Noord Brabant geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Noord Brabant geouwezwam

Noord Brabant geouwezwam

Einde van een tijdperk

Met de sluiting van het muntelbolwerk komt er voor mij toch wel een beetje een einde aan een tijdperk. Zeker als je de periode dat hetzelfde bordeel nog gevestigd was aan de koestraat meetelt. Alles bij elkaar heb ik daar toch wel een klein vermogen verneukt, letterlijk en figuurlijk

Om even wat namen van toppers de revu te laten passeren: Shirley, Jennifer, Michelle, Linda, Shaila, Jolanda, Talitha, Joyce, Nina, Daphne, Daisy, Angelique, Sarina, Franka, Jenny en dan nog diverse dames waar ik de naam van vergeten ben maar waar ik zeker geen onprettige ervaringen mee heb gehad. Met de meeste van de meiden was het eigenlijk altijd ongecompliceerde goede sex, met lekker tongzoenen erbij, precies zoals ik het eigenlijk wil.

Veel van de genoemde dames zijn er mee gestopt overigens. Desondanks: dames het ga jullie allemaal heel goed, en heel erg bedankt voor de verleende service, het was geweldig!

Commentaar

nog even wat herinneringen ophalen aan de individuele dames van den Bosch

Nog even wat herinneringen ophalen

Shirley, staat niet voor niets op een. Wat een geil meisje was dat zeg. Daar stond gewoon geen rem op. Waar is ze gebleven?
      Jennifer, heerlijke volle meid, met prachtige blauwe ogen en geweldig mooie borsten. Kon super lekker zoenen. Waar ben je gebleven?
      Michelle, echte girl friend sex. Super was het met haar. Zou haar dolgraag nog eens willen ontmoeten
      Linda, zacht, lief, lekker vrijen + een heel leuk gesprek
      Stefanie, lekkere vrouw, heel goed in bed. Niet iedereen mocht haar even graag maar ik vond haar erg lief. Ook een uitstekende gesprekspartner.
      Shaila, een van de eerste dames daar waar ik het bed mee gedeeld heb, diverse malen. Ze was echt mooi, en kon lekker vrijen
      Jolanda, leuke Rotterdamse meid die me een paar kunstjes geleerd heeft
      Talitha, lekker zoenen, mooie borsten + lekkere billen
      Joyce, heerlijk pijpen + nieuwe standjes
      Nina, alsof je met je beste vriendin aan het vrijen was
      Daphne, deed leuke anale spelletjes met me
      Daisy, heeft me ook leuke spelletjes geleerd, cowgirl was haar favoriet
      Angelique, echt een geil ding
      Sarina, prachtige billen en heel mooie ogen. Lekker ding.
      Franka, heerlijke sex met deze limburgse. Hoop haar nog eens te zien
      Jenny, ook lekker zoenen, rustige sex met een fijne nabehandeling

Commentaar

Re: Noord Brabant geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door pecker
        Status Brugstraat 13, Den Bosch
        In de Bossche Omroep van 7 september j.l. staat aangekondigd dat B&W een aanvraag heeft ontvangen voor het voortzetten van de exploitatie van een sexinrichting. U kunt uw zienswijze op deze aanvraag voor 22 september 2008 kenbaar maken aan de burgemeester, aldus het bericht.
        Nog even afwachten dus of er bezwaar wordt ingediend, en afwachten of de vergunning wordt verleend. We gaan een spannende tijd tegemoet.
        Grtz,
        PECKER
        Is er al nieuws over deze kwestie? Ik reed vanmiddag door de Brugstraat, en volgens mij brandde er nog geen licht achter de voordeur...

Den Bosch begint zo langzamerhand wel een schrale boel te worden qua wandelgelegenheden, getuige ook het uitblijven van bossche recensies in deze rubriek.. Muntelbolwerk dicht.. Brugstraat kennelijk ook nog steeds.. is de Simon Pelgromstraat nog wel open? En werkt Melissa daar nog altijd?

