Kim (Ned), Eindhoven, Yvonnes Privéhuis

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kim (Ned), Eindhoven, Yvonnes Privéhuis

Gisteravond bij Body 2 Body geweest en Kim uitgezocht. Een stevige (maar niet volslanke) en knappe blonde dame van 35. Ze was erg vriendelijk en het klikte meteen. Na het wassen hebben we wat gezoend en aan haar tieten gezeten, en zijn we verder gegaan met 69 (waarbij ze het goed vond dat ik een vinger in haar kont stopte) tot ze klaarkwam. Daarna geneukt, eerst missionaris, waarbij ze weer klaarkwam, en toen in de lepeltjeshouding tot ik klaarkwam.

Ze was erg enthousiast en vond het lekker om overal gestreeld te worden. Zeker een aanrader, dit was heel anders dan wat je gewoonlijk bij de raamprostitutie ziet. Hier zeker geen "zo snel mogelijk de klant klaarmaken en weer lozen" mentaliteit.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...ven/552448-kim
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 19-02-18, 14:18. Reden: Link toegevoegd

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Kim (uitstekend)

Heb haar ongeveer 4 weken geleden nog bezocht. Een bezoek wat zeker de moeite waard was dat kan ik jullie garanderen.
    Heb haar gebeft wat ze duidelijk waardeerde. Na afloop verteldde ze nog allerlei persoonlijke dingen die ik hier zeker niet zal herhalen.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Ze is op donderdag en zondag aanwezig.

Commentaar

Ik ben er vanavond geweest en ik kan alleen maar onderstrepen wat jullie zeggen. Wat een lieve, lekkere vrouw. Echte GF-sex. Een 9+

Commentaar

Gisteren morgen bij Kim geweest. Heeft me heerlijk verwend.Alles er op en er aan geen haast werk.

Commentaar

gezien de lovende kritieken van deze dame ook maar eens het stuurwiel ter hand genomen en richting PSV stadion afgereisd.
          Na de dames de revue te hebben laten passeren Kim uitgenodigd voor een vol uur kennismaking.
          Ze is bijzonder aardig, goede inzet, 69 was perfect en de daaraan gepaard gaande bef-aktiviteiten brachten haar tot een orgasmus waarbij de anus niet ontzien werd.
          Daarna missio genomen en het uur was zowaar voorbij.

Kortom: een aanrader!

Commentaar

Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Kim (uitstekend)

Bezoek aan Kim, niet voor de eerste keer en telkens weer 'n heel fijne ervaring. Voor mij mag Kim d'r hoge hakken aanhouden, want ik houd van grote vrouwen (maar ook van andere maten: zie Carmen en Maxine van EP, mijn eerste recensies, dan ken je wel mijn smaak.) Enfin, 't gaat om Kim. Telkens weer, vol overgave, ontspannen(d) en ondanks de korte duur (1/2uur) geen haastwerk en felatio (69 dus en dan zonder C) is voor mij 'n sensatie en het lijkt wel dat dit voor Kim ook h e e l a n g e n a a m is.
            Kim, eerder beschreven als niet meer "de jongste", die de dertigers voorbij is , 'n erg aantrekkelijke, inspirende, geile meid, die ik nog vaak zal bezoeken.

Commentaar

Afspraak met Kim, enkele dagen geleden: Kim is beschikbaar, hoi, hoi! Zoals gebruikelijk komt ze uit de "dames-wachtkamer",relaxed en vriendelijk.Na het zoveelste bezoek hoef ik niet meer op m'n gemak gebracht te worden. De gastvrouw wenst "veel plezier" ! Nou, dat is gewaarborgd. Het volgende halfuur geniet ik volop van d'r heerlijke lijf en dat is meer 20-30 dan 40+.
              Met beffen doe ik m'n best en Kim laat zich ook niet onbetuigd. Ze geniet kennelijk van mijn inspanningen, wat ook mij ten goede komt, want ik kan heerlijk klaarkomen(zc).
              Kim is niet alleen 'n sexobject voor "ons", maar zeker ook 'n alleraardigst mens, waarmee ik inmiddels een aardige band heb opgebouwd.
              Mijn financiele mogelijkheden beletten mij dat ik DRIE keer/week langs BtB ga, want
              KIM kan verslavend werken!

Commentaar

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Kim(uitstekend)

Afgelopen week een bezoek gebracht aan b2b.

Wilde graag anaal dus had ik even op hun site gekeken welke dames dit deden. Ik laat de dames altijd voorstellen want misschien zit er de vlam wel tussen die je van alle gedachten doet veranderen.
                Toch maar gekozen voor Kim.
                Heerlijk hebben we samen op het bed doorgebracht. OP het einde gewoon lekker in haar kontje geneukt en super klaar gekomen.

thanks

Commentaar

Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Kim(uitstekend)

Vandaag maar eens een bezoekje gebracht aan Kim omdat ik al veel goeds over haar heb gehoord en gelezen.
                  Je kunt zien dat Kim niet de jongste meer is maar daar merk je verder niets van
                  Het was een geweldige ervaring; Kim houdt volgens mij nog meer van seks dan ik [IMG]www.privehuiseindhovengirls.nl/images/smilies/icon_lol.gif[/IMG]
                  Heerlijk zoenen, neen, intens tongzoenen waar ik erg geil van werd. Lekker elkaar gestreeld en natuurlijk heb ik haar clitje ook volop verwent [IMG]www.privehuiseindhovengirls.nl/images/smilies/icon_mrgreen.gif[/IMG] Kim werd er helemaal warm van en kwam ook lekker klaar! Ik heb haar ook verschillende keren lekker tegen me aangedrukt en als beloning [IMG]www.privehuiseindhovengirls.nl/images/smilies/icon_lol.gif[/IMG] heeft ze me heerlijk gepijpt, wat een genot. Heerlijk warm mens die er helemaal voor gaat. Echte aanrader.

