Breda, Haagweg 456, Huize Fantasy, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda, Haagweg 456, Huize Fantasy, algemeen

Naam:

Adres:

Telefoonnummer:

Website:

Aard:

Openingstijden:
    ma-vr 11.00-22.00, za 12.00 - 17.00, zo

Prijzen:
    30 min xx euro
    45 min yyy euro
    60 min zzz euro
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.

Re: Breda, Haagweg 456, Huize Fantasy

even vrijblijvend langs geweest, of er nederlandse dames waren en welke leeftijd. door de telefoon van 21 jaar tot 42.
    2 getinte/ zwarte dames
    2 dames van moeders leeftijd
    en een oude bekende Silvie, maar die oogt niet zo meer aantrekkelijk als vijf jaar geleden, bij haar was het altijd goed maar op de een of andere manier toch maar weer naar huis gegaan.
    Prijzen zijn flink duurder geworden nl.
    vanaf 30,- (handmassage)
    50,- vluggertje
    80 euro half uurtje en dan heb je nog geen extra's gehad.
    Dit huis is nog steeds oudbollig en vind de diensten: prijs/kwaliteit verhouding niet in balans.
    Voor mij als wandelaar keer ik dit huis definitief de rug toe.
    Laatst gewijzigd door Omega 7; 28-07-10, 19:08.

Commentaar

Ik ben het met Brabander helemaal eens. Ik kwam hier ook wel eens maar er is absoluut niets te beleven. En de vrouwen die er zijn zijn niet om aan te zien. Ook ik kom er nooit meer. Prijzen ken ik niet omdat ik hier nog nooit iets gedaan heb.

Commentaar

Na een aantal zéér prettige ervaringen ben ik er laatst nog 's langs gestapt . Helaas niks meer terug te vinden van de aantrekkelijke dames en sfeer die er eerst heerste. Na een rechtsomkeer naar huis gegaan en overgegaan tot het betere handwerk...
        Al heel wat wandelschoenen versleten...

Commentaar

ik ben vandaag bij huize fantasy geweest maar het was geweldig. ik vond de prijzen meevallen. 60,= voor alles erop en eraan voor een half uur. leuke meiden waren er. sylvia kende in nog van een paar jaar geleden en dat was altijd goed. deze keer gekozen voor mandy, een lekker jong ding van 18 jaar. volgende keer probeer ik melany, die zag er ook lekker uit.

Commentaar

100 % akkord met Brabander, Geilebeer10, en DeStapper....niet meer terug, en niet meer bellen, altijd, 6 dames, 21 t/m 40??? ? altijd 2, of niemand.....oude bekende Sylvia en Melany, leuke dames allebei,.....maar geen relax sfeer....prijs verlaagd?????

Commentaar

Silvia is een lekker ding hier, echte GFE
              Voor de rest is het niet veel...

Commentaar

Vanmiddag in een hele geile bui op zoek naar sex! Bij Sandra was mijn favoriet bezet en de overuge vier dames waren niet echt mijn smaak. Dan maar op naar de Haagweg, voor alles moet een eerste keer zijn... en ook meteen de laatste !

Vergane glorie, chagrijnige gastvrouw en de twee (jawel TWEE) dames hadden er ook niet echt zin in zo te zien. Om in het bijzijn van de dames te moeten kiezen van een geplastificeerde smoezelige menukaart was ook niet echt een prettige ervaring. Dus snel vertrokken op zoek naar echte sex.
                Beter leeg gezogen dan hard genomen !

Commentaar

Re: Breda, Haagweg 456, Huize Fantasy, algemeen

Deze week in de namiddag in Princenhage en kon de verleiding niet weerstaan eens bij Fantasy binnen te lopen. Het is inderdaad oubollig en de entree bij de voordeur is nou ook niet echt uitnodigend. Vond de oude ontvangstkamers wel iets hebben. Maar ja ga in deze tijd in deze branche eens flink investeren..... Ik was aangenaam verrast door het aanbod van dames, 6 waarvan Nederlands, Oost-Europees en latina's. Uitstekend half uurtje gehad met vriendelijke Latina, alles erop en eraan voor 60€. Daar gaat het om, prima. Als ze nu alleen op de kamer nog een stoeltje of hangertje willen zetten voor (nette) kleren ga ik zeker binnenkort weer langs

