Nicolette (Hon), Made, Rendez-vous Privé

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nicolette (Hon), Made, Rendez-vous Privé

hoi
    gisteren naar made gegaan voor een blinddate
    was echt spannend
    door Marsha geregeld
    kwam aan en ging in de huiskamer zitten
    en ja hoor daar kwam nicolette binnen wouw
    wat een leuke meid mooi lief spontaan gewoon om op te vreten
    moest gelijk aan 6 jaar geleden denken bij ds daar zat Joanna precies een tweeling zus
    dus voor de gene die Joanna missen hier is haar even beeld hi hi
    ook net zo lief en teder lekker mooi mankeert niets aan
    echt een meisje voor een gfe
    vond het echt jammer dat die 2 uur weer om waren
    nicolette engeltje van me
    tot over 2 weken gaan we verder waar we gestopt zijn
    je heb me een topavond bezorgt
    liefs henry
    Laatst gewijzigd door argus2002; 16-09-18, 14:11. Reden: naam goed gezet

Was mijn eerste bezoek aan dit privéhuis. In de zitkamer plaats genomen en de dames zich voor laten stellen. Nicolette sprong er voor mij uit dus de keuze was snel gemaakt. Gelijk voor een uur gekozen met deze schoonheid.
    Op de kamer begonnen met tongzoenen waarbij ik haar lichaam kon verkennen met mijn handen. En wat een lichaam! Een donkerharige schone met een mooie teint. Tijdens het zoenen begon ze mij van mijn kleding te ontdoen, ze had wat moeite met mijn broek los te krijgen. Toen uiteindelijk alles uit was even het wasje, dit ging een beetje onbeholpen met een klets water waarbij ook mijn benen nat werden. Vervolgens door op bed waar we verder zijn gegaan met zoenen, strelen en uiteindelijk heb ik haar lekkere kutje gevingerd, terwijl ik aan haar tepels sabbelde. Dit vond ze prettig, te merken aan haar harde tepels en haar gekreun en de schokkende bewegingen van haar onderlichaam.
    Daarna was het tijd voor het pijpen. Condoom erom en de pret kon beginnen. Het pijpen was lekker maar niet uitzonderlijk. Na het pijpen kwam ze bovenop me zitten en heeft ze me bereden, en aangezien ik al op springen stond duurde het niet lang voordat ik het condoom volspoot. Ze merkte op dat ik blijkbaar nogal geil was, dat heb je goed gemerkt meisje. Hierna hebben we een tijd lang tegen elkaar aangelegen waarbij ik haar streelde, en ik af en toe het idee kreeg dat ze zowat lag te slapen. En ze bekende op een gegeven moment ook dat ze moe was en weinig geslapen had die nacht. Beetje jammer. Door haar nationaliteit en vanwege misschien ook de vermoeidheid was er niet echt sprake van een boeiend gesprek, dat doet helaas een beetje afbreuk aan de GFE.
    Vervolgens ben ik haar borsten weer gaan zoenen en was eigenlijk van plan om af te dalen naar haar kutje om die ook eens te proeven, maar voordat ik daartoe de kans kreeg had ze weer een condoom om m’n pik gedaan en ging ze me weer pijpen, en toen ik voldoende stijf was kwam ze weer op me zitten. Ditmaal heb ik haar wat actiever genomen, en op een gegeven moment was ik toe aan een ander standje dus over op missionaris. Een mooi gezicht dat mooie Oost-Europese poppetje onder me te zien liggen, maar wilde graag in haar komen in doggy dus nogmaals geswitcht en zo met het uitzicht op haar lekkere kontje nogmaals heerlijk klaargekomen.
    Het was jammer dat ze zo vermoeid was waardoor het van haar kant een beetje passief was.
    Miscchien keer ik nog eens terug om te ervaren hoe het is met haar als ze niet zo moe is, want is wel een zeer aangename verschijning.
    Laatst gewijzigd door argus2002; 07-10-18, 23:29. Reden: bericht en formulier samengevoegd

Commentaar

Aan het werk...
    X