Commentaar

Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Kim(uitstekend)

Vandaag wederom een bezoekje gebracht aan Kim.
                    Jammer dat andere wandelaars daar hier niets over schrijven maar op andere plekken zie ik alleen maar lovende woorden over deze zeer ervaren, heerlijke en goed uitziende Kim.
                    Ga er een uurtje langs en je bent verkocht!!

Commentaar

Wat hebben ze bij B2B toch een heerlijke meiden, Kim is er zeker een van. Afhankelijk van de klik durft ze heel ver te gaan en wordt het wandelen een echte GFE. Ik heb dat meegemaakt. Geweldig, smaakt naar veel meer

Commentaar

Gisteren bij Kim geweest, voorgaande recensie zijn allemaal waar. Top Milf! Heerlijke uurtje gehad, drie keer klaargekomen... Ga zeker terug, smaakt naar meer.

Commentaar

Gister weer bij Kim langs geweest en het was wederom verrukkelijk.
                          Deze dame is zo natuurlijk en hot, niets bij haar is nep of gemaakt; kan er geen genoeg van krijgen.
                          Kim behoort zeker tot mijn top favorieten

Commentaar

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Kim (Ned)

Laatst maar eens een bezoekje gebracht aan Body2Body in Eindhoven.
                            Ik heb best wel een tijdje staan wachten en bellen. Wilde net weglopen toen op dat moment de gastvrouw de deur open deed.
                            Kim was de enige dame die vrij was op het moment. Ze heeft een prima figuur, voor haar leeftijd.
                            Ze heeft me eerst lekker gepijpt en ik heb haar daarna gelikt, tot ze klaar kwam. Echt of goed geacteerd, je weet nooit ;-)
                            Daarna wat verschillende standjes doorgenomen, ik boven, zij boven, op het laatste op zijn hondjes, ze heeft lekkere stevige billen, waarbij ik het condoom heb volgespoten.
                            De seks was goed, daar kan ik niks over zeggen, vond het wel een tikje geroutineerd overkomen, maar dat kan ook komen omdat we niet echt een klik hadden.
                            De algemene hygiëne van het huis kan beter. De kamer rook niet fris en er zaten vlekken op het laken.

Commentaar

Gisteren weer lekker wezen stoeien met kim. Wat kan ze lekker tongzoenen. Én heerlijk deeptorath pzc. Én ze laat zich ook gewillig vingeren. Én beffen. Én het neuken was heerlijk. Én ze keek niet zo nauw op de klok. Waardoor de de sessie ruim 25 min uitliep
                              Sletten moet je leasen. nooit aanschaffen voor het leven

Commentaar

Je bezoekt een "dame" omdat het "thuis" niet meer zo leuk is. En dan zou het voor de hand liggen dat je overal de krenten er uitpikt: de mooiste, de jongste, de spannendste. En wat bezielt je dan om 'n lekkere 40+meid VIJF jaar lang te bezoeken omdat 't keer op keer weer zo lekker, zo geil en gezellig is dat "je ze wilt houden".
                                Maar, ze is niet van jouw, maar biedt dit plezier aan meer mannen. 't is werk. Maar er zijn werkers die 't doen met plezier en dat ondervindt je. Geen afraffelen/klokkijken !
                                KIM, twee weken geleden: ' t was HEERLIJK, ik houd het geen twee weken vol!

Commentaar

Kim is een dame die ik al jaren ken, en die mijn hart sneller doet kloppen elke keer als ik aan haar denk. Ze is naturgeil zo als de duitsers zeggen. Echt alsof je met je beste vriendin sex hebt, totaal zonder remmingen.

Commentaar

Kim is een super meid die heel sensueel kan vrijen lekker die pijpt en waar je lekkere wilde Sex mee kan hebben. met haar op de kamer wordt het gewoon een super uur.

Commentaar

Dan begrijp ik je recensie niet helemaal: relatief lage beoordeling van haar diensten. Waar zit dat "super" dan in?
                                      Verder heb ik mijn twijfels aan de duur/kosten-verhouding; dat stemt niet overeen met de prijzen die BtoB hanteert...
                                      Laatst gewijzigd door argus2002; 07-02-16, 14:13. Reden: het voorgaande bericht quoten is overbodig

Commentaar

Eindhoven, hofstraat 87, Kim

Weer een keertje bij Yvonne''s house of stars geweest Hofstraat 87 Eindhoven
                                        Kim een mooie blonde vrouw aardig en lief
                                        ze heeft mooie bruine ogen en cup C ze kan je heerlijk verwennen pijpen kan ze als de beste
                                        en ze neukt ook heerlijk in verschillende standjes
                                        Zal haar zeker weer gauw verwennen.

Reinaart1

Commentaar

Laatst bij Kim geweest. Goede berichten over deze dame. Kim is klantvriendelijk, aardig, voorkomend en wat aan de stevige kant. Na de formaliteiten met een glaasje fris naar de kamer.

Bij het uitkleden kwam de enorme afknapper voor mij. Haar armen zitten helemaal onder de plakplaatjes. Daar kan ik echt niet tegen.

Zoenen, pijpen en neuken allemaal prima op orde. Maar ik moest me focussen. In missio afgemaakt.

Dienstverlening goed maar de randvoorwaarden maken het voor mij niet voor herhaling vatbaar.