Nuland, Rijksweg 27, Julia Bar, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nuland, Rijksweg 27, Julia Bar, algemeen

Omdat ik er laatst een keer biinengegaan ben om eens te bekijken wat deze gelegeneid nou precies is, hierbij wat specs.

Naam: Julia Bar (Zo heet het officieel)

Adres: Rijsweg 27, 5391 LJ, Nuland

Telefoonnummer: 073 5322705

Website: http://www.juliabar.nl/index.html

Aard: Club

Openingstijden:
    de avonden zeker, kom ik later op terug.

Prijzen:
    Entree 15 euro, dat is incl 5 bier/fris
    Mixes, picolo's, en champagne lopen snel op in prijs.
    Prijs voor de dames
    30 min 80 euro
    60 min 150 euro
    Specials raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    Ligt tussen van der Valk en XieXie. Parkeren kan makkelijk discreet op de Toekanparkeerplaats.

Inrichting:
    Van buiten ziet het geheel er niet zo fraai uit. Van binnen valt dat enigszins mee. Geen 5 sterren super lokatie. Bar met vreemd blauw/turkoois licht.

Verzorging:
    Bij binnenkomst moet de entree voldoen, waarna je het bargedeelte kunt betreden. Toen ik er was was er nog 1 andere klant. Niet veel te doen. Dames komen wel naar je toen en proberen drankjes te ontfutselen.

Algemeen:
    De dames die er waren toen ik er was spraken mij niet zo aan. Ook had ik twijfels over de kwaliteit van de geboden diensten. Dus na 3 drankjes heb ik het pand verlaten mede ook omdat ik de sfeer niet als aangenaam heb ervaren.

Ik heb begrepen dat deze gelegenheid sinds begin dit jaar weer open is en voorlopig voor 2 jaar een vergunning heeft.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door argus2002; 20-06-14, 13:34. Reden: webadres toegevoegd
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Re: Nuland, Rijksweg 27, Julia Bar, Algemeen

Ik ben al meerdere keren in de Julia Bar geweest. De ervaringen zijn wisselend, maar nooit slecht en bijna altijd heb ik het naar mijn zin. Soms zijn er 6 meisjes, vaak buitenlandse, soms maar 3. De gastvrouw is een kanjer en als je je wensen aan haar vertelt, vertelt zij je wie van de meisjes je het beste kan nemen, als je althans niet op het uiterlijk afgaat.

Ik ga in januari zeker weer een keer.
    Gigagenieter.

Commentaar

Ik hou het kort ditmaal.
      Mijn ervaring was afgelopen week weer goed: de sfeer was goed, de meisjes waren aardig, de keuze alleen (voor mij) vrij beperkt. Ik maak graag eerst een babbeltje aan de bar en als het klikt dan komt de rest vanzelf, maar als het moeilijk babbelen is, dan krijg ik een stuk minder zin om er een feestje van te maken.
      Ik ga over een paar weken zeker wel weer eens kijken.

Commentaar

Ik ben er een paar keer geweest, en altijd lekker daar. Vooral die Dominicaanse meiden zijn erg geil!

Commentaar

Re: Nuland, Rijksweg 27, Julia Bar, algemeen

bestaat deze bar nog, en de meiden op kinky.nl onder het zoekkopje "nuland" ontvangen zij daar?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rogiervansdc Bekijk bericht
            bestaat deze bar nog,
            Zo ver ik weet bestaan ze nog. Althans het pand staat er nog.

Oorspronkelijk geplaatst door rogiervansdc Bekijk bericht
            en de meiden op kinky.nl onder het zoekkopje "nuland" ontvangen zij daar?
            Ik denk dat de meeste dames, mannen ontvangen in het naast gelegen hotel.

mvg Wandelaar76
            Laatst gewijzigd door wandelaar76; 18-12-13, 00:11. Reden: quote aanpassen

Commentaar

Gezien de volgende publicaties van september 2013 zal het nog wel bestaan.

http://schijndel.gezien.nl/uitgaan/b...h-bloot-1.html

en

http://schijndel.gezien.nl/uitgaan/b...cht-nodig.html

en

http://schijndel.gezien.nl/uitgaan/b...liciteren.html

Ik ben er in een ver verleden wel eens geweest. Ben toen met een zuid-Amerikaanse aan het rommelen geweest. Er is me weinig van bijgebleven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wandelaar76 Bekijk bericht

Ik denk dat de meeste dames, mannen ontvangen in het naast gelegen hotel.

mvg Wandelaar76

Dat ook maar er is ook nog een pandje net buiten het dorp, aan de oostkant van Nuland waar dames ontvangsten doen. In advertenties wordt daar altijd heel krampachtig over gedaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Crashtest Dummy Bekijk bericht

Website: geen bekend
                  Nu dus wel;

http://www.juliabar.nl/index.html

Commentaar

http://www.thuisinhetnieuws.nl/artik...julia-bar.html

Commentaar

Inmiddels is de Julia bar weer open.

Na het overlijden van de eigenaresse is hij even gesloten geweest, maar inmiddels is de zaak weer opgestart.
                      Gastvrouw Hennie, die achter de bar stond, runt nu de toko.
                      De dames die voorheen in deze club werkzaam waren zijn ook bijna allemaal weer terug.

Commentaar

De Juliabar is helemaal opgeknapt. Erg gezellige bar en nog steeds erg lekkere meiden, ook uit Dominicaanse republiek en die zijn zeer bedreven ?

Commentaar

Werken er daar ook wat jongere meiden?

Commentaar

https://www.kinky.nl/seksbedrijven/c...78848-juliabar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 300tdt Bekijk bericht
                              Werken er daar ook wat jongere meiden?
                              Zoals de kinky links aangeeft, niet echt jonge dames 300tdt. Van middelbare leeftijd, "als ze dan al wat niet ouder zijn dan opgegeven" wat ook vaak het geval is, in deze branche.
                              Voor mij in ieder geval te oud.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Crashtest Dummy Bekijk bericht

Nu dus wel;

http://www.juliabar.nl/index.html
                                Deze link werkte bij nog niet goed, deze wel http://juliabar.nl/
                                (Misschien ligt het aan mijn Mac, maar misschien ook niet)
                                  Al meer dan 40 jaar is de Julia Bar in Nuland een begrip in heel Brabant. We zijn een intieme seksclub waar het Brabants gezellig is en een ontspannen sfeer en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. We zijn zeven dagen per week vanaf 20:00 uur geopend een makkelijk bereikbaar en gelegen naast Motel ... Read more
                                “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Ben er een paar weken geleden geweest, was er en er waren drie dames allemaal mollig en wat exotisch, niks voor mij gading erbij. Vroeg ik de ontvangstvrouw welke dames er nog meer aanwezig zouden zijn deze week. Vertelde ze mij nee dit zijn de beschikbare dames voor de zomer! dus maw andere keuze dan deze dames heb je niet! Was ook alleen de enigste bezoeker op deze tijd. Een beetje vergane glorie als je het mij vraagt..

Commentaar

Aan het werk...
                                  X