Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonnes Privéhuis, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonnes Privéhuis, algemeen

Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonne's Privehuis
    Naam: Yvonne's Privehuis

Adres: Hofstraat 87

Telefoonnummer: 040-2817246

URL Kinky: http://www.kinky.nl/seksbedrijven/pr...t-87-eindhoven

Website:
    www.hofstraat87.nl
    www.kamerverhuurunique.nl

Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag: 10.00 - 24.00 uur
    Zaterdag en zondag: 12.00 - 24.00 uur.

Bijzonderheden:

* Gratis discreet parkeren
    * Discrete ingang
    * Rolstoelvriendelijk
    * Kamers voorzien van airco
    * Gratis entree
    * Gratis drankje

Betalingsmogelijkheden:

* contant
    * PIN
    * VISA
    * Mastercard
    * Diners Club
    * American Express

Prijzen :

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Helpdesk; 04-05-17, 15:48. Reden: url kinky toegevoegd

Re: Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonne's privehuis

Komende woensdag gaat dit privehuis open, meer info via www.hofstraat87.nl

Commentaar

In het verleden een mooi privehuis met leuke dames.
      Zouden de toppers van weleer weer terug komen?
      Ik denk aan de stijlvolle blondine Wendy, de vurige Demi en de Belgische Anke.

Commentaar

De website is helaas nog steeds niet live. Jammer genoeg lijken ze niet gekozen te hebben voor een opting-in waardoor de prijzen overzichtelijker zijn. Ik zal er binnenkort eens binnenwippen om te dames te beoordelen..

(Ik hoop dat het aanbod beter is dan wat het was vlak voor de sluiting.)
        “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Eerlijk is eerlijk vroeger het beste privéhuis ( veruit !!! ) van de gehele omgeving en omstreken , maar door slechte leiding en een bepaalde dame die dacht dat ze boven de andere meiden stond en andere rand figuren is dit super goede privéhuis helemaal ten gronde geholpen en dit komt nooit meer terug.
          Eenmaal een slechte naam dat blijft en zelfs ik vind het jammer terwijl ik niet meer wandel.
          Maar goed wie weet , er kan nog een wonder gebeuren misschien

Commentaar

Homo's mogen ook een kamer huren bij dit kamerverhuur bedrijf.

Commentaar

Vanavond rond kwart voor tien in de Hofstraat een kijkje genomen. Heb op dit adres heel wat gezellige uurtjes doorgebracht. Er was nog 1 dame. De rest was al naar huis, zei ze.?????

Commentaar

Woensdag geweest in het 'vernieuwde' Yvonnne's prive-huis.
                Ik schrok vd prijzen die de dames in het nieuwe concept vragen,
                maar toen CECILE zich voorstelde en de prijs noemde zij ik direct ja.

(ja, het heeft ook vóórdelen dat de dames nu de kamers huren en niet het management zodat niet direct bij het verstrijken vd tijd de telefoon gaat).

IK WAS ZEER TEVREDEN MET CECILE en ik zou even een recensie van haar geven hier. Dat vond ze prettig.

('Cecile is 30 jaar oud, blond, kleine borsten maar een mooi natuurlijk lichaam. Zeer vriendelijk (GFE).

Commentaar

Nee inderdaad, ik blijf ook erg sceptisch over hoe het zal gaan.
                  Maar maak me nog het meest zorgen over het prijsbeleid en
                  de 'vrijheid' die de dames weer krijgen om te kunnen rommelen.
                  Je zou toch hopen dat YP nu inmiddels wel zijn lesje geleerd heeft.
                  We zullen het zien.

Oorspronkelijk geplaatst door Optick-ficker
                  Helemaal mee eens Pietpotent.
                  Stel je komt daar om 22u binnen en er komt zich 1 dame voorstellen of wellicht geen enkele omdat ze op de video al hebben gezien dat je kop ze niet aanstaat. Dat gaat dan toch nergens meer over !

