Den Bosch, Brugstraat 13, Touch Me Tender, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Bosch, Brugstraat 13, Touch Me Tender, algemeen

Naam: Touch me Tender

Adres: Brugstraat 13, 5211 VS Den Bosch

Telefoonnummer: 073-6219032

Website: http://www.touchmetender.nl/

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    ma-za 11.00-23.00, zo 13.00 - 23.00

Prijzen:
    30 min 70 euro
    45 min 95 euro
    60 min 130 euro

Voor pzc wordt eenmalig een toeslag berekend van 20 euro
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    Brugstraat is nabij CS in noordelijke richting, Aan de straat zelf geen parkeergelegenheid. Op de hoek van de Kempenlandstraat en de Boschveldweg is een parkeerterreintje. Overdag betaald parkeren, maar een eurootje per half uur of zo. Altijd plek, en twee minuten lopen naar Brugstraat 13.

Inrichting: Van buiten ziet het pand er nog altijd even mistroostig uit als voorheen. De gelegenheid is van binnen volledig nieuw en ziet er modern, strak en gelikt uit!

Verzorging: Bij binnenkomst wordt je naar een kamer gebracht en worden de dames 1 voor 1 aan je voorgesteld, Heb je een keus gemaakt dan afrekenen en komt de gekozen dame naar de kamer. Zit je ding er niet bij kun je zonder schuldgevoel het pand verlaten, nadat je netjes bedankt hebt natuurlijk.

Algemeen:
    Nieuw privehuis in het pand waar eerder ook Touch zat. Gastvrouw van Muntel is voor zichzelf begonnen. Opzet wat kleiner dan Muntel. Niet meer ontvangst in de open ruimte waar de dames onderuitgezakt op de bank hangen. Niveau van dames (uiterlijk) op dit moment een pak beter dan eerder genoemde en overige huizen in Den Bosch.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Omega 7; 29-04-12, 14:55.

Re: Den Bosch, Brugstraat 13, Touch Me Tender

Net na de opening ben ik ook langs geweest, en moet bekennen dat de gastvrouw erg vriendelijk was, maar het aanbod vond ik uiterst beperkt en qua uiterlijk vielen de aanwezige dames me behoorlijk tegen. Hopelijk zijn dit de kinderziektes en zullen deze spoedig verdwijnen. Ik wens dit privehuis veel succes toe, want de spoeling in Den Bosch wordt erg dun.

Commentaar

Deze tent bestaat al vele jaren en is niet echt veranderd. Zowel prijs als inrichting is het gewoon zoals ik het een jaar of 8 geleden al aantrof.
      Dat gedoe met extra's daar hou ik niet van. Je betaald en dan begint het feest. Halverwege het spel beginnen we opnieuw te onderhandelen over de prijs voor extra's

Voor de rest is de tent OK

Commentaar

Vorige week voor het eerst weer eens bij dit adres geweest, ben 5 minuten binnen geweest, na het voorstellen van de dames ben ik maar weer vertrokken.

Helaas moet ik zeggen dat ik de oude vertrouwde omgeving van Touch Me (waar ik 10 heerlijke jaren heb doorgebracht) wel mis.

Deze nieuwe omgeving trekt me absoluut niet, ik mis de gezelligheid en de leuke meiden van Touch ME !!!

Mark

Commentaar

Hmmm, ik ben na de heropening nog niet geweest maar ik ben ook wat huiverig, zeker na het relaas van markweb hier vlak boven. Ook ik heb heerlijke jaren mogen beleven in de "oude" Touch Me. Brabants gastvrijheid bij de gastvrouwen, en fantastische meiden zoals Soraya, Sophie (jawel hoor, ook zij) en vooral Joëlle...

