Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Sabina (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Sabina (Ned)

Geile bui, op de bonnefoi naar "Yvonne" en je hoopt daar Sabine te treffen. Ik had geluk want maandag en donderdag zijn eigenlijk de dagen van Sabine. Dus kon ons halfuurtje verlopen, zoals dit in het verleden tot mijn grote tevredenheid verliep. Ontvangst, alsof ze deze dag speciaal op mij gewacht heeft, 'n sfeer is geschapen waarop je je meteen verheugt op "de dingen die er zullen gebeuren". De dingen, die er gebeuren zijn de hygiënische handelingen die geil/gezellig gebeuren. Zoals verwacht gaat Sabine door de knieën en er volgt een geweldige PZC-sessie. Even later op bed wordt dit vervolgd door "gerotzooi", waarna voor de veiligheid de condoom gebruikt wordt.
    Tjonge,jonge, de sfeer is alsof ik weer eens met "mijn buurvrouw" lig te rotzooien (prive-weetje tussen Sabine en mij).
    Deze dame geniet volgens mij écht van "haar werk" en voor mij geldt:tot de volgende keer!

Re: sabine

Voor de liefhebbers van degelijke huisvrouwensex inderdaad een aanrader. Werkt volgens mij al bij dit privéhuis toen ik net begon met wandelen zo'n 15 jaar geleden
    Laatst gewijzigd door argus2002; 23-12-14, 08:04. Reden: overbodige quote verwijderd

Commentaar

Eindhoven, Tongelresestraat 319, Huize Yvonne, Sabina(uitstekend)

Donderdag is haar dag (en die van mij), want dan kan ik me al weer verheugen op een erotisch (half)-uurtje met Sabina. FZC is voor mij standaard, ten minste bij Sabina. En dat is echt geweldig! Dan kijk ik via de spiegel naar haar figuur, die meer lijkt op die van 'n twintiger dan op die van een veertig-plusser. En dat is ze wel, "rijp" (zie boven), maar een lekkere combinatie van geilheid/gezelligheid .En wat ik persoonlijk ook heel geil vind: 'n standje of eigenlijk "zitje" op de wastafel (als je de linker achterkamer hebt , tenminste) .Als je ze al vaker hebt bezocht, zoals ik dan raak je gauw heel vertrouwd met haar en dan is ze de "geile buurvrouw"(voor mij) of wat jij ook maar wilt. Wat ook leuk is: ze neemt makkelijk het initiatief en maakt 't telkens weer spannend. "Sabina:tot gauw"
      De "buurman"

Commentaar

Verslagen

Hallo wandelaars, jullie hebben toch wel vaker iets te vertellen, al is het over een herhaling van een fijn bezoek aan je "vriendin".
        Wel, ik heb hier zo'n bericht over SABINA, van Yvonne Privehuis Eindhoven.
        Ik heb de indruk dat de jonge meiden 't van hun jeugd moeten hebben, maar dat de dames van 30 en 40 + heel wat meer fantasie en initiatief ontplooien.
        "Rijp" betekent niet verlept!
        Sabina laat 't telkens weer zien/voelen

Commentaar

Re: Eindhoven, Tongelresestraat 319, Huize Yvonne, Sabina (Ned)(uitstekend)

Een jaar verder en nog steeds niet uitgekeken op deze tijdloze Sexgodin. Bij een bezoek aan haar na 2 of 7 weken voelt 't als een echte DATE. Vol overgave en ze geniet er kennelijk nog volop van. Ja,en dan haar uiterlijk: mooie benen (met of zonder kousen),'n middel als 'n meid van 20. En dan de borsten "C", ruim voldoende om ermee te spelen. Posities?:Voor mij de kamer met de vaste wastafel! Gezellig is ze ook nog, deze Brabantse meid. Ik hoop wel dat 't nou niet te druk wordt en ik moeilijkheden krijg om 'n afspraak te maken . De "Buurman"

Commentaar

eindhoven, tongelresestraat 319, sabina

Wandelaars houden van afwisseling, zij hebben deze luxe. En toch, er zijn dames die je jaar in, jaar uit zo boeien dat je telkens weer naar ze terug gaat. Nou, zo iemand is nou SABINA, die haar geile dienstverlening heeft uitgebreid over drie
            dagen: woensdag,donderdag en vrijdag. Sinds enkele jaren bezoek ik ze al en ik heb telkens het gevoel alsof ze "op mij wacht" (flauwekul natuurlijk), maar toch wel weer een gezellige, geile ervaring.

