Breda, Speelhuislaan 60, Huize Sandra, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda, Speelhuislaan 60, Huize Sandra, algemeen

Naam: Huize Sandra

Adres: Speelhuislaan 60

Telefoonnummer: 076 - 5811733

URL Kinky: http://www.kinky.nl/seksbedrijven/pr...a-huize-sandra

Website: www.huizesandra.nl

Aard: Privéhuis

Openingstijden:
    ma-vr 11.00-22.00
    za 12.00 - 18.00, zo 12.00 - 19.00

Prijzen:
    30 min 65 euro
    45 min 95 euro
    60 min 120 euro
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    In het centrum van Breda, in nabijheid van NS-Station.
    Voldoende gratis parkeergelegenheid

Inrichting: Netjes, gemiddelde grootte van de 8 kamers

Algemeen: Net, gezellig privéhuis, normaliter voldoende dames aanwezig.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privébericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Helpdesk; 02-05-17, 11:55. Reden: url kinky toegevoegd

Re: Breda, Speelhuislaan 60, Huize Sandra

Ja was hier vanmiddag ook , na zeer lange tijd , ze hebben nu een aktie
    van halfuurtje 50 en uurtje 100 . Das goedkoop he , ik heb de gelegenheid
    benut voor een trio met Stefanie en Cheyenne 2 halfbloed dames , man was
    zeker gezellig en geil met die mooie meiden.En er zijn meer mooitjes daar

Commentaar

Dit blijft toch een alleraardigst privehuis, een beetje ouderwets knus en gezellig. Een van de betere in het Brabantse, ik zou er wat vaker naar toe moeten gaan.
      “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Beste Wandelaars,

Wat me nu toch vandaag overkwam bij mijn favoriete prive-huis: ik werd geweigerd aan de deur!
        Niet vanwege mijn persoontje, maar het huis bleek vol te zijn. Er waren geen kamers meer vrij, alles bezet. Jammer, jammer, ik had net zo'n zin. Hebben jullie dat wel vaker meegemaakt, en wat zijn dan de spitsuren? Kan ik misschien info krijgen van iemand van huize Sandra zelf?

groeten,

Nicolas

Commentaar

Dat heb ik nog niet meegemaakt. Nu is Huize Sandra volgens mij wel een uitgesproken "half-uurtjes-huis", dus zou je een ommetje kunnen maken om het even later nog eens te proberen. In tegenstelling tot andere huizen die ik ken heeft Sandra ook geen handige bufferruimte, separé, bar ofzo, dus vol is al snel echt vol, daar.

Commentaar

Hoi allen.

Ik kom al zeker meer dan 10 jaar bij hs.
            Er is zoveel veranderd. Laatst belde ik om te vragen hoeveel dames er werken. 15 krijg ik als antwoord. Ik was in de buurt dus was binnen 10 min aanwezig. Kom ik binnen. Sorry er zijn maar 4 dames beschikbaar. Dat is snel gedaan!!
            Of beloven de dames van alles en komen ze amper na. Erg jammer. Misschien teveel concullegas in de buurt?
            Hoop dat het veranderd.

Commentaar

Bij mij was het ook druk, er waren maar 3 dames beschikbaar, maar alle kamers waren op dat moment bezet. Dus als men meer dames laat komen dan krijg je al helemaal filevorming. Dus de oorzaak is dus dat HS een druk bezocht huis is, dat is natuurlijk niet de schuld van HS, behalve dan dat de service TOP is. :P
              Laatst gewijzigd door argus2002; 10-06-16, 11:53. Reden: overbodige quote verwijderd

Commentaar

Pas geleden voor het eerst op bezoek geweest... waren maar twee dames beschikbaar wat een tegenvaller was. jammer dat ze niet zoiets hebben als een agenda op hun website met de namen van dames die aanwezig zijn die dag. Volgende keer eerst maar eens bellen...
                BUNGA BUNGA

Commentaar

Heren het actietarief van 50 euro voor 30 minuten staat nog steeds op de website. Ik was er gisteren en mij werd aanvankelijk 65 euro gevraagd tot aan het moment dat ik wees op de actietekst op de website. Toen kon het opeens voor 50 euro. Ik had niet het lef om er verder op in te gaan met de dame in kwestie of de ontvangstmevrouw maar weet iemand toevallig tot wanneer deze actie loopt?

Ik heb verder een fijn half uurtje gehad maar je zal maar een dame treffen die zich door het geld laat beïnvloeden en vervolgens een slecht half uurtje geeft... Dan is 50 euro niet veel maar ook niet bepaald waar voor je geld. Als het ten koste gaat van inzet betaal ik liever die 15 euro extra.

