Mylene (Fil), Made, Rendez-vous Privé

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mylene (Fil), Made, Rendez-vous Privé

Vorige week weer eens de stoute schoenen aangetrokken en een bezoek gebracht aan Rendez Vous in Made.
    Marsha liet eerst alle aanwezige dames weer langskomen en mijn oog viel direct op een bloedmooi oosters meisje. Ze is superslank en ziet er erg jong uit. Ze heeft prachtige lange zwarte haren en kijkt met haar ongelooflijk mooie donkere ogen superondeugend. Mijn beslissing was snel genomen. Met haar wilde ik naar boven. Ik heb een grote voorkeur voor aziatische types. Ik denk dat ze Indonesische is, maar ze spreekt gewoon Nederlands.

Toen we boven aangekomen waren gingen we direct over tot de "orde van de liefde...". Ze tongde me heerlijk en maakte me meteen supergeil door met haar prachtige vingers over mijn pik te glijden. We waren binnen de kortste keren naakt en daar zag ik een prachtig lieflijk jong lichaam.
    Ze zegt dat ze 23 is, maar ze lijkt wel 18. Ze heeft hele lieve staande borsten met superlekkere tepels en een prachtig kaalgeschoren kutje. We namen na het zoenen een douche en ze streelde me over mijn hele lichaam. Ze waste lekker mijn pik en ik gleed heerlijk met mijn vingers over haar supermooie lichaam. Na enkele minuten gingen we op bed liggen en wat daar gebeurde durfde ik in mijn stoutste dromen niet te verwachten. Ze pakte mijn pik lekker beet en begon me heerlijk te masseren, we tongden lekker en ik vingerde haar. O, o, o, wat trok ze lekker aan mijn pik, want binnen 3 minuten kwam ik al tot een zaadlozing. Ze pakte een tissue en haalde de sperma van mijn buik. Daarna heb ik haar heerlijk gebefd en o jongens... wat een superzalig kaalgeschoren nauw kutje heeft ze. Ongelooflijk, ze werd nat van mijn gelik en genoot er met volle teugen van.
    Daarna deed ze me het condoom om en ging me ongelooflijk goed pijpen. Ik moest haar tot de orde roepen en zeggen dat ze moest stoppen, want ook dit deed ze perfect en bijna kwam ik opnieuw klaar. Ze ging daarna bovenop me zitten en begon me te berijden. Ik keek in haar prachtige donkere ogen en ze is echt zo geil als boter. Zelden heb ik een mooier en geiler meisje meegemaakt dan Mylene. Ik wilde haar daarna neuken en ze draaide zich gewillig om en liet zich heerlijk nemen.
    Heerlijk tongzoenend gleed ik met mijn keiharde pik voorzichtig in haar supernauwe spleet. Ze is ECHT nauw. Rustig pompend ging in haar op en neer, steeds sneller en ja hoor... het duurde niet lang of ik spoot mijn gelukzaligheid in het condoom. Ze is echt een GFE.

Ik heb daarna nog 5 minuten met haar liggen kletsen en toen moest ik helaas alweer gaan. Ze neemt heerlijk de tijd voor alles en ze is superlief. Ik weet 100% zeker dat ik opnieuw naar haar toe ga binnenkort, want ik heb zelden zo'n mooi en lief meisje meegemaakt die ook nog TOPSEX geeft. Bedankt Mylene, jammer dat het maar 45 minuten was, de volgende keer kom ik echt langer. Ik wil je superheerlijke lichaam nog heel vaak verwennen.

XX orient

Re: Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Mylene (uitstekend)

Afgelopen maandag langs geweest in Made. Mylene was er ook en zag er erg lekker uit. Dus voor haar gekozen. En daar heb ik geen spijt van gekregen. Eerst lekker zoenen. Daarna heb ik haar lekkere kutje gelikt waarbij ze zich volledig liet gaan! Echt heerlijk

Daarna heeft ze me gepijpt en na heel kort neuken kwam ik al klaar. Maar wat wil je met zo'n lekkere meid.

Absoluut de moeite waard. Ik zal haar zeker nog een keer bezoeken.

Commentaar

Na het lezen van deze adv hier boven mij werd ik erg nieuwschierig , besloot om Marsha te bellen en afspraak te maken met Mylene.

