blijkt veel toppers aanwezig te zijn maar veel met afspraak. Het lijkt wel de wet van Murphy: alles wat mis kan gaan op deze dag gaat ook mis. De ‘lange’ heeft zijn keuze snel gemaakt als hij de wederom met de zeer sexy elegante Roza naar boven gaat.

Ik zie de zéér aantrekkelijke maar o zo geraffineerde Soraya voorbij flaneren en bedenk me dat het niet lang meer zal duren dat die mij ook flink geld gaat kosten voordat de kerstdagen komen.. shit! Ook zij heeft een date van meerdere uren... Ik loop te ijsberen als een klein kind wat zijn zin niet kan krijgen….

Mijn naamgenoot vertelde op de heenreis zéér discreet dat hij de avond daarvoor weer
                een uitstekende date heeft gehad met Chantal van de Mayfair. Wat mij deed mijmeren
                aan mijn hernieuwde kennismaking van afgelopen week met haar. De tijd tikt gestaag door, we zijn al geruime tijd binnen en de nightshift van de Mayfair druppelt binnen.

Dan komt door vanuit de “Mayfair-gang” een dame de bar binnenlopen. Ze blijft staan aan het begin van de bar en kan alleen haar romp zien, geen gezicht, noch benen. Een dame die er zeer aantrekkelijk uitziet maar die ik niet direct herken. Ik laat mijn hoofd zakken om haar gezicht te kunnen zien, het is Chantal!

Ze glimlacht naar mij, een siddering loopt door mijn lijf. Zij gaat het worden….
                De gitaar-intro van the Edge dreunt door mijn kop van “Mysterious ways”

Met mijn naamgenoot overleg ik snel nog even of het ok is dat ik met haar ga daten
                omdat ik enigszins wel merk dat hij ook graag weer wil met haar naar de kamer…
                echter glimlachend zegt hij tegen mij “ga jij maar Wim”

Ze begroet ons beiden hartelijk en komt tussen ons in zitten. Ze begint wat te praten met ons en ik merk dat ik helemaal weer week van haar wordt.. wat is dat toch?
                Het is iets met haar tembre van haar stem, haar glimlach, haar elegante stijlvolle benadering, ze doet iets met mij wat ik niet kan verklaren, als ik eerlijk ben haat ik het! Het is zo ongrijpbaar mysterieus en het is niet uitsluitend platte geilheid wat ik zo inschat.

Johnny take a dive
                With your sister in the rain
                Let her talk about the things
                You can't explain
                To touch is to heal
                To hurt is to steal
                If you want to kiss the sky
                Better learn how to kneel
                On your knees boy

She's the way - She turns the tide
                She sees a man, inside the child
                Yeah

We gaan naar kamer 10, we ontkleden ons. Heerlijk ontspannen, gezellig kletsen, veelvuldig lekker lachen. Deze vrouw weet mijn gemoedstoestand volledig te beïnvloeden…. In het bad komt ze op mijn schoot zitten, ik voel mij de koning te rijk.

Ze is haarzelf. Het is erg fijn om bij haar te mogen zijn. Ze heeft een onvoorstelbare gedistingeerdheid, no-nonense stijl, inborst die mij emotioneel 'ergens' zéér raakt.
                Haar lichaam heb ik eerder uitvoerig beschreven, dus laat ik deze keer achterwege.
                Net als haar seksuele handelingen…

Want als ik heel eerlijk ben is het niet de seksuele escapades die mij uitsluitend
                zo in vervoering brengen… Ze doet iets anders met mij wat ik niet kan verklaren…
                Mysterieus? Jazeker! Vind ik het erg? NEEEEEEEEEEEEEEE!

It's all right, it's all right, all right
                She moves in mysterious ways
                She moves in mysterious ways
                Love
                Lift my days, light up my nights

One day you will look... back
                And you'll see... where
                You were held... how
                By this love... while
                You could stand there
                You could move on this moment
                Follow this feeling

Het was weer top! Een feel-good experience met een uitzonderlijke vrouw. Respect voor haar en getypt met de grootst mogelijke font-size. Dank je Chantal, je bent fenominaal!
                O ja.... naamgenoot: ook erg bedankt!

Mzzl,
                wimwim

Link/Bron lyrics (youtube): U2 - Mysterious Ways
                Laatst gewijzigd door fanoti; 02-12-07, 10:33. Reden: Vloeken verwijderd....