Hoe kun je dit het best bespreekbaar maken zonder dat dit de tijd en genegenheid van de dame beïnvloed? Ik ben van mening dat het 50 euro moet zijn zolang de actie op de website vermeld staat. Op die manier voorkom je ongemakkelijke momenten en vervelende situaties.

Commentaar

Huize Sandra met hun kortingsactie !
                    In de spits en op de website staat 50 euro voor 30 min
                    Ik ben bij Petra geweest maar die rekent gewoon 65 euro zonder iets te zeggen van de actie !
                    Het is gewoon een criminele bende daar wat dames betreft en leiding .
                    Mij daar nooit meer gezien hoor in dat honden hok .
                    Gr.

Commentaar

Hoi allen.
                      Prijzen zijn vanaf 50€. Dus geen actie. Helaas krijg je daarvoor maar 15 min alleen neuken en mag je niks extra's verwachten. Ik ben al een lange tijd niet meer heen geweest. Jammer want het was een mooie nette huis. Helaas verpesten de dames dit ten koste van hs. Ik hoop dat ze daar wat aan gaan doen want dan kom ik terug. Dus geen valse beloftes.
                      En ik denk dat de concurrentie hoog is in Breda momenteel. Jan bik is snel groeiende!
                      Succes voor hs en onze wandelaars

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jasonn Bekijk bericht
                        Prijzen zijn vanaf 50€. Dus geen actie. Helaas krijg je daarvoor maar 15 min alleen neuken en mag je niks extra's verwachten.
                        Incorrect vluggertjes worden niet aangeboden omdat de kamerhuur vanaf 30 minuten is. Ik denk dat ik mazzel had. Misschien zie ik er armoedig uit ofzo maar ik hoorde van een vriend die er gisteren was dat de gastvrouw niets wist van de actie. Toen hij noemde dat de actie op de website stond wist de mevrouw nog steeds niet waar hij het over had en mompelde iets over het weekendtarief. Ik denk dat ze de website gewoon niet bijwerken en dat daarom de verwarring ontstaat. Jammer voor de dames, de gasten en de ophef.

Heren de dames werken 'zelfstandig' omdat ze kamerhuur afdragen en verder hun eigen zaakjes regelen. Laat het dus vooral de gastvrouw weten maar ga niet moeilijk doen tegen de dames. 65 euro is nog altijd een redelijke prijs toch?

Commentaar

Gisteren ook voor de eerste keer in Huize Sandra geweest, ging gelijk naar kamertje, maar was het ook mogelijk eerst iets te drinken aan de bar om vervolgens daar de dames te ontmoeten en te spreken. Wat zijn de prijzen gemiddeld genomen? Pijpen, beffen en neuken inclusief? Is douchen altijd mogelijk of enkel wanneer je een uur of langer gaat?

Commentaar

Re: Breda, Speelhuislaan 60, Huize Sandra, algemeen

Hoi,

Vandaag (maandag) bij HS geweest, er was een klein meisje van denk ik 150cm lang en schitterend donker lang haar.
                            volgens eigen zeggen was je arabisch en 21 jaar. weet iemand wanneer ze allemaal werkt en wat haar naam is!

alvast bedankt!

Commentaar

Dat is voor zeker Jasmin Kleine opdonder, Arabisch en heerlijk mooi lang zwart haar.

Commentaar

Ja, heel gewillig, verschillende standjes en een heerlijk lijf.. Ik heb haar heerlijk geneukt

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 300tdt
                                  Heeft iemand al ervaring opgedaan met de 25-jarige Chanel, die in de ad. op kinky trouwens 19 is?
                                  Ze is zakelijk maar wel lekker. Op dit moment een tijdje uit de running.

Commentaar

Vraag aan de kenners van dit huis, doen de dames ook PZC tegen meerprijs? Ik lees hier niets over op de site.

Commentaar

Het is me wel eens aangeboden. Het is afhankelijk per dame denk ik. Ook de meerprijs varieerde van 35 tot 50 euro.
                                      Laatst gewijzigd door Krukkie; 11-09-14, 14:27. Reden: onnodige quote; we hebben een "reageer op discussie" knop

Commentaar

Nina,nu even uit de running,deed altijd heerlijk pzc.Volgens mij tegen een vergoeding van 30 euro.
                                        Laatst gewijzigd door Krukkie; 11-09-14, 14:27. Reden: onnodige quote; we hebben een "reageer op discussie" knop

Commentaar

Er komen parkeerplaatsen langs de huizen, de middenberm wordt groenstrook.
                                          De parkeerplaatsen zijn alleen voor de bewoners omdat er minder plaatsen zijn van voorheen.
                                          Aangezien HS in een woonwijk zit zullen ze daar dus geen rekening mee houden. Dat wordt een stukje lopen.

Commentaar