Eindhoven, Sint-Antoniusstraat 4, Body to Body, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eindhoven, Sint-Antoniusstraat 4, Body to Body, algemeen

Naam:Privé Salon Body to Body

Adres:St. Antoniusstraat 4, 5616 RT Eindhoven

Telefoonnummer:040 - 2510855

Website:www.body-to-body.nl

Aard:Prive Salon

Openingstijden:
    Van maandag t/m zondag
    Van 11.00 uur tot 22.00 uur

Prijzen:
    Tijd Kamerhuur Prijs dame Totaalbedrag
    20 min € 25 € 35 € 60
    30 min € 35 € 45 € 80
    45 min € 45 € 60 € 105
    60 min € 55 € 75 € 130
    oor extra’s zoals Frans z.c. of anaal e.d. geldt een vast tarief welke bepaald is door de dames zelf.

Verzorging: Netjes

Algemeen: Klasse Prive huis altijd vriendelijk.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door argus2002; 15-07-17, 18:02.

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body

http://www.privebtob.nl/index.html

Deze zaak heeft zijn naam aangepast en heeft een nieuwe website.

Commentaar

Positief is in elk dat de nieuwe club met vaste (standaard) prijzen gaat werken en de namen van de dames die aanwezig zijn vermeld zijn.

Prijzen

Onze tarieven zijn gebaseerd op een massage, Franse massage en safe sex inclusief tongzoenen indien de dame dit aanbiedt. Natuurlijk bepalen uw persoonlijke hygiëne en de klik met de dame het laatste alsmede eventueel andere extra mogelijkheden.

30 minuten € . 70,00
      45 minuten € 100,00
      60 minuten € 125,00

Voor gebruik van whirlpool rekenen wij slechts € 15,00 extra.

Voor extra’s zoals anaal, Frans zonder condoom e.d. geldt een vast tarief welke bepaald is door de dames zelf. Vraag deze gerust na bij de gastvrouw. Het standaard tarief rekent u af met de gastvrouw, de extra’s met de dame op de kamer
      “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bazookajoe
        De prijzen voor 45 minuten en 60 minuten zijn nu repectievelijk 105 en 130 euro.
        Onze tarieven zijn gebaseerd op een massage, Franse massage en safe sex inclusief tongzoenen indien de dame dit aanbiedt. Natuurlijk bepalen uw persoonlijke hygiëne en de klik met de dame het laatste alsmede eventueel andere extra mogelijkheden.

30 minuten € . 75,00
        45 minuten € 105,00
        60 minuten € 130,00

Voor gebruik van whirlpool rekenen wij slechts € 15,00 extra.

Voor extra’s zoals anaal, Frans zonder condoom e.d. geldt een vast tarief welke bepaald is door de dames zelf. Vraag deze gerust na bij de gastvrouw. Het standaard tarief rekent u af met de gastvrouw, de extra’s met de dame op de kamer.

Betaling á contant.
        hier de juiste prijzen dit om misverstanden te voorkomen keep on walking gr janes93

Commentaar

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, algemeen

laatste tijd zijn er toch al een aantal dames vertrokken en niet veel nieuwe dames erbij. Crisis of is de service verminderd?

Ik ben er al een hele tijd niet geweest.

Commentaar

ja de leukste meiden, zij nu allemaal weg wel opvallend !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sharky68 Bekijk bericht
              ja de leukste meiden, zij nu allemaal weg wel opvallend !
              Al dit gespeculeer!?
              "De leukste meiden" is natuurlijk een persoonlijke, subjectieve waarneming.
              Je kunt dit alleen zeggen als je er recent geweest bent sharky68 en die indruk heb ik niet dat dat zo is

Commentaar

ja daar heb je gelijk dit is wat ik vind mijn mening maar dit hoeft niet voor iedereen te gelden. geloof me ik kom daar al jaren als vaste klant. heb goede eraringen met verschillende dames daar gehad. maar deze dames zijn ook al weg gegaan naderhand met 1 vaste dame gehad 2x per maand .en deze dame is daar nu ook al weg .voor mij houd het daar dan ook op .