Commentaar

Het was een avond van uiterste, eerst met Ira een zeer tengere kleine Russische dame naar boven en later toen ik mijzelf moest vermaken aan de bar omdat de rest naar boven was werd ik geboeid door deze lekkere slanke lange jongedame waarmee ik een zeer goed uurtje had. Chantal is een prachtige en nuchtere vrouw die alle sextechnieken tot in de finesse beheerst. Ik kan er heel uitgebreid over gaan schrijven, maar eigenlijk kan ik gewoon beter zeggen dat het zeer goed was, lekkere sexpoes en prettig in omgang deze knappe Hollandse dame!

Commentaar

Het is al weer enige tijd geleden dat ik mijn laatste date heb gehad met Chantal, door enorme drukte was het er nog niet van gekomen om een recensie te schrijven.
                    Deze no nonsens dame blijft mij intrigeren, niet om haar sexuele handelingen, die zijn zeer zeker niet slecht, maar meer om haar hele performance. Het is een jonge vrouw waar iedere man graag mee gezien wil worden of dat nou in een cafe is of een statig zakendiner.Ze mag zo mee als mijn tafeldame en ik weet zeker dat er zaken gedaan worden. Voor mij heeft ze een open karakter, doch ook weer gesloten, ze geeft me dat mysticisme gevoel, wat moeilijk te doorgronden is.
                    Haar sexuele handelingen zijn inmiddels ruimschoots beschreven en kloppen nog steeds. Dit keer ook een massage ondergaan van Chantal, was zeker niet verkeerd, het erotische tintje mocht voor mij ietsje meer zijn.

Het speciale, aparte, erotische sfeertje op de kamer miste ik dit keer, of dat nu kwam door haar geraffineerdheid, professionaliteit of door mij ( was zeer vermoeid door een middagje hard werken in een vreemd pak ) is me nog onduidelijk, maar ga ik zeker nog eens achter komen.

Chantal blijft me boeien, prikkelen ondanks dat ze iets professioneler wordt.

Yankee

Commentaar

Vrijdagavond, de laatste van 2007, zit ik al vroeg bij Stout. Gezellig drinkend met meerdere wandelbroeders. Ook Sandra en Brenda zijn er gezellig bij. Ik ben in een wat melancholieke bui de behoefte om het zeer stoute jaar stijlvol af te sluiten. Ik kan terug kijken op een zeer turbulent jaar. Één van de meest memorabele momenten is de kennismaking met Chantal, februari 2007. Als Sandra aan mij voorstelt om 18.30 uur een uurtje met Chantal voor mij te reserveren stem ik gretig in. Ondanks dat ik weet dat ik nog zo’n 3,5 uur moet wachten heb ik dat daar wel voor over.

Chantal beroert me, ik heb gewoon een zwak voor dr, vindt het een erg fijn en leuk mens. De ene naar de andere mooie vrouw begroet me maar eerlijk is eerlijk de gedachte om nog 1x in 2007 met Chantal naar de kamer te mogen brengt me in opperste vrolijke stemming. Het verlangen om nog een uur ongedwongen van haar aanwezigheid te mogen genieten, de voorpret is groot…. Euforistisch produceer ik neuriënd het intro en refrein van "In an littele while" van U2 en hoor ik de stem van Bono in mijn hoofd zingen

When the night takes a deep breath
                      And the daylight has no air
                      If I crawl, if I come crawling home
                      Will you be there

In a little while
                      Surely you'll be mine
                      In a little while I'll be there

Kamer 10 wordt weer het toneel voor een uur genieten met deze vrouw. Bad slaan we deze keer over, veels te heet maar ook er schijnt nogal wat drukte te zijn buiten om ons wat mij persoonlijk enigszins bevreemd. Maar van elke seconde van Chantal geniet ik dus ik maak me nergens zorgen om. We lachen, geniet van haar ingetogen aanwezigheid. Soms tref je een vrouw die naadloos aansluit aan waar je op dat moment de meeste behoefte aan hebt. Een feel-good experience...

Want wat kan ik genieten van de echtheid van deze vrouw. In het wereldje waar ik soms spontaan onwel van kan worden is zij een baken van integriteit en rust waar ik soms sterk naar verlang. Dat is haar kracht, ze is maximaal haarzelf en daar kan ik intens van genieten en kom even volledig tot rust, daarnaast beroert ze mijn lusten met haar waanzinnig figuur (dat dan weer wel)

Slow down my beating heart
                      Man dreams one day to fly
                      A man takes a rocketship into the skies
                      He lives on a star that's dying in the night
                      And follows in the trail
                      The scatter of light

Turn it on
                      Turn it on
                      You turn me on

Slow down my beating heart
                      Slowly, slowly love

Als vanouds is de seks heerlijk met haar. Verwacht geen vette porno oid met haar of technische hoogstandjes, ‘gewoon’ kwalitatief girl friend sex: teder, subtiel, tikkeltje ondeugend geraffineerd met enige reserve. Mij maakt het niet uit, ik geniet keer op keer van deze vrouw. Ik voel me geborgen en erg om me gemak bij haar. Ze is een 'soulmate' van een totaal andere planeet….

