Tilburg, Spoorlaan 20, Mens Club: algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tilburg, Spoorlaan 20, Mens Club: algemeen

Naam: Spoorlaan 20

Adres: Spoorlaan 20, 5017 JS Tilburg

Telefoonnummer: 013-5432203

URL Kinky: http://www.kinky.nl/seksbedrijven/pr...-tilburg-prive

Website: http://www.spoorlaan20.nl/

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 22:30.
    Zaterdag van 11:00 tot 17:30.
    Zondag gesloten.

Prijzen:
    Relaxen all-in:

30 min. € 70
    45 min. € 100
    60 min. € 130

Inclusief drankje van het huis.
    Entree vrijblijvend.

trio's 2x tarief

Of anders?....................alles is bespreekbaar.
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:

Nabij Interpolis een parkeergelegenheid vandaaruit een kleine 5 min lopen langs het spoor, als je naar het spoor kijkt moet je rechts je hebt een achter ingang dan moet je bij de witgoed winkel rechts en gelijk links

Inrichting:
    Inrichting is onlangs ge-update met lambrisering, rood tapijt etc..

Verzorging:
    Bij binnenkomst worden de dames in een separe aan je voorgesteld.
    Na je keus, afrekenen en naar de kamer met de betreffende dame.

Algemeen:
    Veel niet-NL dames, meestal zo'n 5 aanwezig. Kwaliteit erg wisselend.
    Bij prijzen staat een citaat van de site van Spoorlaan, "alles is bespreekbaar".

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Helpdesk; 04-05-17, 16:14. Reden: url kinky toegevoegd

Re: Tilburg, Spoorlaan 20, Spoorlaan 20

Beste moderator,

Adressen in de buurt van een station zijn altijd heel interessant en dus heb ik gezien hun straatnaam eens op hun site geklikt.

Ik zie dat de genoemde prijzen en openingstijden inmiddels zijn aangepast.

De link werkt wel nog steeds.

Commentaar

Re: Tilburg, Spoorlaan 20, Spoorlaan 20

Je kan ook de bus nemen: lijn 9 richting Udenhout lijn 140 richting Den Bosch In beide gevallen uitstappen bij de eerste halte na Interpolis. Dan is het max 5 min lopen. Ik kom er al jaren, heb er veel dames gehad. Altijd tevreden en goede service. Echt een aanrader deze club. Wel jammer dat het aantal dames in de loop dr jaren is afgenomen.

Commentaar

Re: Tilburg, Spoorlaan 20

Ik vind het geen goed adres.
        Er hebben wel een aantal goede dames gewerkt, maar meestal waren die snel weer vertrokken. Ga je voor de GFE, dan is dit gewoon geen goede tent, zeker niet in vergelijking met zaken zoals in den Bosch (Touch me), Made (Rendez Vous), Breda (Huize Sandra en Fantasy), Eindhoven (Body to body, Eindhoven prive en huize Yvonne).

Ook opvallend bij Spoorlaan 20 is dat er weinig recensies geschreven zijn, en de recensies die er zijn, dikwijls door mensen die weinig of niet over andere gelegenheden hebben geschreven. Dat kan betekenen dat ze weinig vergelijkings materiaal hebben, maar het kan ook beteken (veel erger nog) dat het spook recensies zijn.

Wat Tilburg betreft heb ik het een beetje opgegeven. Spoorlaan 20 is het enige prive huis, en bij erotische massage salon wordt je bij Solar Plexus ook vooral geld uit je zak geklopt.

Commentaar

Re: Tilburg, Spoorlaan 20

Om eerlijk te zijn heb ik nog geen slechte ervaringen gehad bij de spoorlaan.
          Als ik het zo de ervaringen lees, lijkt het wel of ik ergens anders ben geweest? Men's Club toch?

Mijn ervaring: Elke keer leuke spontane en ook wel minimaal 2 echt heerlijke dames ertussen (van de weliswaar 4/5 dames die er zitten) maar dat is bijna overal, toch? Smaken verschillen wellicht dan wel, maar ok.
          Ik vind het belangrijk dat ze een mooi figuur hebben, enthousiast zijn en vooral ook hygienisch en een lekker koppie en daar kan ik bij de spoorlaan weinig slecht over zeggen.