Commentaar

ik vind t raar dat er zoveel mindere reakties opstaan?
            is mooi verbouwd,word goed ontvangen
            dames stellen zich apart voor meestal 4a 5
            je betaald de prijs aan de gastvrouw 70 half uur 130 voor een uur
            en 3 kwartier geloof ik 95 of 100
            wil je frans zonder kost dat 20 extra
            want frans zonder zit er niet standaard bij in wat mij logisch lijkt?
            want ook niet iedere dame doet frans zonder??
            zitten leuke dames zowel vd mbw en ook die bij touch me hebben gewerkt.
            ik ben al een paar keer geweest en beviel goed.
            kan alleen als mindere punt noemenarkeren
            maar ja meningen verschillen...

Commentaar

Ja precies parkeren is minder verder vind ik het goeie privehuis.

Commentaar

telefoonnummer is voortaan 073-6219032

Commentaar

Vroeger viel het van buiten niet op dat het een privehuis was. Nu hangt er een bordje duwen op de buitendeur en staat er een neonverlichting met open te branden op de vensterbank 's avonds. Omdat het een vrij drukke en doorgaande weg is het niet gemakkelijk ongezien naar binnen te glippen. Vandaar dat ze me daar nog niet gezien hebben en ook niet gaan zien. Het is allemaal te opzichtig geworden. Het subtiele witte lampje op de vensterbank, ten teken dat de zaak open was, is er niet meer. De dicretie is voor mij weg. Ik hoop niet dat dit voor meerdere andelaars geldt ander kost het ze behoorlijk wa klandizie!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door skinman Bekijk bericht
                    Het is allemaal te opzichtig geworden. Het subtiele witte lampje op de vensterbank, ten teken dat de zaak open was, is er niet meer. De dicretie is voor mij weg.
                    Je hebt helemaal gelijk. Ik vermoed dat meer mannen - die getrouwd zijn, een relatie hebben of in Den Bosch wonen - nu bang zijn daar nog binnen te gaan.

Commentaar

Ik woon niet in Den Bosch (ik zou nooit en te nimmer wandelen in mijn eigen woonplaats, maar dat terzijde). Ik denk echter dat de meeste Bosschenaren wel weten wat er zich achter de gevel van Brugstraat 13 afspeelt/afspeelde. Of er nou een lichtje meer of minder hangt maakt niet zo veel uit denk ik.
                      Wellicht is het feit dat de entree inderdaad gesitueerd is aan een doorgaande weg meer afschrikt. Zeker rond de avondspits, wanneer er vaak auto's stil staan in de file voor de deur is het onmogelijk om discreet naar binnen te glippen...

Commentaar

Jongens hou toch op, vroeger was er hetzelfde lampje in de hal boven de voordeur en tevens de rode TL verlichting boven aan de voorzijde van de ramen van de voorkamer.

Het ligt al jaren aan de zelfde doorgaande weg, parkeren is nog steeds dezelfde ramp. Bovendien zijn de prijzen van dit privehuis bovenzijdemarkt gemiddelde aangepast.

Als je MBW service tegen dezelfde prijs op een zelfde min of meer discrete lokatie verwacht, tja dan is dit anders.
                        Gegroet ook namens Jannie;

Jochem

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jeff Bekijk bericht
                          Ik woon niet in Den Bosch (ik zou nooit en te nimmer wandelen in mijn eigen woonplaats, maar dat terzijde). Ik denk echter dat de meeste Bosschenaren wel weten wat er zich achter de gevel van Brugstraat 13 afspeelt/afspeelde. Of er nou een lichtje meer of minder hangt maakt niet zo veel uit denk ik.
                          Wellicht is het feit dat de entree inderdaad gesitueerd is aan een doorgaande weg meer afschrikt. Zeker rond de avondspits, wanneer er vaak auto's stil staan in de file voor de deur is het onmogelijk om discreet naar binnen te glippen...
                          dat klopt helenmaal dan voel je gewoon niet op he gemak. Ik vind het idd jammer dat het aan drukken straat ligt. Maar verder is het wel goei huis.