Hoop voor haar dat ze niet blijft plakken in dit werkgebied en geen fout vriendje oid maar een nette vent vindt die ooit mogelijk de vader mag/wil zijn van haar kinderen want dat gun ik haar zéér. Met deze overpeinzing voor haar sluit ik mijn berichtgeving af over Chantal want ik zit aan mijn tax van 3 recensies. Chantal mocht je dit toevallig lezen: Bedankt voor de fijne tijd, het dansen, ik heb genoten.. en de beste wensen voor 2008!

Mzzl,
                      wimwim

Link bron lyrics: (youtube) In an Little while - U2

Commentaar

Ik heb deze leuke spontane knappe lange dame in Stout bezocht, en het is echt dezelfde als ik de foto's bekijk, vorige week maandag geloof ik.

Erg goede ervaring, heerlijke rustige sex maar wel met de nodige passie, zoenen was goed, en pijpen was ook lekker, en bij het neuken leek ik in een soort ritme te komen en was ik even van de wereld.

Ik heb zeer genoten van deze echt leuke en knappe dame, en die billen! mjammie!

Commentaar

Wow,

onlangs nog bij deze jonge strakke en sexy dame geweest. Was een voortreffelijk uurtje, wat is zij "HOT"

Eerst een beetje babbelen, strelen en zoenen en daarna lekker pijpen en beffen wat echt super was. Het neuken was om in verschillende standjes weg te dromen.

Het was een fantastische ervaring die ik nog niet vaak heb meegemaakt...

thanks babe
                          --------------------------------------
                          Een wandelaar is nooit alleen
                          Orson

Commentaar

Wandelvrienden,

Wat kan je nog vertellen over stout, telkens weer blijft het me verbazen wat een heerlijke meiden er rond lopen, na een lang vermoeiende periode moest ik even bij tanken. Dus even Brenda opgebeld om is een afspraak te maken met Chantal, ik had de fotootjes stiekem zitten bekijken en was gecharmeerd van der mooie tattoo nu is dat geen rede om af te spreken met der natuurlijk maar op de een of andere manier bleef ze me boeien. Eenmaal op de kamer met Chantal was ik er even stil van en nog steeds dit gebeurd Japie niet vaak meer, maar wat een super mooie vrouw is dit zeg. Ik zeg vrouw om dat het een meisje is met brains en the looks zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen. Gewoon een ontzettend plezierige meisje om je tijd mee door te brengen helemaal mijn type. Super lief en oooh wat kan ze lekker zoenen zeg, zelde meegemaakt dat ik zo heb genoten van het zoenen met een meisje. Ja mensen Japie is er nog een beetje sprakeloos van om het zo maar te zeggen. Ik verheug me nu al op zaterdag dan mag Japie weer even afreizen naar Den Haag en genieten. Brenda nog bedankt voor je advies en Chantal tot zaterdag maar weer ga geen lijstje meer bijhouden je bent binnengekomen op nummer een en dat zal je voorlopig nog wel even blijven super!!!!

Ciao amigos have fun

Commentaar

Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Chantal (uitstekend)

Op een doordeweekse dag weer naar Stout gereden (gaat haast vanzelf!) en heb met Chantal kennis gemaakt. Een hele mooie slanke verschijning, lekker donker haar, lekker kleurtje nog van haar vakantie.
                              Het is niet alleen een mooi figuurtje, maar een goed gesprek hebben is natuurlijk ook mooi meegenomen.
                              Heerlijke vrijpartij in de jacuzzi, snel afdrogen en verder op het bed..
                              Super!

Commentaar

Wandelvrienden,

Ben nu al een paar keer bij Chantal geweest en op de een of andere manier blijf ze me enorm boeien. Hoe dat komt is vrij simpel. Het is natuurlijk een plaatje om te zien. In een ander gedeelte van het land zingen ze wel is engelen bestaan niet maar dan zijn ze nog nooit in Den Haag geweest ben ik bang. Ten tweede is ze zo heerlijk puur en daarmee bedoeld Japie gewoon der zelf niks meer en niks minder. Schitterend om te zien dat dit nog kan in deze wereld. Deze twee factoren maken het geheel tot een zeer aangenaam verblijf er is niets mooiers en leukers om allebei jezelf te kunnen zijn en nog heerlijk te kunnen genieten ook. Nu zijn er eigenlijk alleen maar toppertjes bij stout en is het niveau zo verschrikkelijk hoog. Wat een verdienste is van de gehele club meiden en gastvrouwen en de mensen achter de schermen. ( haha lijkt wel een oscar uitreiking ). Maar daarom word het voor een dame eigenlijk nog moeilijker om er uit te springen. Chantal springt er iedergeval ver bovenuit en ik hoop dat ze dat nog lang blijf doen, ben bang van wel haha.