(Ja ja, ik weet het, ik kan ook gewoon bellen... maar een beetje kletsen in dit topic is wel zo gezellig toch? )

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jeff Bekijk bericht
          Is er al nieuws over deze kwestie? Ik reed vanmiddag door de Brugstraat, en volgens mij brandde er nog geen licht achter de voordeur...

Den Bosch begint zo langzamerhand wel een schrale boel te worden qua wandelgelegenheden, getuige ook het uitblijven van bossche recensies in deze rubriek.. Muntelbolwerk dicht.. Brugstraat kennelijk ook nog steeds.. is de Simon Pelgromstraat nog wel open? En werkt Melissa daar nog altijd?

(Ja ja, ik weet het, ik kan ook gewoon bellen... maar een beetje kletsen in dit topic is wel zo gezellig toch? )

Kwam er laatst langs en toen waren er bouwvakkers bezig, binnen wel te verstaan. Op mijn terugweg, was reeds donker, waren de ramen verlicht, zoals te doen gebruikelijk bij dit pand als het in bedrijf is, echter de mannen waren ook nog aan het werk. Er gebeurt dus wel iets. Meer kan ik er niet over zeggen.
          Gegroet ook namens Jannie;

Jochem

Commentaar

Inmiddels hangt er een briefje op het raam van Brugstraat 13 met de mededeling dat ze aan het verbouwen zijn en dat ze half november weer open hopen te gaan. Hopelijk heeft het geen al te negatief effect op de prijzen.

Weet iemand overigens of pijpgodin Melissa nog in de Simon Pelgrom werkt?

Commentaar

Ben ik ook wel benieuwd naar. Het parkeren is wel een ramp daar overigens, geen strategische lokatie keuze zo aan die doorgaande weg.
              Gegroet ook namens Jannie;

Jochem

Commentaar

JCM: Op de hoek van de Kempenlandstraat en de Boschveldweg is een parkeerterreintje. Overdag betaald parkeren, maar een eurootje per half uur of zo. Altijd plek, en twee minuten lopen naar Brugstraat 13.

Commentaar

Toko gaat 1 dec open.

website

http://www.touchmetender.nl/

prijzen nog niet bekend.
                  Geilderland wordt steeds groter.

Commentaar

Weet iemand iets over MIJN favoriete club sinds 5jaar in de regio, CHAPLIN CLUB , wat daarmee gaat gebeuren?????????????????????????????

Commentaar

joyce, isabella zijn in touchmetender te vinden, zijn die files hier nog??

Commentaar

de website van rendezvousprive.nl (Made) wordt vernieuwd! Ik ben een grote fan van deze club want: sympathiek, netjes en goed gelegen. vriendelijke mensen en zeker de gastvrouwen zijn top. Nu dus een update vanaf zeer binnenkort staat op de site. ben benieuwd. De eerste foto's beloven veel moois

Commentaar

open vanaf 22 augustus a.s.

YoYum.nl

women for men

men for men

Hoogbraak 46 Baarle Nassau

Info: +31(0)13 507 34 64

Website YoYum.nl

Commentaar

Alfabetische volgorde pop-up scherm is nu verbreed.
                            Kunnen we nog beter loekie loekie doen .

7

Commentaar

Ik heb even getwijfeld of ik dit hierzo of in het algemene geouwezwam deel van het forum zou plaatsten, maar ik besloot het toch maar hier te doen aangezien dit artikel in een lokale stond.

Oorspronkelijk geplaatst door "Eindhovens Dagblad
                              Seksclubs leggen het loodje door internet
                              EES - Seksclubs kunnen niet meer op tegen het internet. De sluiting van Club Paradise in Ees is daar een voorbeeld van. De dames zijn overgestapt naar seksdates via internet.

Deze verklaring geeft directeur André van Dorst van de Vereniging Exploitanten Relaxbedrijven.

De vlucht naar het internet is volgens hem logisch. Vrouwen kunnen zonder veel risico een derde meer verdienen. Ze kunnen hun eventuele uitkering behouden zonder dat er een haan naar kraait en hebben geen last van overheidsbepalingen en de regels die de seksclubbaas daar zelf nog bij bedenkt.