Zal binnenkort misschien nog wel eens gaan om te checken en te keuren

Commentaar

Re: Tilburg, Spoorlaan 20, Mens Club

hallo heren, weet iemand waar je gratis kan parkeren zonder dat je weg gesleept word, want ik heb even op googlemaps gekeken en zag een bord met erop parkeren voor verguninghouders teminste voor hun deur, ergen verderop schijnt er gratis te kunnen parkeren, maar aangezien ik helemaal niet bekent ben vind ik het wel zo gemakelijk omdat te weten
            ik hoor het wel

gr.Midnightoil

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door midnightoil Bekijk bericht
              hallo heren, weet iemand waar je gratis kan parkeren zonder dat je weg gesleept word

Vanaf 15 uur is het gratis parkeren was in het verleden zo weet niet of het nu nog is.http://g.co/maps/bgk32 Vanaf hier is het nog maar een minuut of 5 lopen

gr Wandelaar76
              Laatst gewijzigd door wandelaar76; 29-09-11, 23:06. Reden: Tekst aanpassen

Commentaar

hallo heren, weet iemand waar je gratis kan parkeren zonder dat je weggesleept wordt.
                Als je vanaf Ringbaan Oost de Spoorlaan oprijdt moet je betalen, maar als je juist de andere kant oprijdt, dus niet links, maar rechtsaf vanaf Ringbaan Oost is het gratis parkeren.

Je hoeft dan maar enkele minuten te lopen en je bent op de Spoorlaan.
                Laatst gewijzigd door bobby vitale; 15-10-11, 11:02. Reden: Quote goed gezet.

Commentaar

hallo heren, weet iemand waar je gratis kan parkeren zonder dat je weggesleept wordt..
                  In de spoorlaan kun je in de straat parkeren. Als je dit wenst zelfs voor de deur.
                  Naast de speciale plaatsen voor vergunninghouders, zijn er ook vrije plaatsen. Op plm 50 mtr van nr.20 staat een parkeerautomaat.
                  Wat verderop, plm 200 mtr voorbij nr 20 is zelfs een redelijk grote parkeerplaats waar meestal plek is
                  je betaalt slechts een paar euro !
                  Kun je ook gemakkelijk achterom via de discrete ingang naar binnen
                  Laatst gewijzigd door bobby vitale; 15-10-11, 11:03. Reden: Quote goed gezet.
                  groeten,
                  Pandora

Commentaar

ik ben vandaag weer eens een keer na 2 jaar naar de mens club geweest ik zag de website met foto's en welke dames er aanwezig zijn.ik ben rond 14uur naar binnen gegaan,en had de keuze uit 3 dames ik kon kiezen uit 3 mooie dames Sandra Claudia en Isabella.ik koos voor de laatste en ik had daar geen spijt van.ik kan alleen maar zeggen uitstekend.

lexsteel

Commentaar

Wat me van de week gebeurt is.....en dat was niet de eerste keer.

Ik ging hierheen met de intensie een wip te maken. Werd voorgesteld aan 3 dames. Allen waren met een getinte huidskleur. Geen dame die me aansprak op dat moment.

De baas werd kwaad en begon te schelden. Ik ben netjes vertrokken.
                      Laatst gewijzigd door Omega 7; 26-11-12, 18:50.

Commentaar

deze week de club bezocht na lange tijd.
                        een nieuw meisje moniqeu gekozen, en mijn keuze was goed gebleken.
                        Een iets rijpere lieve meid, die je op je gemak stelt.
                        een echte hollandse , die zelf ook geniet
                        Heb zelfs een half uur bij genomen.
                        ik kom zeker terug voor haar!

Commentaar

tilburg , spoorlaan 20 , men's club

Tijdje terug ben ik naar spoorlaan 20 geweest. Ik had al een paar dames op het oog. Daar aangekomen bleek dat ze allebei bezet waren,wat nog erger was is dat de gastheer mij vertelde dat die dames alleen maar met bepaalde types naar boven willen ben nu afgeknapt op deze tent.

Commentaar

Re: Tilburg, Spoorlaan 20, Mens Club: algemeen

Ben wezen kijken en het was niks.

Ik was zo geil als de neten, dus veel moest het niet zijn wilde ik er mijn staaf in stoppen, maar dit viel gewoon echt tegen.