Commentaar

Nogmaals :

Dit topic alleen voor algemene ervaringen in dit Privehuis.

Mochten leden het nodig vinden elkaars meningen te moeten betwisten, dan graag op een ander plek dan dit topic.
                    Bij herhaling gaat dit topic op slot !

Omega 7

Commentaar

Ja ,je kunt er gewoon zo binnenlopen,wel beste tot plm 21-22u. ze hebben na die tijd nog vaak geen volle bezetting qua dames.

Commentaar

Vandaag weer even op mijn favoriete adres Hofstraat 87 binnengelopen,begint al weer echt gezellig te worden,veel nieuwe jonge meiden,maar ook de toppertjes van voorheen... Connie,Kitty, Iris,Diana,Nathalie& Robin en jawel hoor mijn schatje van vroeger de J-Lo lookalike Jenny (ook bekend als Jeanine) was er ook weer!! (zie mijn resentie elders) Hoorde dat Lucy ook binnenkort weer terugkomt en Anke misschien ook... zal moeten zorgen dat ik wat bij kan klussen om mijn wandelhobby te financieren Misschien kunnen ze me adopteren hier....??

Commentaar

vroeger wist je wat voor dames er werken nu is dat helemaal niks van bekent
                          en op de website stond er ook wie er zoal werken
                          komt daar nog verandering in
                          want vroeger ging ik er regelmatig heen
                          maar nu nog niet omdat ik niet weet wie er zoal er zijn

gr. Midnightoil

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door midnightoil Bekijk bericht
                            vroeger wist je wat voor dames er werken nu is dat helemaal niks van bekent
                            en op de website stond er ook wie er zoal werken
                            komt daar nog verandering in
                            want vroeger ging ik er regelmatig heen
                            maar nu nog niet omdat ik niet weet wie er zoal er zijn

gr. Midnightoil
                            Ze hebben een ander concept nu,de dames huren een kamer voor 'n halve/hele dag en plaatsen hun eigen advertenties,maar ik geloof als je even hun nr.belt (040-2817246) dat je gewoon kunt vragen wie er zijn,de grootste keuze vind je tussen 12 en 22 uur.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hpeters Bekijk bericht
                              In het verleden een mooi privehuis met leuke dames.
                              Zouden de toppers van weleer weer terug komen?
                              Ik denk aan de stijlvolle blondine Wendy, de vurige Demi en de Belgische Anke.
                              als Demi of Patty er weer zouden zijn kom ik zekers terug
                              [img]http://www.quill-signatures.com/Demi_ani.gif[/img]

Commentaar

Ik vind het veel te duur 90 euro voor een half uur en 150 voor een uur. Maar verder wel mooie dames.

Commentaar

Ben er vroeger ook veel geweest en het was er altijd toppie! Maar ben er sinds heropening tweemaal geweest maar de sfeer van toen die is verdwenen..... En mijn favorietjes van daar zijn volgens mij allemaal gestopt of uit het oog verdwenen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door william70 Bekijk bericht
                                    Ben er vroeger ook veel geweest en het was er altijd toppie! Maar ben er sinds heropening tweemaal geweest maar de sfeer van toen die is verdwenen..... En mijn favorietjes van daar zijn volgens mij allemaal gestopt of uit het oog verdwenen
                                    Jasmin, slanke brunette van ruim 1.90m blijft voor mij een onvergetelijke ervaring!

Commentaar

Jasmin ken ik niet.... Maar ben bij vele geweest daar.... En mijn toppertjes waren toch wel Cindy en Jessy.

Commentaar

Yasmine was een dame die je niet gauw over het hoofd kon zien

Cindy was in één woord een regelrechte topper, ook Manuela kon er wat van..

Hoe is het er nu, tóch een beetje sfeer??

Commentaar

En duitse kim echt een hete kanjer; iemand nog iets van haar gehoord?

Commentaar