Op weg na made weer leuke binnen komst en gastvrijheid zo als altijd natuurlijk, Marsha stelden Mylene aan me voor wouw wat een dame super mooie lichaam lief kopie ja wat wil je nog meer. Toen we boven waren heerlijk knuffelen en zoenen ze kijkt je inderdaad heel lief aan met haar bruine mooie ogen wouw echt toppertje, na lekker knuffelen en zoen partij zijn we op bed beland waar lekker aan tietjes mocht zuigen heerlijk mooie tepels zo mooi meisje voor je neus pffff :P had echt zin in ze ging over lekker pijpen wat kan ze dat goed zeg na het heerlijk pijpen en zoenen over gegaan op twee standjes eerst zei boven op mij wouw wat een uitzicht niet normaal zo mooi vooral haar zwarte lang haar super, Ze vroeg of ik op haar wouw klaarkomen maar natuurlijk met alle plezier ze trekten ze me helemaal leeg onder tussen lekker aan het zoenen met er, lekker op haar mooie bruine lichaam leeg gespoten.

wat een super ervaring weer, Lieve Mylene als je dit leest vind geweldige mooie meid we zien elkaar zekers terug Bedankt.

Commentaar

Afgelopen maandag naar deze wonderschone filipijnse geweest.Ik had haar foto's al gezien op www.rendezvousprive.nl en haar recencies hier gelezen en zo stond ze al vlug op mijn "to do"lijstje.
        Zodoende een afspraak gemaakt en al vlug konden we naar boven.
        Wat een mooie meid is het!Toen ze m'n pik waste bij de wasbak werd hij al snel hard en dus maar snel op het bed plaats genomen waar ze me lekker begon te zoenen en ondertussen aan m'n pik trok en ik haar spleetje zachtjes vingerde.
        Hierna deed ze een cd. om m'n pik en begon me heerlijk te zuigen.Wat blijft dat toch een genot,zo'n mooie meid die aan je pik ligt te zuigen!

Haar gevraagd om te 69-en,waar ze met plezier aan voldeed.Wat een lekker kutje heeft ze,echt lekker glad en heerlijk strak!Nadat ze me zo lekker had gepijpt,kwam ze op me zitten (cowgirl) en reed me binnen no time klaar,wat ook niet gek is met zo'n strak kutje.

Na even op kracht te zijn gekomen begon ze me weer lekker te pijpen en daarna haar nog even doggy-style geneukt,waarna ze me uiteindelijk weer klaar heeft gezogen.

Mylene,op de site staat dat je een echte lolita-experience bent en daar is dus niks van gelogen.Om in mijn top 5 door te dringen,zullen we elkaar nog wat beter moeten kennen,denk ik,maar deze eerste keer was iig.al zeer voor herhaling vatbaar!

Gr.Rene

Commentaar

Had weer erg zin en ging de site bekijken wie er aanwezig zijn in made van mijn favoriete jill of mylene, jill was er niet dus heb ik voor mylene gekozen heb gebeld om afspraak te maken met haar.

Ze zag er weer heel mooie lief uit wouw!! kreeg steeds meer zin op de na boven begon ze weer met lekker zoenen en wassen wat en heerlijk dame is mylene toch en zo lief. Eenmaal op bed begint knuffel partij wat heerlijk is met haar en zoenen, pijp gebeuren is ook super bij haar dan is het bijna gedaan maar gelukkig kon ik het goed vol houden, over gegaan op het echte werk zei lekker boven op waar bij ze lekker hard te keer ging lekker diep neukte, toen ik op haar , maar vond het lekkerder als zei boven op kwam zijn we daar weer naar over gegaan lekker diep WOUW!!! ze ging zo lekker te keer dat het niet meer hield heerlijk klaargekomen waar bij ze lekker zoenen onder tussen.

We hebben nog wat geknuffeld en gekletst.

mylene bedankt weer lieverd we zien elkaar gauw weer!!! kus.

Commentaar

Gister weer is een heerlijk bezoekje gebracht aan me lieve beste vriendin mylene.

Het was weer super lekker met haar. Ze ziet er zo lief en lekker uit altijd kan er echt geen genoegen van krijgen.

We hebben heerlijke sex gehad. Waar bij ik lekker in der smalle speeltje klaarkwam mmmm. Verder ga niet in details want meeste staat al in me vorige recensies hier boven.

Mylene Bedankt weer lieve sgat. We zien elkaar snel weer!!!.

Commentaar

Had afgelopen vrijdag, best wel zin in om mylene te bezoeken want ze is gewoon me topper. Had contact opgenomen er werd verteld dat ze haar sexy pakje klaar had liggen als ik een keer zou komen. (Is dat pakje wat ze op de foto aan heeft). http://www.rendezvousprive.nl/dame.php?dame=22Ik dacht WOUW!! dat laat ik niet zitten. Daar droomde ik altijd al van dat een meisje dit wil dragen tijdens sex. Omdat ik erg veel van dat soort dingen hou vooral dat stof is erg opwindend en heb daar echt een kick!! op.