Commentaar

Ik ben er pas nog geweest. Een prima tijd gehad en goede service.
                  niks veranderd met verleden voor mij.
                  Appels pluk je als ze rijp zijn

Commentaar

ja daar heb je gelijk dit is wat ik vind mijn mening maar dit hoeft niet voor iedereen te gelden. geloof me ik kom daar al jaren als vaste klant. heb goede eraringen met verschillende dames daar gehad. maar deze dames zijn ook al weg gegaan naderhand met 1 vaste dame gehad 2x per maand .en deze dame is daar nu ook al weg .voor mij houd het daar dan ook op .
                    Het klopt wel dat het verloop bij privebtob de laatste 2 jaar (de tijd dat ik daar regelmatig ben geweest) behoorlijk was maar moet zeggen dat je dat beeld ook bij andere huizen ziet. Wat betreft service en het 'thuis' gevoel ben ik wel met Piet D eens is bij btob onverminderd. Vind het persoonlijk wel jammer dat de verhouding oostEuropese / Nederlandse vrouwen is veranderd te meer omdat de vrouwenhandel vaak in die oostEuropese hoek zit. Die vaste dame waar je het over hebt zal Fleur zijn, zeker een van de super toppers.

Commentaar

ja dit klopt .de vaste dame is inderdaad fleur het was zeker een super topper was echt een aanwinst . ga haar zeker achter na. nu ze gaat werken bij yu&mi .

Commentaar

Dat is wel raar; bij haar recensies op dt forum wordt gesuggereerd dat Fleur is gestopt. Omdat dit bij Verona niet werd vermeld was ik in de veronderstelling dat Fleur letterlijk was gestopt!!??
                        Laatst gewijzigd door Krukkie; 09-12-13, 17:29. Reden: onnodige quote

Commentaar

ja dat klopt vond het ook raar dat ze in eens gestopt zou zijn zoals aangegeven op deze site . maar dit schijnt absoluut niet waar te zijn. deze dame fleur is nu werkzaam bij yu&mi.

Commentaar

ja dat klopt vond het ook raar dat ze in eens gestopt zou zijn zoals aangegeven op deze site . maar dit schijnt absoluut niet waar te zijn. deze dame fleur is nu werkzaam bij yu&mi.
                            info vind je hier: http://privebtob.nl/fleur.html

Commentaar

goed van je needit . want zo`n topper hoeft niet ineens van de kaart geveegt te worden alsof ze is gestopt. ga volgende week naar haar toe bij yu&mi .

Commentaar

Verloop bij Body to Body is laatste tijd inderdaad behoorlijk.
                                Neemt niet weg dat het een prima huis is in mijn ogen.
                                Jammer dat dames als Anke, Donna en Angela weg zijn ( 3 toppers) maar Alicia en Sara zijn ook super.
                                Er komt ongetwijfeld wel weer wat bij.

Velen spreken over Fleur: jammer dat ze weg is enz.. Ik vond haar echter de slechtste ervaring die ik bij Body to Body heb gehad.
                                Smaken verschillen en dat is maar goed ook toch

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht

Velen spreken over Fleur: jammer dat ze weg is enz.. Ik vond haar echter de slechtste ervaring die ik bij Body to Body heb gehad.
                                  Smaken verschillen en dat is maar goed ook toch
                                  Ik ben het helemaal met je eens. Fleur was op een of andere onverklaarbare manier een soort publiekslievelingetje. Bij Fleur was het zo dat als je een afwijkende mening had over haar en je roept dit hardop dan kreeg je vaak kritiek over je heen. Niet dat het deert maar het was wel tekenend.

Commentaar

publiekslievelingetje ja, vele begrijpen dat wel...ik in elk geval wel!
                                    Ik vind het persoonlijk niet handig voor ons wandelaars dat de recensies zijn geblokkeerd en begrijp ook niet dat de beheerder van hookers.nl daar mee heeft ingestemd[IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon6.gif[/IMG]
                                    Laatst gewijzigd door argus2002; 26-03-14, 11:14.

Commentaar

De moderator van dienst zal ze wel in het archief gestopt hebben omdat de dame niet (meer) werkt, of omdat niet bekent is waar ze eventueel wel werkt.
                                      Laatst gewijzigd door argus2002; 26-03-14, 11:15.

Commentaar

Fleur is blijkbaar definitief gestopt en daarom is haar topic naar het archief verhuisd.

Groet,
                                        Krukkie
                                        It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                                          Fleur is blijkbaar definitief gestopt en daarom is haar topic naar het archief verhuisd.

Groet,
                                          Krukkie
                                          neen Krukkie, de dame is niet gestopt (zie hieronder, bericht van sharky68)