Moerdijk, Steenweg 6, Club A16, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Moerdijk, Steenweg 6, Club A16, algemeen

Naam: Club A16 Moonlight

Adres: Steenweg 6 Moerdijk

Website:
    http://clubmoonlighta16.nl/

Openingstijden:
    Maandag t/m Vrijdag va 15.00 uur ‘s middags tot 03.00 uur ‘s nachts,
    Zaterdag en zondag vanaf 20.00 uur tot 04.00 uur ‘s nachts.

Prijzen:
    entree: 10 euro
    15 minuten: 50 euro
    Laatst gewijzigd door argus2002; 28-01-15, 10:17. Reden: weblink aangepast

Re: Moerdijk, Steenweg 6, Club A16

Ik rij hier vaak langs, nog nooit naar binnen geweest, maar dat gaat er zeker nog wel eens van komen. Bovenstaande openingstijden kloppen echter niet, op hun website staan de volgende tijden:

Maandag t/m Donderdag 15:00 tot 03:00 uur
    Vrijdag: 15:00 tot 04:00 uur
    Zaterdag: 20:00 tot 04:00 uur
    Zondag: 20:00 tot 03:00 uur

Commentaar

De club is inderdaad nog gewoon open. Toen ik er weer eens ging kijken, waren er 7 dames. Zeker geen plaatjes, maar wel was er een lekkere Spaanse bij. Een vlotte meid van pakweg ruim 35 jaar met een aantrekkelijk koppie, die het spel helemaal snapte en die van aanpakken en (jou) inpakken en (zichzelf) uitpakken houdt.

Het uurtje op de kamer met haar was een hele dikke voldoende. Voor de rest is de club nog precies hetzelfde zoals die al jaren was.

Je moet wel een redelijk gevulde portemonnee meenemen. Voor een paar drankjes voor de dame en een uurtje ben je een kleine 300 euro kwijt.

Commentaar

vorig jaar een keer binnengeweest maar ga er niet meer naar terug.Vond het een beetje vies en het stonk er...
        Maar omdat de druk erg hoog was maar een dame uitgekozen ( een wat vollere getintre dame ) gekozen voor een vluggertje maar viel enorm tegen.zonde van het geld...Misschien iemand hier wel een goede ervaring mee ?

Commentaar

Ik ben daar één keer binnen geweest en ook na de voorstelronde meteen weer naar buiten. De dames hanteerde hoge tarieven en het waren niet mijn types. Nee mij zie je daar niet terug. Ik hou het bij huize sandra en rendez vous.

Commentaar

Ik ben daar vorige maand even binnen geweest en gauw weer weggegaan. De dames waren vriendelijk, maar o zo lelijk en ze vroegen maar liefst 100 euro voor een half uur. Daarvoor kon ik in een andere club (scheelde maar 1 cijfertje) een uur terecht. Nee mij zien ze daar niet meer. Ik vraag me sowieso af of ze daar nog wel klanten krijgen. Een website hebben ze ook al niet.

Commentaar

Ik denk dat het daar vooral van de vrachtwagenchauffeurs en de bezoekers van Kanters moeten hebben.
              Het zijn inderdaad niet echt schoonheden.
              Ik ben er 1x geweest en 1x heb ik een dame van daar naar het station gebracht, wat nog wel wat vertraging opleverde

ik kom daar in ieder geval nooit meer (letterlijk en figuurlijk)

Commentaar

Wat een negatieve berichten lees ik hier!? Ik kwam hier vroeger met enige regelmaat (inderdaad na eten bij Kanters ) en was best tevreden. Dames waren misschien middelmatig qua uiterlijk, maar altijd gezellig en gewillig. Prijs / kwaliteit verhouding was altijd prima. Eigenaar (Beer?) was ook een gezellige kerel. Blijkbaar veel verander door de jaren . . . Is recentelijk nog iemand hier geweest, en hoe was is het bezoekje ervaren ? ? ? Erg benieuwd of het nog de moeite is
                Laatst gewijzigd door argus2002; 28-01-15, 10:10. Reden: overbodige quote verwijderd

Commentaar

Re: Moerdijk, Steenweg 6, Club A16, algemeen

Ben hier 2 weken geleden langs gegaan. Toen waren er wel wat oudere dames (en een valse hond achter de bar) maar vond de prijs echt te hoog. 100 euro voor 30 min. Toen ik dat zei en dat er andere prive huizen zijn waar je 65 euro voor 30 min betaald kreeg ik te horen, NOU ik zit al jaren in het vak en 65 euro dat bestaat echt niet, tsja. Ik ben maar gegaan voor dat ze die hond los lieten

Commentaar

Vandaag mijn eerste en voorlopig ook laatste ervaringen met dit huis gehad. Aan de dame lag het niet direct, maar:
                    - Ze vragen nog steeds 100 voor een half uur,
                    - Echt veel keus uit dames is er niet.
                    - Het pand groezelig, versleten en heel hard aan groot onderhoud toe
                    - Het is binnen wel erg donker. (Maar niet donker genoeg om bovenstaand punt helemaal te camoufleren)
                    - En voor dat geld kunnen er niet eens een paar gewone handdoeken op de kamers gelegd worden maar moet je het met een keukenrol doen.

Nou ben ik best bereid om iets meer te betalen als de omgeving en sfeer daar ook naar is, maar dat is hier dus absoluut niet het geval. Ken ook een aantal adressen waar je voor hetzelfde geld je wel normaal kan afdrogen na het opfrissen, en ook nog een en ander extra met de dames kan bespreken, ga ik daar nog wel eens op herhaling.

Commentaar

Dat deze club nog kan bestaan is mij een raadsel,zeker met zo'n goed privehuis als Rendez-Vous vlakbij in de buurt...

Commentaar

Rendez-vous is 1 mogelijkheid, Huize Sandra in Breda of Dubbeldam82 in Dordrecht zijn ook betere keuzes langs de A16. Minder luxe dan Rendez-Vous, maar ook lager tarief. En nog steeds gewoon handdoeken op de kamer. (Ja, daar ga ik nog even over door want dat blijf ik toch echt een belachelijk detail vinden...)

Commentaar

Aan het werk...
                        X