Dus ik kwam binnen en mylene kwam naar me toe met dat pakje aan WOHOO zo iets zie je niet vaak. werd al meteen erg opgewonden van alleen het zien al zo mooi meisje die het aan heeft prachtig.

ze heeft het lekker aan gehouden tijdens het vrijen en seks heb haar weer heerlijk genomen. En ik genoot van allebei zowel van haar als van haar sexy pakje wat ze aan had.

Het was Super geweldig mylene vond het super geil dat ik daar opgewonden van raakten.

Al bij al een super ervaring weer bij mij lieve sgat.

Bedankt Kanjer van me!!!!!

Commentaar

Geprikkeld door de advertorial besloot ik weer eens langs te gaan in het pitoreske Made. Eva, Madelon, Amy en nog meer dames waren aanwezig. De eerste drie allemaal bezet, en daarna nog volgeboekt tot heel lang. Ik mocht wachten, maar ik zag het al heel somber in. Na tien minuten stelde Mylene zich voor, wauw, de foto's doen haar veel onrecht.
                Jazeker, ik had mijn keuze gemaakt. Boven maakte Mylene de belofte -die ze in mijn fantasie had gemaakt- geheel waar. Teder, rustig kussen. lekker knuffelen, ze rook ook heerlijk. Daarna ging ze rustig over tot pijpen, ggggg. Extra sexy met al de spiegels. Tenslotte in verschillende standjes het afgemaakt.
                “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

vandaag bij haar geweest. Wat kunnen meningen toch verschillen, ze zag er redelijk uit wel slank niet echt strak.
                  Maar als ik de recensies hier boven leest zou het wel aan mijliggen datik het zeker geen super ervaring vond. Ze klaagde dat mijn pik tegroot was, er wasook geen klik.
                  Al met al was niet best...

Btw ze is filipijnse

Commentaar

Re: Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Mylene (goed)

Inderdaad kunnen meningen zeer verschillen zoals Michel hierboven zegt.

Vandaag ben ik weer bij het toppertje van Rendez Vous geweest (Mylene) en ja... bij mij is de klik er dus wel.

De afspraak is wederom volledig nagekomen en ze was zoals altijd zeer lief en teder naar mij toe.
                    Ze heeft bij mij nog nooit geklaagd, maar ik behandel haar ook met veel respect.

Michel... als ik je overige recenties lees, schrijf je ergens: als de klik er niet is, erger ik me overal aan....
                    Dat zegt mij genoeg.

Mylene... jij hebt mij vanmiddag weer op een fantastische wijze tot het ultieme hoogtepunt gebracht en voor mij blijf jij de topper in Brabant!!
                    Ik dank je hier weer hartelijk voor en hoop je weer gauw te mogen bezoeken!

Commentaar

Re: Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Mylene (goed)

Had weer erg zin in mij lief . Dus heb een afspraak gemaakt met er.

Ze zag er weer perfect uit, in het nylon waar ik zo van hou super!!.

We hebben weer heerlijke sex gehad, heerlijk van haar genoten zoals altijd.. en zei van mij natuurlijk, we hebben gewoon een super klik samen we hebben respect voor elkaar dat is ook belangrijk!!.

Heb er lekker in doggy genomen waarbij tot het hoogte punt kwam pohooo zo lekker.

Wat Oriënt zegt klopt precies Brabantse topper!! zekers te weten.

Mylene je bent mijn kanjer, lieverd, geniet van je vakantie he 12 december . We zien elkaar gauw. KUS!!
                      Laatst gewijzigd door Omega 7; 06-12-10, 22:36.

Commentaar

Re: Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Mylene(goed)

Paar dagen gelden bij me lieverd geweest :P

Wat was het weer geweldig!! ze weet precies wat ik lekker vind, en wat ze aan moet nylon For Me!!! .

Seks is gewoon geweldig met me lieverd, zoals altijd natuurlijk we voelen elkaar goed aan!! Alles is super bij haar!!

Commentaar

Was zeker wel OK, maar had er niet zo'n klik mee....
                          Te gevoelig
                          Had wel inderdaad een strak poesje..

Commentaar

Gisteren las ik de naam Mylene weer en m'n pik begon direct op te spelen.
                            Ik heb onmiddellijk de auto naar Made genomen en ja hoor... ze was er... het enige wondermooie meisje/dametje bij Rendez Vous.

De andere dames hoeven zich niet eens meer aan mij te presenteren, want Mylene blijft gewoon de topper in deze club.
                            Ze heeft op de allerlekkerste manier bij mij weer alle klokken en bellen laten luiden en ik ging na een weergaloos partijtje vrijen weer 100% voldaan weg.

Mylene, meid... je bent ECHT DE ALLERBESTE!!!

Bedankt en weer tot héél snel.