Commentaar

Ben gisterenavond eens wezen kijken omdat ik nieuwsgierig was geworden naar deze tent.
                            Ik vond dat het er binnen erg netjes uitzag, ook de gastvrouw was erg vriendelijk.
                            Er was keuze uit 3 dames die er stuk voor stuk mochten zijn omdat ik samen met een andere wandelaar daar was had ik de 2e keus maar die was zeker niet slechter dan de 1e keus ( was zelfs mijn 1e keus, maar goed dat smaken verschillen ), als we 10 minuten zouden wachten zou er nog een dame vrij komen maar dat was dus niet nodig, ook meisje 3 was zeker de moeite waard maar ja, je moet keuzes maken.
                            Het meisje waar ik mee weg ben geweest was erg vriendelijk en anthousiast,waren ze allemaal maar zo. Ik hoorde van mijn mede wandelaar dat hij ook erg onder de indruk was van zijn meisje.
                            Wij gaan hier zeker nog eens terug komen.
                            Het enige minpuntje vond ik de tijd, de 30 minuten dat was van binnenkomst tot weer op de stoep en niet echt 30 minuten spelen, hieraan zouden ze kunnen werken de rest was echt top.

Commentaar

Ja wat mij betreft is Monique een topper. een MILF van ergens in de 40 met een diestverlening war je U tegen zegt, Ze werkt niet zo vaak maar een absolute topper. Waren ooit recensies maar ik kan ze nergens meer vinden.

Mod??

Commentaar

Gisteren (maandag) nog even binnen geweest bij dit privehuis,maar geen van de (3) voorgestelde dames kon mij bekoren.Alleen ene Cleo,vond ik er wel aardig uitzien.Iemand ervaring met haar?

Toen maar weer naar huize 49 gegaan en weer een heerlijk bezoekje gebracht aan Kathinka (zie rec.).Blijft toch altijd weer een heerlijke meid om heerlijk mee te spelen!

Commentaar

Even een reactie op Cleo; ik heb idd ervaring met haar.
                                  Cleo is een mooie slanke meid. Ik heb erg met haar genoten, ze wist me heel goed op te winden. Haar lijf is strak en mooi; maar ik waardeerde vooral de manier waarop ze me opwond heel fijn. Ze begreep wat ik wilde en kon dat goed in praktijk brengen. Komende week ga ik weer naar haar terug.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dino-007 Bekijk bericht
                                    Even een reactie op Cleo; ik heb idd ervaring met haar.
                                    Cleo is een mooie slanke meid. Ik heb erg met haar genoten, ze wist me heel goed op te winden. Haar lijf is strak en mooi; maar ik waardeerde vooral de manier waarop ze me opwond heel fijn. Ze begreep wat ik wilde en kon dat goed in praktijk brengen. Komende week ga ik weer naar haar terug.
                                    Schrijf je dan ook even een recensie?
                                    Het hoeft echt geen heel verhaal te worden,maar dan krijgen we tenminste weer een beetje een indruk van het reilen en zeilen bij TMT.
                                    Ik zag trouwens dat Cleo ook prive ontvangt,ze heeft een eigen link op kinky,voor lagere prijzen dan bij TMT...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 300tdt Bekijk bericht
                                      Schrijf je dan ook even een recensie?
                                      Het hoeft echt geen heel verhaal te worden,maar dan krijgen we tenminste weer een beetje een indruk van het reilen en zeilen bij TMT.
                                      Ik zag trouwens dat Cleo ook prive ontvangt,ze heeft een eigen link op kinky,voor lagere prijzen dan bij TMT...
                                      Heb zojuist een recensie geplaatst.
                                      Weet je zeker dat het dezelfde Cleo is?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dino-007 Bekijk bericht
                                        Heb zojuist een recensie geplaatst.
                                        Weet je zeker dat het dezelfde Cleo is?
                                        Ja. Ze heeft een tijdje dezelfde foto's gebruikt als op de website van Touch me.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door peterwebman Bekijk bericht
                                          Ja. Ze heeft een tijdje dezelfde foto's gebruikt als op de website van Touch me.
                                          Is inderdaad ook door Cleo zelf bevestigd