Commentaar

Re: Eindhoven, Tongelresestraat 319, Huize Yvonne, Sabina (Ned)

Bij binnenkomst waren er drie dames vrij. Even een gesprekje aangegaan met Sabine voor de mogelijkheden. Het was mijn eerste keer met haar dus wilde ik voor een half uur afspreken met alles erop en eraan. Na de deal kreeg ik een heerlijke tong in mijn mond. Ik heb er meteen een uur van gemaakt. Hier heb ik geen spijt van gehad. Wat een heerlijke vrouw. Met name haar billen zijn geweldig, groot maar zeldzaam stevig. Eerst uitgebreid gezoend, gewassen en verder op bed. Beffen, 69 waren heerlijk, maar uitgebreid pijpen waarbij ook de onderkant niet vergeten werd was genieten.
              Toen over naar intiem. Ze ging reverse voor me, haar benen onder de mijne schuivend, zitten. Daarna schoof ze mijn pik naar binnen. Wat een uitzicht. Vervolgens nog afgemaakt in doggy.
              Herhalingsgevaar 100%.

Commentaar

Is dat )ook' deze dame=

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...t/default.aspx

Commentaar

Dat is idd haar volle kont.
                  Laatst gewijzigd door argus2002; 19-11-15, 13:41. Reden: overbodige quote verwijderd

Commentaar

vanmiddag weer eens naar de Tongelresestr gegaan. van tevoren gebeld welke dames die dag aanwezig zouden zijn. Ik was er vroeg in de middag en er waren op dat moment slechts 2 dames vrij. Nicole, een jonge Roemeense, mooi lichaam en mooi snoetje en Sabina. Mijn favoriet Naomi was er nog niet kwam later. Besloot maar om te keren en mijn geluk elders te zoeken. ook daar de dame niet aanwezig waarmee ik een date wilde hebben. Ik stond echter scherp en besloot weer terug te gaan naar de Tongelresestraat. Bij binnenkomst uitgelegd wat ik zocht (zij had me toen ook Naomi aangeraden) en toen adviseerde ze mij om dan te gaan voor Sabina, Nicole kende ze nog niet, was pas gister begonnen en sprak alleen Roemeens. Na even gepraat te hebben met Sabina en mijn wensen kenbaar gemaakt, gaf ze al een voorproefje van wat ik kon verwachten. na een wasbeurt nestelden we ons op het bed en nam Sabina direct het initiatief. na een paar minuten wist ik al dat ik meer wilde en besloot direct met een half uur te verlengen. gelukkig ging dat en ik heb daar absoluut geen spijt van gehad. Alles wat ze beloofd had heeft ze waargemaakt en na een uurtje ging ik heel voldaan weer terug naar huis. Ergens in dit item las ik dat er een terugkom gevaar was en dat kan ik volmondig onderstrepen. Sabina, nogmaals bedankt. je bent een kanjer.

Commentaar

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Sabina (Ned)

Wie bezoekt er nou een "dame" gedurende TIEN jaar, en dan (overwegend uitsluitend) ? Heb ik daar een reden voor?
                      Nou, en of . De dame verandert (niet in haar nadeel), ze is iets molliger geworden.Het is allemaal heel vertrouwd en nog geiler (!) dan in het begin. "buiten de deur" is voor mij : SABINA !

Commentaar

Aan het werk...
                      X