Van Dorst voorspelt dat er seksclubs roemloos ten onder gaan als de overheid geen einde maakt aan het georganiseerde seksaanbod op internet. „Het afvoerputje staat gewoon open. Als je nagaat via welk internetadres de dames zichzelf aanbieden zie je dat er soms honderd of meer dezelfde internettoegang gebruiken. Dat zijn dan geen zelfstandig werkende dames meer, maar grote bedrijven.” Volgens Van Dorst moeten ook die bedrijven worden gehouden aan de belastingplicht en vergunningen waarmee de seksclubs hebben te maken.
                              In het Eindhovense is idd de afgelopen jaren de spoeling erg dun geworden. Zou het echt allemaal door internet komen? Ik denk dat de strenger geworden wetgeving na de legalisering van prostitutie -voor zowel DVP als clubeigenaars- er meer mee te maken heeft
                              “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Voorlopig gewoon niet, ze hebben en krijgen geen vergunning meer.
                                Ik vraag me wel af of die poesie lounche nog open is en of daar nog wat te beleven valt, weet iemand dat?

Commentaar

Volgens mij is die ook gesloten, het was immers gekoppeld -officieel niet natuurlijk- aan het privehuis. IK dacht trouwens dat YP wel bezig waren met een herstart
                                  “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bazookajoe Bekijk bericht
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ieleman Bekijk bericht
                                    Voorlopig gewoon niet, ze hebben en krijgen geen vergunning meer.
                                    Ik vraag me wel af of die poesie lounche nog open is en of daar nog wat te beleven valt, weet iemand dat?
                                    Volgens mij is die ook gesloten, het was immers gekoppeld -officieel niet natuurlijk- aan het privehuis. IK dacht trouwens dat YP wel bezig waren met een herstart
                                    Ik denk dat ik op mijn eerdere opmerking moet terug komen, wat ik heb begrepen i s dat de Pouzy lounche wel open is, maar dan als gewone club -met een erotisch tintje- zonder prostitutie.

Commentaar

LET OP

Hofstraat 87 in Eindhoven heeft zijn deuren (weer) geopend!!!

www.hofstraat87.nl

Wie is er geweest?? En hoe was de ervaring??

Commentaar

Ik ben er geweest en met 1 van mijn favorieten meegeweest: de prachtige geile NATHALIE !!
                                        Ik vond de zaak heel mooi geworden,de ontvangstruimte was helemaal vernieuwd... beetje trendy donkere lounge-sfeer....voelde meteen warm aan,net als de lieve ontvangst door Christine,we hebben meteen ff gezellig bijgekletst.
                                        De dames ontvangen daar tegenwoordig op een nieuwe manier.... het lijkt op raamhuur, maar dan in de privacy en luxe van een privehuis. Nathalie vertelde mij dat ze helemaal zelfstandig kon werken,eigen tijden/prijzen en klanten bepalen...ze betaalde een vast bedrag om de kamer voor de hele of halve dag te huren en kan dan haar eigen (kinky/sexjobs) klanten ontvangen en/of bezoekers die het huis kennen,zoals ik.
                                        Er waren nog niet zo heel veel dames,maar toch wel enkele nieuwe en ''oude'' bekenden.
                                        Ook Robin schijnt er weer iedere woensdag te ontvangen,dus dat wordt mijn volgende dame die ik bezoek....

Commentaar

Iemand ervaring met Club Nightingale in Eindhoven?

Ik kan op het forum nergens berichten vinden over Club Nightingale in Eindhoven (www.nightingaleeindhoven.nl). De club zit alweer een hele tijd in Eindhoven, maar ik ben er zelf ook nog nooit geweest, maar ben wel benieuwd naar ervaringen van collega wandelaars.
                                          Het is naar mijn idee een wat exclusievere zaak dan gemiddeld in ieder geval qua inrichting, benieuwd of dat ook voor de dames geldt.