Commentaar

Helaas is Huize Fantasy niet met de tijd meegegaan. Ziet er 80s uit. Donker en smoezelig. Deur wordt opengedaan door de gastvrouw, lijkt ook uit de 80s te komen. Ik kwam speciaal voor Sylvia, had ik bij binnenkomst aangegeven, toch werden er 3 dames voorgesteld. Entourage binnen is donker en bedrukt. Ouwe vieze kaart op het tafeltje met de bedragen erop. Binnenkant is duidelijk aan renovatie toe. Zie er onsmakelijk uit. Net als de kamers trouwens. Sylvia was niet echt vrolijk, kan me voorstellen, deze entourage neigt niet echt tot lachen. Ouderwets geen sfeer. Afwerkhok. Meer kan ik er echt niet van maken.

Commentaar

Deze tent is een en al vergane glorie. Alles (inclusief de gastvrouw) ziet er ver boven de uiterste houdbaarheidsdatum uit.
                      De kamers zijn erg gedateerd, weinig comfortabel. Onvoldoende plaats om je kleren op te hangen of neer te leggen.
                      Oude lakens, washandjes en handdoeken.

Daar komt echter wel bij dat de prijzen ook uit de jaren 80 zijn. € 60 voor een half uurtje is redelijk goedkoop.
                      Het merendeel van de aanwezige dames is echter niet meer dan dat waard.
                      Als ik er dan van uitga dat een dame als de door mij bezochte Sylvia van die € 60 een deel moet afdragen (ik denk zo'n € 20), dan blijft er voor haar nog maar € 40 over. Elke keer als ik haar belde voor een afspraak was ze beschikbaar. Dus als ze zo'n 3 klanten per dag heeft, dan is het veel lijkt me. Daar blijft na aftrek van reiskosten etc. nog maar bar weinig van over.

Greetzzz

Dick Head.

Commentaar

Deze week nogmaals hier geweest. Aanbod van de dames was bedroevend op een na. Daarmee kwam ik daarentegen wel op een kamer met daadwerkelijk overal spiegelwanden en spiegels aan het plafond. Dat maakte het nog een leuke sexy ervaring. En er stond zowaar een stoel voor de kleding ;-) met een minimaal en hoog wasbakje op de kamer. Geen kans op herhaling meer helaas.

Commentaar

Ik kom al een aantal jaren bij Huize Fantasy. Gemiddeld 1x keer per maand. Eigenlijk altijd bij Sylvia.

Ik vind de retrouitstraling uit de jaren 80 wel iets hebben. Ik verheug me altijd op het bezoek aan dit huis. Het begint al voor de deur en ook als de deur opengedaan wordt door de gastvrouw.

De gastvrouw Janny past precies bij huis vind ik. Niets mis mee, ze weet precies voor wie ik kom en krijg altijd meteen een drankje aangeboden.

Janny kookt ook voor de dames. Waar vind je dat tegenwoordig nog?

De banken beneden, de uitstraling en ook boven is het retro. Je waant je 30 jaar terug in de tijd. Maar, ziet er verder keurig uit. Schoon.

Ook Sylvia, die al jaren in dit huis werkzaam is. Waar vind je tegenwoordig nog een behaarde poes? Nergens meer toch? Daarom trekt ze nog steeds veel mannen. En terecht, daarnaast is ze ook nog GFE. Ze past trouwens goed bij Fantasy.

Nooit iets te klagen gehad bij dit huis. Keurige ontvangst en ook netjes uitgeleide gedaan.
                          Laatst gewijzigd door GeorgeVu; 19-09-16, 23:36.

Commentaar

Wat ik eigenlijk niet had vermeld is dat het tarief van 60 euro voor een half uur natuurlijk peanuts is vergeleken met andere privehuizen. Zeker als je kijkt naar de geboden dienstverlening en service wat erbij zit zoals beffen en tongzoenen. Waar vindt je dat tegenwoordig nog voor dat bedrag?

Commentaar

Iemand soms al kennis gemaakt met Melany.
                              http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...d/default.aspx

Commentaar

Aan het werk...
                              X