Ciao amigos,

Commentaar

Bonjour mon amies,

´het spel is weer begonnen Japie zit er midden in, verslaafd als een verslaafde verzetten heef geen zin`aldus mijn vriend Teeuwen.

Japie zit er zeker midden in en het word een hele klus om eruit te komen haha gelukkig hebben meer wandelvrienden er last van zo zie je vaak dezelfde mannen bij huisje wel te vreden. Het is een soort griep die heerst door Den haag en omstreken en als je het eenmaal te pakken heb kom je er niet snel meer van af. Alle gekheid op een stokie Chantal is gewoon te lekker of er nu eitjes op liggen of niet dat maakt echt niks uit. Eigenlijk word het alleen maar leuker en leuker op de kamer, maar ja wat wil je met zo plaatje om te zien. Af en toe moet ze maar eventjes knijpen dan weet ik nog dat ik leef. Ik geloof in niks maar als er een hemelsparadijs is dan hoop ik dat ze aan de poort staat om me op te wachten. Zo moest ik gisteren gewoon even bijkomen. Mijn auto heeft de vijfde versnelling niet gezien die was ik vergeten. Voortaan kom ik met de trein maar ja dan zit ik straks in Groningen of zal ik een brommobiel kopen wel zo safe. Mensen wees gewaarschuwd het herhalings gevaar bij deze schoonheid is heel heel heel hoog. ( Brenda een tweede plekkie is toch ook goed voor je, hoop ik? je weet welke kanjer er voor je staat ) Volgende week dan reizen we weer af naar het altijd zonnige Den Haag waar de temperaturen wel stijgen. Denk dat ik me vakantie maar annuleer en me hengeltje daar maar uit gooi. Tot next week

Ciao

Commentaar

Na een nachtje te hebben gewerkt even relaxen en waar kun je dat beter doen dan in een privehuis.
                                    Op het internet stout tegen gekomen en de dames die daar hun diensten aanbieden zijn stuk voor stuk kanjers
                                    Dus snel een afspraak gemaakt en chantal uitgekozen.
                                    Na de wasbeurt heel rustig begonnen met zoenen,waarna op het bed het prachtige lichaaam aan een likbeurt onderworpen.
                                    Hierna nam chantal het over en kwam als een amazone me berijden.
                                    Het feest afgerond in doggystijl.
                                    Wat een kanjer.Werkt verslavend.
                                    Tot snel.

Commentaar

Kan met zekerheid stellen dat de lovende woorden in de voorgaande berichten niet overdreven zijn,..deze dame is een toppertje die je niet zo veel tegenkomt,...verder...alles is al gezegt dus ik ga niet in herhaling vallen.

Commentaar

Vroeger zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen in Den Haag wisselde ik nog wel is van dame. Maar heel soms kom je een meisje tegen waar je niet meer om heen kan. Niets verkeerd over de andere meiden want dan zou ik ze te kort doen maar Chantal is een klasse apart elke keer als ik bij der ben dan kan ik het nog niet bevangen ( Spydiver ) ik heb nog nooit zo mooie vrouw gezien laat stilstaan dat je er nog mag van genieten. Ik voel me dan ook echt een bevoorrecht man dat ik dit kan en mag mee maken. Ik denk dat ik me maar moet laten opnemen in een of andere kliniek wellicht kom ik hier ooit vanaf. Het maak eigenlijk ook geen fluit uit deze schitterende momenten pakken ze Spydiver niet meer af, tot volgende week maar weer hopelijk niet meer in dat gele outfitje hoor dat was echt te gruwelijk om te zien haha tot next week, Spydiver zweeft nog even verder op zijn wolkie.

Ciao

Commentaar

Amigos,

Door dat ze eventjes er niet was moest Japie even geduld hebben een paar weekies, ik ken je vertellen dat dat toch knap lastig is. Maar des te leuker is het om dan weer een bezoekje te kunnen afleggen. Nu loopt er zat moois rond in het stoute huisje, maar Chantal springt er echt ver bovenuit en er blijft een bepaalde spanning wat het super houd je raakt er natuurlijk ook niet gauw op uitgekeken. Ik verheug me nu al op volgende week dan gaan we weer schommelen met een stropdasje haha je moet het toch maar een naampie geven. De reepies smaakte overigens heerlijk super super,ijzersterk geheugen ook.

Ciao,