Hij had 4 meiden tot zijn beschikking, een voor een werden ze aan mij voorgesteld:

Dame 1: een Nederlandse van 45 jaar. 1m65 en een kilo of 80. De volgende dan maar.
                            Dame 2: een Nederlandse van 40 jaar, type Tokkie en flink overgewicht. De volgende dan maar.
                            Dame 3: een latina van ongeveer 40 jaar, ook met flink overgewicht. Toen ze al even stil stond, trilden haar vetrollen nog na. De volgende dan maar.
                            Dame 4: een uitgezakte Poolse van een jaar of 40 met hangende theezakjes. Daar heb ik ook maar voor gepast.

Onverrichter zake ben ik weer weggaan uit dit kot. Mij zien ze hier niet meer terug.

Commentaar

Het is inderdaad dramatisch wat er daar de laatste tijd aan dames zit. Enkele al vele jaren, een paar maanden geleden geluk gehad. Op de site gekeken en toen werkte er een echt lekkere leuke jonge meid, sorry ben haar naam vergeten. Die was echter binnen een week ook al weer weg.

Ik snap het niet zo goed want in Tilburg zit niet echt veel, eigenlijk heel weinig tot niets. Genoeg thuis adresjes maar daar ben ik tot nu toe toch een beetje huiverig voor. Er moet toch echt wel brood zitten in een goede tent in Tilburg met veel meiden. In den Bosch zitten er wel genoeg.

Commentaar

Ik ben er al jaren niet meer geweest, er zijn genoeg leuke thuis adresjes. Service is dramatisch.
                                Ga naar Breda, Eindhoven of den Bosch en het is vele malen beter.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pino_001 Bekijk bericht
                                  het is inderdaad dramatisch wat er daar de laatste tijd aan dames zit. Enkele al vele jaren, een paar maanden geleden geluk gehad. Op de site gekeken en toen werkte er een echt lekkere leuke jonge meid, sorry ben haar naam vergeten. Die was echter binnen een week ook al weer weg.

Ik snap het niet zo goed want in tilburg zit niet echt veel, eigenlijk heel weinig tot niets. Genoeg thuis adresjes maar daar ben ik tot nu toe toch een beetje huiverig voor. Er moet toch echt wel brood zitten in een goede tent in tilburg met veel meiden. In den bosch zitten er wel genoeg.
                                  dat was kate werkt nu bij dubbeldam dordrecht gr janes

Commentaar

Even de site gechecked van dubbeldam maar het was niet Kate. Het was een echt leuke, nettem lieve, donkerharige Nederlandse meid ze vertelde wel dat haar oma ik dacht Indisch was. Ben even terug aan het denken maar het zal januari/februari geweest zijn dat ze daar was. Ze woonde volgens zeggen nabij Rotterdam. Ik had echt haar naam moeten opschrijven.

Dat gezegd hebbende, kom regelmatig in de buurt van Dordrecht, maar eens keer daar binnenwandelen.

Commentaar

Nou, er is intussen wel het een hen het ander veranderd. Wat dacht je van Sofie, Marjolein, Sanne en Melissa; binnenkort komt er weer een nieuw schatje Charlotte. Genoeg te beleven hoor.

Commentaar

Re: Tilburg, Spoorlaan 20, Mens Club, Charlotte (Ned)

Ik heb toch een iets andere ervaring met Charlotte. Ja het is niet de mooiste dame van het huis; maar de seks is goed.
                                        Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik wel van wat mollig houd. Met onaangename geurtjes heb ik niet te maken gehad.
                                        Weet trouwens iemand of Laura nog terug komt; ze staat wel op de website van Spoorlaan Prive maar ze is al enige tijd niet aanwezig.

Commentaar

Het is een no-nonsense club. Verwacht geen bar waar de dames op je af komen en dure drankjes bestellen. Je wordt ontvangen in een kamer waar je wordt voorgesteld aan de aanwezige dames. In dit geval drie aantrekkelijke dames. Nicole is het geworden en het was een heel leuk half uurtje. Knappe verschijning, aan de kleine kant, perfect figuurtje en gewoon mooi. Massage gehad en verder de standaard zaken en dat was voor mij net wat ik nodig had Alles veilig en zowel vooraf als erna gelegenheid om op te frissen. Dit was prima, I'll be back...