Commentaar

Mijn ballen zaten tot de nok toe gevuld met sperma en wie kan deze beter ledigen dan het allermooiste poppetje van Brabant... Mylene!!

Ik had een afspraak in Breda, dus het kwam goed uit om even langs Rendez Vous in Made te rijden.

Nou... ik heb het geweten, totaal leeggezogen en -geneukt ben ik daar na 1 uurtje weer vertrokken. Wat blijft dit meisje een topper op sexgebied.
                              Een ècht Aziaatje, zoals je ze eigenlijk alleen maar daar in het Verre Oosten tegenkomt.

Altijd aardig, zeer sensueel, knap en op sexgebied door niets en niemand te overtreffen!

Bedankt Mylene. Je vertelde me dat je niet met vakantie gaat, dus ik hoop dat je veel klanten krijgt die ook het toppunt van genot willen bereiken deze zomer....

Tot snel weer na de vakantie, voor mij blijf jij de allerbeste!!!

En uhhh... omdat ik zo voldaan en ontspannen bij mijn klant kwam na het bezoek aan jou, heb ik een uitstekend contract kunnen schrijven. Je was het geld dus dubbel en dwars waard!

Commentaar

Ben al weer paar keer bij me toppertje geweest. Oohhhh wat is ze geweldig elke keer maar weer super bij haar. We genieten er allebei van dat vind ik ook belangrijk.

Mylene is al lang mijn topper niemand zou haar plaats in kunnen nemen bij mij . We voelen elkaar goed aan en hebben heerlijke seks samen..

Mylene je weet het lieverd, je bent me kanjer maar dat weetje wel he .
                                Meid tot gauw weer..

Kussie..

Commentaar

Ik ben al een paar keer bij Mylene geweest en ik vind haar echt geweldig. Ik vind haar bloedmooi, wat natuurlijk een kwestie van smaak is, maar bij mij raakt ze alle knoppen.

Bij Rendezvous hebben ze verschillende kamers. Mylene vindt de spiegels wel leuk, ik wat minder. Ik vind de grote kamers met bad het prettigt.

Eerst heerlijk uitgebreid zoenen en strelen, waarbij je echt het gevoel hebt dat je intiem bent. Ze neemt er goed de tijd voor en weet je zelfs met kleren aan al gek te maken. Dan even wassen en op het bed lekker verder. Ook daar eerst uitgebreid zoenen en vrijen - daar hou ik van, maar dat zal persoonlijk zijn - en daarna bef ik haar en pijpt ze me. Dat doet ze geweldig. Ik hou helemaal niet van met condoom, maar doe dat wel altijd, voor de veiligheid. Maar met Mylene is zelfs dat een feest en je ziet dat ze er zelf van geniet. Vaak komt ze onderweg ergens wel klaar, vaak tijdens beffen of vingeren. Is heerlijk gezicht om haar te zien genieten (daar geniet ik dan weer van!). Ze is wel heel strak, dus groot gevaar om snel te komen, maar met wat techniek is er een prima vrijpartij van te maken. Daarna lekker uitblazen en een klein kletspraatje. Ze is geen kwebbelkous, maar praat prima terug. Ze ligt lekker tegen je aan en als het uur voorbij is dan eindigt het allemaal heel vanzelfsprekend allemaal. Op en top professioneel, maar van het soort waar je je heel prettig bij voelt.

Commentaar

Je geeft in het rec.form. aan dat je 120 € hebt betaald voor een uur.

Is dat een ruime 3 kwartier geworden of heb je rcht maar 120€ betaald voor een uur?Normaal betaal je bij rendez-vous volgens mij 150€...

Commentaar

nee, je hebt gelijk. 150 voor een uur, en een opslagje voor gebruik credit card. was het maar waar...

Commentaar

Re: Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Mylene(uitstekend)

Nadat ik wat eerder van het werk weg mocht, dacht ik bij mezelf.....laat ik eens langs made gaan, ligt toch op de terugweg.
                                        En wat de voorgangers allemaal zeiden, klopt als een bus! Een mooie meid met puur natuur en voelt (h)eerlijk strak aan.

Om een lang verhaal kort te maken:

- Ze pijpt lekker, en slaat je ballen niet over.
                                        - In 4 standjes (cowgirl, missio, doggy en lepelen) weet ze het je heerlijk naar je zin te maken.
                                        - Na de cumshot, een heerlijke massage.

Herhalingsgevaar is zeer groot!

Commentaar

Re: Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Mylene(uitstekend)

Wat hierboven is gezegd klopt zeer zeker het is een lief klein meisje die lekker pijpt en lekker strak is beneden,je vraagt je af, krijg ik hem daar wel in,maar daar zorgt zij wel voor en daarna is het super genieten.